Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Citeste articolul. Model S a aparut in 2012. Ceva mai mult decat 3 ani cat ziceai tu.

#56
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View PostFord4, on 17 aprilie 2018 - 11:08, said:


Mda,poate fi.
Dar când aplic la prețul kilowatt ului acciza care se aplică la pretul benzinei și motorinei parcă nu prea mai e.
Dar hai sa nu incepem aici discuția asta.

#57
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

View Postfigo1988, on 16 aprilie 2018 - 15:50, said:

Au explicat mai sus. Pentru ca bateria e pusa intr-o masina, pot sa faca un management mult mai bun al temperaturii. Telefonul nu are nici o sansa sa faca asa ceva.

:D Sublim! :D

#58
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostWrite&Run, on 17 aprilie 2018 - 13:49, said:


Posted Image Sublim! Posted Image

Lasa ca te faci tu mare si inveti :D

https://www.valeo.co...l-management-2/

#59
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Acuma bagi reclame de la producatori? :D Se explica de ce crezi cam tot ce spun diversi insi. :)

#60
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Mai clar, tu cu ce parte din ce scrie acolo nu esti de acord? Daca nu crezi cum afecteaza temperatura bateriile, poti testa singur intr-o iarna. Scoti telefonul afara si vezi in cat timp se duce bateria comparativ cu momentul cand sta in casa.

In al doilea rand, esti atat de naiv incat sa crezi ca Tesla si GM ar mai fi implementat solutii de management termic al bateriei, daca nu era necesar? Daca tu crezi ca asa arata pagina unui producator care incearca sa vanda ceva... :lol: Aia e pagina de prezentare sumara a solutiilor oferite. Decizia se ia dupa multe intalniri, specificatii tehnice si contracte, mai ales la nivelul unui OEM. Tu chiar nu lucrezi in industrie, nu?

#61
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfigo1988, on 17 aprilie 2018 - 08:58, said:

Ai ceva dovezi? Pare foarte comtraproductiv sa vinzi o masina cu specificații mai proaste decât are în realitate, sperând ca peste 10 ani un grup de posesori se vor apuca sa faca niște teste. Plus ca ei compara cu autonomia de la achiziționare
una din dovezi ar fi ca daca nu platesti in plus nu poti folosi intreaga capacitate a bateriei, o chestie care mi se pare putin ipocrita
Ai poluat sa faci o baterie mai mare dar ramane neutilizata daca nu dai mai multi bani

View PostHansolo, on 17 aprilie 2018 - 09:04, said:

Tesla minte, oferind o capacitate mai mare decat cea declarata si ca el vrea sa aibe acces la toata capacitatea. Probabil si pe forumul de IT se plange de masinatiunile producatorilor de SSD care fac acelasi lucru pentru wear-level si protectie.
nu e acelasi lucru. ca sa numesti o masina ca fiind "verde", trebuie sa fie... verde... nu sa fie produsa cu orice pret pt mediu de ex, de aceea de ex Audi eTron e produs intr-o fabrica "verde" din Belgia

Dupa cum vezi in poza de mai jos, Tesla chiar vinde bateriile cu capacitati reduse din soft.
Deci comparatia cu SSDurile nu e reusita

View Postdan78rom, on 17 aprilie 2018 - 09:09, said:

se pare ca asta e marketingul acceptat de unii, din pacate. Daca clientii ar taxa un pic practicile de genul asta, firmele nu ar putea decat sa se conformeze

Attached Files



#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postunbrutus, on 17 aprilie 2018 - 18:15, said:


de aceea de ex Audi eTron e produs intr-o fabrica "verde" din Belgia


Era vorba de fabrici care produc folosind surse de energie alternative cum e fabrica Tesla care foloseste energie solara, nu ca e vopsita fabrica in verde ca aia de la AUDI, bre...:) !

#63
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

Cât a pierdut din capacitatea bateriilor un Tesla Model X după 320.000 de km.
Un automobil Tesla Model X care a parcurs peste 320.000 de km în cinci ani le dă speranțe celor care se tem că bateriile se degradează repede pe mașinile electrice. Vehiculul a pierdut mai puțin de 10% din capacitatea acumulatorilor.
https://www.go4it.ro...de-km-19202844/

#64
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
La Tesla nu e problema prea mare. Chiar si o baterie degrada poate sustine o utilizare normala, fara acceleratii blana.

Problema e la alea cu baterie mai mica care la 80% sunt deja duse ca nu mai sunt in stare sa sustina curent prea mare de descarcare si vezi live cum ti se goleste bateria la fiecare acceleratie sau fiecare deal. Si care ajung mult mai repede la 80% cerand mai multe cicluri la mia de km.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate