Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
555 replies to this topic

#55
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Da, un smartwatch care a ajuns defect. Nu cred ca verifica cineva produsele. L-au primit totusi retur, fara sa comenteze.

#56
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 05.03.2009
E a 5-a oara cand trimit ceva la Altex si il scot din garantie. Am luat mai multe ssd-uri luate de la ei. De pare ca ADATA de 256gb pica f des. Problema este ca sigiliul ssd-ului este pe laterala. Automat, atunci cand il instalezi in laptop trebuie sa impingi ssd-ul in fata ca sa intre in mufa. Fiind un loc fix, se harjie sigiliul de pe margine. Bineinteles ca asta este motiv de scoatere din garantie, chipurile "interventie neautorizata asupra produsului". E la mintea cocosului ca, daca ai un produs in garantie, nu te apuci sa il repari tu. Mai mult de atit, ce se poate repara la un ssd, sincer... ?
Celelalte experiente au fost cu 2 hdd-uri. Primul l-am trimis la ei si mi-au zis ca a fost lovit intr-un colt. Cand l-am trimis pe al doilea , am facut poze si filmare inainte, impreuna cu reprezentantul din magazinul altex ca sa se vada ca nu are nimic....
Si...Surpriza : ma suna o tanti ca si ala e lovit. Ca mi-l scot din garantie. Au dat vina pe transport. Le-am zis ca transportul a fost asigurat tot de ALTEX si l-au pus la plata pe seful magazinului ,ca cica nu ambalase produsul cum trebuie.

COncuzia mea e simpla : in service la ALTEX sunt niste tepari care fac niste magarii. In momentul de fata urmeaza sa ma adresez ANPC insa la cum merg lucrurile in Romania....

Edited by kye77, 01 February 2019 - 10:56.


#57
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 16.03.2011
Produsele de stocare sunt din ce in ce mai proaste,eu am proble.e cu un stick adata,se.corup datele.

#58
Ihateeveryone

Ihateeveryone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 29.10.2018
A-Data au probleme de ani de zile.

#59
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
ALTEX a răspuns cuiva la sesizări?
Am achiziționat un produs la 190 de lei și, pentru a nu fi nevoit ca s-achit și transportul, am mai achiziționat altul la 11 lei, în aceeași comandă.
Acasă am constat că, din două produse(190/11), mi-au pus doar unul singur în colet(190).
Nu mi-au răspuns la absolut niciun fel de sesizare iar, telefonic, nu i-am putut contacta...
Au trecut mai mult de 30 de zile, de la prima sesizare.

#60
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Mie mi-au raspuns intotedeauna la telefon, dar trebuie sa ai rabdare pana te preia cineva.

#61
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Mi-au răspuns azi, după un interval de 38 de zile, în raport cu ziua în care le-am expediat sesizarea online, răspuns în care mă informează că le-a fost returnat, de către cei de la URGENT-CARGUS, un colet în valoare de 11 lei.

Deși eu le-am achitat ambele comenzi(190 lei + 11 lei), atunci când am ridicat comanda mea, pe care am făcut-o online pe site-ul altex.ro, de la sediul firmei de curierat, în e-mail-ul de azi m-au întrebat dacă doresc sau nu ca să-mi expedieze, cu un ramburs de 11 lei, pe cel de-al doilea articol din comandă...

Concluzia: verificați întotdeauna conținutul coletelor primite de la ALTEX, înainte de-a achita comenzile voastre, chiar dacă-i vorba despre sume mici!

#62
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,538
  • Înscris: 10.04.2009
[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit"

1 TB = 78 lei

2 TB = 118 lei

#63
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010

View Postbeavis03, on 15 mai 2019 - 11:25, said:

[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit"

1 TB = 78 lei

2 TB = 118 lei

Mare reducere ce ai avut , 150-200 lei maxim.

#64
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,538
  • Înscris: 10.04.2009
https://www.emag.ro/...0/pd/D0L1JBBBM/ - 250 lei (- 172 lei)


https://www.emag.ro/...0/pd/DY7F4BBBM/ - 350 lei (- 232 lei)


e destul de bine zic eu Posted Image

#65
danif

danif

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 13.01.2008
ALTEX nu raspunde niciodata la incercarile de contact telefonic ?
Serioasa firma ... ce sa zic ?!?Posted Image
Am comandat ... am platit ... acum stau si astept ...
Oricum e ultima data cand comand ceva de la ALTEX ... Posted Image Posted Image Posted Image

#66
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Cred că o parte din probleme sunt generate de salariile mici pe care le primes angajaţii. Dacă salariile sunt mici, nu prea vin angajaţi competenţi.

#67
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View Postdanif, on 02 iulie 2019 - 08:16, said:

ALTEX nu raspunde niciodata la incercarile de contact telefonic ?
Serioasa firma ... ce sa zic ?!?Posted Image
Am comandat ... am platit ... acum stau si astept ...
Oricum e ultima data cand comand ceva de la ALTEX ... Posted Image Posted Image Posted Image
Poți oricând să anulezi comanda. Dar dacă ai ales un produs cu regim special, expus în magazin, e normal să trebuiască să aștepți.

#68
Tehnicianu

Tehnicianu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.07.2019
Buna ziua,

E am dat comanda de un Samsung S9+. Comanda a fost data in data de 28 iunie 2019. Mi s-a transmis ulterior, in 1 iulie, ca produsul, de fapt, nu este pe stoc. Nici pana azi 5 iulie 2019 banii platiti pentru produs nu au fost returnati in cont. Banii mei sunt blocati.
Mentionez ca nu mi s-a raspuns la nicio sesizare depusa online pe site. De exemplu nu am primit niciun raspuns la solicitarea cu numarul CAS-425003-Q0B8 din 1 iulie. De asemenea, nu reusesc sub nicio forma sa intru in contact cu aceasta firma, incalificabil de iresponsabila cu clientii. La ultimul apel am inchis dupa 40 de minute de asteptare. Sunt imposibil de contactat si este imposibil de rezolvat o situatie in care banii extrasi din cont sunt blocati de 8 zile. Este incredibil nivelul lispei de bun simt, de iresponsabilitate si nepasare. Voi evita sa mai achizitionez vreun produs de la aceasta companie, si voi recomanda mare precautie tuturor in a cumpara ceva de la Altex. Riscati foarte mult.

#69
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Ce valoarea avea?
Nu acceptau plata ramburs?
Eu nu ma mai risc la plata cu cardul de la o anumita suma in sus(cca. max 500lei).
I-am vazut pe toti cat de parolisti sunt, dupa plata cu cardul astepti mult si bine dupa produs, este o loterie, la plata ramburs vine urgent curierul sau produsul in magazin.

#70
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,650
  • Înscris: 21.08.2008
Aveti experiente recente cu trimiterea vreunui iPhone in garantie pentru schimbarea bateriei? Cum procedeaza Altex: inlocuieste doar acumulatorul sau dau un telefon nou, necativat? Telefonul este la finalul celui de-al doilea an de garantie.

Interesant un aspect: Altex nu a vrut sa schimba in garantie un incarcator de iPhone insa la Vodafone nici nu au stat pe ganduri, de ce oare?

#71
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Aveți grija cu Altex. Nu pot fi contactati în niciun fel. Nu raspund la telefon, nici la mail. Nu mai plătiți în avans cu cardul sa puteti renunta mult mai ușor la comanda în cazul în care sunt neserioși.

#72
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Imi displace faptul ca daca pun mai multe produse pe o comanda, de cele mai multe ori nu vin in aceeasi zi si in acelasi colet.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate