Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

BMW imbunatateste motoarele diesel de 2.0 litri. Ce noutati propun unitatile din seria B47

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#37
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Este o veste foarte buna, eu sunt proprietar de 320xd cu B47 si pot spune ca se simte diferenta intre motorul acesta si modelele cu doua turbine, in special la deccelerari si accelerari bruste la viteze mici.

Referitor la motorizarile VW si BMW, 320d este un motor ce echipeaza modele incepand de la pret dublu fata de VW, din nou se simte diferenta in exploatare (ca masini de serviciu conduc VAG, ultimul a fost un Tiguan 2.0 R line si pot spune ca nici dupa 1000 km nu m-am acomodat cu el, comparat cu 320-ul meu).

Legat de fiabilitate, sunt motoare si motoare, la am meu i-am schimbat turbina la 5000 km.

#38
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,624
  • Înscris: 07.02.2003

 irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:35, said:

și particulele prin DPF.
Nu rezolva la masinile mici, nu au performanta suficienta plus ca este eliminat usor de raceri. Rezolvarea asta e o iluzie din pacate... rezolvarea corecta e cu legea.

 irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:35, said:

Întrucât nu va afectam mai mult decât voi pe noi cu benzina voastră va rugam sa ne lăsați în pace sa conducem ce vrem
Numai atata timp cat ce conduceti nu cauzeaza cancer cu dovezi stiintifice... Posted Image Cand libertatea unora afecteaza libertatea altora de a nu se imbolnavi... apare o problema ce trebuie rezolvata prin decizii asemeni marilor orase din UE Posted Image

Edited by andreic, 22 April 2018 - 13:37.


#39
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Pai tu ai inceput cu cerneala pe diplomă. Eu am zis că dacă te mănâncă, sa te scarpin. :)
Hmmm, poveștile tale, tot de pe internet, cu diesotto sunt secrete ? Ce chestie...
Și îți explic ce vrei. Sau dacă n ai nevoie de explicații îți răspund la ce întrebare vrei. Despre motoare termice.
Mulțumită tatălui, inginer auto și mecanic pasionat sunt ca nivel peste un mecanic auto mediu dintr un service. N am practicat ca job, dar am desfăcut și refăcut suficiente motoare.
Cred că mă cam confunzi cu vreunu de 17 ani care doar citește pe net.
Și mai cred că nu iei in considerare faptul că s ar putea să fiu un user mai vechi pe forum ca tine, dar cu alt username.
Hai sa încetăm, ok ?

#40
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
A...deci ești clonat, am înțeles ! Posted Image

#41
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
B47 e aceeași mâncare  de peste cu N47. Pana și problema cu distribuția se menține. Singura chestie schimbata e presiunea de injecție,  în rest același lucru .  O fi mai silențios din cauza antifonarii mai bune, dar nu va gândiți ca au reproiectat ceva. Nici nu aveau ce, n47 e un motor destul de bun, în afara de distribuție

#42
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 HEX2FUN, on 22 aprilie 2018 - 12:53, said:


Legat de fiabilitate, sunt motoare si motoare, la am meu i-am schimbat turbina la 5000 km.
Asa de repede s-a stricat turbina?Fiind masina in garantie, nu ai platit nimic.

 ct10dre, on 22 aprilie 2018 - 14:41, said:

B47 e aceeași mâncare  de peste cu N47. Pana și problema cu distribuția se menține. Singura chestie schimbata e presiunea de injecție,  în rest același lucru .  O fi mai silențios din cauza antifonarii mai bune, dar nu va gândiți ca au reproiectat ceva. Nici nu aveau ce, n47 e un motor destul de bun, în afara de distribuție
Faci speculatii sau vorbesti in cunostinta de cauza?B47 are distributia tot pe lant, dispusa la fel ca la N47, in spatele motorului, langa cutia de viteza?Nu cred ca problema specifica la N47 a ramas nerezolvata si a fost implementata si la B47.

#43
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

 HEX2FUN, on 22 aprilie 2018 - 12:53, said:

Legat de fiabilitate, sunt motoare si motoare, la am meu i-am schimbat turbina la 5000 km.

Nasol de tot. Inadmisibil, cred eu...

#44
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Se intampla, nu a fost un defect imobilizat, mașina mergea normal doar ca turbina fluiera in sarcina, chiar la temperatura normala de funcționare. Am fost cu ea la constatare și au zis ca palele turbinei au un defect mecanic și au schimbat-o pe garanție. Diagnoza a durat 10 minute și schimbatul 4 ore, timp in care am avut un I3 pe mâna care mi-a plăcut foarte mult.

Motorul B47 este foarte plăcut in exploatare, chiar dacă este ceva mai gutural, îți da senzația ca ceva se intampla sub capota.

#45
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 max_01, on 22 aprilie 2018 - 19:46, said:


Asa de repede s-a stricat turbina?Fiind masina in garantie, nu ai platit nimic.

Faci speculatii sau vorbesti in cunostinta de cauza?B47 are distributia tot pe lant, dispusa la fel ca la N47, in spatele motorului, langa cutia de viteza?Nu cred ca problema specifica la N47 a ramas nerezolvata si a fost implementata si la B47.

Nu speculez ci am studiat destul. Problema încă exista, pentru ca nu e o problema legata de piese ci de întreținerea necorespunzătoare cu schimb de ulei la 25 30 mii.  Întinzătoarele distribuției se duc din cauza asta, sunt semi hidraulice.

Și da, are distribuția tot in spate fiind un motor aproape neschimbat.

Edited by ct10dre, 23 April 2018 - 07:35.


#46
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 fqx, on 20 aprilie 2018 - 21:28, said:

Cum creste fiabilitatea cand mai adaugi o turbina? :))
Dar cine a adus vorba de fiabilitate? Fiabilitatea este diferita de poluare.

 TruculMagic, on 20 aprilie 2018 - 21:45, said:

Cat de fiabile sunt vestitele motoare frantuzesti ? Sunt cam tot pe acolo , iar prin 00-06 nu se apropiau de nemti.
Si japonezii au motoare bune diesel, de alea nu ziceti nimic ? Sau americanii motoarele alea de pe pick-up-uri.. Dar hai sa nu mai facem spam. Posted Image
Arunca un "sa nu zic cine/ce" o piatra, si acuma 5 se chinuie sa o scoata. Lasa-l sa creada ca VW a inventat uleiul de palmier, gaura la macaroana, ca sunt "etalonul". El crede ce stie, noi restul stim ce stim.

 realduc, on 20 aprilie 2018 - 22:46, said:

normele de poluare nu pomenesc nimic de de oxidul de azot ! ... care este cel mai "tare" poluant al motoarelor cu ardere interna !
un motor Diesel polueaza de cca 20 de ori mai mult decat un motor Otto !
ne omoram intre noi, ptr cativa centi care-i economisim la raportul motorina-benzina !
Paisa ieftineasca benzina! De ce au accizat toate produsele petroliere? Daca scade benzina pretul la jumate din cel al motorinei, nu mai cumpara lumea diesel nici pe gratis.

#47
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 ct10dre, on 23 aprilie 2018 - 07:34, said:

Și da, are distribuția tot in spate fiind un motor aproape neschimbat.
Sunt semnalate aceleasi probleme la B47 ca la N47?
B47 are cuplul motor mai mare cu 20Nm, adica 400Nm, fata de 380 Nm cat ofera N47, 190 cai putere, fata de 184 cai putere la N47, si este euro 6-norma de poluare fata de n47 care la 320d este doar euro 5.

 HEX2FUN, on 22 aprilie 2018 - 22:58, said:

Se intampla, nu a fost un defect imobilizat, mașina mergea normal doar ca turbina fluiera in sarcina, chiar la temperatura normala de funcționare.
Nu ar fi trebuit sa se intample.Ca fiabilitate, cred ca un Blue HDI sta mult mai bine decat aproape toate motorizarile diesel existente in acest moment pe piata.

Edited by max_01, 23 April 2018 - 13:21.


#48
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006


Doamne . ..ce de le-a îmbunătățit ! Orice inginer se cruceste cand vede cat de usor prinde la nepricepuți marketingul de doi lei.

Edited by JurasikMan, 23 April 2018 - 13:27.


#49
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Salut, sunt inginer, lucrez in domeniu (r&d driveline) și nu ma crucesc. Motorul b47 este îmbunătățit fata de n47, problema specifica la distribuție a fost rezolvată. Normal ca un procent din motoare sa aiba probleme, BMW nu fabrica singur toate componentele si chiar  dacă ar face-o, statistic tot o sa fie probleme. Important este sa se rezolve pe garanție.

#50
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Poti sa enumeri si imbunatatirile ?   Cele 17 mii de updateuri la aceleasi elemente de distributie nu se pun .  Cum ti se pare normal sa aiba aceeasi problema dupa mai mult de 10 ani si 2 modele lansate ?

#51
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Stiam ca BMW are probleme majore de fiabilitate la multe modele. Problemele au fost semnalate in UE si in US, masiv. Dar nu stiam ca are si la motoare. Credeam ca macar motoarele le ies bine, doar castiga an de an premii pentru motoare. Totusi, e o mare dezamagire. Daca asa ceva era raportat la Renault sau VW, nu te mirai, dar la BMW, la preturile lor, la pretentiile de pemium....

#52
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Unii numesc problemele de la BMW fiabilitate altii "planned obsolence" cum ar fi multiplele piese din plastic de kkt care pica dupa un numar de ani si daca lasi masina nemiscata.

#53
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Face sens ce spui. Altfel nu ar fi redevenit Mercedes cel mai bun brand premium (dupa cativa ani de scapari). Se prea poate ca BMW fac magarii de-astea. Oricum, celor care nu ati avut curiozitatea, va indemn sa mergeti sa va urcati intr-un E-Klasse si apoi intr-un seria 5. Oricat vrei sa fii de partinitor fata de BMW, nu se poate compara cu Mercedes. Si nu exagerez. Noile modele sunt absolut reusite. Uitati-va chiar si la noua A-Klasse. E la distanta mare fata de un A3 de ex. Sau de un BMW3. In A-Klasse nu m-am urcat inca, e foarte noua masina, dar am vazut f multe review-uri pe net si cunosc interioarele de la Mercedes, calitatea materialelor si executia. E impecabil cam tot acolo. Mergeti sa puneti mana sa vedeti. :)

#54
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Nu prea poti sa compari Seria 3 cu A-Klasse, sunt doua clase (sic!) diferite. Mai este un aspect important la o masina, cum se conduce si aici Mercedes este fad. Din punctul meu de vedere Mercedes si BMW urmaresc tipologii diferite de soferi si ambele au succes.

Eu la toate masinile pe care le-am cumparat de noi am avut probleme care au fost rezolvate pe garantie. Premium  != indestructibila, premium = tehnologie si calitate perceputa (Mercedes are destule probleme si el, nu exista masina perfecta).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate