Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Rotile bracate stationare
Ultima postare: mar 08 2020 21:43, Inițiat de
MembruAnonim
, ian 05 2019 15:47
·
0
#37
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 16:55
Era aproape noua masina Tyby, o conducea fosta sotie . Luata de noua din reprezentanta Auto Moldova .In cartea ei de instructiuni este stipulat chiar in chenar chestiunea asta, iar toti mecanicii la care a fost cu ea au subliniat ca e o defectiune comuna la modelul Symbol produs la Bursa, la uzinele Renault din Turcia .
Acum suta la suta clar nu stiu, nici daca dadea cu ea in ceva pe dedesubt e clar ca o femeie n-ar recunoaste in ruptul capului asta . Insa la Roman unde a fost trimisa prin curier omul a zis ca are atelierul plin de casete de Renault cu aceiasi defectiune . Ca motivare retin ca sugerau ca la rotile bracate pompa, care dezvolta o inalta presiune, gaseste un unghi care favorizeaza ruperea semeringurilor fiind expuse direct jetuluii initial de ulei si care apoi s -ar uniformiza . Doar la pornire e cica problema .In fine, noi atunci am patit-o urat, daca nu aflam de omul ala ne rupea Renault cu pretul la caseta intreaga . Editat de GingisHan2015, 07 ianuarie 2019 - 16:59. |
#39
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:02
PPPS: se pare ca Infinity a luat taurul de coarne cu steer-by-wire la Q50 (american model), insa nu fara cantece (recall-uri, probleme la rece etc).
Personal consider ca - la modul in care globalizarea si competitia au scazut calitatea subansamblelor auto in ultimii 10-15 ani - este o ruleta ruseasca renuntarea la conexiunea mecanica. Nu as conduce asa ceva zi de zi in mod constient. GingisHan: stiu cum e cu subiectul colegei de apartament, crede-ma! Repet: nu neg defectiunea, nu neg ca ar fi o problema a modelului, din contra, e cunoscuta caseta de directie de Clio. Sunt suspicios insa la afirmatia ca ar fi o problema datorata parcarii cu rotile bracate. Mai ales la o masina aproape noua, ca a ta. Mai ales in cazul unui model care deja are destul de multe probleme confirmate, legate de acea caseta de directie. C'mon! Toate au stat cu rotile bracate?! Repet: la mine la birou, in parcare, 100% dintre masinile pe care le pot vedea au rotile drepte. Fara exceptie! |
#40
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:05
arg, on 07 ianuarie 2019 - 16:56, said:
ok, am inteles. Ca de altfel toate soferitele din lume, nu doar din Romania .Stii faza cu spalatoria, Aspacardin ! |
#41
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:05
#42
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:17
Si ce, nu sunt sotii care conduc si alte modele?! A mea conduce Kuga, si inca nu a reusit sa o strice! Cel putin nu pe asta
Pentru ca m-a "frapat" informatia referitoare la prezenta pe strazi (chiar daca doar pe partea ailalta a planetei, who knows?!) a unui automobil fara link mecanic al directiei, am studiat un pic, si - bingo - se pare ca pana si directia de la Q50 are o legatura mecanica (altfel NHTSA nu cred ca ar fi autorizat o astfel de "inventie"), care - cel putin aparent - se face prin intermediul unui ambreiaj ( ) "automat". La modul: cade "curentul", cupleaza volanul. Ce e de plans este ca, in cazul recall-ului (vestit, de altfel) pentru directia de al Q50, se pare ca, in caz de temperaturi scazute, sub 0 grade in compartimentul motor, ar fi cazut nu numai directia electrica (sistemul steer-by-wire), dar si presupus infailibilul backup mecanic. WTF?! https://jalopnik.com...-get-1484200188 Cam asa arata sistemul de pe Q50 (care, din ce am sapat, pare sa fie singurul model de serie cu steer-by-wire): das.jpg 215,27K 17 download-uri Functionarea este, asa cum spuneam, cu un back-up mecanic cu ambreiaj (se vede si in poza de mai sus): Quote
CLUTCHING SAFETY In the middle of the conventional steering shaft is a clutch, normally disengaged to let the steer-by-wire system do its thing. It engages to create a solid mechanical link should the electronics fail. Sursa: https://www.whichcar...r-by-wire-works Editat de Tyby, 07 ianuarie 2019 - 17:12. |
#43
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:19
#45
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 17:31
Recomand:
piedica_roata_auto_carpoint_pliabila_din_metal_cu_suprafata_antiderapanta_2_buc._cala_roata1.jpg 87,02K 5 download-uri Directia este pentru........directie, nu pe post de frana de stationare. |
#47
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 18:11
Aceasta problema e dezbatuta si pe forumul Reno, din cele mai vechi timpuri, pana azi . Adevarul e ca in manualul masinii era stipulat .In chenar si cu aldine .
In rest ...Nu mai am acea masina .Bine, nici acea nevasta, dar asta e alta poveste ! http://www.reno.ro/D...ate-t95573.html |
#48
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 18:29
CGDBZ, on 07 ianuarie 2019 - 17:31, said:
Recomand: piedica_roata_auto_carpoint_pliabila_din_metal_cu_suprafata_antiderapanta_2_buc._cala_roata1.jpg Directia este pentru........directie, nu pe post de frana de stationare. sau daca vrei chestiile alea iei unele pe care rota urca un pic... din cele pe care nu le scoti decat dand masina inapoi sau ridicand roata. |
#54
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 20:41
Maritzaa fost neagra si era una potolita (2L, 165CP), si automata sa invete mandra sa conduca si ea.
Acum a trebuit s-o schimb (asa e legea la mine la servici, o data la 4 ani) Asta alba e Lunna, manuala si 255CP, 2L turbo, mandra..... A mandrei (Didina) are 3 ani jumate si abia a facut 16,000km Maritza mea la 3 ani jumate a avut 200,000km si zbura ca vantu'... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi