Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rotile bracate stationare
Last Updated: Mar 08 2020 21:43, Started by
MembruAnonim
, Jan 05 2019 15:47
·
0
#91
Posted 10 January 2019 - 14:11
Tyby, on 10 ianuarie 2019 - 13:37, said:
- obisnuinta de a parca cu rotile drepte este exact ce spune - o obisnuinta. Dupa 800k+ km e greu (si inutil) sa o schimbi, nu are nimic de-a face cu "grija de masina". tot obisnuinta e si semnalizatul, asiguratul in oglinzi, verificatul masinii inainte de a pleca la drum, tura prin oglinzi, analizatul permanent al situatiei din trafic, etc dar ma rog astea sunt chesti care pentru un "sofer adevarat" nu conteaza Edited by arg, 10 January 2019 - 14:13. |
#92
Posted 10 January 2019 - 19:04
dan78rom, on 05 ianuarie 2019 - 16:30, said:
As, pe naiba. Sint destule cu servo hidraulic, chiar din cele premium. Sistemul electric de pune pentru ca-i ieftin, nu pentru ca-i bun. Se trece pe electric pentru ca e si mai eficient, nu doar ieftin. Consum mai mic, intretinere 0, greutate redusa, simplitate, etc. Oricum, eu nu vad sa aiba nici un dezavantaj, asa ca why not? Si nu imi spune de aia cu feeling-ul ca stii bine ca nu e adevarat. Totul depinde de cum e setata... |
#93
Posted 10 January 2019 - 19:34
Mai are un avantaj: poate fi setata dupa preferinte, in schimb cea hidraulica e mai fiabila, probabil pt ca e tehnologie testata si rastestata.
|
#94
Posted 10 January 2019 - 20:23
Tsunnnami, on 10 ianuarie 2019 - 13:19, said:
Pentru oricine e o unealta, dar, atitudinea asta: Uite, la mine nu s eface ITP deloc Aici ar fi ideal sa mergi pana cade nu? Intr-o zi poti muri din cauza asta. Nu e treaba mea insa, sunt fericit ca nu esti pe strada cu mine, tu esti un pericol La vehiculele mele TOATE SISTEMELE trebuie sa functioneze tot asa cum trebuie, Rezervorul plin, ulei sintetic schimbat cand imi planific, apa de racire, lichidul de frana, presiunea in roti, odata pe luna, spalate. In ORICE ora din zi ma pot baza cu ochii inchisi pe oricare din cele 3. Da, trebuie sa arate ingrijite, fara zgarieturi, lovituri. Chiar azinoapte am "rezolvat" o mica crapatura la parbriz. defineste "cade". are sens ce spui cu siguranta. de aia se face itp anual. aia verifica mai tot. pana la fiecare centura de siguranta in parte. fiecare maner de usa daca merge , etc... nush cum e in Romania si cat de detaliet e. eu am alta lege. ma duc cu masina 1 data pe an la itp. aia imi spun daca trece sau nu. daca trece, happy days , 45 lire papa, daca nu trece atunci aia iti spun cat te costa si ce e in neregula si cat de importanta e problema. daca e ceva care are sens financiar , atunci platesc sa repare , daca nu are sens financiar si/sau consider ca m am plictisit de masina , atunci iau alta. schimb uleiul , toate filtrele in fiecare an. cu tot cu manopera costa 50 de lire. deci e investitie logica. si nu fac 10000 de mile cu masina pe an. ultimul MOT m a costat 200 de lire. schimbat consumabile + 4 discuri si 4 seturi de placi de frana. pretul include si 45 lire testul de mot. spune tu mie unde gresesc! ce e in neregula cu atitudinea mea? nu spun ca daca se intampla ceva nu opresc masina sau ma duc la service. NU spun asta. spun doar ca de la roti bracate nu o sa ajungi la probleme de directie etc. alea daca au o problema nu e de la faptul ca lasi tu sau eu rotile la maxim virate pe loc , etc. Tyby, on 10 ianuarie 2019 - 13:37, said:
vapeClouds, o iei tu pe aratura, nu topicul neaparat. Am scris si mai sus, e chestie de atitudine. Si a ta nu este cea corecta. Daca pe mine ma intereseaza ca masina sa functioneze corect este - in primul rand - pentru siguranta si linistea mea. Si asta pentru ca alerg mult cu masina, si sa fac bani, si pentru chestiuni personale. Si - cand faci 50-60.000 km / an la volan, este bine sa ai grija de fierul in care ii faci, ca sa ajungi (si sa ajungi intreg) acasa. In plus - daca te lasa masina pe la mama dracului, costurile pot fi considerabile si - mai mult - costurile indirecte pot fi MULT mai mari decat cele directe! De altfel, este unul dintre motivele pentru care - cel putin in ultimii 14-15 ani - am ales sa cumpar masini noi. Si nu neaparat ieftine, dar nu asta este discutia aici (sau este?! ) Esti MULT prea incisiv pe niste subiecte peste care crezi ca detii adevarul absolut. Stai calm, nu il detii, dar nu este vina ta. Asa sunt toti cei plecati, plusul de superioritate din ton vine automat, nu ai ce-i face. Multi incearca sa si-l controleze, cativa chiar reusesc, pentru ca isi dau seama de aberatia gandirii. Exista ceea ce zici tu acolo, insa procentul este relativ, sa spui ca VOI TOTI, sau 99%, sau ... etc este O MARE ABERATIE! Eu inteleg ca tu vrei sa subliniezi ceva, chiar facand o comparatie (vezi fraza de mai sus, sau - mai bine - posturile tale de mai sus), insa nu reusesti decat ... vezi fraza de mai sus! PS: ma consider educat, si sunt suficient de "umblat" incat sa nu vorbesc in necunostinta de cauza. PPS: sunt imun, nu te agita! Revenind la topic cu rotile bracate, asa cum ziceam pe o pagina mai in spate: - NU strica pompa / directia decat daca ai mare ghinion, si atunci cauza este alta! - era sa-mi rup gatul (la propriu!) de la niste roti de Sandero lasate bracate maxim, noaptea, pe masina parcata langa a mea. Pur si simplu nu se vedea nimic! (Nu inteleg cum nu poti sa fii de acord cu o afirmatie narativa a unei experiente proprii, la care tu nu ai asistat - sunt SIGUR de asta!, dar - ma rog - cei plecati in afara au un al saptelea simt, sunt convins de asta! ) - obisnuinta de a parca cu rotile drepte este exact ce spune - o obisnuinta. Dupa 800k+ km e greu (si inutil) sa o schimbi, nu are nimic de-a face cu "grija de masina". - parchez cu rotile drepte pentru ca stiu tot timpul cum am lasat rotile, pentru ca - de cele mai multe ori - ma grabesc mai mult cand plec decat cand vin, si plec in tromba etc (de altfel parchez - in 99% din cazuri - cu spatele, acolo unde se aplica). De asemenea, rotile mele ies inuman de mult in afara pentru spatiile stramte din parcare din RO (si stiu cum sunt si cele din UK, majoritatea cel putin la fel de stramte! ). In rest, da, ITP-ul este o gluma la noi, dar marea majoritate il trecem pe bune. Si - culmea! - l-am trece si daca ar fi ca in UK da man , nu mai is agitat. am fost eu uimit rau de niste chestii pe care credeam ca nimeni nu le face. adica extra grija la masina. cat despre itp. daca vrei sa il trece pe bune , atunci te duci la un service station bun. si in uk poti sa treci daca dai spaga la indianu cu service sau la turci. insa eu unul nu as face asta. nici daca as vinde masina. pe mine ma intereseaza sa mearga masina si sa fie safe. dupa cum vezi "mai sus" lol , am investit in frane , totul nou. nu se joaca cu astea. si da , cred ca majoritatea masinilor din Romania ar trece si in uk. ce nu mi se pare logic este ca in Romania masina se verifica la 2 ani pana in 12 ani vechime. foarte exagerat si libertin. in uk dupa 2 ani vechime , faci itp in fiecare an. si probabil si asta are o influenta in gandirea mea. pt ca mi se pare normal ca orice masina sa fie verificata anual. e mai bine si mai rational. gasesti mai rapid probleme cu masina asa , deci e mai safe. peace ! |
#95
Posted 11 January 2019 - 02:40
vapeClouds, on 10 ianuarie 2019 - 20:23, said: defineste "cade". are sens ce spui cu siguranta. de aia se face itp anual. aia verifica mai tot. pana la fiecare centura de siguranta in parte. fiecare maner de usa daca merge , etc... nush cum e in Romania si cat de detaliet e. eu am alta lege. ma duc cu masina 1 data pe an la itp. aia imi spun daca trece sau nu. daca trece, happy days , 45 lire papa, daca nu trece atunci aia iti spun cat te costa si ce e in neregula si cat de importanta e problema. daca e ceva care are sens financiar , atunci platesc sa repare , daca nu are sens financiar si/sau consider ca m am plictisit de masina , atunci iau alta. schimb uleiul , toate filtrele in fiecare an. cu tot cu manopera costa 50 de lire. deci e investitie logica. si nu fac 10000 de mile cu masina pe an. ultimul MOT m a costat 200 de lire. schimbat consumabile + 4 discuri si 4 seturi de placi de frana. pretul include si 45 lire testul de mot. spune tu mie unde gresesc! ce e in neregula cu atitudinea mea? Aici gresesti: vapeClouds, on 10 ianuarie 2019 - 00:10, said:
pai de asta spun. ca daca repari suportul la motor si altele inseamna ca tu verifici la masina [...] insa eu vad metalul alt fel. Daca n-ai avea itp ce-ai face? Cand incepe sa-mi bata directia, sa am roti dezechilibrate, sa am batai la plecare de pe loc, sa am vibratii la anumite turatii, astea nu ti le depisteaza itp-ul Poate nu ai fost destul de clar, eu scriu ce-am inteles in urma interventiei tale La mine toate trebuie sa mearga ceas. Am vandut o masina la 125,000mile si arabul care a luat-o nu -ia venit sa creada ca are atatia km la bord iti faceai inca mustata-n ea, toate mergeau pe ea ceas [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IMiXxCQjLAY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#96
Posted 08 March 2020 - 21:43
Copy - paste din manualul Corolla 2019:
■Avoiding damage to vehicle parts ●Do not turn the steering wheel fully in either direction and hold it there for an extended period of time. Doing so may damage the power steering motor. Presupun ca nu e vorba de cum lasi masina parcata ci de cum tragi de volan la maxim si mentii rotile bracate la maxim "an extended period of time"... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users