Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Accident Duster, airbagurile nu s-au deschis

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005

 Fane, on 29 iulie 2018 - 21:45, said:

daca se ducea in sant si asta cu opelul nu patea nimic sa vazi ce frumos se tira asta cu opelul...
da
https://forum.softpe...el-de-situatii/

#38
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,100
  • Înscris: 24.05.2009

 arg, on 29 iulie 2018 - 21:46, said:

probabil ca daca slabea frana putea recapata aderenta si reintra pe banda lui.

O recapata cel mai probabil, cat sa evite macar accidentul. Si se invata odata la scoala de soferi franarea in prima portiune a curbei si accelerarea in urmatoarea portiune tocmai pentru a recapata aderenta, daca o pierdeai...in cazul asta se putea aplica, nu sunt viteze astronomice acolo.

#39
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,243
  • Înscris: 05.06.2002

 daniMMM, on 29 iulie 2018 - 21:47, said:

Nu-i adevarat,e un mit.
la Logan primul model scria asta in manual.

#40
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 Fane, on 29 iulie 2018 - 21:51, said:

la Logan primul model scria asta in manual.
Nu ma contrazic,dar stiu de la mai multi ca nu are treaba centura cu airbagul.
Probabil depinde de masina.

#41
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 _Smiley_, on 29 iulie 2018 - 20:02, said:

1. chestia cu viteza minima e mit urban. masina ar avea nevoie de un giroscop pentru a putea determina in mod corect viteza reala, si sigur nu are asa ceva. sunt cel putin 2 contra-exemple pt viteza minima: tu poate ai 10 km/h, dar te loveste unul care are 100 km/h; daca mergi cu 100 km/h si dai de gheata pe care reusesti sa blochezi rotile, airbagurile nu se vor declansa cand lovesti stalpul(din punctul de vedere al masinii tu ai rotile blocate, deci 0 km/h)?
2. airbagurile sunt declansate de un senzor inertial, deci depinde forta cu care lovesti/esti lovit. forta asta depinde si de masa, nu numai de viteza
3. la cum arata accidentul, eu zic ca ar fi trebuit sa sara pungile. masina din care se filmeaza este chiar aruncata putin in spate, deci energie a fost destula.

Cam de cati ani crezi ca ai un giroscop integrat in telefonul mobil?

#42
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
eu nu vad reactie mai nimic din partea soferului de Duster,nu-l condamn
luat un pic stanga si-l putea evita pe adormitu ala

#43
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005

 argentum, on 29 iulie 2018 - 22:00, said:

Cam de cati ani crezi ca ai un giroscop integrat in telefonul mobil?
giroscop nu cred, dar accelometre da.

 ceanu1980, on 29 iulie 2018 - 22:22, said:

eu nu vad reactie mai nimic din partea soferului de Duster,nu-l condamn
luat un pic stanga si-l putea evita pe adormitu ala
asa m-am gandit si eu, dar pe mazga aia se facea titirez.

#44
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 Fane, on 29 iulie 2018 - 21:51, said:

la Logan primul model scria asta in manual.

Si cum afla procesorul de la airbag ca ai sau n`ai centura pusa???
Nu de alta da am Logan 1 cu airbag-uri dar n`are nici un senzor de centura sau scaun!
Adevarat, poti sa`l dezactivezi al pasagerului dar atit!

 ceanu1980, on 29 iulie 2018 - 22:22, said:

eu nu vad reactie mai nimic din partea soferului de Duster,nu-l condamn
luat un pic stanga si-l putea evita pe adormitu ala

Sa fii matale sanatos si sa folosestii ochelarii de aproape, vezi cum lasa botul jos cind il vede pa ala din Clio ca o ia razna!
Ca nu a topait e din cauza ABS care l`a tinut pe traiectorie.
Ia reper dreapta stilpii de gard si evalueaza viteza...

#45
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 pustiu_22, on 29 iulie 2018 - 19:34, said:

Crezi ca aveau aceeasi viteza? Poate Clio avea in momentul impactului 50km/h!
Fiecare din cele două mașini are aceeași viteză relativ la cealaltă...

#46
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 06.02.2008
Centura pusă care condiționează declanșarea airbagului e un mit, asta ca să închidem subiectul. Experimentat pe propria piele într-o Skoda. Într-adevăr, mașinile mai noi și mai scumpe au senzor în scaun care îi transmit computerului că pe el se află un pasager, în caz contrar oprind declanșarea inutilă a airbagului, care ar duce la costuri de reparație considerabile. Dar nu centura condiționează declanșarea airbagului.

#47
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009

 Fane, on 29 iulie 2018 - 21:07, said:

airbagurile se dezactiveaza la majoritatea masinilor daca n-ai centura pusa fiindca in cazul asta mai mult rau fac decat bine. scrie in manuale, daca are cineva curiozitatea sa le deschida. deci: avea centura pusa?
Avea centura pusa.

#48
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,222
  • Înscris: 04.11.2016

 Fane, on 29 iulie 2018 - 21:51, said:

la Logan primul model scria asta in manual.

"Airbag-ul este conceput pentru a completa actiunea centurii de securitate, airbag-ul si centura de securitate constituie
elemente inseparabile ale aceluiasi sistem de protectie. Este deci obligatoriu sã purtati centura de securitate în permanentã,
nepurtarea centurii de securitate expunând pasagerii la rãni grave în caz de accident, si putând în acelasi timp
mãreascã riscul rãnirilor minore si trecãtoare pe suprafata pielii, care sunt inerente la deschiderea airbag-ului.


Manual de utilizare — 82 00 415 155 — NU 732-1 — Decembrie 2003 — Edition roumaine"


Modelele noi au un senzor la scaunul pasagerului care detecteaza o greutate minima in scaun pentru atentionare nepurtare centura. Daca senzorul nu sesizeaza greutate in scaun nu stiu daca airbagul se deschide sau nu si sper sa nu aflu vreodata in trafic raspunsul la aceasta intrebare.

Edited by gabrieln2016, 30 July 2018 - 07:41.


#49
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
De obicei senzorul principal al airbagurilor frontale e sub consola si actioneaza la 35 km/h sub un unghi de 30 grade.

La multe masini airbagul e legat de punerea centurilor. Dar stiu un caz cu un Renault Clio nou in care airbagurile frontale n-au sarit, desi masina a fost dauna totala.

#50
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,393
  • Înscris: 06.02.2008
Recomandarea producătorilor și avertizarea cum că e indispensabilă purtarea centurii în cazul declanșării airbag-ului pentru protecția pasagerilor nu înseamnă că declanșarea lor e condiționată de cuplarea centurii. Repet, senzorul care se află pe mașini de generație mai nouă și mai scumpe și condiționează declanșarea airbag-ului la impact se află la scaun, nu la centură.
Referitor la cazuri în care mașina e armonică sau daună totală și airbag-ul nu s-a declanșat, eliminând ipoteza că sistemul nu e defect, înseamnă că nu s-au întrunit condițiile de decelerare și unghiurile de impact necesare pentru activarea airbag-ului. Deci, nimic anormal sau de strâmbat din sprâncene.

#51
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,354
  • Înscris: 22.10.2007
clar impactul n-a fost suficient de puternic pt deschis airbag-urile, gigelul cu dusterul ar trebui sa fie fericit ca nu s-au deschis pt ca daunele cresteau exponential.
inteleg ca e foamete dar o sa piarda vremea degeaba pe la procese.

#52
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005
Accidentrul a avut loc pe 22-07-2018
clio cu numarul DJ11KYG si asigurarea:

EUROINS Romania ASIGURARE REASIGURARE S.A.
CT070 - AGENTIA CONSTANTA 5
Dată început valabilitate
26.05.2018
Dată sfârșit valabilitate
25.11.2018

Attached File  clio.jpg   26.39K   66 downloads
uite se frumos vireaza dreapta.... dar se duce caruta in drept.

Edited by arg, 30 July 2018 - 09:38.


#53
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Extras din manualul de utilizare. Mazda 2:
Attached File  50.jpg   227.63K   28 downloadsAttached File  51.jpg   214.32K   26 downloadsAttached File  52.jpg   126.05K   15 downloads
Dupa cum se poate observa, sunt o multime de factori care influenteaza declansarea airbag-urilor!

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016

 Ion_Bumbu, on 29 iulie 2018 - 21:15, said:

Clio are masa mai mic fata de Duster, urmarea este ca declerarea este mai mare la impact frontal.
Urmarea este ca s`au deschis airbag-urile la Clio dar la Duster n`a fost cazul.
Mai mult decit atit soferul din Duster aproape a oprit masina cind a dat Clio in el, bravo lui, a fost prudent.
Caz corect de functionare a dispozitivelor de siguranta.
Un răspuns corect, vad extrem de multe posturi fără legătură cu subiectul. Dusterul aproape a urcat pe acel clio, a avut viteza mica. Ce rost aveau airbag-urile deschise atunci?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate