Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Contul meu Orange devine My Orange
Ultima postare: iul 10 2020 22:57, Inițiat de
Nimcid25
, nov 01 2017 21:03
·
0
#109
Publicat: 15 februarie 2018 - 14:22
Asa face si la facturi ... cred ca a facut deja spume aplicatia, s-a plictisit de noi.
Meseriasi rau IT-istii Orange. Nu le-or mai trebui oameni ?? Ca, asa, ma duc si eu sa ma angajez la ei. Inca un prost in plus nu se cunoaste ... diferenta e ca eu macar recunosc (paralel cu IT-ul). Nu mai bine tineau ei aplicatia nelansata pana o verificau cat trebuie ?? Editat de shymano, 15 februarie 2018 - 14:24. |
#113
Publicat: 15 februarie 2018 - 19:51
Si eu am primit cei 4 GB ca feedback.
Exact la aceeasi ora. 13,51 wp_ss_20180215_0001.png 137,84K 39 download-uri Editat de dorin_2k, 15 februarie 2018 - 19:54. |
#114
Publicat: 15 februarie 2018 - 20:05
La mine nici dupa 1 luna de zile nu sunt in stare sa-mi rezolve problema contului meu orange.
Azi dupa a-n-a discutie mi-s-a recomandat stergerea contului pe baza de cerere insotita de CI. Degeaba le-am trimis si pe astea. Sunt varza la suport tehnic. PS. Am apelat si la orange helper. Idem. |
#122
Publicat: 16 februarie 2018 - 12:37
https://www.orange.r...catii/myorange/
ieri au lansat oficial aplicatia, si vazusem si un grafic in care spuneau ca in luna aprilie va fi functionala si urmeaza noi testari. |
#123
Publicat: 16 februarie 2018 - 14:04
valyvis10, on 15 februarie 2018 - 20:05, said:
La mine nici dupa 1 luna de zile nu sunt in stare sa-mi rezolve problema contului meu orange. Azi dupa a-n-a discutie mi-s-a recomandat stergerea contului pe baza de cerere insotita de CI. Degeaba le-am trimis si pe astea. Sunt varza la suport tehnic. PS. Am apelat si la orange helper. Idem. Am trimis mesajul tau colegilor nostri care s-au ocupat de sesizarea inregistrata si ne-au confirmat ca te-au apelat astazi, insa nu au reusit sa ia legatura cu tine. De asemenea, ne-au spus ca vor mai incerca sa te apeleze in cursul zilei de astazi, pentru a clarifica situatia contului tau online. O zi buna, Orange helper |
|
#126
Publicat: 16 februarie 2018 - 16:48
Orange_helper, on 16 februarie 2018 - 14:04, said: Salut, Am trimis mesajul tau colegilor nostri care s-au ocupat de sesizarea inregistrata si ne-au confirmat ca te-au apelat astazi, insa nu au reusit sa ia legatura cu tine. De asemenea, ne-au spus ca vor mai incerca sa te apeleze in cursul zilei de astazi, pentru a clarifica situatia contului tau online. O zi buna, Orange helper Mai bine ii sun eu. Deja ma deranjeaza mult situatia, mai ales ca este implicat si nr. de orange de serviciu, numar pe care nu vor sa sune. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi