Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis
Last Updated: Oct 24 2018 10:57, Started by
Remicade
, Jul 29 2018 19:16
·
0
#1
Posted 29 July 2018 - 19:16
E normal sa nu se deschida airbagurile la acest accident ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8CHGFa45X4A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 29 July 2018 - 19:27
Depinde cum sunt calibrate, daca erau functionale.
Sunt cazuri in care e suficienta declansarea centurilor. Pasagerii au patit ceva? |
#6
Posted 29 July 2018 - 19:34
N-au decât.
Dar până la o anumită viteză, airbag-urile prin căldura degajată și pura energie kinetică mai rău fac decât bine. Cu siguranță senzorii mașinii au un algoritm bine pus la punct. |
#9
Posted 29 July 2018 - 19:35
Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:16, said:
E normal sa nu se deschida airbagurile la acest accident ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8CHGFa45X4A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tfmercedez, 29 July 2018 - 19:37. |
#10
Posted 29 July 2018 - 19:36
deschiderea lor este în funcție și de căt se deformează mașina nu?
|
|
#11
Posted 29 July 2018 - 19:36
Se va face expertiza la masina, la ecu airbag care inregistreaza crash data.
Cam greu sa fie eroare de fabricatie...dar cine stie. Poate au avut ecu airbag reparat la "meseriasi"...airbaguri din ipsos....rezistente....becuri scoase...am vazut multe minuni |
#13
Posted 29 July 2018 - 19:39
#14
Posted 29 July 2018 - 19:40
Nu ma laud (poate ca gresesc ) dar eu cred ca evitam accidentul ala ....
|
#15
Posted 29 July 2018 - 19:42
Apropo in multe accidente pornesc stergatoarele...de ce ?? Da soferul din greseala peste maneta ?
|
|
#16
Posted 29 July 2018 - 19:45
mihaiduban, on 29 iulie 2018 - 19:40, said:
Nu ma laud (poate ca gresesc ) dar eu cred ca evitam accidentul ala .... Renault-ul DJ-11-KYG sigur a adormit,sau e foarte prost si a facut altceva in loc sa caste ochii.Posibil sa fi fost obosit avand in vedere ca venea din Ardeal,trecerea de cale ferata e la 30 de km de Caransebes,catre Hateg. Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:42, said:
Apropo in multe accidente pornesc stergatoarele...de ce ?? Da soferul din greseala peste maneta ? |
#17
Posted 29 July 2018 - 19:53
E o intreaga matematica si fizica in decizia ECU de a declansa airbagurile. Prima conditie e viteza, apoi de unde e impactul, cat de puternic. Poate pare incorect, dar un airbag care iti trage una in pufarica cu 160km/h face mai mult rau decat bine. Scopul airbagului frontal este ca nu iti rupi gatul, de la cervicala, si sa nu dai cu capul de volan. Atat. Daca abia te-a lovit ala si socul nu e destul de mare, capul nu se duce destul inainte incat sa iti rupi gatul sau sa dai cu capul de volan. O patesti doar daca stai ca leguma si nu ai nici un muschi incordat. Altfel, daca esti macar minim de incordat, esti ok pana la 30km/h aproximativ. Daca s-ar fi declansat, o sa te alegi cu un nas rupt si eventual si ceva arsuri, cand de fapt nu ai fi patit nimic.
Atentie doar sa va incordati daca presimtiti ca urmeaza un impact. Este extrem de important si pot exemplifica si probe video cu propria persoana cu impact la 15km/h. |
#18
Posted 29 July 2018 - 19:54
Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:30, said:
Unul a ajuns la spital, vor sa dea Dacia in judecata, e luata de pe facebook un grup de trafic din judetul Cluj. PS Deaia e buna o asigurare casco la o firma care si plateste in caz de accident Edited by A10, 29 July 2018 - 19:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users