Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis
#19
Posted 29 July 2018 - 20:00
EMPP, on 29 iulie 2018 - 19:36, said:
deschiderea lor este în funcție și de căt se deformează mașina nu? analizeaza viteza si forta de decelerare, sub o anumita limita nu declanseaza airbagurile au fost prea multe accidente in parcare la viteze foarte mici in carea aibagurile mai rau au facut. Edited by arg, 29 July 2018 - 20:02. |
#20
Posted 29 July 2018 - 20:02
nici mie nu imi pare viteza prea mare, tinand cont ca dusterul tocmai trecute peste CF iar cel cu renault-ul tocmai se apropia.
|
#21
Posted 29 July 2018 - 20:02
1. chestia cu viteza minima e mit urban. masina ar avea nevoie de un giroscop pentru a putea determina in mod corect viteza reala, si sigur nu are asa ceva. sunt cel putin 2 contra-exemple pt viteza minima: tu poate ai 10 km/h, dar te loveste unul care are 100 km/h; daca mergi cu 100 km/h si dai de gheata pe care reusesti sa blochezi rotile, airbagurile nu se vor declansa cand lovesti stalpul(din punctul de vedere al masinii tu ai rotile blocate, deci 0 km/h)?
2. airbagurile sunt declansate de un senzor inertial, deci depinde forta cu care lovesti/esti lovit. forta asta depinde si de masa, nu numai de viteza 3. la cum arata accidentul, eu zic ca ar fi trebuit sa sara pungile. masina din care se filmeaza este chiar aruncata putin in spate, deci energie a fost destula. |
#22
Posted 29 July 2018 - 20:06
La Logan sunt o gramada de accidente fara sa sara airbagurile,la o simpla cautare pe Goagal,posibil sa fie un "bug" nasol la Dacie.
Eu am si un Logan Laureate 2007 si o Octavia 2 de cursa lunga,dar,sincer,nu mi-as mai lua o masina noua cu doar trei stele de siguranta.Imi pare rau de economia romaneasca,dar mai rau imi pare de mine si de ai mei. Edited by daniMMM, 29 July 2018 - 20:22. |
#23
Posted 29 July 2018 - 20:25
Adica daca stai pe loc si vine un idiot peste tine nu se deschid airbag-urile ? Voi realizati ce scrieti ? Sau au fost bauti proiectantii ?
daniMMM, on 29 iulie 2018 - 20:06, said:
La Logan sunt o gramada de accidente fara sa sara airbagurile,la o simpla cautare pe Goagal,posibil sa fie un "bug" nasol la Dacie. Eu am si un Logan Laureate 2007 si o Octavia 2 de cursa lunga,dar,sincer,nu mi-as mai lua o masina noua cu doar trei stele de siguranta.Imi pare rau de economia romaneasca,dar mai rau imi pare de mine si de ai mei. Cel mai bun la sub 10k euro ar fi un Phaeton 5.0 tdi de peste 2.300kg |
#24
Posted 29 July 2018 - 20:45
Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:16, said: E normal sa nu se deschida airbagurile la acest accident ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8CHGFa45X4A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oare ce se întâmpla dacă era o curbă pe o zonă de traseu muntos în serpentină și lovea un microbuz sau un autobuz / autocar, ''Clio'' fiind în coborâre și microbuzul/autocarul în urcare ? ... șoferul din 'Clio' e totalmente inconștient de urmările faptelor lui, un ''cretin cu spume'' Edited by TheStarkestTruthMatters, 29 July 2018 - 20:55. |
#25
Posted 29 July 2018 - 20:50
TruculMagic, on 29 iulie 2018 - 20:25, said:
Cel mai bun la sub 10k euro ar fi un Phaeton 5.0 tdi de peste 2.300kg TheStarkestTruthMatters, on 29 iulie 2018 - 20:45, said:
Ho-ho-hoț-olteanul din Clio trebuia bătut cu bâta de baseball până cădea lat, apoi udat cu vreo 6 sau 7 găleți de apă rece și repetată procedura de ''fezandare'' a adormitului la volan |
#26
Posted 29 July 2018 - 20:58
mihaiduban, on 29 iulie 2018 - 19:40, said:
Nu ma laud (poate ca gresesc ) dar eu cred ca evitam accidentul ala .... Nu a adormit la volan dar aia e o caruta ca multe altele care circula prin Romania, cauciucuri super uzate , amortizoare ioc . Edited by titoo, 29 July 2018 - 21:07. |
#27
Posted 29 July 2018 - 21:07
Eu nu am vazut niciun astfel de eveniment in trafic, impact frontal intre doua vehicule, si, am vazut cateva, sa nu sara airbag-urile. Iti iei un volan in dinti la 30 la ora, de numa-numa.
Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:42, said:
Apropo in multe accidente pornesc stergatoarele...de ce ?? Da soferul din greseala peste maneta ? Da. |
#28
Posted 29 July 2018 - 21:07
airbagurile se dezactiveaza la majoritatea masinilor daca n-ai centura pusa fiindca in cazul asta mai mult rau fac decat bine. scrie in manuale, daca are cineva curiozitatea sa le deschida. deci: avea centura pusa?
|
|
#29
Posted 29 July 2018 - 21:11
Dar uite ca-si repara dusterul pe asigurarea celui ce a intrat pe contrasens.
Edited by arg, 29 July 2018 - 21:37. |
#30
Posted 29 July 2018 - 21:15
Clio are masa mai mic fata de Duster, urmarea este ca declerarea este mai mare la impact frontal.
Urmarea este ca s`au deschis airbag-urile la Clio dar la Duster n`a fost cazul. Mai mult decit atit soferul din Duster aproape a oprit masina cind a dat Clio in el, bravo lui, a fost prudent. Caz corect de functionare a dispozitivelor de siguranta. |
#31
Posted 29 July 2018 - 21:34
#32
Posted 29 July 2018 - 21:36
Remicade, on 29 iulie 2018 - 19:30, said:
Unul a ajuns la spital, vor sa dea Dacia in judecata, e luata de pe facebook un grup de trafic din judetul Cluj. Dupa cum au spus si altii, la viteze mici, airbag-ul poate face mai mult rau decat bine, de asta el nu este umflat (prin detonare) la orice botitura. Scopul lui e sa salveze pasagerii in situatii critice. |
#33
Posted 29 July 2018 - 21:38
titoo, on 29 iulie 2018 - 21:34, said:
Asta daca conducatorul carutei are RCA, ca daca nu are trebuie umblat prin instanta. aici e problema aia cu decizia de a alege sansele de supravieturire maxime si de daune minine. ca daca ii venea un tir cu viteza mare, santul ala era varianta optima Edited by arg, 29 July 2018 - 21:40. |
|
#34
Posted 29 July 2018 - 21:45
doh, on 29 iulie 2018 - 21:36, said:
Dupa cum au spus si altii, la viteze mici, airbag-ul poate face mai mult rau decat bine, de asta el nu este umflat (prin detonare) la orice botitura. dar cum scriam si mai sus, poate sa aiba si 200km/h, daca n-are centura pusa nu se declanseaza airbagurile. arg, on 29 iulie 2018 - 21:38, said:
fata de varianta de a se rostogoli prin sant, si de nu avea sansa de a recupera ceva... aici e problema aia cu decizia de a alege sansele de supravieturire maxime si de daune minine. ca daca ii venea un tir cu viteza mare, santul ala era varianta optima |
#35
Posted 29 July 2018 - 21:46
titoo, on 29 iulie 2018 - 20:58, said:
Nu a adormit la volan dar aia e o caruta ca multe altele care circula prin Romania, cauciucuri super uzate , amortizoare ioc . - vad mazga pe jos - vad ca la s-a grabit (distanta mare is spatele lui), - vad ca franeaza de zor si se duce caruta - vad ca la final a tras serios de volan dar s-a dus tot drept. probabil ca daca slabea frana putea recapata aderenta si reintra pe banda lui. |
#36
Posted 29 July 2018 - 21:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users