Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: apr 23 2024 21:53, Inițiat de
Magicwisewolf
, nov 27 2018 15:29
·
39
#56
Publicat: 01 februarie 2019 - 10:55
E a 5-a oara cand trimit ceva la Altex si il scot din garantie. Am luat mai multe ssd-uri luate de la ei. De pare ca ADATA de 256gb pica f des. Problema este ca sigiliul ssd-ului este pe laterala. Automat, atunci cand il instalezi in laptop trebuie sa impingi ssd-ul in fata ca sa intre in mufa. Fiind un loc fix, se harjie sigiliul de pe margine. Bineinteles ca asta este motiv de scoatere din garantie, chipurile "interventie neautorizata asupra produsului". E la mintea cocosului ca, daca ai un produs in garantie, nu te apuci sa il repari tu. Mai mult de atit, ce se poate repara la un ssd, sincer... ?
Celelalte experiente au fost cu 2 hdd-uri. Primul l-am trimis la ei si mi-au zis ca a fost lovit intr-un colt. Cand l-am trimis pe al doilea , am facut poze si filmare inainte, impreuna cu reprezentantul din magazinul altex ca sa se vada ca nu are nimic.... Si...Surpriza : ma suna o tanti ca si ala e lovit. Ca mi-l scot din garantie. Au dat vina pe transport. Le-am zis ca transportul a fost asigurat tot de ALTEX si l-au pus la plata pe seful magazinului ,ca cica nu ambalase produsul cum trebuie. COncuzia mea e simpla : in service la ALTEX sunt niste tepari care fac niste magarii. In momentul de fata urmeaza sa ma adresez ANPC insa la cum merg lucrurile in Romania.... Editat de kye77, 01 februarie 2019 - 10:56. |
#59
Publicat: 06 februarie 2019 - 14:08
ALTEX a răspuns cuiva la sesizări?
Am achiziționat un produs la 190 de lei și, pentru a nu fi nevoit ca s-achit și transportul, am mai achiziționat altul la 11 lei, în aceeași comandă. Acasă am constat că, din două produse(190/11), mi-au pus doar unul singur în colet(190). Nu mi-au răspuns la absolut niciun fel de sesizare iar, telefonic, nu i-am putut contacta... Au trecut mai mult de 30 de zile, de la prima sesizare. |
#61
Publicat: 08 februarie 2019 - 15:27
Mi-au răspuns azi, după un interval de 38 de zile, în raport cu ziua în care le-am expediat sesizarea online, răspuns în care mă informează că le-a fost returnat, de către cei de la URGENT-CARGUS, un colet în valoare de 11 lei.
Deși eu le-am achitat ambele comenzi(190 lei + 11 lei), atunci când am ridicat comanda mea, pe care am făcut-o online pe site-ul altex.ro, de la sediul firmei de curierat, în e-mail-ul de azi m-au întrebat dacă doresc sau nu ca să-mi expedieze, cu un ramburs de 11 lei, pe cel de-al doilea articol din comandă... Concluzia: verificați întotdeauna conținutul coletelor primite de la ALTEX, înainte de-a achita comenzile voastre, chiar dacă-i vorba despre sume mici! |
#62
Publicat: 15 mai 2019 - 11:25
[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit" 1 TB = 78 lei 2 TB = 118 lei |
#63
Publicat: 22 mai 2019 - 02:03
beavis03, pe 15 mai 2019 - 11:25, a scris:
[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit" 1 TB = 78 lei 2 TB = 118 lei Mare reducere ce ai avut , 150-200 lei maxim. |
#64
Publicat: 23 mai 2019 - 21:13
https://www.emag.ro/...0/pd/D0L1JBBBM/ - 250 lei (- 172 lei)
https://www.emag.ro/...0/pd/DY7F4BBBM/ - 350 lei (- 232 lei) e destul de bine zic eu |
|
#67
Publicat: 02 iulie 2019 - 10:38
danif, pe 02 iulie 2019 - 08:16, a scris:
ALTEX nu raspunde niciodata la incercarile de contact telefonic ? Serioasa firma ... ce sa zic ?!? Am comandat ... am platit ... acum stau si astept ... Oricum e ultima data cand comand ceva de la ALTEX ... |
#68
Publicat: 05 iulie 2019 - 10:35
Buna ziua,
E am dat comanda de un Samsung S9+. Comanda a fost data in data de 28 iunie 2019. Mi s-a transmis ulterior, in 1 iulie, ca produsul, de fapt, nu este pe stoc. Nici pana azi 5 iulie 2019 banii platiti pentru produs nu au fost returnati in cont. Banii mei sunt blocati. Mentionez ca nu mi s-a raspuns la nicio sesizare depusa online pe site. De exemplu nu am primit niciun raspuns la solicitarea cu numarul CAS-425003-Q0B8 din 1 iulie. De asemenea, nu reusesc sub nicio forma sa intru in contact cu aceasta firma, incalificabil de iresponsabila cu clientii. La ultimul apel am inchis dupa 40 de minute de asteptare. Sunt imposibil de contactat si este imposibil de rezolvat o situatie in care banii extrasi din cont sunt blocati de 8 zile. Este incredibil nivelul lispei de bun simt, de iresponsabilitate si nepasare. Voi evita sa mai achizitionez vreun produs de la aceasta companie, si voi recomanda mare precautie tuturor in a cumpara ceva de la Altex. Riscati foarte mult. |
#69
Publicat: 05 iulie 2019 - 10:56
Ce valoarea avea?
Nu acceptau plata ramburs? Eu nu ma mai risc la plata cu cardul de la o anumita suma in sus(cca. max 500lei). I-am vazut pe toti cat de parolisti sunt, dupa plata cu cardul astepti mult si bine dupa produs, este o loterie, la plata ramburs vine urgent curierul sau produsul in magazin. |
|
#70
Publicat: 05 iulie 2019 - 14:18
Aveti experiente recente cu trimiterea vreunui iPhone in garantie pentru schimbarea bateriei? Cum procedeaza Altex: inlocuieste doar acumulatorul sau dau un telefon nou, necativat? Telefonul este la finalul celui de-al doilea an de garantie.
Interesant un aspect: Altex nu a vrut sa schimba in garantie un incarcator de iPhone insa la Vodafone nici nu au stat pe ganduri, de ce oare? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi