Probleme bmw f10 530xd , șocuri !
Last Updated: Jul 10 2021 05:03, Started by
Nelutu1991
, Feb 16 2019 23:45
·
0
#37
Posted 17 April 2019 - 15:48
Supapa la reprezentanta ai rezolvat-o? Intreb deoarece este un recall masiv la BMW pentru supapa EGR si poate te incadrezi si tu. Cu uleiul in cutie treaba este simpla - BMW nu recomanda (si nu face decat daca are masina probleme explicit din aceasta cauza), producatorul cutiei recomanda. Eu inca nu am ajuns sa schimb deci nu ma pot pronunta, dar pe forumul marcii o sa gasesti un topic destul de detaliat despre costuri si unde este indicat sa faci.
|
#40
Posted 18 April 2019 - 08:11
Buna ,
Am gasit la Galati un atelier micut cu 2 baieti fffff priceputi , au soft de la BMW, verifica si au curatat si apoi au recalibrat supapa cu softul masini , e foarte important acest lucru si capital la mersul masinii , pt ca toti curata dar trebuie so repui in program cu masina !! Nu stiu cum pot sa ma daresez unei reprezentante ca sa pot intra in program sa schimb supapa EGR . Ma puteti ajuta ? Multumesc ! Acum referitor la bunul mers al masinii ,dupa interventie , e ,ok ! Cu schimbul de ulei la cutie , am fost contactat de la BMW reprezentanta si au comunicat pretul e 3400 ron si schimba uleiul dooar LA SOLICITAREA MEA SUB SEMNATURA !! Adica nu va mai functiona ,ok , e problema mea si nu a lor ,reparatii pe bani prostilor !!! Nu stiu ce sa spun !! Mai caut si va anunt daca aflu ceva . |
#41
Posted 18 April 2019 - 08:20
Mergi la orice dealer BMW si soliciti sa-ti spuna ce recall-uri exista pentru masina ta (e posibil sa existe mai multe, nu doar pentru EGR). O sa-ti ceara VIN-ul masinii si de acolo vezi ce iti spun mai departe. Referitor la uleiul in cutie, producatorul cutiei ZF are un reprezentant in Romania, in Bucuresti (unicul din cate cunosc eu). Pretul schimbului de ulei este mai mic si inca nu am vazut pe cineva care sa fi avut probleme dupa schimb. Citeste detalii pe forumul marcii.
|
#43
Posted 18 April 2019 - 09:52
Sa schimbi uleiul la cutie nu e nimic complicat, exista documentatie oficiala de la ZF cum sa o faci, cuplul suruburilor, ordinea de strangere, temperatura cutiei cand pui uleiul, o aveam si eu pe calculator la un moment dat. Trebuie sa ai pe cineva care se tine de procedura, unii sunt reprezentanta ZF de la fabrica Faur, dar sunt multi care fac pentru ca nu e nimic complicat sa dai niste suruburi jos si sa le pui la loc sigur gasesti baieti si la Galati ca e patria samsarilor din Romania, eu nu am vazut oras cu mai multe parcuri auto SH ca in Galati
|
#44
Posted 21 April 2019 - 12:33
filipxxx, on 18 aprilie 2019 - 09:52, said:
Sa schimbi uleiul la cutie nu e nimic complicat chiar si la cei de la service faur e problematic, pt ca uleiul e de 2 tipuri, si daca treci de pe unul pe altul, trebuie un update de soft, dar ei (service faur) NU fac update de soft (nu au licenta/program sau nu vor sa se complice) adica trebuie sa mergi sa faci update ul la reprezentanta, si apoi ce faci, mergi cu cutia cu softul pt uleiul noi cu uleiul vechi, chiar si cativa km? Nu prea merge. daca ar fi simplu, nu ar fi necesare instructiunile de la ZF si orice service ar putea face treaba, dar nu e asa. Si tu acum nu ai putea sa o faci pt ca nu ai retine ordinea de strangere a suruburilor, si nici un service nu sta cu hartia in fata (din pacate). Si ar mai fi si partea cu adaptarile de dupa schimb... care se fac in mod ideal asistate de VAS, dar cine are VAS, nu-i asa? Le facem dupa ureche, daca avem unde si cum... sau deloc La cutiile astea, e bine sa masori de 100 de ori si sa tai o data... altfel riscul e mare. La buzunar. cam cat pretul masinii Edited by unbrutus, 21 April 2019 - 12:41. |
#46
Posted 23 April 2019 - 10:07
@unbrutus Vorbesti vorbe, nu mai zic ca VAS nu exista la BMW e clar cat stii despre BMW daca ai scris ca diagnoza se numeste VAS . Tehnic nu e nimic complicat sa schimbi uleiul la cutie, daca mecanicul e capabil sa urmareasca niste pasi il schimba cu o trusa de tubulare din Lidl. Problemele apar ca la noi mecanicul e certat cu scoala si daca ii dai foia cu procedura nici nu o citeste ca "a mai schimbat el 100 de astea" iar cheia dinamometrica e pentru fraieri care nu au mana formata. Complicat e sa schimbi ceva pe la motor, distributia la N47 fara motor jos ale sunt lucrari nu sa desfaci niste suruburi si sa le pui la loc pe alta baie de ulei. Apopo, adaptarile alea nu se reseteaza decat daca vezi ca cutia merge mai rau desi la noi s-a impamantenit treaba la schimbatorii de duzina ca sa para mai profi. Adaptarea cutiei la BMW se face conform unei proceduri, nu doar resetezi adaptarile si te rogi sa mearga mai bine.
|
|
#47
Posted 23 April 2019 - 12:58
filipxxx, on 23 aprilie 2019 - 10:07, said:
@unbrutus Vorbesti vorbe, nu mai zic ca VAS nu exista la BMW e clar cat stii despre BMW daca ai scris ca diagnoza se numeste VAS . filipxxx, on 23 aprilie 2019 - 10:07, said:
Tehnic nu e nimic complicat sa schimbi uleiul la cutie, daca mecanicul e capabil sa urmareasca niste pasi il schimba cu o trusa de tubulare din Lidl. Problemele apar ca la noi mecanicul e certat cu scoala si daca ii dai foia cu procedura nici nu o citeste ca "a mai schimbat el 100 de astea" iar cheia dinamometrica e pentru fraieri care nu au mana formata. sa nu mai spun ca am urmarit instructiunile de pe site de la ZF direct si s-au modificat in timp. Sa nu mai zic iar de cele 2 tipuri de ulei si neceistatea de update soft cutie lasa pe astia care am trecut prin aceste lucruri sa vorbim, tu vorbesti din teorie. Teoria e simpla. Iar adaptarile cutiei in mers dupa schimb chiar nu sint usor de facut. filipxxx, on 23 aprilie 2019 - 10:07, said:
Adaptarea cutiei la BMW se face conform unei proceduri, nu doar resetezi adaptarile si te rogi sa mearga mai bine. deci vezi cum ajungem la concluzia ca e f complicat de fapt? cu mecanici cu atitudinea ta ajungem sa credem ca "e simplu, oricine o poate face" te contrazici singur de altfel... spui si tu ca nici mecanicii nu sint de fapt in stare sa o faca. |
#48
Posted 27 April 2019 - 14:48
deci un schimb de ulei cu update de soft e tehnologie extraterestra, desi e logic ca daca au schimbat tipul de ulei cam e nevoie sa adapteze si softul pt asta.
poate cei de la faur folosesc tot uleiul vechi si de asta nu e nevoie de update. la BMW interfata se numeste ista+. Edited by _-livio-_, 27 April 2019 - 14:50. |
#49
Posted 27 April 2019 - 20:59
_-livio-_, on 27 aprilie 2019 - 14:48, said:
deci un schimb de ulei cu update de soft e tehnologie extraterestra _-livio-_, on 27 aprilie 2019 - 14:48, said:
desi e logic ca daca au schimbat tipul de ulei cam e nevoie sa adapteze si softul pt asta. _-livio-_, on 27 aprilie 2019 - 14:48, said:
poate cei de la faur folosesc tot uleiul vechi si de asta nu e nevoie de update. fiecare face ce experiemente doreste pe masina lui. Pt mine "poate" nu ar fi suficient. Dupa aia, urmeaza mii de euro in reparatii si mult mult timp pierdut. |
#50
Posted 28 April 2019 - 06:54
pai asa expui problema, un schimb de ulei la o cutie de viteze e imposibil de facut corect de un mecanic, cu sau fara procedura in fata.
nu e nevoie sa stie, service-ul din moment ce e autorizat de ZF lucreaza dupa documentatia lor si sunt tinuti la zi de catre ZF, cand se schimba ceva se trimite noua procedura. prea multi de poate pt nimic. |
#51
Posted 18 December 2020 - 23:40
Salut colegi!
Dețin un f10 de 2 ani (am făcut aproximativ 40k km) 2.0d de 184 CP, fără xdrive, automata, anul fabricației 2012 in prezent are 265k km( dacă s-a umblat sau nu la km nu stiu, din istoricul la reprezentata părea ca nu s-a umblat). De puțin timp ma chinuie următoarea problema. La plecarea după loc când iau usor piciorul după frâna masina pleaca cu niște trepidații pe care le simt in toată masina, uneori mai puternici alteori mai slabe. La oprire cand calc usor frâna uneori sa întâmpla sa simt câte un șoc foarte puternic (la plecare trepidații mărunte și la oprire uneori un șoc foarte puternic, de pasagerul din dreapta îl văd cum se misca pe scaun, eu ma țin in volan). Aceste probleme se simt pe modul conform (nu am folosit niciodată modul ECO ) și după ce se încălzește motorul (la rece nu se simte nicio problema, după ce ruleze vreo 30 de minute încep sa se simtă problemele. Pe modul sport merge impecabil nu se niciun fel de problema. In încercările mele de a rezolva acesta problema am schimbat suporții motor( un tampon era fisurat), tamponul la cutie (acesta era dus de tot), flansa cardan (cea din spate de lângă diferențial (era puțin crăpată) schimbul de ulei la cutie cu acel kit de la ZF (uleiul, baia și cu filtru) In mers masina schimba impecabil nu se simte niciun șoc, nu am oscilații la turometru, nu am niciun lag la apăsarea pedalei brusc la podea. Stilul de condus pe care-l am este unul normal, nu am forjat masina. In majoritatea timpului merg pe modul confort, sport pe autostrada și la drumuri lungi. Locuiesc in București, dacă aveți vreo recomanda de service pentru a verifica aceasta problema va rog sa-mi spuneti. Am scris acest post deoarece am tot citit și căutat posturi cu simptome ca ale mele și nu am găsit nimic. Va multumesc și sarbatori fericite! |
|
#52
Posted 10 July 2021 - 05:03
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users