BMW imbunatateste motoarele diesel de 2.0 litri. Ce noutati propun unitatile din seria B47
#37
Posted 22 April 2018 - 12:53
Este o veste foarte buna, eu sunt proprietar de 320xd cu B47 si pot spune ca se simte diferenta intre motorul acesta si modelele cu doua turbine, in special la deccelerari si accelerari bruste la viteze mici.
Referitor la motorizarile VW si BMW, 320d este un motor ce echipeaza modele incepand de la pret dublu fata de VW, din nou se simte diferenta in exploatare (ca masini de serviciu conduc VAG, ultimul a fost un Tiguan 2.0 R line si pot spune ca nici dupa 1000 km nu m-am acomodat cu el, comparat cu 320-ul meu). Legat de fiabilitate, sunt motoare si motoare, la am meu i-am schimbat turbina la 5000 km. |
#38
Posted 22 April 2018 - 13:35
irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:35, said:
și particulele prin DPF. irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:35, said:
Întrucât nu va afectam mai mult decât voi pe noi cu benzina voastră va rugam sa ne lăsați în pace sa conducem ce vrem Edited by andreic, 22 April 2018 - 13:37. |
#39
Posted 22 April 2018 - 13:51
Pai tu ai inceput cu cerneala pe diplomă. Eu am zis că dacă te mănâncă, sa te scarpin.
Hmmm, poveștile tale, tot de pe internet, cu diesotto sunt secrete ? Ce chestie... Și îți explic ce vrei. Sau dacă n ai nevoie de explicații îți răspund la ce întrebare vrei. Despre motoare termice. Mulțumită tatălui, inginer auto și mecanic pasionat sunt ca nivel peste un mecanic auto mediu dintr un service. N am practicat ca job, dar am desfăcut și refăcut suficiente motoare. Cred că mă cam confunzi cu vreunu de 17 ani care doar citește pe net. Și mai cred că nu iei in considerare faptul că s ar putea să fiu un user mai vechi pe forum ca tine, dar cu alt username. Hai sa încetăm, ok ? |
#41
Posted 22 April 2018 - 14:41
B47 e aceeași mâncare de peste cu N47. Pana și problema cu distribuția se menține. Singura chestie schimbata e presiunea de injecție, în rest același lucru . O fi mai silențios din cauza antifonarii mai bune, dar nu va gândiți ca au reproiectat ceva. Nici nu aveau ce, n47 e un motor destul de bun, în afara de distribuție
|
#42
Posted 22 April 2018 - 19:46
HEX2FUN, on 22 aprilie 2018 - 12:53, said: Legat de fiabilitate, sunt motoare si motoare, la am meu i-am schimbat turbina la 5000 km. ct10dre, on 22 aprilie 2018 - 14:41, said:
B47 e aceeași mâncare de peste cu N47. Pana și problema cu distribuția se menține. Singura chestie schimbata e presiunea de injecție, în rest același lucru . O fi mai silențios din cauza antifonarii mai bune, dar nu va gândiți ca au reproiectat ceva. Nici nu aveau ce, n47 e un motor destul de bun, în afara de distribuție |
#43
Posted 22 April 2018 - 19:49
#44
Posted 22 April 2018 - 22:58
Se intampla, nu a fost un defect imobilizat, mașina mergea normal doar ca turbina fluiera in sarcina, chiar la temperatura normala de funcționare. Am fost cu ea la constatare și au zis ca palele turbinei au un defect mecanic și au schimbat-o pe garanție. Diagnoza a durat 10 minute și schimbatul 4 ore, timp in care am avut un I3 pe mâna care mi-a plăcut foarte mult.
Motorul B47 este foarte plăcut in exploatare, chiar dacă este ceva mai gutural, îți da senzația ca ceva se intampla sub capota. |
#45
Posted 23 April 2018 - 07:34
max_01, on 22 aprilie 2018 - 19:46, said: Asa de repede s-a stricat turbina?Fiind masina in garantie, nu ai platit nimic. Faci speculatii sau vorbesti in cunostinta de cauza?B47 are distributia tot pe lant, dispusa la fel ca la N47, in spatele motorului, langa cutia de viteza?Nu cred ca problema specifica la N47 a ramas nerezolvata si a fost implementata si la B47. Nu speculez ci am studiat destul. Problema încă exista, pentru ca nu e o problema legata de piese ci de întreținerea necorespunzătoare cu schimb de ulei la 25 30 mii. Întinzătoarele distribuției se duc din cauza asta, sunt semi hidraulice. Și da, are distribuția tot in spate fiind un motor aproape neschimbat. Edited by ct10dre, 23 April 2018 - 07:35. |
#46
Posted 23 April 2018 - 12:48
fqx, on 20 aprilie 2018 - 21:28, said: Cum creste fiabilitatea cand mai adaugi o turbina? ) TruculMagic, on 20 aprilie 2018 - 21:45, said: Cat de fiabile sunt vestitele motoare frantuzesti ? Sunt cam tot pe acolo , iar prin 00-06 nu se apropiau de nemti. Si japonezii au motoare bune diesel, de alea nu ziceti nimic ? Sau americanii motoarele alea de pe pick-up-uri.. Dar hai sa nu mai facem spam. realduc, on 20 aprilie 2018 - 22:46, said:
normele de poluare nu pomenesc nimic de de oxidul de azot ! ... care este cel mai "tare" poluant al motoarelor cu ardere interna ! un motor Diesel polueaza de cca 20 de ori mai mult decat un motor Otto ! ne omoram intre noi, ptr cativa centi care-i economisim la raportul motorina-benzina ! |
|
#47
Posted 23 April 2018 - 13:23
ct10dre, on 23 aprilie 2018 - 07:34, said:
Și da, are distribuția tot in spate fiind un motor aproape neschimbat. B47 are cuplul motor mai mare cu 20Nm, adica 400Nm, fata de 380 Nm cat ofera N47, 190 cai putere, fata de 184 cai putere la N47, si este euro 6-norma de poluare fata de n47 care la 320d este doar euro 5. HEX2FUN, on 22 aprilie 2018 - 22:58, said:
Se intampla, nu a fost un defect imobilizat, mașina mergea normal doar ca turbina fluiera in sarcina, chiar la temperatura normala de funcționare. Edited by max_01, 23 April 2018 - 13:21. |
#48
Posted 23 April 2018 - 13:26
Doamne . ..ce de le-a îmbunătățit ! Orice inginer se cruceste cand vede cat de usor prinde la nepricepuți marketingul de doi lei. Edited by JurasikMan, 23 April 2018 - 13:27. |
#49
Posted 24 April 2018 - 07:17
Salut, sunt inginer, lucrez in domeniu (r&d driveline) și nu ma crucesc. Motorul b47 este îmbunătățit fata de n47, problema specifica la distribuție a fost rezolvată. Normal ca un procent din motoare sa aiba probleme, BMW nu fabrica singur toate componentele si chiar dacă ar face-o, statistic tot o sa fie probleme. Important este sa se rezolve pe garanție.
|
#50
Posted 29 April 2018 - 05:16
Poti sa enumeri si imbunatatirile ? Cele 17 mii de updateuri la aceleasi elemente de distributie nu se pun . Cum ti se pare normal sa aiba aceeasi problema dupa mai mult de 10 ani si 2 modele lansate ?
|
#51
Posted 02 May 2018 - 11:18
Stiam ca BMW are probleme majore de fiabilitate la multe modele. Problemele au fost semnalate in UE si in US, masiv. Dar nu stiam ca are si la motoare. Credeam ca macar motoarele le ies bine, doar castiga an de an premii pentru motoare. Totusi, e o mare dezamagire. Daca asa ceva era raportat la Renault sau VW, nu te mirai, dar la BMW, la preturile lor, la pretentiile de pemium....
|
|
#53
Posted 02 May 2018 - 16:57
Face sens ce spui. Altfel nu ar fi redevenit Mercedes cel mai bun brand premium (dupa cativa ani de scapari). Se prea poate ca BMW fac magarii de-astea. Oricum, celor care nu ati avut curiozitatea, va indemn sa mergeti sa va urcati intr-un E-Klasse si apoi intr-un seria 5. Oricat vrei sa fii de partinitor fata de BMW, nu se poate compara cu Mercedes. Si nu exagerez. Noile modele sunt absolut reusite. Uitati-va chiar si la noua A-Klasse. E la distanta mare fata de un A3 de ex. Sau de un BMW3. In A-Klasse nu m-am urcat inca, e foarte noua masina, dar am vazut f multe review-uri pe net si cunosc interioarele de la Mercedes, calitatea materialelor si executia. E impecabil cam tot acolo. Mergeti sa puneti mana sa vedeti.
|
#54
Posted 02 May 2018 - 22:03
Nu prea poti sa compari Seria 3 cu A-Klasse, sunt doua clase (sic!) diferite. Mai este un aspect important la o masina, cum se conduce si aici Mercedes este fad. Din punctul meu de vedere Mercedes si BMW urmaresc tipologii diferite de soferi si ambele au succes.
Eu la toate masinile pe care le-am cumparat de noi am avut probleme care au fost rezolvate pe garantie. Premium != indestructibila, premium = tehnologie si calitate perceputa (Mercedes are destule probleme si el, nu exista masina perfecta). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users