Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW imbunatateste motoarele diesel de 2.0 litri. Ce noutati propun unitatile din seria B47
Last Updated: Dec 27 2018 10:17, Started by
max_01
, Apr 20 2018 21:03
·
0
#57
Posted 03 May 2018 - 08:31
Eu tot Diesel o sa-mi iau si data viitoare. Ma gandisem un pic sa trec pe benzina. Proasta idee ar fi fost. Daca nu isterizau socialistii si verzii pe tema asta, poate treceam. Asa, no way. Si as pune pariu ca si peste 20 de ani o sa-ti poti lua un Diesel nou-nout.
|
#58
Posted 04 May 2018 - 11:54
Write&Run, on 03 mai 2018 - 08:31, said:
Eu tot Diesel o sa-mi iau si data viitoare. Ma gandisem un pic sa trec pe benzina. Proasta idee ar fi fost. Daca nu isterizau socialistii si verzii pe tema asta, poate treceam. Asa, no way. Si as pune pariu ca si peste 20 de ani o sa-ti poti lua un Diesel nou-nout. |
#59
Posted 04 May 2018 - 12:14
Speri mata, stii tu vorba... Stai linistit, Diesel e aici si n-o sa plece nicaieri, cel putin nu in urmatorii 20 de ani, si cu siguranta nici in urmatorii 50 daca nu apare o solutie revolutionara. Gadgeturile cu baterii de acum nu au nicio sansa sa prinda la mase. Never ever! Uita-te la review-ul de la cel mai nou model, Nissan Leaf, pe Carwow, si o sa vezi cam cum se pune problema. Reporterul e foarte entuziasmat. Problemele apar cand oamenii judeca cu mintea lor: pe ala il costa calatoria tot atat cat l-ar costa cu un Golf 1.5 TSI si trebuie sa stea 50 de minute sa incarce 70% din baterie la un supercharger.
Ah! Si la 70 de mile pe ora, masina consuma la fiecare 6 mile echivalentul a 10 mile de baterie. Si inca ceva, omul nu a scos niciodata in conditii reale mai mult de 150 de mile, desi aia spun ca masina merge 235 de mile. Nu m-am obosit sa traduc in kilometri, but you get the picture. |
#60
Posted 04 May 2018 - 12:52
Numai verzii fara creier se pot bucura ca interzici progresul tehnologic prin lege, diesel a evoluat in 20 de ani cat nu a evoluat in 50 pentru ca legea a fost enabler nu blocker. Da lege si norme de aplicare serioase si lasa inginerii sa isi bata capul cu tehnologia. Cum ar fi sa se dea o lege serioasa referitor la consumuri si autonomii de-a dreptul mincinoase. Cate masini electrice mai raman pe piata daca trebuie sa dai autonomia din viata reala.
|
#61
Posted 04 May 2018 - 13:42
filipxxx, on 04 mai 2018 - 12:52, said:
Cum ar fi sa se dea o lege serioasa referitor la consumuri si autonomii de-a dreptul mincinoase. Cate masini electrice mai raman pe piata daca trebuie sa dai autonomia din viata reala. Absolut. Si cred ca sunt deja multi care si-au luat o teapa majora crezand balivernele cu autonomii de peste 400 de km. Trebuie spus ca nici reporterii auto nu sunt mai corecti. Si nu ma refer la cei de la noi in primul rand. Cred ca multi au cumparat si apoi au vazut pe banii lor care e adevarul. Ceea ce e o hotzomanie. Daca mi-ar trece vreodata prin cap sa iau electrica cu tehnologia actuala cu baterii de laptop, as cere testdrive extins, minim un weekend. Altfel nicio secunda nu m-as gandi sa dau zeci de mii de eur pe un produs de nisa. |
#63
Posted 01 June 2018 - 13:29
Se chinuie degeaba baietii:
https://economie.hot...ntru-romnia.htm "Mașinile diesel sunt terminate. În câțiva ani vor dispărea, spune comisarul european pentru industrie. " |
#64
Posted 01 June 2018 - 14:08
|
#65
Posted 02 June 2018 - 00:22
max_01, on 01 iunie 2018 - 10:01, said:
In acest moment, BMW seria3, fabricat in anul 2018, este echipat cu noul motor care indeplineste norma de poluare euro6c? Motorul B47 fara AdBlue indeplineste Euro 6b. Edited by HEX2FUN, 02 June 2018 - 00:25. |
#66
Posted 02 June 2018 - 08:25
HEX2FUN, on 02 iunie 2018 - 00:22, said:
Da, dar nu este Euro 6d-Temp. Euro 6c este indeplinit (la modelele echipate cu AdBlue). Motorul B47 fara AdBlue indeplineste Euro 6b. Deci acest nou motor, care este prevazut si cu o turbina mai mica, pentru a scadea poluarea, are si catalizator SCR. |
#67
Posted 11 June 2018 - 18:33
andreic, on 01 iunie 2018 - 13:29, said:
"Mașinile diesel sunt terminate. În câțiva ani vor dispărea, spune comisarul european pentru industrie. " Vom vedea cat sunt de terminate si cine va disparea primul: motorul Diesel sau UE. Privind la ce se intampla nu mai departe de Italia, tare ma tem ca lucrurile pot scapa f usor din mana. Cand mai citesc si ca francezii in procent de 70% vor out... hmmm... Daca as fi comisar UE, mi-as masura de 10 ori prostiile pe care le scot pe muzicutza. |
#68
Posted 27 December 2018 - 10:17
BMW a introdus o turbina suplimentara pentru a respecta norma de poluare euro 6c.Ca sa respecte norma de poluare euro 6d a imbunatatit turbina pentru poluare, a mai introdus o alta turbina sau a adoptat catalizator SCR?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users