Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis
Last Updated: Oct 24 2018 10:57, Started by
Remicade
, Jul 29 2018 19:16
·
0
#55
Posted 01 August 2018 - 11:31
EMPP, on 29 iulie 2018 - 19:36, said:
deschiderea lor este Ăźn funcție și de căt se deformează mașina nu? |
#56
Posted 01 August 2018 - 15:52
Pentru comentatorii de mai sus: sper ca voi stiti ca in lume exista 3-4 producatori de airbag-uri si acestia lucreaza cu marci de la Ferrari la Dacia, da? De unde si pana unde airbag-uri Dacia? Sa nu va mire daca gasiti acelasi airbag-uri pe Porsche Panamera si Dacia Logan. Idem pentru centurile de siguranta si alte dispozitive de protectie. Stiu, stiu, pentru Audi sunt produse in fabrici germane de teutoni pur-sange cu ochi albastri si par blonziu iar pentru Dacia sunt produse in Bangladesh de copii orbi platiti cu 1 cent pe zi. Ha ha ha.... PS. De fapt, nu m-ar mira sa fie fix invers.
|
#57
Posted 01 August 2018 - 16:11
dar tu stii ca majoritatea telefoanelor mobile sunt facuta in china, de la Allview pana la iPhone?
pretul unui produs depinde de multe lucruri, nu numai de numele producatorului. |
#58
Posted 10 October 2018 - 12:42
Sunt algoritmi pt declansarea airbag-ului.Nu doar viteza.
La mine la cca 25-30km/h intr-un Spark 2006 nu a sarit aribag-ul in accident frontal in unghi de 15grade. La un coleg cu Megane2 fier-de-calcat la 40km/h perfect frontal nu s-au deschis.Sotia lui s-a logit la genunchi dar atat. |
#59
Posted 12 October 2018 - 13:05
EMPP, on 29 iulie 2018 - 19:36, said:
deschiderea lor este Ăźn funcție și de căt se deformează mașina nu? Declansarea este comandata de niste senzori de acceleratie. Teoretic daca masina ar fi legata cu un cablu de caroserie, sau de sasiu , si ar merge inainte , cand cablul s-ar intinde si ar opri masina brusc, ar trebui sa se declanseze airbagurile, fara ca masina sa loveasca absolut nimic, daca computerul considera ca pasagerii ar putea zbura prin parbriz de la oprirea brusca. Edited by tfmercedez, 12 October 2018 - 13:07. |
#60
Posted 12 October 2018 - 15:36
Senzorii sint de "deceleratie", nu de acceleratie.
In rest, de acord. |
#61
Posted 23 October 2018 - 06:33
Hai ca la dokker tocmai s-au deschis airbag-urile, detalii pe topicul de incidente.
https://forum.softpe...6#entry23691532 |
#63
Posted 24 October 2018 - 10:57
ca tot veni vorba
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/US7bgSCru4Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users