Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Probleme bmw f10 530xd , șocuri !

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#19
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-livio-_, on 17 februarie 2019 - 21:51, said:

dar sunt consumabile.
insisti pe asta, desi asa cum ai vazut, nu ai putut indica unde zice ZF asta...

#20
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Iar o gramada de maculatura scrisa aiurea. Cutiile automate nu crapa dupa 200 de mii, contrat crezului popular. Multe din masinile cu auto ce circula pe plaiurile noastre au real probabil peste 400 de mii km, incepand cu E60, E90. Da, alea tot zf au pe ele, BMW foloseste Zf de zeci de ani, mai nou au inceput sa puna si Aisin de cativa ani.
Socurile resimtite de colegul pot fi si de la egr, dar si de la cutia de transfer, pentru ca a mentionat ca e xdrive masina.
Evident ca daca ajunge pe la diversi "specialisti" de coltul blocului, risca sa ii desfaca saraca cutie degeaba.
Zf recomanda schimbul de ulei intre 80-120 de mii de km in functie de regimul de utilizare, dar recomandarea este controversata, intrucat majoritatea masinilor sarite de 300 de mii de km au cutia originala si merge foarte bine. Acum fiecare face cum considera.  Am vazut ulei de la masina din 2015, cu 240 de mii, avea un aspect ca nou. Se si poate verifica starea uleiului inainte sa te apuci sa il schimbi. De cele mai multe ori nu are pilitura, deci de ce sa il schimbi?

#21
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:

Iar o gramada de maculatura scrisa aiurea.
asta asa e, postul tau fiind cel mai lung si cel mai inutil

View Postcavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:

Cutiile automate nu crapa dupa 200 de mii, contrat crezului popular.
nu crapa, dau intai socuri, apoi nu mai merg, de crapat pe dinafara metalul, nu, ai dreptate, daca asta ai vrut sa spui
Crez popular? de 20 de ani de cand ma mai ocup cu masini, toate masinile cu cutie automata, de la cunoscuti etc, au picat.
Hai sa o luam si altfel, uitandu-ne pe forumuri, cate topice ai vazut vreodata cu probleme la cutia de viteze manuala? Aproape ca nu exista

Dar topice cu probleme la cutia automata? Mii si mii.

View Postcavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:

Da, alea tot zf au pe ele, BMW foloseste Zf de zeci de ani
s-a spus asta din prima pagina a topicului... deci sa mai zici o data, e doar... maculatura

View Postcavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:

Socurile resimtite de colegul pot fi si de la egr, dar si de la cutia de transfer, pentru ca a mentionat ca e xdrive masina.
s-a spus si ca poate fi si de la altceva, deja...

View Postcavaliere, on 18 februarie 2019 - 22:24, said:

Zf recomanda schimbul de ulei intre 80-120 de mii de km in functie de regimul de utilizare, dar recomandarea este controversata, intrucat majoritatea masinilor sarite de 300 de mii de km au cutia originala si merge foarte bine. Acum fiecare face cum considera.  Am vazut ulei de la masina din 2015, cu 240 de mii, avea un aspect ca nou. Se si poate verifica starea uleiului inainte sa te apuci sa il schimbi. De cele mai multe ori nu are pilitura, deci de ce sa il schimbi?
s-a spus si asta deja... ca ZF recomanda, in timp ce bmw/audi nu recomanda... poate vii totusi si cu ceva nou, daca tot acuzi maculatura...

#22
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
De 20 de ani de cand te ocupi cu machete si te jucai probabil cu ele, nu ai cum sa fi vazut o cutie automata decat in poze.
Te-ai chinuit atat sa dai quote-uri doar ca sa nu zici nimic, pacat.
Hai sa o luam altfel, la cutia manuala se schimba kit ambreiaj si volant. Ce sa vezi pe forumuri, alea se schimba si punct.
Ad literam nu se strica nimic la cutia manuala, poate doar sincroanele, dar rar si irelevant.
Concret, ai spus ca e de la cutie, da socuri si face poc. Daca faci constatarea de la distanta, se vede ca ai experienta pe masinutele cu telecomanda.
Statistica cunoscutilor tai nu ne intereseaza, o fi tot de la machete la mana a noua si ele, de ce o mai mentionezi, las-o.

#23
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:

De 20 de ani de cand te ocupi cu machete si te jucai probabil cu ele, nu ai cum sa fi vazut o cutie automata decat in poze.
hmmm.. atata poti, atata faci...

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:

Te-ai chinuit atat sa dai quote-uri doar ca sa nu zici nimic, pacat.
da, ti-am aratat ca fiecare propozitie din lunga ta postare a fost inutila, maculatura, ca sa te citam tot pe tine... adica ne-ai certat pe toti degeaba

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:

Ad literam nu se strica nimic la cutia manuala, poate doar sincroanele, dar rar si irelevant.
multumesc pt confirmare, dar din nou, cu totii am zis deja asta... volanta se schimba si la automate, si la unele, si ambreiajele, ba chiar e un coleg mai sus care insista ca sint consumabile la automate :)

#24
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
:))

#25
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:

Concret, ai spus ca e de la cutie, da socuri si face poc.
eu ti-am zis ca deja s-a mentionat ca poate fi si de la egr si alte sisteme, ceea ce tu ai venit si ai zis ca fiind ceva nou si ai mai si aruncat-o pe aia ca topicul contine doar maculatura... desi contine fix tot ceea ce ai zis si tu, doar ca tu ai aparut abia mai tarziu repetant maculatura...

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 00:22, said:

Daca faci constatarea de la distanta, se vede ca ai experienta pe masinutele cu telecomanda.
Statistica cunoscutilor tai nu ne intereseaza, o fi tot de la machete la mana a noua si ele, de ce o mai mentionezi, las-o.
statistica cunoscutilor mei? imposibil sa ii cunosc pe toti miile (asa cum am mentionat) care au deschis topice despre problemele la cutii automate... sau partea asta ti-a scapat?

mai fa o statistica, ia masinile de pe olx cu cutie automata si vezi cate gasesti cu mentiunea "cutia e defecta", "cutia automata a fost inlocuita cu manuala" etc

daca vrei neaparat sa purtam o discutie pe argumente, iti dau eu cateva cautari pe olx cu astfel de masini, pe categorii, nu exemple individuale, atentie.

#26
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu ma intereseaza tigaile de pe olx, nici  ce ai auzit de la cunoscutii tai sau la vecini, ci vreau sa arati statistica cu masinile in circulatie cu cutie automata care au avut probleme la peste 200 de mii de km si a celor cu cutie manuala care au schimbat ambreiaj si volant la peste 200 de mii de km.
Cat despre prima parte, arata-mi unde a zis cineva ca poate fi de la cutia de transfer.
Si trei la mana, din ce ai postat, este evident ca nu stii mai nimic despre cutiile automate, nu ai avut asa ceva si nici nu incerci sa te documentezi. Parerologia pe forum din experiente cu youtube si din auzite nu se pune, sa stii.

Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:41.
nu discutam userii


#27
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
@Nelutu1991 Scrie omule de unde esti ca poate primesti o recomandare. La BMW cu xdrive socurile pot veni din multe locuri nu doar cutie, dar majoritatea mecanicilor la care maximul de competenta e sa schimbi o distributie nu au cum sa iti diagnosticheze corect problema si oricum nu platesc ei piesele. Apropo, mentiona cineva pe aici Samir de la Timisoara. Stai linistit cu ala, cauta un pic pe Goagal despre el si mai vezi apoi daca e nevoie sa iti "repare" cutia. :) Apropo, la 200K nu ar trebuie sa ai nici cea mai mica problema cu cutia, in afara Seria 5 e masina de aeroport care prinde 350 fara interventii la cutie. Cutia ZF e de referinta in domeniu, m-as mira sa pice pana in 300.000. De aia nici nu recomanda BMW si Audi schimbarea uleiului, ca daca ti-a picat la 300.000 cutia oricum dai masina la buyback pe nimic si iei alta :) ZF recomanda la 80k in conditii grele si 120 in expoatare normala, dar in genere nu schimba nimeni uleiul sub 150.000 ca in afara ai service inclus 3 ani cat e garantia standard fara limita de kilometri. Apoi daca vrei mai cumperi macar un an de garantie, deci din nou producatorul nu are nici cea mai mica motivatie sa iti prelungeasca viata masinii mai mult decat necesar mai ales cand intretinerea e inclusa.

#28
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfilipxxx, on 19 februarie 2019 - 15:04, said:

Apropo, la 200K nu ar trebuie sa ai nici cea mai mica problema cu cutia, in afara Seria 5 e masina de aeroport care prinde 350 fara interventii la cutie. Cutia ZF e de referinta in domeniu, m-as mira sa pice pana in 300.000.
si dupa 300.000 nu te mai mira? omul are peste 200k in bord, in realitate cine mai stie... cert este ca pe masini second hand cu sute de mii de km, cutia automata e o loterie maxima

View Postfilipxxx, on 19 februarie 2019 - 15:04, said:

ZF recomanda la 80k in conditii grele si 120 in expoatare normala
poti sa imi arati pe site la ZF aceasta informatie, cu 80 si 120k separate pe tipuri de utilizare?

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

Nu ma intereseaza tigaile de pe olx, nici  ce ai auzit de la cunoscutii tai sau la vecini
dar miile de topice de pe toate forumurile de masini din lumea asta? hai ca vad ca tot te faci ca nu vezi... de ce nu te intereseaza masinile de pe olx, in ce fel nu ar fi ele reprezentative?

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

ci vreau sa arati statistica cu masinile in circulatie cu cutie automata care au avut probleme la peste 200 de mii de km si a celor cu cutie manuala care au schimbat ambreiaj si volant la peste 200 de mii de km.
pai posteaza tu ma statistica asta daca exista. Daca nu exista o statistica despre ceva anume, inseamna ca tu ai dreptate?
dreptate ai avea doar daca ai gasi una sa arate ca sint mai fiabile cutiile automate... dar nu o sa gasesti asa ceva in veci.
acum duci discutia la ambreiaj si volanta :) sa nu mai zicem ca ai ambreiaje si in automate, iar volantele se schimba si la automate... ca ne incurcam in detalii.

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

Cat despre prima parte, arata-mi unde a zis cineva ca poate fi de la cutia de transfer.
omule... tu ai venit si ne-ai certat pe toti ca numai maculatura pe topic... desi si altii i-au spus ca poate fi si de la altceva.
ai zis chiar tu ca nu se face diagnoza pe forum, ce mai conteaza ca ai mai adaugat si eu o posibilitate fantezista? Ai facut cumva diagnoza pe forum??

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

N-ai cum, ca repeti aceeasi placa doar ca sa contrazici.
ce place repet eu? Am spus fix ce spun si ceilalti, si despre Samer, si despre multe altele si tie ti-am zis ca poate fi si de la altceva, daca are f mare noroc.
Tu nu repeti aceeasi placa doar ca sa contrazici? Care e placa ta de fapt? ca nu e defecta cutia, ca nu se strica... hai ca esti tare, ce sa zic. ai decretat tu ca nu e cutia...

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

Asta faci pe toate topicurile pe unde am mai vazut postari ce iti apartin, inclusiv trolleala deosebite de pe topicurile cu Tesla.
aici te lansezi in atacuri la persoana pt care te pot raporta... aici ne referim la topicul omului, nu la tesla si alte topice.
Daca ai ceva sa imi spui mie personal, imi dai in privat. E ultima oara cand te atentionez apoi raportez.

View Postcavaliere, on 19 februarie 2019 - 12:43, said:

Si trei la mana, din ce ai postat, este evident ca nu stii mai nimic despre cutiile automate, nu ai avut asa ceva si nici nu incerci sa te documentezi. Parerologia pe forum din experiente cu youtube si din auzite nu se pune, sa stii.
dar ce anume ai combatut cu argumente ca sa arati ca nu stiu... de avut ce sa mai zicem, aici poate vedea toata lumea cine e trol, cand ii spui unui om ce masini a avut sau are fara sa il cunosti :)
Ce stim sigur toti care am avut o masina e ca nu exista aproape cutie automata fara probleme.
De aia sint zeci de service-uri specializate numai pe cutiile automate, in timp ce nu gasesti mai nici unul specializat pe cutii manuale

Attached Files



#29
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Omule nu mai da cate 7-8 quote-uri ca distrugi toata pagina de forum, tu poti citi posturile tale? :) Nu stau sa caut PDFul ca e un pic de sapat, dar exista procedura de service pentru cutia zf8hp45 unde se specifica la ce temperatura se toarna uleiul si la ce cuplu se strange fiecare surub si in ce ordine. Tot in ala scrie de 80k cu 120k sau 8 ani, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant il poti gasi daca iti doresti cu adevarat.

#30
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfilipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:

nu trebuie sa ma crezi pe cuvant il poti gasi daca iti doresti cu adevarat.
nu mai fa astfel de afirmatii, false... eu te-am invitat sa postezi tu. Eu stiu ca nu exista. Nu am cum sa gasesc ceva ce nu exista.

View Postfilipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:

Omule nu mai da cate 7-8 quote-uri ca distrugi toata pagina de forum, tu poti citi posturile tale?
da, fara nici o problema, e chiar mult mai usor de urmarit despre ce vorbeste fiecare si la ce raspunde.

View Postfilipxxx, on 19 februarie 2019 - 22:25, said:

Tot in ala scrie de 80k cu 120k sau 8 ani, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant
ba tocmai ca pe cuvant trebuie sa te cred, ca stii bine ca nu ai cum posta nici o dovada.
de altfel vezi mai sus ca am si postat eu poza de la ZF... sau nici pe aia nu ai reusit sa o citesti?
Zice asa: nu trebuie schimbat uleiul pe viata cutiei, dar totusi, in conditii de condus cu tractare de remorci sau f sportiv, se recomanda (doar recomanda) schimb la 100.000

#31
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Hai, ia vezi, ce scrie?

Attached Files

  • Attached File  1.png   694.28K   67 downloads

Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:37.
Sa nu sarim calul, ok!


#32
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Dupa cum apare si in documentul de service procedura e simpla dar necesita respectarea cu sfintenie a temperaturii cutiei si modul de lucru la suruburile alea. Daca faci asta la service-ul de cartier, poti fi sigur ca nu au stat aia cu foaia in fara ca sa stranga la cuplu cu cheia dinamometrica calibrata.

Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:38.
Nu comentam userii.


#33
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcavaliere, on 20 februarie 2019 - 08:53, said:

Hai, ia vezi, ce scrie? .
pai cum ce scrie, am postat eu mai sus, nu se vede? eu am postat direct de la ZF, tu ai postat direct de la... romani.

View Postfilipxxx, on 20 februarie 2019 - 11:49, said:

Dupa cum apare si in documentul de service procedura e simpla dar necesita respectarea cu sfintenie a temperaturii cutiei si modul de lucru la suruburile alea. Daca faci asta la service-ul de cartier, poti fi sigur ca nu au stat aia cu foaia in fara ca sa stranga la cuplu cu cheia dinamometrica calibrata.
stimabile, singurul lucru pe care l-am facut a fost sa te invit sa postezi sursa informatiilor tale.
Mai ales ca eu chiar am postat informatiile de la ZF, pe care insa te faci efectiv ca nu le vezi.
Ce treaba are procedura de schimb si de unde stii ca se respecta sau nu se respecta? Omul a spus ca are niste socuri, tu ai ajuns sa vorbesti de procedura de schimb ulei de parca numai tu o stii... ti-o postez si pe aia daca e chiar asa important pt tine.

Mi se pare ca tu insisti sa arati ca ai dreptate, desi scrie negru pe alb si la ZF, si la Audi si la BMW ca nu se schimba uleiul, pe toata durata de viata, decat in cazuri de tractare rulote etc. Si scrie 100.000. Nu ca 80.000 la nu stiu ce conditii si 120.000 la altele. Doar ca fiind doar o recomandare de schimb si nu o obligatie, intervalul e evident variabil, nu poate fi o recomandare batuta in cuie ca ar deveni o obligatie.

In toate imaginile postate ai si linkul vizibil de unde sint capturate.

Attached Files


Edited by calinkgb, 20 February 2019 - 15:43.
editat citate


#34
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007

 unbrutus, on 18 februarie 2019 - 20:02, said:

insisti pe asta, desi asa cum ai vazut, nu ai putut indica unde zice ZF asta...

nu inteleg ce ai vrea sa-ti zica din moment ce nu se schimba preventiv, le gasesti in catalogul de piese marunte si consumabile.
si ambreiajul de la cutiile manuale e incadrat tot la consumabile, la fel si syncro-urile.

Edited by _-livio-_, 22 February 2019 - 09:33.


#35
123BMW520

123BMW520

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.04.2019
Buna ,
Am mare nevoie de ajutorul dvs , am un BMW seria 5, 2015 diesel de 190 hp cutie  automata  si cred ca deja incepe sa ma supere are un comportament ciudat
Deci merg cu viteza de 40-50 km/h , e turat 1100-1300 si daca reduc acceleratia brusc si apoi accelerez din nou ,atunci surpriza , da in nas !!!
Parca e cu benzina , mentionez ca e DIESEL  nu are martori aprinsi ,am schimbat motorina nu mai alimentez de la Petrom superioara , iau de la omw max motion
Am consultat cateva service-uri care deja au inceput , trebuie schimbat uleiul in cutie, trebuie schimbat supapa EGR, trebuie resoftat,
Am incercat la BMW braila sa fac un test si cei de acolo au spus ca nu pot sa afle ce are, decat prin eliminare , adica sa inceapa sa schimbe pana merge ,ok !
altfel nu e posibil
Nu are socuri si zmuncituri schimba fff bine in ambele sensuri , accelerare si decelerare
Poate ma ajutati cu ceva solutii !!
Multumesc !

#36
123BMW520

123BMW520

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.04.2019
Buna , sa stiti ca am gasit solutia la problema mea , era supapa EGR , au curatato ,recalibrato,si acum e super .
Acum tot voi schimba uleiul in cutie , sant sunat de la reprezenta de la Braila , pot schimba uleiul dar pe raspunderea mea !!
E ce spuneti ?
E tare rau ,, nu?

Orcum va multumesc pt ajutor .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate