Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

BMW imbunatateste motoarele diesel de 2.0 litri. Ce noutati propun unitatile din seria B47

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#19
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

 adisz, on 20 aprilie 2018 - 21:09, said:

Nu inteleg de ce se mai chinuie sa modernizeze,sa adapteze sa inoveze motoarele diesel daca peste foarte putin timp cica vor fi interzise.Sau nu?
normele de poluare nu pomenesc nimic de de oxidul de azot ! ... care este cel mai "tare" poluant al motoarelor cu ardere interna !
un motor Diesel polueaza de cca 20 de ori mai mult decat un motor Otto !
ne omoram intre noi, ptr cativa centi care-i economisim la raportul motorina-benzina !

Edited by realduc, 20 April 2018 - 22:50.


#20
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Oh, iară va fi discuţia versus.
Dacă tot a fost pomenit acel Oxid de Azot, dacă testele sunt pe bune, aceste motoare emană mai puţin Oxid de Azot decât cele din vechea generaţie?

#21
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am cam citit din 2 in 2,insa vor sa puna 2 turbine pe cel de 1.5?Oricum,cel mai fiabil motor diesel de pe BMW,este cel de 1.6 de origine...PSA.Am pe un seria 1 asa ceva,de 120 k km zero probleme.

#22
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Nu înțeleg de ce o tot dați că dieselul va dispărea? Mai aveți un pic de răbdare și când vor fi suficient de multe mașini pe benzina petroliștii vor crește prețul, că deh, se vinde mai bine decât motorina. Vedeți voi guvernanții să scadă accizele la benzina atunci? Mă îndoiesc. Cât timp va fi petrol și se vor face bani din el, orice trend va fi speculat de jucătorii din piață care vor exploata orice oportunitate de a face un ban în plus. Discuțiile cu oxizii de azot și bla, bla, bla sunt pentru ca să vă umpleți voi timpul și să faceți postări pe forum. BMW a sesizat mișcarea și de asta bagă banii în motoarele acestea.

#23
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Bai copii..era vorba despre motorul de 2.0 de la BMW in topic. Nu despre "a mea e mai mare''.

La motorul asta ''nou'' B47 ( fost N47 ) au rezolvat si problemele cu distributia? Ca aia era buba..nu turbina. Si mai ales daca au mutat-o in fata cum e si logic si orice tampit ar pune-o acolo..

Cat despre motoare diesel..eu zic ca italienii de la Fiat le-au aratat nemtilor ce inseamna commonrail de prin anii 2000 ( daca nu mai inainte )..

Cand aveau aia JTD-uri..nemtii se incaltau cu fesul..

#24
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Articolul este hartie de veceu. In primul rand B47 are  distributia tot in spate. Ea fusese mutata la n47 in scopul viitoarelor norme de protectie impact a pietonilor.
In al doilea rand, twinpower turbo nu inseamna ca motoarele sunt biturbo. Asa se cheama tehnologia la BMW, inclusiv la cele pe benzina. Motorul de 2000 cmc de 190 cai este single turbo. Modelele 25d sunt biturbo. Exact ca si la n47.
Cat despre fiabilitate, cele mai fiabile sunt de 15 ani motoarele diesel psa, nu degeaba au cumparat toti de la ei, invlusiv bmw. Vag e sub bmw ca si inovatie sau fiabilitate, sa fim seriosi.
In 2000 passatul/audi aveau tractoarele pompa diuza in timp ce seria 3 e46-le folosea deja commonrail, intai cu 136 de cai apoi cu 150 pe e46 facelift.

  Ca sa nu mai spun ca in anii 2000 Psa folosea pe 206 307 406 tehnologie commonrail. Unul dintre cele mai fiabile motoare ale grupului Psa acel 2.0 hdi de 90 si 110 cai. Are un individ un 206 din 2000, 2.0 hdi, nici el nu mai stie cati km are real, undeva pe la 700 de mii km si merge si in ziua de azi.
  Revenind la b47, este un upgrade la n47 adica  cel mai bun motor la cilindreea lui pana acum. B47 este mai silentios, chiar si mai economic.



#25
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
topicul fiind despre faptul ca b.mw a imbunatatit motorul bla, bla, cu altu mai bun blu,blu !
noi ce trebuie sa spunem ? ... sau ce trebuie sa facem ? ...trebe sa aplaudam ?
sa ne imbulzim sa cumparam acest "bolid" cu 2 turbo ? ...
nu mai inteleg, zau !

Edited by realduc, 21 April 2018 - 11:01.


#26
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Fără doar și poate ”dizăliștii de tractoare” pe motorină pot trece la motoarele Diesotto, nu cred că motorul diesel va mai avea mult viitor, indiferent cât de mult se strofoacă BMW-ul și alți constructori să mai păcălească clienții cu motoare nepoluante, (chipurile) !!! Eu conduc o mașină diesel, dar mă pregătesc serios să o duc la remat și să-mi iau un hibrid benzină/electric până se va impune definitiv automobilul full electric ! Posted Image

Edited by Viorelsolar, 21 April 2018 - 11:02.


#27
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Iti uram succes! Posted Image E dreptul fiecaruia sa arunce bani mai multi pentru o scula care face acelasi lucru. Posted Image

Diesel-ul va fi printre noi inca mult si bine. As face pariu, dar e treaba rromeasca. Posted Image

Edited by Write&Run, 21 April 2018 - 11:06.


#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Kroghy, on 20 aprilie 2018 - 21:28, said:

Numai timpul va spune daca BMW se ridica la nivelul VW
Cred că ai vrut sa spui se coboară.
Și nu, BMW nu se coboară la nivelul VW.

Edited by ericmario, 21 April 2018 - 13:57.


#29
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
BMW are probleme majore de fiabilitate, si asta nu e o chestie noua. E ceva stiut demult. Au motoare f bune, dar si probleme cat casa. VW este mai bun la fiabilitate decat BMW.

#30
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 adisz, on 20 aprilie 2018 - 21:09, said:

Nu inteleg de ce se mai chinuie sa modernizeze,sa adapteze sa inoveze motoarele diesel daca peste foarte putin timp cica vor fi interzise.Sau nu?
Dieselul cu AdBlue mai are de trait cel putin 10 ani de acum incolo.Poate si mai mult.

 Kroghy, on 20 aprilie 2018 - 21:28, said:

Numai timpul va spune daca BMW se ridica la nivelul VW care este etalonul in domeniul diesel. Pana acum VW a fost intotdeauna putin in fata BMW in acest domeniu insa la nivel modial VW, Mercedes si BMW sunt cei mai buni producatori de motoare diesel.
HDI-urile sunt cele mai fiabile motoare diesel.Mult mai fiabile ca TDI-urile.Chiar si DCI-urile se afla cu mult, al fiabilitate, in fata TDI-ului.

 TruculMagic, on 20 aprilie 2018 - 21:33, said:

Etalon la modificat softul pt emisii Posted Image
Asa da.Subscriu.

 YOUR_GOD, on 20 aprilie 2018 - 22:44, said:

Este imposibil ca Diesel-ul sa aiba viitor. S-a discutat. Aceste motoare au fost gandit pentru camp si pe vremea cand fumul nu conta, sau lumea credea ca va fi [rea putin, este inofensiv, sau pluteste doar unde este emis.
Eu va recomand sa va luati actiuni la electrice.
Dieselul a evoluat si continua sa evolueze.In prezent, dieselul cu AdBlue polueaza cel putin la fel de putin ca un benzinar din aceeasi generatie.

Edited by dennis_2005, 21 April 2018 - 15:03.


#31
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,626
  • Înscris: 07.02.2003

 dennis_2005, on 21 aprilie 2018 - 14:58, said:

Dieselul a evoluat si continua sa evolueze.In prezent, dieselul cu AdBlue polueaza cel putin la fel de putin ca un benzinar din aceeasi generatie.
La CO2 si NOx posibil sa se apropie de benzinare dar vorbim de particule cancerigene nu le gasim decat la diesel din cauza arderii discutabile...

le - vorbim de DPM.

https://en.wikipedia.../Diesel_exhaust

Edited by andreic, 22 April 2018 - 01:04.


#32
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Seteh, on 20 aprilie 2018 - 22:16, said:

TE pricepi sau faci posturi? Exact in anii aia lua toata lumea motore diesel de la PSA.
De exemplu motorul 1.6 diesel. Nu stiu daca observi si Mini acolo. Stii ca mini apartine de BMW, nu? Una e sa ai un motor pe un fabricant pe 2 serii de masina si alata e sa ai un  motor pe 6 fabricanti si n serii de masini.
Applications include:

LA voi fiabilitate inseamna probabil un motor care s-a pus pe 2 variante ale aceluiasi fabricant in 3 ani. Si da-i cu " mama ce rezista", e fiabil.

La tine motor fiabil reprezinta acel motor care s-a pus pe mai multe modele ? Posted Image
Pai 1.9tdi, 2.0tdi , 1.6tdi , 3.0 tdi nu s-a pus tot asa pe multe modele ? Posted Image
A fost pus pe la atatia producatori, deoarece sunt parteneri si imprumuta lucruri intre ei, una e sa bagi zeci de milioane de euro sau cat o costa sa produci un motor de la zero + riscuri la fiabilitate si alta e sa folosesti deja un motor proiectat + costurile ar fi mult mai mici.

1.6 nu e cine stie ce motor, a avut succes deoarece consuma putin , e de capacitate mica, implicit are taxe mici in orice tara. Sa nu crezi ca la ala nu se duc injectoare, turbo, etc.
Si daca Mini apartine de bmw si au folosit si ei 1.6 diesel, care-i treaba ? Cand spui bmw creste prestigiul sau ce ? PSA a colaborat sau poate mai colaboreaza din cate stiu cu cei de la BMW.

 cavaliere, on 21 aprilie 2018 - 09:34, said:

Cat despre fiabilitate, cele mai fiabile sunt de 15 ani motoarele diesel psa, nu degeaba au cumparat toti de la ei, invlusiv bmw. Vag e sub bmw ca si inovatie sau fiabilitate, sa fim seriosi.
In 2000 passatul/audi aveau tractoarele pompa diuza in timp ce seria 3 e46-le folosea deja commonrail, intai cu 136 de cai apoi cu 150 pe e46 facelift.

  Ca sa nu mai spun ca in anii 2000 Psa folosea pe 206 307 406 tehnologie commonrail. Unul dintre cele mai fiabile motoare ale grupului Psa acel 2.0 hdi de 90 si 110 cai. Are un individ un 206 din 2000, 2.0 hdi, nici el nu mai stie cati km are real, undeva pe la 700 de mii km si merge si in ziua de azi.
  Revenind la b47, este un upgrade la n47 adica  cel mai bun motor la cilindreea lui pana acum. B47 este mai silentios, chiar si mai economic.

Au luat de la ei deoarece aveau parteneriate, la fel cum are Renault cu Mercedes. Doar nu ai fi vrut sa ofere grupul VAG motoare la bmw ? Posted Image
CR-urile alea (daca se pot numi asa) la inceput erau slabe (vezi bmw 2.0 136cp) , nu mai zic ce sensibile sunt la combustibil in comparatie cu tdi pd. Mai are rost sa vorbim de dinamica ?

Edited by TruculMagic, 21 April 2018 - 17:24.


#33
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 TruculMagic, on 21 aprilie 2018 - 17:21, said:

La tine motor fiabil reprezinta acel motor care s-a pus pe mai multe modele ? Posted Image
Pai 1.9tdi, 2.0tdi , 1.6tdi , 3.0 tdi nu s-a pus tot asa pe multe modele ? Posted Image
A fost pus pe la atatia producatori, deoarece sunt parteneri si imprumuta lucruri intre ei, una e sa bagi zeci de milioane de euro sau cat o costa sa produci un motor de la zero + riscuri la fiabilitate si alta e sa folosesti deja un motor proiectat + costurile ar fi mult mai mici.

1.6 nu e cine stie ce motor, a avut succes deoarece consuma putin , e de capacitate mica, implicit are taxe mici in orice tara. Sa nu crezi ca la ala nu se duc injectoare, turbo, etc.
Si daca Mini apartine de BMW si au folosit si ei 1.6 diesel, care-i treaba ? Cand spui bmw creste prestigiul sau ce ? PSA a colaborat sau poate mai colaboreaza din cate stiu cu cei de la BMW.



Au luat de la ei deoarece aveau parteneriate, la fel cum are Renault cu Mercedes. Doar nu ai fi vrut sa ofere grupul VAG motoare la bmw ? Posted Image
CR-urile alea (daca se pot numi asa) la inceput erau slabe (vezi bmw 2.0 136cp) , nu mai zic ce sensibile sunt la combustibil in comparatie cu tdi pd. Mai are rost sa vorbim de dinamica ?

De dinamica nu are rost sa vorbim intr-adevar, pt ca erau mai slabe decat cr-urile de pe e46. 1.9 tdi avf  de 130 de cai era un motor cu 8 supape, o singura axa cu cama, fata de cr-urile bmw care aveau la vremea aia 2 axe cama si 16 supape, adica mult mai moderne.
Motoarele grupului psa sunt mai fiabile decat ce ofera vag, nu e vorba de niciun parteneriat, psa au vandut hdi-urile la 20 de producatori pentru ca sunt bune, punct.
Aici se vorbeste despre b47, motor bmw, nu e topic pentru fanboy ii  vag. e

#34
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 cavaliere, on 21 aprilie 2018 - 21:20, said:

De dinamica nu are rost sa vorbim intr-adevar, pt ca erau mai slabe decat cr-urile de pe e46. 1.9 tdi avf  de 130 de cai era un motor cu 8 supape, o singura axa cu cama, fata de cr-urile BMW care aveau la vremea aia 2 axe cama si 16 supape, adica mult mai moderne.
Motoarele grupului psa sunt mai fiabile decat ce ofera vag, nu e vorba de niciun parteneriat, psa au vandut hdi-urile la 20 de producatori pentru ca sunt bune, punct.
Aici se vorbeste despre b47, motor bmw, nu e topic pentru fanboy ii  vag. e

Ce era mai modern ? Ca erau mai complicate ? Le comparam cu hdi-urile de la psa in postarea mea, insa nici bmw-ul nu era mai stralucit. Abia 2.0-ul de 150cp a fost ok.
(Enumera macar 10 producatori, din cei 20 pe care ii cunosti, ca m-ai facut curios) Posted Image

Stiu ca sunt foarte bune (1.6hdi), le lauda taximetristii ca au consum mic, de aici s-a ajuns la mitul ca e un motor wow. Am prieteni cu focusuri si au avut probleme cu ele, sunt foarte sensibile la motorina.

Edited by TruculMagic, 21 April 2018 - 22:03.


#35
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
daca tu consideri ca un motor dohc este mai complicat decat unul sohc, evident ca este, dar este si mai modern, altfel maestrul universului VW producea si astazi motoare ohc cu 8 supape pe cilindru ca in anii 90. :))
Cat sa zici ca BMW e pistol cu apa fata de vag, e deja de domeniul gradinitei.
Faptul ca ai un a4 b8 si tu crezi ca sofezi un Porsche doar pt ca face parte din acelasi grup, e alegerea ta, dar ca un fapt divers, la ora actuala Bmw are cele mai bune motoare diesel in 6 cilindri din lume.

#36
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

 cavaliere, on 21 aprilie 2018 - 22:46, said:

ca un fapt divers, la ora actuala BMW are cele mai bune motoare diesel in 6 cilindri din lume.

Da, intr-adevar, motoarele lor Diesel sunt extrem de bune. Probleme are BMW in alte parti... Oricum, ca sa revenim, e clar ca nu-s cretini sa investeasca intr-o solutie moarta.

Edited by Dany_Darke, 22 April 2018 - 13:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate