Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Rotile bracate stationare
Last Updated: Mar 08 2020 21:43, Started by
MembruAnonim
, Jan 05 2019 15:47
·
0
#19
Posted 05 January 2019 - 16:57
Macar 4 stele la siguranta sa fi avut si el sarmanu Logan...
GingisHan2015, on 05 ianuarie 2019 - 16:52, said:
O sa dauneze casetei de directie in timp .Patit la Symbol .Se duc semeringurile daca o lasi asa si o pui de mamaliga .Vezi ca Renault recomanda doar schimbarea totala a casetei pentru doua ORinguri ordinare . In programul de intretinere ei nu au prevazut inlocuirea acelor oringuri .Eu am rezolvat la Roman la unul dintre putinii meseriasi care faca asa ceva in Romania, mai era Traminero prin Targoviste, iar . Renault service voia 30 de milioane pe o caseta nou .Eu am scapat cu 4, plus curierul pana la Roman si inapoi ! In cartea tehnica la mine era specificat ferm, a nu se lasa parcata masina iarna cu rotile bracate ! Edited by MembruAnonim, 05 January 2019 - 16:54. |
#20
Posted 05 January 2019 - 17:23
Daca o "parchezi" 6 luni poate vei avea probleme, daca e parcarea de zi cu zi, uita de "miturile" de pe net.
|
#21
Posted 05 January 2019 - 17:25
La mine n-a fost mit .Ajunsese de curgea un bidon de 1 l de ulei hidraulic in 24 ore .
|
#22
Posted 05 January 2019 - 17:31
#23
Posted 05 January 2019 - 17:40
N-are nici pe dracu. Singura data cand urmaresc sa nu o las bracata este la servici cand e f. frig afara sa protejez burduful de planetara
|
#24
Posted 05 January 2019 - 23:16
#25
Posted 06 January 2019 - 15:56
eu nu m am obosit vreodata sa pun rotile drepte , etc. asa cum sunt , asa raman. nici nu m am gandit vreodata in viata mea la asa ceva. niciodata problema.
si mai mult... ce trista e viata unora de au probleme de genul roti bracate sau drepte , lol. excess de zel si obsesie autohtona. pun pariu ca 99% din cei care indreapta rotile la masinile lor , au niste pocnitori de masini pe care le iubesc mai mult decat familia. gen... loganu ala de 10 ani care inca merge... sa il protejam inca 20 de ani ca tot cu el mergem. masina , mergi cu ea , cand se strica o repari , cand nu mai merge , o schimbi... ce faci? stai sa protejezi fiecare rahat la masina? |
#27
Posted 06 January 2019 - 18:16
In cazul tau bracarea nu are sens, este aplicabila doar in anumite situatii.
|
#28
Posted 06 January 2019 - 18:22
|
#29
Posted 07 January 2019 - 14:35
vapeClouds, on 06 ianuarie 2019 - 15:56, said:
pun pariu ca 99% din cei care indreapta rotile la masinile lor , au niste pocnitori de masini pe care le iubesc mai mult decat familia. gen... loganu ala de 10 ani care inca merge... sa il protejam inca 20 de ani ca tot cu el mergem. Punem pariu ca pierzi pariul stupid (si stupid explicat) de mai sus? Cateva considerente de parcare cu rotile drepte: 0. Stiu intotdeauna cum am lasat rotile la plecarea de pe loc. La masinile de gabarit ceva mai mare poate fi extrem de util in parcarile foarte inghesuite. Daca se intampla sa fie si mai multi utilizatori ai aceluiasi volan, poate fi chiar preventiv! Oricum, e de prea mult timp chestie de reflex sa las rotile drepte. 1. da, parcarea cu rotile bracate poate afecta elementele sistemului de control al directiei, insa chiar trebuie sa ai ghinion sa o patesti. Pe de alta parte, o afectare a casetei poate deveni interesanta din punctul de vedere a costurilor. Repet insa, trebuie sa ai ghinion. Dar, daca vreti mecanica, facem, da' o facem argumentat, nu cu "am auzit eu etc"! 2. rotile mele de 20'', lasate bracate, au sanse mari sa il ajute pe unul care trece pe langa ele sa-si rupa gatul. Eu am patit-o cu niste roti de Sandero (15''?! 16''), de era sa ma duc gramada, noaptea, in parcare. Si nu, nu e placut, cand un gard iti opreste impulsul gravitational! 3. Oprirea aia cu rotile bracate de pe vremea Daciei antice nu se mai aplica. Personal nu vad nici un beneficiu (exceptand situatiile extreme de panta abrupta, discutabila tehnic insa si aia). PS: am aruncat un ochi pe geam, din vreo 20 de masini pe care le pot vedea in parcare, absolut TOATE au rotile drepte! |
#30
Posted 07 January 2019 - 14:55
rotile drepte si oglinzile pliate.
Remicade, on 05 ianuarie 2019 - 16:36, said: adica cu motorul pornit, timp in care pompa aia impige ca diperata rotile in limita curseidan78rom, on 05 ianuarie 2019 - 16:30, said:
As, pe naiba. Sint destule cu servo hidraulic, chiar din cele premium. Sistemul electric de pune pentru ca-i ieftin, nu pentru ca-i bun. intrebarea e alta: la cele electrice daca se opreste motorul in mers, servo ramane activ pana la oprire? Edited by arg, 07 January 2019 - 15:03. |
#31
Posted 07 January 2019 - 15:35
Depinde cum a fost implementat de producător, dar e musai să ai contactul pus. Chiar și dacă se menține asistarea, având în vedere că e un motor electric, bateria nu va avea viață multă. În concluzie, e mai bine să nu știi.
|
#32
Posted 07 January 2019 - 15:38
cand ti se opreste motorul in trafic sau intr-o situatie delicata... si ai ceva viteza.... eu zic ca ajuta pana reusesti sa opresi si sa repornesti motorisca....
Edited by arg, 07 January 2019 - 15:39. |
#33
Posted 07 January 2019 - 15:49
Discuția este offtopic. Dacă prin trafic te referi la melcuiala din București, mașina se opreste imediat și nu prea contează ce se întmplă cu direcția. La viteză mare, motorul nu se oprește, inerția făcându-l să mergă în continuare până reduci semnificativ viteza și atunci este activă asistarea atât a direcției cât și a frânei.
|
|
#34
Posted 07 January 2019 - 16:16
Eu v-am zis .Bine, cine vrea sa experimenteze, go for it . Cand vi se va intampla va veti convinge cam ce tarife sunt pe la casetele de directie hidraulice .
|
#35
Posted 07 January 2019 - 16:48
GingisHan, nu cred ca neaga nimeni ce ai patit tu. Eu sunt insa un pic sceptic referitor la motivul pentru care a cedat caseta ta de directie. Si sunt foarte curios cum iti poate spune cineva (cu relativa certitudine) ca s-a intamplat de la parcat cu rotile bracate.
Sunt insa mult mai sigur de un alt aspect: casetele de directie hidraulice / electro-hidraulice (desi nici cele electrice nu sunt foarte la adapost de fenomen) tind sa cedeze mai repede si mai nasol daca sunt utilizate sau chiar fortate frecvent "in cap de cursa". Motivele (mecanice) cred ca sunt evidente. PS: spunea cineva mai sus (arg-ule, nu tu, maica?!) despre directia electrica ca e ceva de genul "fly-by-wire". Care este. De fapt, care NU este. Directia - in cazul tuturor automobilelor de serie, cel putin - cred ca face MECANIC legatura intre volan si roti, difera doar tipul de "servo" (ajutor). Nu cred ca exista producator care sa isi riste curul cu o directie care, in caz de "fir impuscat" sa te arunce in pom, rapa, zid etc. Mai mult nu cred ca exista autoritate de trafic in lumea asta care sa fie de acord sa lase in circulatie publica un autoturism care nu are backup mecanic pentru frane si directie. PPS: NU faceti greseala sa aduceti in discutie Airbus / Boeing sau camioanele de cara kimberlita (aka "minereu de diamant"), la care rotile masoara de la 2 etaje in sus! C'mon! Edited by Tyby, 07 January 2019 - 16:48. |
#36
Posted 07 January 2019 - 16:54
eu ma refeream la faptul ca blocheaza multe din ceea ce se intampla cu rotile... la faptul ca in volan se simt putine...
Edited by arg, 07 January 2019 - 16:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users