Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
E normal sa nu se deschida airbagurile la acest accident ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8CHGFa45X4A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Din ce se vede Dusterul  nu a vea cine stie e viteza! Din ce stiu eu, airbagurile se deschid de la o anumita viteza in sus. Citeam in manualul de utilizare de la o Mazda 2, ca la o viteza de sub 30km/h airbagurile nu se deschid in caz de impact.

#3
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Dar la Clio s-au deschis.

#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Depinde cum sunt calibrate, daca erau functionale.
Sunt cazuri in care e suficienta declansarea centurilor.

Pasagerii au patit ceva?

#5
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Unul a ajuns la spital, vor sa dea Dacia in judecata, e luata de pe facebook un grup de trafic din judetul Cluj.

#6
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012
N-au decât.
Dar până la o anumită viteză, airbag-urile prin căldura degajată și pura energie kinetică mai rău fac decât bine. Cu siguranță senzorii mașinii au un algoritm bine pus la punct.

#7
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:24, said:

Dar la Clio s-au deschis.
Crezi ca aveau aceeasi viteza? Poate Clio avea in momentul impactului 50km/h!

#8
softaipan

softaipan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.08.2014
Cu ceva ani in urma l-am tamponat pe unul in spate,nu tare,si mi s-a declansat airbegul . Eram cu un Ford Connect.
  Si mai era o baba pe Youtoube care a dat cu geanta in bara fata si i s-au deschis airbegurile la sofer !

#9
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

 Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:16, said:

E normal sa nu se deschida airbagurile la acest accident ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8CHGFa45X4A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
pai a murit cumva  cineva din Duster si nu s-au deschis pungile? Altfel nu vad care e problema.. regreti ca nu au puscat?  Dusterul e mai mare mai inalt mai greu decat coaja in care a lovit. Energia s-a transmis la celalalt si lui i-au puscat pungile.  Cred ca si avariile mai mari sunt tot la prostul de pe contrasens.

Edited by tfmercedez, 29 July 2018 - 19:37.


#10
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,781
  • Înscris: 12.01.2018
deschiderea lor este în funcție și de căt se deformează mașina nu?

#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Se va face expertiza la masina, la ecu airbag care inregistreaza crash data.
Cam greu sa fie eroare de fabricatie...dar cine stie.

Poate au avut ecu airbag reparat la "meseriasi"...airbaguri din ipsos....rezistente....becuri scoase...am vazut multe minuni :)

#12
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Nope ei spun ca masina era OK.

#13
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Airbagurile sar doar daca este depasit un nivel de decelerare.

 EMPP, on 29 iulie 2018 - 19:36, said:

deschiderea lor este în funcție și de căt se deformează mașina nu?
Nu.
Pot sari si daca prinzi ceva nasol pe sub masina si se opreste brusc.

Edited by daniMMM, 29 July 2018 - 19:41.


#14
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Nu ma laud (poate ca gresesc ) dar eu cred ca evitam accidentul ala ....

#15
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Apropo in multe accidente pornesc stergatoarele...de ce ?? Da soferul din greseala peste maneta ?

#16
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 mihaiduban, on 29 iulie 2018 - 19:40, said:

Nu ma laud (poate ca gresesc ) dar eu cred ca evitam accidentul ala ....
Cum?Sareai peste ea?
Renault-ul DJ-11-KYG sigur a adormit,sau e foarte prost si a facut altceva in loc sa caste ochii.Posibil sa fi fost obosit avand in vedere ca venea din Ardeal,trecerea de cale ferata e la 30 de km de Caransebes,catre Hateg.

 Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:42, said:

Apropo in multe accidente pornesc stergatoarele...de ce ?? Da soferul din greseala peste maneta ?
Da.

#17
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
E o intreaga matematica si fizica in decizia ECU de a declansa airbagurile. Prima conditie e viteza, apoi de unde e impactul, cat de puternic. Poate pare incorect, dar un airbag care iti trage una in pufarica cu 160km/h face mai mult rau decat bine. Scopul airbagului frontal este ca nu iti rupi gatul, de la cervicala, si sa nu dai cu capul de volan. Atat. Daca abia te-a lovit ala si socul nu e destul de mare, capul nu se duce destul inainte incat sa iti rupi gatul sau sa dai cu capul de volan. O patesti doar daca stai ca leguma si nu ai nici un muschi incordat. Altfel, daca esti macar minim de incordat, esti ok pana la 30km/h aproximativ. Daca s-ar fi declansat, o sa te alegi cu un nas rupt si eventual si ceva arsuri, cand de fapt nu ai fi patit nimic.

Atentie doar sa va incordati daca presimtiti ca urmeaza un impact. Este extrem de important si pot exemplifica si probe video cu propria persoana cu impact la 15km/h.

#18
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,072
  • Înscris: 19.12.2012

 Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:30, said:

Unul a ajuns la spital, vor sa dea Dacia in judecata, e luata de pe facebook un grup de trafic din judetul Cluj.
Sa dai in judecata e relativ usor, sa si castigi procesul e cu totul altceva. Cum spune si un coleg mai sus, ar fi de preferat o documentare inainte, ca sa vezi in ce conditii acele airbaguri se declanseaza ca altfel respectivul se alege cu datu in judecata si cheltuieli de judecata pe care si le plateste singur daca nu are argumente cu care sa castige procesul.
PS  Deaia e buna o asigurare casco la o firma care si plateste in caz de accident

Edited by A10, 29 July 2018 - 19:55.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate