Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis
Last Updated: Oct 24 2018 10:57, Started by
Remicade
, Jul 29 2018 19:16
·
0
#37
Posted 29 July 2018 - 21:48
Fane, on 29 iulie 2018 - 21:45, said:
daca se ducea in sant si asta cu opelul nu patea nimic sa vazi ce frumos se tira asta cu opelul... https://forum.softpe...el-de-situatii/ |
#38
Posted 29 July 2018 - 21:50
arg, on 29 iulie 2018 - 21:46, said:
probabil ca daca slabea frana putea recapata aderenta si reintra pe banda lui. O recapata cel mai probabil, cat sa evite macar accidentul. Si se invata odata la scoala de soferi franarea in prima portiune a curbei si accelerarea in urmatoarea portiune tocmai pentru a recapata aderenta, daca o pierdeai...in cazul asta se putea aplica, nu sunt viteze astronomice acolo. |
#41
Posted 29 July 2018 - 22:00
_Smiley_, on 29 iulie 2018 - 20:02, said:
1. chestia cu viteza minima e mit urban. masina ar avea nevoie de un giroscop pentru a putea determina in mod corect viteza reala, si sigur nu are asa ceva. sunt cel putin 2 contra-exemple pt viteza minima: tu poate ai 10 km/h, dar te loveste unul care are 100 km/h; daca mergi cu 100 km/h si dai de gheata pe care reusesti sa blochezi rotile, airbagurile nu se vor declansa cand lovesti stalpul(din punctul de vedere al masinii tu ai rotile blocate, deci 0 km/h)? 2. airbagurile sunt declansate de un senzor inertial, deci depinde forta cu care lovesti/esti lovit. forta asta depinde si de masa, nu numai de viteza 3. la cum arata accidentul, eu zic ca ar fi trebuit sa sara pungile. masina din care se filmeaza este chiar aruncata putin in spate, deci energie a fost destula. Cam de cati ani crezi ca ai un giroscop integrat in telefonul mobil? |
#43
Posted 29 July 2018 - 22:34
argentum, on 29 iulie 2018 - 22:00, said:
Cam de cati ani crezi ca ai un giroscop integrat in telefonul mobil? ceanu1980, on 29 iulie 2018 - 22:22, said:
eu nu vad reactie mai nimic din partea soferului de Duster,nu-l condamn luat un pic stanga si-l putea evita pe adormitu ala |
#44
Posted 29 July 2018 - 22:47
Fane, on 29 iulie 2018 - 21:51, said:
la Logan primul model scria asta in manual. Si cum afla procesorul de la airbag ca ai sau n`ai centura pusa??? Nu de alta da am Logan 1 cu airbag-uri dar n`are nici un senzor de centura sau scaun! Adevarat, poti sa`l dezactivezi al pasagerului dar atit! ceanu1980, on 29 iulie 2018 - 22:22, said:
eu nu vad reactie mai nimic din partea soferului de Duster,nu-l condamn luat un pic stanga si-l putea evita pe adormitu ala Sa fii matale sanatos si sa folosestii ochelarii de aproape, vezi cum lasa botul jos cind il vede pa ala din Clio ca o ia razna! Ca nu a topait e din cauza ABS care l`a tinut pe traiectorie. Ia reper dreapta stilpii de gard si evalueaza viteza... |
#46
Posted 30 July 2018 - 00:52
Centura pusă care condiționează declanșarea airbagului e un mit, asta ca să închidem subiectul. Experimentat pe propria piele într-o Skoda. Într-adevăr, mașinile mai noi și mai scumpe au senzor în scaun care îi transmit computerului că pe el se află un pasager, în caz contrar oprind declanșarea inutilă a airbagului, care ar duce la costuri de reparație considerabile. Dar nu centura condiționează declanșarea airbagului.
|
|
#47
Posted 30 July 2018 - 05:22
#48
Posted 30 July 2018 - 07:34
Fane, on 29 iulie 2018 - 21:51, said:
la Logan primul model scria asta in manual. "Airbag-ul este conceput pentru a completa actiunea centurii de securitate, airbag-ul si centura de securitate constituie elemente inseparabile ale aceluiasi sistem de protectie. Este deci obligatoriu sã purtati centura de securitate în permanentã, nepurtarea centurii de securitate expunând pasagerii la rãni grave în caz de accident, si putând în acelasi timp sã mãreascã riscul rãnirilor minore si trecãtoare pe suprafata pielii, care sunt inerente la deschiderea airbag-ului. Manual de utilizare — 82 00 415 155 — NU 732-1 — Decembrie 2003 — Edition roumaine" Modelele noi au un senzor la scaunul pasagerului care detecteaza o greutate minima in scaun pentru atentionare nepurtare centura. Daca senzorul nu sesizeaza greutate in scaun nu stiu daca airbagul se deschide sau nu si sper sa nu aflu vreodata in trafic raspunsul la aceasta intrebare. Edited by gabrieln2016, 30 July 2018 - 07:41. |
#49
Posted 30 July 2018 - 08:34
#50
Posted 30 July 2018 - 08:52
Recomandarea producătorilor și avertizarea cum că e indispensabilă purtarea centurii în cazul declanșării airbag-ului pentru protecția pasagerilor nu înseamnă că declanșarea lor e condiționată de cuplarea centurii. Repet, senzorul care se află pe mașini de generație mai nouă și mai scumpe și condiționează declanșarea airbag-ului la impact se află la scaun, nu la centură.
Referitor la cazuri în care mașina e armonică sau daună totală și airbag-ul nu s-a declanșat, eliminând ipoteza că sistemul nu e defect, înseamnă că nu s-au întrunit condițiile de decelerare și unghiurile de impact necesare pentru activarea airbag-ului. Deci, nimic anormal sau de strâmbat din sprâncene. |
#51
Posted 30 July 2018 - 09:28
clar impactul n-a fost suficient de puternic pt deschis airbag-urile, gigelul cu dusterul ar trebui sa fie fericit ca nu s-au deschis pt ca daunele cresteau exponential.
inteleg ca e foamete dar o sa piarda vremea degeaba pe la procese. |
|
#52
Posted 30 July 2018 - 09:35
Accidentrul a avut loc pe 22-07-2018
clio cu numarul DJ11KYG si asigurarea: EUROINS Romania ASIGURARE REASIGURARE S.A. CT070 - AGENTIA CONSTANTA 5 Dată început valabilitate 26.05.2018 Dată sfârșit valabilitate 25.11.2018 clio.jpg 26.39K 66 downloads uite se frumos vireaza dreapta.... dar se duce caruta in drept. Edited by arg, 30 July 2018 - 09:38. |
#54
Posted 01 August 2018 - 07:57
Ion_Bumbu, on 29 iulie 2018 - 21:15, said:
Clio are masa mai mic fata de Duster, urmarea este ca declerarea este mai mare la impact frontal. Urmarea este ca s`au deschis airbag-urile la Clio dar la Duster n`a fost cazul. Mai mult decit atit soferul din Duster aproape a oprit masina cind a dat Clio in el, bravo lui, a fost prudent. Caz corect de functionare a dispozitivelor de siguranta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users