Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nesimtirea marketingului telekom pe noi culmi
Last Updated: Nov 22 2017 08:22, Started by
nottorp
, Nov 20 2017 17:34
·
0
#1
Posted 20 November 2017 - 17:34
Astazi m-au sunat nu odata ci de doua ori sa-mi vanda ceva. Pe langa ca ma suna regulat. Nu stiu de ce ca nu-i ascult, dar tot deranjeaza.
Sa inteleg ca sefii de la marketing din telekom sunt complet batuti in cap? Cu atitudinea asta tot ce pot obtine e sa renunt la abonament... Edited by nottorp, 20 November 2017 - 17:34. |
#2
Posted 20 November 2017 - 17:40
nottorp, on 20 noiembrie 2017 - 17:34, said:
Astazi m-au sunat nu odata ci de doua ori sa-mi vanda ceva. Pe langa ca ma suna regulat. Nu stiu de ce ca nu-i ascult, dar tot deranjeaza. Sa inteleg ca sefii de la marketing din telekom sunt complet batuti in cap? Cu atitudinea asta tot ce pot obtine e sa renunt la abonament... Aia din call-center sunt motivati cu morcovul in fiecare zi sa vanda cat mai mult... de asta suna in toate directiile. Nu ti-as dori sa fii in locul la tinerii aia care sunt nevoiti sa sune si iar sa sune zi de zi, doar sa faca si ei ceva target. Sefii lor tampiti ar trebui desfiintati prin lege si trimisi la sapa. Edited by rosix, 20 November 2017 - 17:42. |
#3
Posted 20 November 2017 - 17:41
Cum se prezintă, întrebi dacă te-o sunat în legătură cu cererea de portare.
Garantat nu va fi mai lungă de zece secunde discuția. |
#4
Posted 20 November 2017 - 18:02
Eh, imi ia 3 secunde sa le spun sa nu ma mai sune si sa inchid. Da' cand m-au sunat a doua oara in aceeasi zi mi-a cam sarit tandara si am stat mai mult de vorba cu saracu angajat de la call center. Am incheiat prin a-i recomanda o meserie mai cinstita, de exemplu sa fure din buzunare in tramvai...
|
#5
Posted 20 November 2017 - 18:06
Poti face ca în Seinfeld când a cerut numarul personal al agentului care-l sunase pentru o ofertă. Că-l va suna mai târziu . Ăla a întrebat de ce? Ca să vezi cum mă simt eu..
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QRh1CMC3OVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by caiuscorneliu, 20 November 2017 - 18:08. |
#6
Posted 20 November 2017 - 18:08
N-are nicio vină operatorul ăla.
În State, dacă n-ai answering machine, te mănâncă gaia. Pe mobil nu prea sună să îți vândă reviste și alte cele, probabil au vreo lege care nu le permite asta. Da' acasă, ferească sfântu'... O afacere ca oricare alta. |
#7
Posted 20 November 2017 - 18:08
Funny enough, pe mine ma suna intotdeauna pe mobil.
Edit: si de ce trebuie sa preluam in RO doar obiceiurile proaste ale americanilor? Edited by nottorp, 20 November 2017 - 18:21. |
#8
Posted 20 November 2017 - 18:15
Ai dat numărul de mobil vreuneia de la Hooters
Zii că îi bine, până nu află și nevasta. |
#9
Posted 20 November 2017 - 18:22
Aceste marketing agresiv... de a ne mai strecura sub piele ceva de tocat niste bani in plus, trebuie desfiintat prin lege.
|
#10
Posted 20 November 2017 - 18:44
Voi nu aveti blacklist la telefoane ? Sa vedeti ce lista lunga am eu. Si chiar functioneaza.
Edited by tehnics, 20 November 2017 - 18:44. |
|
#11
Posted 20 November 2017 - 18:48
- Alo, domnul Ionescu?
- Nu. - ...... - Ahhhhh!! Sunteti sigur? - Da doamna. - Ma scuzati, la revedere. Alteori inchid din prima cand le zic ca nu sunt persoana pe care o cauta. Nu prea ma mai suna =)) |
#12
Posted 20 November 2017 - 19:17
Eu stiu caz concret in care au sunat la o babutza pensionara si n-au gasit-o acasa, in schimb a raspuns mosul ei, betziv.. care in 2 minute de conversatie a fost de acord cu intreaga oferta.
Apoi, cand a venit prima factura de 150 lei, sa faca babutza infarct... Mosul s-a trezit din betzie si a recunoscut ca a raspuns de 16 ori DA, la toate intrebarile care i s-au pus. |
#13
Posted 20 November 2017 - 19:50
Telefoanele astea moderne au o optiune: BLOCARE NUMAR. Garantat nu te mai suna...
|
#14
Posted 20 November 2017 - 19:54
#15
Posted 20 November 2017 - 20:09
|
#17
Posted 20 November 2017 - 22:47
Pe mine l-i s-a casunat celor de la Getback recovery ca as fi vreun datornic si ma suna minim odata pe saptamana.
La inceput m-am enervat si i-am injurat inainte sa inchid dar tot reveneau. Pana la urma am vb frumos si m-au lasat in pace o perioada. Acum vreo 2 luni iar si-au adus aminte de nr meu de tel si ma tot suna. Cum ma suna cum le inchid si bag in lista neagra nr de tel. Si tot schimba nr de tel de pe care ma suna mai mult ca sigur ale lor sunt sim-urile gasite in saci. Alo politia verificati la get back recovery ca au poluat spatiul verde din spatele blocului |
#18
Posted 21 November 2017 - 08:58
Initiator, la fel am patit si eu, care de mult cochetam cu portarea la RDS pentru diferentele de pret dar mi-era lene sa actionez. La al trei-lea astfel de apel i-am spus operatoarei ca am terminat cu Telekomul, nu ma intereseaza nimic de la ei tocmai pentru motivul ca urmeaza sa ma portez la altii si nu vreau sa inchei un nou contract verbal care sa ma lege inca 2 ani si ca sper ca se inregistreaza vorbele mele ca sa nu avem discutii pe tema asta mai tarziu. Si chiar m-am tinut de cuvant: am platit ultima factura, m-am dus in cel mai apropiat centru RDS si am cerut portarea. Ceva hartii de citit si semnat, nici o problema, apoi mi s-a spus ca sa astept cateva zile si or sa-mi dea raspunsul. In 3-4 eram cu vechiul meu numar cu 021... dar portat in RDS. Acum platesc 11 lei pentru nelimitat in orice retea fixa din tara si 100 minute incluse pentru convorbiri catre retelele nationale mobile, retele fixe din U.E, retele fixe si mobile din SUA, Canada si China (pana si cu astia ). La Telekom plateam aproape 50 lei.
Cu maica-mea am patit-o si mai rau, desi le-a spus clar ca nu o intereseaza nimic care sa-i creasca factura de la 51 lei cat era, s-a trezit in doua randuri, la interval de jumatate de an cu o crestere substantiala cu 50%. De fiecare data a trebuit sa ma cert eu cu cei de la comercial sa revina la loc pe vechiul cost si dupa a doua boacana a lor, maica-mea s-a lasat convinsa sa-i fac si ei portarea. Calitatea este aceeasi, n-am observat nici o diferenta, asa ca te sfatuiesc sa renunti la astia, bineinteles daca nu ai vreo obligatie contractuala. Nytro84, on 20 noiembrie 2017 - 22:47, said:
Pe mine l-i s-a casunat celor de la Getback recovery ca as fi vreun datornic si ma suna minim odata pe saptamana. La inceput m-am enervat si i-am injurat inainte sa inchid dar tot reveneau. Pana la urma am vb frumos si m-au lasat in pace o perioada. Acum vreo 2 luni iar si-au adus aminte de nr meu de tel si ma tot suna. Cum ma suna cum le inchid si bag in lista neagra nr de tel. Si tot schimba nr de tel de pe care ma suna mai mult ca sigur ale lor sunt sim-urile gasite in saci. Alo politia verificati la get back recovery ca au poluat spatiul verde din spatele blocului |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users