Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche.
Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea.
Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei.

#38
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@dan
nu stiu daca ai dreptate, dar nu crezi ca e important ca după un mare număr de km inca e perfect utilizabila masina? Garantia de minim 80% capacitate dupa 200.000mile pt Model 3 e un lucru importat si arhisuficient pentru majoritatea. Renault si Nissan, cu noile lor EV-uri ofera garantii la baterie destul de bune si ei.
Argumentul cu "degradarea bateriei" si "trebuie sa schimbi bateria in 3-5 ani" deja sunt fantezii de hateri.

Edited by inuendo0, 17 April 2018 - 08:57.


#39
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postdan78rom, on 17 aprilie 2018 - 08:39, said:

Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche.
Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea.
Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei.

Ai ceva dovezi? Pare foarte comtraproductiv sa vinzi o masina cu specificații mai proaste decât are în realitate, sperând ca peste 10 ani un grup de posesori se vor apuca sa faca niște teste. Plus ca ei compara cu autonomia de la achiziționare

#40
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postdan78rom, on 17 aprilie 2018 - 08:39, said:

Hai ma, ce naiba, ca asta cu bateriile pe Tesla e veche.
Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real. Evident ca initial performantele sint peste asteptari, dar odata cu degradarea se ajunge la capacitatea declarata, si apoi sub ea.
Bateriile lor se degradeaza exact ca si celelalte, e un artificiu ca sa iasa in fata cu cit de grozavi sint ei.
Deci Tesla iti da artificii la baterie, nice.
Mai era unul pe aici care in lipsa de altceva se plangea de mama focului ca Tesla minte, oferind o capacitate mai mare decat cea declarata si ca el vrea sa aibe acces la toata capacitatea. Probabil si pe forumul de IT se plange de masinatiunile producatorilor de SSD care fac acelasi lucru pentru wear-level si protectie.
Am mai vazut comparatii absolut amuzante pe aici, cum ca VW (intr-un univers paralel probabil) reduce din soft poluarea in oras, la fel chipurile Tesla raporteaza capacitati eronate.

View Postconnectorxp, on 16 aprilie 2018 - 15:10, said:

Iar cu toata eco-isteria asta vom vedea o explozie a preturilor la electricele SeHas.
Ma scuzati dar imi da cu virgula, n-am inteles o boaba din fraza asta. Care eco-isterie? Ce explozie?

#41
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Ia vedeti:
https://electrek.co/...ttery-capacity/

#42
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
E si normal sa aiba o rezerva de care nu te poti atinge, ca altfel toti "Doreii" care merg pana pe 0 s-ar plange ca bateria lor a murit in garantie. Tu mergi cu masina pana se oprește din lipsa de combustibil?

Acum 10 minute spuneai ca "Tesla declara oficial o capacitate mai mica a bateriilor fata de real.", iar in linkul pus tot de tine se observa contrariul:

"Original 60 â€" ~61 kWh total capacity, ~58.5 kWh usable.
85/P85/85D/P85D â€" ~81.5 kWh total capacity, ~77.5 kWh usable
90D/P90D â€" ~85.8 kWh total capacity, 81.8 kWh usable
Original 70 â€" ~71.2 kWh total capacity, 68.8 kWh usable
75/75D â€" 75 kWh total capacity, 72.6 kWh usable
Software limited 60/60D â€" 62.4 kWh usable
Software limited 70/70D â€" 65.9 kWh usable"

Edited by calinkgb, 17 April 2018 - 10:56.
Iar incepi sa ataci userii?


#43
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005

Quote

Tu mergi cu masina pana se oprește din lipsa de combustibil?
unii da altii nu.

#44
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Uite si cu capacitatea mai mare
https://www.teslarat...-pack-teardown/

#45
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postarg, on 17 aprilie 2018 - 09:20, said:


unii da altii nu.
Glumesti sau ne iei la misto? In orice caz, cu masina electrica s-a terminat cu sportul asta extrem.

#46
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postinuendo0, on 17 aprilie 2018 - 09:25, said:

In orice caz, cu masina electrica s-a terminat cu sportul asta extrem.
De unde si pana unde s-a terminat? e exact la fel ca la orice masina cu capacitate finita a "rezervorului". Unii merg pana se opreste masina si apoi cheama platforma.

#47
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Asta da, dar ma refeream ca nu vor putea folosi toata energia din baterie, chiar daca ar vrea, datorita rezervei obligatorii.

#48
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postinuendo0, on 17 aprilie 2018 - 09:42, said:

Asta da, dar ma refeream ca nu vor putea folosi toata energia din baterie, chiar daca ar vrea, datorita rezervei obligatorii.

Și pe la astealalte mai rămâne benzină, motorină prin filtre...
Asta i argument pro electrice ?

#49
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Da. Lol

#50
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Era de asteptat, pentru ca Tesla inlclus capacitate marita nemasurata de computerul de bord si pentru a contracara degradarea baterieri in timp. Problema la Tesla e ca nu exista piata aftermarket, Tesla nu a acordat lincenta altor producatori si tot ce stiti voi despre reparatia masinilor nu se aplica la Tesla care trateaza o masina asa cum Apple trateaza telefonul/tableta lor. Practic in 250k km te omoara orice reparatie care poate fi facuta doar de producator si nu bateriile. :)

#51
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Ne povestesti din propria experienta, banuiesc?

#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postirulan_corrino, on 17 aprilie 2018 - 10:37, said:



Și pe la astealalte mai rămâne benzină, motorină prin filtre...
Asta i argument pro electrice ?

Dar ăsta poate fi :

https://m.antena3.ro...nic-465111.html

#53
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostFord4, on 17 aprilie 2018 - 11:08, said:


La cate accize are statul bagate in pretul combustibililor, nu prea vad sa renunte la banii aia.

#54
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,128
  • Înscris: 17.01.2012
-degradarea bateriilor electrice nu se face liniar (10% la 250k, 20% la 500k)
-baterile se degradează și în funcție de timp, nu numai de km parcurși
-sigur ăia 250k nu-s făcuți în 8 ani (la 30k/an cât face un om normal în RO), ci în trei... nu vei face 250km în zece ani cu aceleași baterii!!!

ufff, einstein ăsta..., trebuia el să inventeze cuvântul „relativit”... :P

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate