Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km
Last Updated: Jul 27 2022 22:29, Started by
Ann0nyym0us
, Apr 16 2018 14:46
·
0
#37
Posted 17 April 2018 - 08:39
Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche.
Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea. Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei. |
#38
Posted 17 April 2018 - 08:56
@dan
nu stiu daca ai dreptate, dar nu crezi ca e important ca după un mare număr de km inca e perfect utilizabila masina? Garantia de minim 80% capacitate dupa 200.000mile pt Model 3 e un lucru importat si arhisuficient pentru majoritatea. Renault si Nissan, cu noile lor EV-uri ofera garantii la baterie destul de bune si ei. Argumentul cu "degradarea bateriei" si "trebuie sa schimbi bateria in 3-5 ani" deja sunt fantezii de hateri. Edited by inuendo0, 17 April 2018 - 08:57. |
#39
Posted 17 April 2018 - 08:58
dan78rom, on 17 aprilie 2018 - 08:39, said:
Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche. Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea. Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei. Ai ceva dovezi? Pare foarte comtraproductiv sa vinzi o masina cu specificații mai proaste decât are în realitate, sperând ca peste 10 ani un grup de posesori se vor apuca sa faca niște teste. Plus ca ei compara cu autonomia de la achiziționare |
#40
Posted 17 April 2018 - 09:04
dan78rom, on 17 aprilie 2018 - 08:39, said:
Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche. Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea. Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei. Mai era unul pe aici care in lipsa de altceva se plangea de mama focului ca Tesla minte, oferind o capacitate mai mare decat cea declarata si ca el vrea sa aibe acces la toata capacitatea. Probabil si pe forumul de IT se plange de masinatiunile producatorilor de SSD care fac acelasi lucru pentru wear-level si protectie. Am mai vazut comparatii absolut amuzante pe aici, cum ca VW (intr-un univers paralel probabil) reduce din soft poluarea in oras, la fel chipurile Tesla raporteaza capacitati eronate. connectorxp, on 16 aprilie 2018 - 15:10, said:
Iar cu toata eco-isteria asta vom vedea o explozie a preturilor la electricele SeHas. |
#42
Posted 17 April 2018 - 09:18
E si normal sa aiba o rezerva de care nu te poti atinge, ca altfel toti "Doreii" care merg pana pe 0 s-ar plange ca bateria lor a murit in garantie. Tu mergi cu masina pana se oprește din lipsa de combustibil?
Acum 10 minute spuneai ca "Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real.", iar in linkul pus tot de tine se observa contrariul: "Original 60 â€" ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable. 85/P85/85D/P85D â€" ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable 90D/P90D â€" ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable Original 70 â€" ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable 75/75D â€" 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable Software limited 60/60D â€" 62.4 kWh usable Software limited 70/70D â€" 65.9 kWh usable"
Edited by calinkgb, 17 April 2018 - 10:56.
|
#43
Posted 17 April 2018 - 09:20
Quote
Tu mergi cu masina pana se oprește din lipsa de combustibil? |
#44
Posted 17 April 2018 - 09:22
#45
Posted 17 April 2018 - 09:25
#46
Posted 17 April 2018 - 09:27
|
#47
Posted 17 April 2018 - 09:42
Asta da, dar ma refeream ca nu vor putea folosi toata energia din baterie, chiar daca ar vrea, datorita rezervei obligatorii.
|
#48
Posted 17 April 2018 - 10:37
#50
Posted 17 April 2018 - 10:39
Era de asteptat, pentru ca Tesla inlclus capacitate marita nemasurata de computerul de bord si pentru a contracara degradarea baterieri in timp. Problema la Tesla e ca nu exista piata aftermarket, Tesla nu a acordat lincenta altor producatori si tot ce stiti voi despre reparatia masinilor nu se aplica la Tesla care trateaza o masina asa cum Apple trateaza telefonul/tableta lor. Practic in 250k km te omoara orice reparatie care poate fi facuta doar de producator si nu bateriile.
|
#52
Posted 17 April 2018 - 11:08
irulan_corrino, on 17 aprilie 2018 - 10:37, said: Și pe la astealalte mai rămâne benzină, motorină prin filtre... Asta i argument pro electrice ? Dar ăsta poate fi : https://m.antena3.ro...nic-465111.html |
#53
Posted 17 April 2018 - 11:11
#54
Posted 17 April 2018 - 11:26
-degradarea bateriilor electrice nu se face liniar (10% la 250k, 20% la 500k)
-baterile se degradează și în funcție de timp, nu numai de km parcurși -sigur ăia 250k nu-s făcuți în 8 ani (la 30k/an cât face un om normal în RO), ci în trei... nu vei face 250km în zece ani cu aceleași baterii!!! ufff, einstein ăsta..., trebuia el să inventeze cuvântul „relativit”... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users