Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cauciucuri off road noi.
Last Updated: Apr 18 2018 12:48, Started by
TheEverlastingShadow
, Apr 17 2017 17:35
·
0
#37
Posted 18 April 2017 - 14:23
Baxon, on 17 aprilie 2017 - 17:41, said:
Ai luat plasticul deja ? Cauta in google " Sigemo " . Robiacs, on 17 aprilie 2017 - 17:57, said:
Te sfatuiesc sa le cumperi dupa ce iei permisul de conducere, ca asa le iei aiurea si parca te vad ca iar zici "spagari, iar m-a picat ca am facut x". Pentru voi astia ce erati atat de interesati de soarta mea, aflati ca azi am dat examenul si l-am luat. Acu' sunteti multumiti ? |
#39
Posted 18 April 2017 - 14:42
Felicitari . Ai grija mare cu off-roadul daca esti la inceput de drum in ale soferiei . Pentru inceput poti sa cauti pe YT filme de genul " Off-road fail " Vei constata ca lucrurile pot evolua foarte repede cand pierzi controlul masinii . Este de preferat sa incepi alaturi de niste colegi/ prieteni mai experimentati si musai sa mai iesi cu o masina . Ce vezi ca fac unii in off-road nu este chiar asa usor accesibil oricui. Oamenii aia au multa experienta . Orice masina are niste limitari si este mai bine sa le intuiesti corect decat sa le descoperi cu cerul sub picioare .
Cum spuneam mai devreme , fa-ti cont pe forum4x4 si urmareste experientele celor de acolo . Poate gasesti si niste colegi din apropierea ta si iesiti impreuna . P.S. : cu ce masina vrei sa mergi pe araturi si coclauri ? Edited by JurasikMan, 18 April 2017 - 14:46. |
#40
Posted 18 April 2017 - 14:57
JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:
Felicitari. JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:
Cum spuneam mai devreme , fa-ti cont pe forum4x4 si urmareste experientele celor de acolo . Poate gasesti si niste colegi din apropierea ta si iesiti impreuna . JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:
P.S. : cu ce masina vrei sa mergi pe araturi si coclauri ? Edited by TheEverlastingShadow, 18 April 2017 - 14:59. |
#42
Posted 18 April 2017 - 18:11
Pinin-ul deocamdata e bolnavior, asa ca momentan doar cu Kia o sa navighez. Merge si asta, doar am fost deja pe unde ma intereseaza pe mine si s-a descurcat onorabil, ce sa mai zic ca 80% din drum nici macar nu am cuplat 4x4. Nu-i mare grozavie drumul asta forestier ce ma intereseaza pe mine, are niste viraje mai stranse, dar in rest cata vreme nu e gheata si zapada e usor de mers, pot merge pana sus si fara 4x4.
Edited by TheEverlastingShadow, 18 April 2017 - 18:14. |
#43
Posted 09 January 2018 - 14:00
Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna.
Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires. https://www.compari....erea-produsului Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit. Ma intereseaza in special aderenta pe umed - "C", care declarativ este peste Conti. Pe net am gasit doar cateva pareri favorabile din australia, in rest nimic. Daca le are cineva, sau stie de ele, va sunt recunoscator pentru informatii. |
#44
Posted 11 January 2018 - 23:00
daalos, on 09 ianuarie 2018 - 14:00, said:
Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna. Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires. https://www.compari....erea-produsului Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit. Ma intereseaza in special aderenta pe umed - "C", care declarativ este peste Conti. Pe net am gasit doar cateva pareri favorabile din australia, in rest nimic. Daca le are cineva, sau stie de ele, va sunt recunoscator pentru informatii. Principalul atuu al lor este pretul care este jumate decat numele sonore. Dar sa fii convins ca diferenta de pret nu-i numai din marketing. Nu stiu pe ce masina le pui, cat rulezi/an, cat vrei sa le tii si daca vor fi all season. Daca raspunsurile sunt minimaliste eu zic ca poti sa le incerci, dar daca nu, mai bine iei ceva mai scump daca-ti permite bugetul care stii SIGUR ca te vor tine bine 60K km. La acest capitol iti recomand Discoverer AT3. |
#45
Posted 12 January 2018 - 09:43
Si pe mine m-a atras profilul si ca au ceva ADN de Cooper.
Mai e si clasa "C" la franare pe ud - peste multe altele cu pretentii si duble ca pret. Sper sa fie si real, nu doar "marketing". Le pun pe un SUV 4x4, rulaj ~ 10.000 km/an si folosite tot anul - vreau sa renunt la schimburile vara / iarna. Ideea e ca vreau sa mai ies si prin "teren" ocazional... si fara cel putin AT, nu prea face fata... |
#46
Posted 22 January 2018 - 22:43
Eu iti recomand niste AT-uri, as spune ca daca nu mergi pe chestii extreme isi fac treaba in 99% din situatii. Eu am luat Yokohama Geolandar G012 si mi se par OK si pe asfalt, si pe drum forestier indiferent de conditii.
|
|
#47
Posted 23 January 2018 - 09:11
Da, si eu m-am gantit la Yokohama Geolandar, dar G012 nu gasesc pe dimensiunea mea, doar G015 (235 65 r17).
Sunt putin mai "soft" ca model, XL cu protectie janta, allseason AT, M+S cu fulg si cred ca raman la astea. Mrs. |
#48
Posted 23 January 2018 - 10:27
Ann0nyym0us, on 17 aprilie 2017 - 19:17, said:
Latime mai mare, suprafata mai mare de contact, si te ingrijoreaza aderenta? Sunt sanse mari ca in offroad sa ai zapada dincolo de ce poate "sapa" anvelopa, si sa preferi sa "plutesti" pe ea decat sa faci santuri. |
#49
Posted 18 April 2018 - 12:48
daalos, on 09 ianuarie 2018 - 14:00, said:
Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna. Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires. https://www.compari....erea-produsului Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit. ....................... Se comporta rezonabil pe toate suprafetele, aderenta buna atat pe uscat cat si pe ud / zapada, pe ghiata mai dadea sa fuga spatele uneori (tractiune spate). Fiind AT-uri sunt ok si in teren, profil adanc, dar inca nu am ajuns cu ele prin noroaie sa vad cum se comporta. La echilibrare am avut intre 15 - 25 g. pe 3 roti si 40g pe ultima. In concluzie, consider ca merita investitia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users