Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW imbunatateste motoarele diesel de 2.0 litri. Ce noutati propun unitatile din seria B47
#1
Posted 20 April 2018 - 21:03
,,In toamna lui 2014, BMW inlocuia propulsoarele N47 cu B47, o noua generatie de unitati mai eficiente si implicit mai fiabile, multumita tehnologiei TwinPower Turbo. Intre timp insa emisiile au devenit o problema extrem de importanta, iar standardele sunt in ziua de azi mult mai stricte decat erau in urma cu trei ani.
Tocmai de aceea, oficialii producatorului german de automobile au ajuns la concluzia ca agregatele diesel de 2.0 litri, cu patru cilindri, regasite pe versiunile 18d si 20d merita o bine-meritata imbunatatire, si anume o turbina in plus. Din pacate insa, puterea va ramane neschimbata (150 de cai, respectiv 190 de cai putere), insa inginerii sustin ca trecerea la o configuratie biturbo va fi benefica pentru emisii. Dupa aceasta modificare motoarele vor fi mai eficiente ca niciodata si vor consuma mai putin carburant. In plus, acestea se vor incadra in normele de poluare Euro 6c, avand in vedere ca emisiile de CO2 vor scadea in medie cu 4-5 procente. In ceea ce priveste dispunerea celor doua turbine, pe scurt, vom avea un turbocompresor de dimensiuni reduse, cu geometrie variabila, care va functiona la turatii joase, si un altul de dimensiuni normale care va intra in functiune atunci cand turatiile incep sa creasca. Specialistii in motoare de la BMW sustin ca au facut unele modificari minore la pistoane si au marit presiunea sistemului de injectie. De aceste noutati beneficiaza si propulsoarele diesel de 1.5 litri, cu trei cilindri (B37), intalnite pe modele precum BMW 214d Active Tourer, Mini One D sau BMW 116d. Un ultim avantaj al trecerii la configuratia biturbo este ca unitatile in cauza vor fi mai silentioase, chiar cu cativa decibeli, in functie desigur de turatie si de stilul de condus.'' http://www.auto.ro/s...-seria-b47.html Articolul este de anul trecut, din luna noiembrie.Probabil in acest moment deja sunt autoturisme echipate cu motorizarile imbunatatite, mentionate in acest articol.Nu se mentioneaza ca modernizarile prevad si echiparea cu AdBlue. BMW are motorizari diesel cu AdBlue? Edited by max_01, 20 April 2018 - 21:05. |
#2
Posted 20 April 2018 - 21:09
Nu inteleg de ce se mai chinuie sa modernizeze,sa adapteze sa inoveze motoarele diesel daca peste foarte putin timp cica vor fi interzise.Sau nu?
Edited by adisz, 20 April 2018 - 21:10. |
#3
Posted 20 April 2018 - 21:13
Tot imbunatatire o sa fie si cand o sa dai 3000euro pe 2 turbine cand vor trebui schimbate.
Din ce am citit pe forumuri, sunt destui care se plang de probleme la motorizarile cu 4 cilindrii (328i, 320d, 525d, etc) de la BMW , se pare ca nici astia nu mai sunt ce erau odata. Toti producatorii fac motorizari mai dopate si mai proaste. Nu-mi amintesc prin anii 2000-2005 sa vad atatea probleme pe la motoare, cate vad acuma la motorizarile noi. |
#4
Posted 20 April 2018 - 21:14
max_01, on 20 aprilie 2018 - 21:03, said:
,,In toamna lui 2014, BMW inlocuia propulsoarele N47 cu B47, o noua generatie de unitati mai eficiente si implicit mai fiabile, multumita tehnologiei TwinPower Turbo |
#5
Posted 20 April 2018 - 21:20
adisz, on 20 aprilie 2018 - 21:09, said:
Nu inteleg de ce se mai chinuie sa modernizeze,sa adapteze sa inoveze motoarele diesel daca peste foarte putin timp cica vor fi interzise.Sau nu? Sunt vorbe in vant alea cu "interdictiile". Nu dispunem de infrastructura la nivel global pentru electrice, gandeste-te cat ar dura sa electrificam camioanele, ca pana la urma aprovizionarile, etc se fac cu ele , iar pe benzina ar consuma enorm. Nu s-au investit enorm de multi bani in dezvoltarea motorului diesel ca sa fie aruncat la gunoi printr-o hartie pe care sa scrie o anumita lege de interzicere. Sunt in joc o multime de bani, crezi ca si-ar taia Germania creanga pe care sta ? E tam tam pentru ecologisti mai mult, ofera si alternative electrice, hibride pentru cei care vor sau pentru a scadea nivelul de emisii per total (la fiecare producator), insa o sa mai fie pe piata la vanzare cel putin 20-30 ani acest motor, eventual o sa-i puna 2 filtre de particule , 4 rezervoare cu aditivi andreic, on 20 aprilie 2018 - 21:14, said:
Care oricum vor fi eliminate din orasele EU in urmatorii ani... astia inca mai cred in minuni Cele sub euro 5 , deocamdata euro 5 e pe linie, iar de euro 6 nu se pune problema. Edited by TruculMagic, 20 April 2018 - 21:20. |
#7
Posted 20 April 2018 - 21:28
#8
Posted 20 April 2018 - 21:28
#9
Posted 20 April 2018 - 21:31
Kroghy, on 20 aprilie 2018 - 21:28, said: iarasi o faci de oaie ? In 2006 cand VW scotea bijuteria tehnica 2.0 TDI PD , bmw avea 2.0 163cp fara nici o problema de fiabilitate. Bmw are cel mai bun motor 3.0 in 6 cilindrii diesel , unele dintre ele au 3 turbine. Cum sa faci astfel de afirmatii ? Cand Bmw scotea prin 2007 parca 35d-ul (2 turbine si 286cp) , vw visa la 240cp. Edited by TruculMagic, 20 April 2018 - 21:32. |
#11
Posted 20 April 2018 - 21:33
#12
Posted 20 April 2018 - 21:43
Hai sa nu ne cacam pe noi desi sunt fan TDI, motorul de 2 litri VW a fost sub cel de la BMW de ani buni. La trei litri diesel iar BMW are biturbo si 300+ CP de prin 2010, la VAG nici nu are rost sa caut cand au scos peste 300 cp din 6 cilindri. Ma bucura ca BMW mai are pe teava motoare, trebuie doar sa reziste pana trece moda antidiesel.
Edited by filipxxx, 20 April 2018 - 21:43. |
#13
Posted 20 April 2018 - 21:43
#14
Posted 20 April 2018 - 21:45
Cat de fiabile sunt vestitele motoare frantuzesti ? Sunt cam tot pe acolo , iar prin 00-06 nu se apropiau de nemti.
Si japonezii au motoare bune diesel, de alea nu ziceti nimic ? Sau americanii motoarele alea de pe pick-up-uri.. Dar hai sa nu mai facem spam. |
#15
Posted 20 April 2018 - 22:12
TruculMagic, on 20 aprilie 2018 - 21:20, said:
Cele sub euro 5 , deocamdata euro 5 e pe linie, iar de euro 6 nu se pune problema. Francezii sisteaza productia de dieseluri pentru turisme oricum... |
|
#16
Posted 20 April 2018 - 22:16
TruculMagic, on 20 aprilie 2018 - 21:45, said:
Cat de fiabile sunt vestitele motoare frantuzesti ? Sunt cam tot pe acolo , iar prin 00-06 nu se apropiau de nemti. Si japonezii au motoare bune diesel, de alea nu ziceti nimic ? Sau americanii motoarele alea de pe pick-up-uri.. Dar hai sa nu mai facem spam. De exemplu motorul 1.6 diesel. Nu stiu daca observi si Mini acolo. Stii ca mini apartine de BMW, nu? Una e sa ai un motor pe un fabricant pe 2 serii de masina si alata e sa ai un motor pe 6 fabricanti si n serii de masini. Applications include: 2007–2008 Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m) 2007–2009 MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2007–present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2010–present Citroën C3 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2006–present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 75–90 PS (74–89 hp/55–66 kW) and 127–159 lb·ft (172–215 N·m) 2008–2009 Citroën C2 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m) 2005–present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m) 2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 170 lb·ft (230 N·m) 2009–present Citroën DS3 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m) 2011–present Citroën DS4 1.6 HDi, 110 PS (109 hp/80 kW) and 198 lb·ft (269 N·m) 2004–present Citroën C4 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m) 2004–present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2004–2009 Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2010–present Ford C-Max/Grand C-Max 1.6 TDCi, 115 PS (117 hp/85 kW) and 199 lb·ft (270 N·m) 2005–2010 Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (88 hp/65 kW) and 148 lb·ft (200 N·m) 2010–present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 95 PS (94 hp/70 kW) and 156 lb·ft (212 N·m) 2005–2012 Ford Fusion (Europe) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m) 2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m) 2004–present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2004–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 lb·ft (215 N·m) 2003–2010 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2008–present Mazda2 MZ-CD 1.6, 90 PS (66 kW) and 212 N⋅m (156 lb⋅ft) 2003–present Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2003–2006 Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2006–2012 Peugeot 207 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m) 2005–2008 Peugeot 307 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 lb·ft (215–240 N·m) 2008–present Peugeot 308 1.6 HDi 2008–present Peugeot 3008 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2003–2010 Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2010–present Peugeot 508 1.6 HDi, 112 PS (110 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2007–2012 Volvo C30 D2 and DRIVe, 115 PS (85 kW; 113 hp) and 199 lb⋅ft (270 N⋅m) 2004–2012 Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2004–2012 Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2010–present Volvo S60/V60 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2007–present Volvo V70 1.6D, 115 PS (114 hp/81 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) 2009–present Volvo S80 1.6D DRIVe, 109 PS (107 bhp; 80 kW) and 177 lb·ft (240 N·m) LA voi fiabilitate inseamna probabil un motor care s-a pus pe 2 variante ale aceluiasi fabricant in 3 ani. Si da-i cu " mama ce rezista", e fiabil. Edited by Seteh, 20 April 2018 - 22:20. |
#17
Posted 20 April 2018 - 22:18
Dacă se vor vinde maşinile, înseamnă că tehnologia încă nu e pe ducă. Dacă vor vinde puţine, înseamnă că Dieselul nu mai are viitor.
Edited by djl, 20 April 2018 - 22:41. |
#18
Posted 20 April 2018 - 22:44
Este imposibil ca Diesel-ul sa aiba viitor. S-a discutat. Aceste motoare au fost gandit pentru camp si pe vremea cand fumul nu conta, sau lumea credea ca va fi [rea putin, este inofensiv, sau pluteste doar unde este emis.
Eu va recomand sa va luati actiuni la electrice. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users