Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lovitură pentru mașinile electrice în România: Tarifarea încărcării, mai costisitoare decât un plin de carburant fosil
Ultima postare: iul 28 2020 09:51, Inițiat de
max_01
, mar 06 2018 11:18
·
0
#201
Publicat: 31 mai 2018 - 09:20
Maşinile electrice nu au să dispară, dar vor rămâne o chestie de nişă. Dacă vor deveni mai ieftine, acumulatorii vor avea capacitate mai mare (stai o oră la încărcare, dar ai la viteză mare şi a.c pornit autonomie de cel puţin 800 k.m.), atunci vor deveni ceva mai răspândit.
|
#203
Publicat: 31 mai 2018 - 09:39
Eu sunt implicat si in diferite comunitati de posesori de electrice si mai toti spun acelasi lucru. Cei care fac review-uri si o parte din cei care vorbesc impotriva masinilor electrice, le alimenteaza intocmai ca o masina pe benzina/diesel. Ceea ce e gresit. E ca si cum ai ajunge acasa cu telefonul la 35% baterie si, in loc sa-l pui la incarcat, il lasi pe noptiera. Cei care au deja electrice le pun la incarcat cand ajung acasa si asa, pentru ei, in afara drumurilor lungi, incarcatul dureaza mai putin decat dureaza pentru cineva cu o masina clasica. Iar daca au de facut un drum mai lung, doar se opresc la oricare din punctele de incarcare dupa 3-4 ore de condus si iau o pauza de 30m - 1h.
Infrastructura in Romania nu e motiv sa se opreasca dezvoltarea domeniului. Cand in vest se lansa masina pentru mase, model T, noi ne plimbam pe aici cu carute si trasuri. Comparativ, infrastructura de incarcare intr-o tara puternica dpdv economic e banal de realizat, comparativ cu infrastructura care a fost necesara pentru benzinarii. Editat de figo1988, 31 mai 2018 - 09:40. |
#204
Publicat: 31 mai 2018 - 09:43
În România până se vor redimensiona reţelele electrice, vor trece ani buni din păcate. Şi aşa sunt probleme când e prea cald sau prea frig, dapăi când vor fi mai multe maşini electrice. La drum lung, e mai avantajoasă maşina cu motor cu ardere internă. Deocamdată.
Iar pentru unii ţine de psihologic să poată rula mulţi kilometri fără să alimenteze şi când alimentează, s-o facă repede. Editat de djl, 31 mai 2018 - 09:46. |
#205
Publicat: 31 mai 2018 - 11:00
djl, on 31 mai 2018 - 09:20, said:
Maşinile electrice nu au să dispară, dar vor rămâne o chestie de nişă. Dacă vor deveni mai ieftine, acumulatorii vor avea capacitate mai mare (stai o oră la încărcare, dar ai la viteză mare şi a.c pornit autonomie de cel puţin 800 k.m.), atunci vor deveni ceva mai răspândit. asa cum coexista diesel cu benzina... sint multi care isi cumpara abia acum o hibrida de ex, autonomie pe electric este 2-3km in cazul celor non-plugin acestea vor mai fi pe drumuri macar 10 ani de acum incolo, nu? masini termice la fel, se vand acum cam 97% din vanzarile de masini noi... deci... Ford4, on 31 mai 2018 - 09:26, said:
Eu zic ca prioritatea va fi scaderea pretului. De la 350 km in sus autonomie, restul dezavantajelor sunt mai mici decat avantajele. O statistica in Germania arata ca pana si acolo media distantelor pe care se circula cu o masina este de 13500 km/an djl, on 31 mai 2018 - 09:43, said:
În România până se vor redimensiona reţelele electrice, vor trece ani buni din păcate. Şi aşa sunt probleme când e prea cald sau prea frig, dapăi când vor fi mai multe maşini electrice. La drum lung, e mai avantajoasă maşina cu motor cu ardere internă. Deocamdată. Iar pentru unii ţine de psihologic să poată rula mulţi kilometri fără să alimenteze şi când alimentează, s-o facă repede. The UK electricity network already notices a surge when everyone pops the kettle on during popular TV show finales, so what will it be like when everyone gets home at 6 pm and sticks the car on charge? https://www.petrolpr...p-electric-car/ |
#206
Publicat: 31 mai 2018 - 11:33
Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice?
|
#208
Publicat: 31 mai 2018 - 13:30
ammaus, on 31 mai 2018 - 11:33, said:
Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice? Masinile se proiecteaza si se construiesc pentru tarile civilizate, nu pentru Romania. In tarile civilizate stau f multi oameni la casa, iar masinile si le lasa in parcari civilizate in care e banal sa adaugi statii de incarcare. Nu e ca in Romania unde o parchezi pe bordura, intre 2 pomi si in fata unei banci cumparata cu 5k de euro de primar. Editat de figo1988, 31 mai 2018 - 13:30. |
|
#210
Publicat: 31 mai 2018 - 14:02
Torquemada-666, on 31 mai 2018 - 13:50, said:
Nu e chiar asa banal. In Monaco in parcari nu sunt asa multe statii de alimentare pt.electrice cum credeti voi. Sunt cateva locuri pe etaj parcare si culmea. F.multe erau goale. Tu ai vazut cat costa un apartament in Monaco? Toate au parcare subterana si dedicata unde nu intra decat rezidentii. |
#212
Publicat: 31 mai 2018 - 14:05
Torquemada-666, on 31 mai 2018 - 14:03, said:
Am vazut. Chiar si pe strada nu sunt multe locuri amenajate pt.electrice. Nici electricele nu zburda pe acolo. In parcarile publice f.putine locuri pt.electrice. Foarte. Niste saraci Editat de cata, 31 mai 2018 - 14:11. |
#213
Publicat: 31 mai 2018 - 14:14
figo1988, on 31 mai 2018 - 13:30, said:
Masinile se proiecteaza si se construiesc pentru tarile civilizate, nu pentru Romania. In tarile civilizate stau f multi oameni la casa, iar masinile si le lasa in parcari civilizate in care e banal sa adaugi statii de incarcare. Nu e ca in Romania unde o parchezi pe bordura, intre 2 pomi si in fata unei banci cumparata cu 5k de euro de primar. Editat de ammaus, 31 mai 2018 - 14:15. |
|
#214
Publicat: 31 mai 2018 - 14:33
ammaus, on 31 mai 2018 - 14:14, said:
Tu crezi ca si in anglia nu sunt cartiere marginase? Vezi ca parisul are 60km... deci stai linistit ca sunt blocuri si la 50 de km de turn' Eu am stat in Anglia intr-un cartier marginas si erau numai case. Nu stiu de care cartier de blocuri vorbesti. Astea erau mai multe pe malul Tamisei. Iar in tarile dezvoltate notiunea de cartier de blocuri inseamna cu totul altceva decat la noi. Acolo au spatii mari intre blocuri, cu parcari plus o multime de spatii verzi. Daca or fi si cartiere mult mai sarace cu bloc langa bloc ca la noi, sunt putine si nu de alea se tine cont in tendinta auto fiindca aia sunt in majoritate consumatori de sh-uri. |
#215
Publicat: 31 mai 2018 - 14:51
ammaus, on 31 mai 2018 - 11:33, said:
Majoritatea sustinatorilor au spus ca masina se poate incarca si la priza casei; daca stai la bloc cum o incarci? Voi credeti ca toti navetistii stau la casa? Sunt unii ce stau la bloc dar se deplaseaza pe teren, vezi diriginti de santier, consultanta pe diverse teme etc... la bloc cum saracia o incarci? Nu trebuie sa apelezi tot la statiile astea publice? Pentru Romania e greu de conceput, dar e foarte simplu sa ai un stalp in parcare unde se conecteaza 4 masini sau cate unul la fiecare masina. In alte tari exista asa ceva, ce'i drept cu alt scop |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi