Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km
Last Updated: Jul 27 2022 22:29, Started by
Ann0nyym0us
, Apr 16 2018 14:46
·
0
#55
Posted 17 April 2018 - 11:56
Citeste articolul. Model S a aparut in 2012. Ceva mai mult decat 3 ani cat ziceai tu.
|
#56
Posted 17 April 2018 - 11:58
#57
Posted 17 April 2018 - 13:49
#58
Posted 17 April 2018 - 13:54
Write&Run, on 17 aprilie 2018 - 13:49, said: Sublim! Lasa ca te faci tu mare si inveti https://www.valeo.co...l-management-2/ |
#59
Posted 17 April 2018 - 14:05
Acuma bagi reclame de la producatori? Se explica de ce crezi cam tot ce spun diversi insi.
|
#60
Posted 17 April 2018 - 14:14
Mai clar, tu cu ce parte din ce scrie acolo nu esti de acord? Daca nu crezi cum afecteaza temperatura bateriile, poti testa singur intr-o iarna. Scoti telefonul afara si vezi in cat timp se duce bateria comparativ cu momentul cand sta in casa.
In al doilea rand, esti atat de naiv incat sa crezi ca Tesla si GM ar mai fi implementat solutii de management termic al bateriei, daca nu era necesar? Daca tu crezi ca asa arata pagina unui producator care incearca sa vanda ceva... Aia e pagina de prezentare sumara a solutiilor oferite. Decizia se ia dupa multe intalniri, specificatii tehnice si contracte, mai ales la nivelul unui OEM. Tu chiar nu lucrezi in industrie, nu? |
#61
Posted 17 April 2018 - 18:15
figo1988, on 17 aprilie 2018 - 08:58, said:
Ai ceva dovezi? Pare foarte comtraproductiv sa vinzi o masina cu specificații mai proaste decât are în realitate, sperând ca peste 10 ani un grup de posesori se vor apuca sa faca niște teste. Plus ca ei compara cu autonomia de la achiziționare Ai poluat sa faci o baterie mai mare dar ramane neutilizata daca nu dai mai multi bani Hansolo, on 17 aprilie 2018 - 09:04, said:
Tesla minte, oferind o capacitate mai mare decat cea declarata si ca el vrea sa aibe acces la toata capacitatea. Probabil si pe forumul de IT se plange de masinatiunile producatorilor de SSD care fac acelasi lucru pentru wear-level si protectie. Dupa cum vezi in poza de mai jos, Tesla chiar vinde bateriile cu capacitati reduse din soft. Deci comparatia cu SSDurile nu e reusita dan78rom, on 17 aprilie 2018 - 09:09, said:
se pare ca asta e marketingul acceptat de unii, din pacate. Daca clientii ar taxa un pic practicile de genul asta, firmele nu ar putea decat sa se conformeze
Attached Files |
#62
Posted 17 April 2018 - 21:37
#63
Posted 27 July 2022 - 22:03
Cât a pierdut din capacitatea bateriilor un Tesla Model X după 320.000 de km. Un automobil Tesla Model X care a parcurs peste 320.000 de km în cinci ani le dă speranțe celor care se tem că bateriile se degradează repede pe mașinile electrice. Vehiculul a pierdut mai puțin de 10% din capacitatea acumulatorilor. https://www.go4it.ro...de-km-19202844/ |
#64
Posted 27 July 2022 - 22:29
La Tesla nu e problema prea mare. Chiar si o baterie degrada poate sustine o utilizare normala, fara acceleratii blana.
Problema e la alea cu baterie mai mica care la 80% sunt deja duse ca nu mai sunt in stare sa sustina curent prea mare de descarcare si vezi live cum ti se goleste bateria la fiecare acceleratie sau fiecare deal. Si care ajung mult mai repede la 80% cerand mai multe cicluri la mia de km. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users