Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 11 2024 16:31, Started by
Magicwisewolf
, Nov 27 2018 15:29
·
40
#55
Posted 18 January 2019 - 12:17
Da, un smartwatch care a ajuns defect. Nu cred ca verifica cineva produsele. L-au primit totusi retur, fara sa comenteze.
|
#56
Posted 01 February 2019 - 10:55
E a 5-a oara cand trimit ceva la Altex si il scot din garantie. Am luat mai multe ssd-uri luate de la ei. De pare ca ADATA de 256gb pica f des. Problema este ca sigiliul ssd-ului este pe laterala. Automat, atunci cand il instalezi in laptop trebuie sa impingi ssd-ul in fata ca sa intre in mufa. Fiind un loc fix, se harjie sigiliul de pe margine. Bineinteles ca asta este motiv de scoatere din garantie, chipurile "interventie neautorizata asupra produsului". E la mintea cocosului ca, daca ai un produs in garantie, nu te apuci sa il repari tu. Mai mult de atit, ce se poate repara la un ssd, sincer... ?
Celelalte experiente au fost cu 2 hdd-uri. Primul l-am trimis la ei si mi-au zis ca a fost lovit intr-un colt. Cand l-am trimis pe al doilea , am facut poze si filmare inainte, impreuna cu reprezentantul din magazinul altex ca sa se vada ca nu are nimic.... Si...Surpriza : ma suna o tanti ca si ala e lovit. Ca mi-l scot din garantie. Au dat vina pe transport. Le-am zis ca transportul a fost asigurat tot de ALTEX si l-au pus la plata pe seful magazinului ,ca cica nu ambalase produsul cum trebuie. COncuzia mea e simpla : in service la ALTEX sunt niste tepari care fac niste magarii. In momentul de fata urmeaza sa ma adresez ANPC insa la cum merg lucrurile in Romania.... Edited by kye77, 01 February 2019 - 10:56. |
#57
Posted 04 February 2019 - 16:59
Produsele de stocare sunt din ce in ce mai proaste,eu am proble.e cu un stick adata,se.corup datele.
|
#59
Posted 06 February 2019 - 14:08
ALTEX a răspuns cuiva la sesizări?
Am achiziționat un produs la 190 de lei și, pentru a nu fi nevoit ca s-achit și transportul, am mai achiziționat altul la 11 lei, în aceeași comandă. Acasă am constat că, din două produse(190/11), mi-au pus doar unul singur în colet(190). Nu mi-au răspuns la absolut niciun fel de sesizare iar, telefonic, nu i-am putut contacta... Au trecut mai mult de 30 de zile, de la prima sesizare. |
#60
Posted 06 February 2019 - 14:18
Mie mi-au raspuns intotedeauna la telefon, dar trebuie sa ai rabdare pana te preia cineva.
|
#61
Posted 08 February 2019 - 15:27
Mi-au răspuns azi, după un interval de 38 de zile, în raport cu ziua în care le-am expediat sesizarea online, răspuns în care mă informează că le-a fost returnat, de către cei de la URGENT-CARGUS, un colet în valoare de 11 lei.
Deși eu le-am achitat ambele comenzi(190 lei + 11 lei), atunci când am ridicat comanda mea, pe care am făcut-o online pe site-ul altex.ro, de la sediul firmei de curierat, în e-mail-ul de azi m-au întrebat dacă doresc sau nu ca să-mi expedieze, cu un ramburs de 11 lei, pe cel de-al doilea articol din comandă... Concluzia: verificați întotdeauna conținutul coletelor primite de la ALTEX, înainte de-a achita comenzile voastre, chiar dacă-i vorba despre sume mici! |
#62
Posted 15 May 2019 - 11:25
[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit" 1 TB = 78 lei 2 TB = 118 lei |
#63
Posted 22 May 2019 - 02:03
beavis03, on 15 mai 2019 - 11:25, said:
[ https://images2.imgbox.com/3d/26/W0slu70x_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] baieti finuti, de data asta... au livrat hdd-urile, cu "pret gresit" 1 TB = 78 lei 2 TB = 118 lei Mare reducere ce ai avut , 150-200 lei maxim. |
#64
Posted 23 May 2019 - 21:13
https://www.emag.ro/...0/pd/D0L1JBBBM/ - 250 lei (- 172 lei)
https://www.emag.ro/...0/pd/DY7F4BBBM/ - 350 lei (- 232 lei) e destul de bine zic eu |
|
#65
Posted 02 July 2019 - 08:16
ALTEX nu raspunde niciodata la incercarile de contact telefonic ?
Serioasa firma ... ce sa zic ?!? Am comandat ... am platit ... acum stau si astept ... Oricum e ultima data cand comand ceva de la ALTEX ... |
#66
Posted 02 July 2019 - 10:21
Cred că o parte din probleme sunt generate de salariile mici pe care le primes angajaţii. Dacă salariile sunt mici, nu prea vin angajaţi competenţi.
|
#67
Posted 02 July 2019 - 10:38
danif, on 02 iulie 2019 - 08:16, said:
ALTEX nu raspunde niciodata la incercarile de contact telefonic ? Serioasa firma ... ce sa zic ?!? Am comandat ... am platit ... acum stau si astept ... Oricum e ultima data cand comand ceva de la ALTEX ... |
#68
Posted 05 July 2019 - 10:35
Buna ziua,
E am dat comanda de un Samsung S9+. Comanda a fost data in data de 28 iunie 2019. Mi s-a transmis ulterior, in 1 iulie, ca produsul, de fapt, nu este pe stoc. Nici pana azi 5 iulie 2019 banii platiti pentru produs nu au fost returnati in cont. Banii mei sunt blocati. Mentionez ca nu mi s-a raspuns la nicio sesizare depusa online pe site. De exemplu nu am primit niciun raspuns la solicitarea cu numarul CAS-425003-Q0B8 din 1 iulie. De asemenea, nu reusesc sub nicio forma sa intru in contact cu aceasta firma, incalificabil de iresponsabila cu clientii. La ultimul apel am inchis dupa 40 de minute de asteptare. Sunt imposibil de contactat si este imposibil de rezolvat o situatie in care banii extrasi din cont sunt blocati de 8 zile. Este incredibil nivelul lispei de bun simt, de iresponsabilitate si nepasare. Voi evita sa mai achizitionez vreun produs de la aceasta companie, si voi recomanda mare precautie tuturor in a cumpara ceva de la Altex. Riscati foarte mult. |
#69
Posted 05 July 2019 - 10:56
Ce valoarea avea?
Nu acceptau plata ramburs? Eu nu ma mai risc la plata cu cardul de la o anumita suma in sus(cca. max 500lei). I-am vazut pe toti cat de parolisti sunt, dupa plata cu cardul astepti mult si bine dupa produs, este o loterie, la plata ramburs vine urgent curierul sau produsul in magazin. |
|
#70
Posted 05 July 2019 - 14:18
Aveti experiente recente cu trimiterea vreunui iPhone in garantie pentru schimbarea bateriei? Cum procedeaza Altex: inlocuieste doar acumulatorul sau dau un telefon nou, necativat? Telefonul este la finalul celui de-al doilea an de garantie.
Interesant un aspect: Altex nu a vrut sa schimba in garantie un incarcator de iPhone insa la Vodafone nici nu au stat pe ganduri, de ce oare? |
#71
Posted 11 July 2019 - 12:17
Aveți grija cu Altex. Nu pot fi contactati în niciun fel. Nu raspund la telefon, nici la mail. Nu mai plătiți în avans cu cardul sa puteti renunta mult mai ușor la comanda în cazul în care sunt neserioși.
|
#72
Posted 11 July 2019 - 12:28
Imi displace faptul ca daca pun mai multe produse pe o comanda, de cele mai multe ori nu vin in aceeasi zi si in acelasi colet.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users