Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Tesla: <10% pierdere de capacitate in baterii dupa 250k km

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
simplu, iti taie din acceleratie...
iti taie din cat se duce la climatizare...
etc...

exact cum a facut VW ca sa reduca poluarea in oras, baga mai mult combustibil nears in catalizator, iar la drum lung nu, ca oricum regimul mai turat si e in afara orasului...

Edited by arg, 16 April 2018 - 16:05.


#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 arg, on 16 aprilie 2018 - 15:57, said:

mai baieti, stiu ca la priza sunt kw*h ....
La priză sunt volți. Atât.

#21
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
bine mai de la priza se incarca cu w*h...
asa e mai bine?

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Absolut.

#23
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,061
  • Înscris: 30.11.2017

 figo1988, on 16 aprilie 2018 - 15:50, said:

Au explicat mai sus. Pentru ca bateria e pusa intr-o masina, pot sa faca un management mult mai bun al temperaturii. Telefonul nu are nici o sansa sa faca asa ceva.
păi trebuie ţinută destul de rece să incetinească reactiile chimice. dar nici prea rece nu stiu de ce

sunt incă prea departe electricele, in românia mai ales, unde dieselul si fumul sunt la modă..
Problema e aici a importatorilor care trebuie să-i facă şi pe români să prefere electricele in detrimentul cazanelor.

Electricele sunt foarte scumpeş şi asta va fi in defavoarea lor.
Ăia cu bani multi iau ori Lamborghini pe benzina clasic ori 7 logane cum spunea mai sus unul.

iar ăla sărac ia Logan sau cazan vechi.

Deci electricul cine-l ia?? nimeni.

E nevoie de un electric ieftin pt a inlocui cazanele sh si loganele. Eventual un logan electric

#24
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 cipri2bau, on 16 aprilie 2018 - 16:10, said:

păi trebuie ţinută destul de rece să incetinească reactiile chimice. dar nici prea rece nu stiu de ce
Daca e prea caldă bateria o ia razna plutoniul, nu știu de ce. Iar dacă e prea rece se descarcă repede, nu știu de ce.

#25
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,061
  • Înscris: 30.11.2017
Parcă făcuse cineva artizanal electric un Logan mai demult. De fapt un logan normal modificat artizanal era

mai  e un dezavantaj, bateriile au tone si ocupă loc mult, in loc de marfă cari bateri pt că statiile de incarcare sunt foarte rare. ca si cand cari o cisternă de benzina că nu sunt benzinării destule.

dacă vine un cataclism si se opreste curentul unde se mai incarca?


Ar trebui să aiba si un loc d emontat baterii LR 20 sau LR 6 eventual.

Edited by cipri2bau, 16 April 2018 - 16:23.


#26
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Uite cum arată bateriile de pe Tesla Model S.
Și asta ca să nu mai vorbiți din auzite, se zice că, am auzit că, nu stiu de ce, etc.

http://forocochesele...-desmontar.html

#27
user75

user75

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 07.04.2018

 cipri2bau, on 16 aprilie 2018 - 16:18, said:

păi trebuie ţinută destul de rece să incetinească reactiile chimice. dar nici prea rece nu stiu de ce


21 grade Celsius.

#28
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
E o masina super. Pacat ca costa de 2x mai mult decat face.

#29
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cum ai calculat cat face?

#30
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Si ce, la 8-10 ani cam trebuie inlocuite bateriile.

#31
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pentru ca?

#32
user75

user75

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 07.04.2018
Voia să zică că el face mai mult de 25000 km pe an. Însă lumea nefiind obișnuită cu mașinile electrice, crede că o depreciere de 10% înseamnă mult și că trebuiesc schimbate bateriile in acest caz.
Ceea ce nu este cazul. 10% se simte prea putin. Din cate stiu Toyota nu înlocuiește bateriile pe garanție decât la diminuarea capacității initiale de  sub 80%.

#33
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 SpeedDemon, on 16 aprilie 2018 - 17:04, said:

Si ce, la 8-10 ani cam trebuie inlocuite bateriile.
Și ce? Tesla garantează bateriile cam 8 ani. Deci care-i supărarea?

#34
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,061
  • Înscris: 30.11.2017
Eu intreb de ce nu e mai ieftina si nu sunt si modele low end. De ce nu fac si altii?? ăia cu Dacia ce asteaptă??
Pt mine 10% degradare in 10 ani nu-i mult, eu as merge apoi pe distante mici pana cand mai are 10% ramas si as incarca de nu s-ar mai merita

#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Poți să cauți, google te ajută, Slavă Domnului!

 unbrutus, on 16 aprilie 2018 - 18:39, said:

si cat polueaza fabricatul... cobalt, grafit, litiu...
...țiței...
Vrei sa pun niște poze cu dezastre provocate de țiței? De la extracție, la tranport și până la distribuție/vănzare?
Sau brusc nu știi despre ce vorbesc?
Eu conduc incă o mașină diesel, nu am nici una electrică, dar hai să fim corecți și să recunoastem adevărul.

#36
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 ericmario, on 16 aprilie 2018 - 19:29, said:

Eu conduc incă o mașină diesel, nu am nici una electrică, dar hai să fim corecți și să recunoastem adevărul.
evident asa este, titeiul a avut ocazia sa isi dovedeasca potentialul poluator de atatea ori.
Din pacate, vazand ce efecte produce si fabricarea bateriilor pe scara larga, nu putem sa fim multumiti
Uita-te la oamenii aia de pe langa minele de grafit... au fost sterse se pare linkurile...
Abia acum studiem cat tin bateriile, cum le reciclam etc... sintem la inceput. Si la inceput stii cum e, ai tendinta sa fii optimist si sa dai publicitatii numai cele mai pozitive aspecte.
Apoi abia vin realitatile si ne dau in cap

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate