Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cauciucuri off road noi.

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005

 Baxon, on 17 aprilie 2017 - 17:41, said:

Ai luat plasticul deja ?
Cauta in google " Sigemo " .

 Robiacs, on 17 aprilie 2017 - 17:57, said:

Te sfatuiesc sa le cumperi dupa ce iei permisul de conducere, ca asa le iei aiurea si parca te vad ca iar zici "spagari, iar m-a picat ca am facut x".

Pentru voi astia ce erati atat de interesati de soarta mea, aflati ca azi am dat examenul si l-am luat. Acu' sunteti multumiti ?

#38
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010
Felicitari

#39
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Felicitari . Ai grija mare cu off-roadul daca esti la inceput de drum in ale soferiei . Pentru inceput poti sa cauti pe YT filme de genul " Off-road fail "  Vei constata ca lucrurile pot evolua foarte repede cand pierzi controlul masinii . Este de preferat sa incepi alaturi de niste colegi/ prieteni mai experimentati si musai sa mai iesi cu o masina . Ce vezi ca fac unii in off-road nu este chiar asa usor accesibil oricui. Oamenii aia au multa experienta . Orice masina are niste limitari si este mai bine sa le intuiesti corect decat sa le descoperi cu cerul sub picioare .
Cum spuneam mai devreme , fa-ti cont pe forum4x4 si urmareste experientele celor de acolo . Poate gasesti si niste colegi din apropierea ta si iesiti impreuna .
P.S. : cu ce masina vrei sa mergi pe araturi si coclauri ?

Edited by JurasikMan, 18 April 2017 - 14:46.


#40
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005

 JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:

Felicitari.
Multumesc.

 JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:

Cum spuneam mai devreme , fa-ti cont pe forum4x4 si urmareste experientele celor de acolo . Poate gasesti si niste colegi din apropierea ta si iesiti impreuna .
Am deja de ceva vreme.

 JurasikMan, on 18 aprilie 2017 - 14:42, said:

P.S. : cu ce masina vrei sa mergi pe araturi si coclauri ?
Kia Sportage (in patru usi) cu motor de 2.0 pe benzina si Mitsubishi Pajero Pinin (in doua usi) tot cu motor de 2.0 pe benzina (insa cu injectie directa ce se comportam mai mult precum un diesel).

Edited by TheEverlastingShadow, 18 April 2017 - 14:59.


#41
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Daca Kia este modelul ala cu inel de cuplare  pe puntea fata ...nu-i masina potrivita . Mai bine cu Pininul . Motorizarile sunt bune la amandoua .

#42
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
Pinin-ul deocamdata e bolnavior, asa ca momentan doar cu Kia o sa navighez. Merge si asta, doar am fost deja pe unde ma intereseaza pe mine si s-a descurcat onorabil, ce sa mai zic ca 80% din drum nici macar nu am cuplat 4x4. Nu-i mare grozavie drumul asta forestier ce ma intereseaza pe mine, are niste viraje mai stranse, dar in rest cata vreme nu e gheata si zapada e usor de mers, pot merge pana sus si fara 4x4.

Edited by TheEverlastingShadow, 18 April 2017 - 18:14.


#43
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna.
Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T
Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires.
https://www.compari....erea-produsului
Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit.
Ma intereseaza in special aderenta pe umed - "C", care declarativ este peste Conti.
Pe net am gasit doar cateva pareri favorabile din australia, in rest nimic.
Daca le are cineva, sau stie de ele, va sunt recunoscator pentru informatii.

#44
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 daalos, on 09 ianuarie 2018 - 14:00, said:

Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna.
Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T
Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires.
https://www.compari....erea-produsului
Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit.
Ma intereseaza in special aderenta pe umed - "C", care declarativ este peste Conti.
Pe net am gasit doar cateva pareri favorabile din australia, in rest nimic.
Daca le are cineva, sau stie de ele, va sunt recunoscator pentru informatii.
Nu le stiu dar profilul arata OK.
Principalul atuu al lor este pretul care este jumate decat numele sonore. Dar sa fii convins ca diferenta de pret nu-i numai din marketing. Nu stiu pe ce masina le pui, cat rulezi/an, cat vrei sa le tii si daca vor fi all season. Daca raspunsurile sunt minimaliste eu zic ca poti sa le incerci, dar daca nu, mai bine iei ceva mai scump daca-ti permite bugetul care stii SIGUR ca te vor tine bine 60K km. La acest capitol iti recomand Discoverer AT3.

#45
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Si pe mine m-a atras profilul si ca au ceva ADN de Cooper.
Mai e si clasa "C" la franare pe ud - peste multe altele cu pretentii si duble ca pret.
Sper sa fie si real, nu doar "marketing".
Le pun pe un SUV 4x4, rulaj ~ 10.000 km/an si folosite tot anul - vreau sa renunt la schimburile vara / iarna.
Ideea e ca vreau sa mai ies si prin "teren" ocazional... si fara cel putin AT, nu prea face fata...

#46
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 05.09.2007
Eu iti recomand niste AT-uri, as spune ca daca nu mergi pe chestii extreme isi fac treaba in 99% din situatii. Eu am luat Yokohama Geolandar G012 si mi se par OK si pe asfalt, si pe drum forestier indiferent de conditii.

#47
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Da, si eu m-am gantit la Yokohama Geolandar, dar G012 nu gasesc pe dimensiunea mea, doar G015 (235 65 r17).
Sunt putin mai "soft" ca model, XL cu protectie janta, allseason AT, M+S cu fulg si cred ca raman la astea.
Mrs.

#48
johnnydanut

johnnydanut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 26.11.2006

 Ann0nyym0us, on 17 aprilie 2017 - 19:17, said:

Latime mai mare, suprafata mai mare de contact, si te ingrijoreaza aderenta? Sunt sanse mari ca in offroad sa ai zapada dincolo de ce poate "sapa" anvelopa, si sa preferi sa "plutesti" pe ea decat sa faci santuri.
Depinde si de inclinatia drumului (asta la zapada , cel putin) . Daca mergi prin nameti de un metru dar pe drum orizontal , este ok sa ai cauciucuri mai late insa in momentul in care vei dori sa urci o rampa abrupta  cu zapada de doar 10 cm sa fii sigur ca nu te ajuta cu nimic latimea si asta e experienta mea din iarna asta . Vecinul meu (offroader consacrat) si-a cumparat in vara un Wrangler cu anvelope AT (Insa turbo) de care e foarte incantat insa de cand a nins nu-l mai ajuta latimea anvelopelor caci chinuie in zadar masina in rampa aia si nu reuseste sa urce caci masina pluteste pe zapada si nu are aderenta . Eu cu Grand Vitara si anvelope 215 65 16 M+S ( Lassa , nu alte nebunii) am urcat in urma lui si nu m-am folosit de urmele lui caci facuse ghetus ci am urcat oarecum printre ele cu a I-a la mic .  Asa ca singura solutie universala pe orice teren este un set de ....... senile .

#49
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

 daalos, on 09 ianuarie 2018 - 14:00, said:

Vreau sa echipez masina cu ceva care sa fie un compromis pret / calitate, folosite mai mult pe sosea, ocazional in offroad usor si sa fie marcate M+S sa sa le pot folosi tot anul - vara/iarna.
Am gasit aceste cauciucuri care imi par interesante : Austone Athena SP302 235/65 R17 108T
Sunt produse de chinezi si realizate in colaborare cu Cooper Tires.
https://www.compari....erea-produsului
Mi-au atras atentia ca au si clasa eficientei consumului de combustibil - E si aderenta pe suprafata umeda - C, indici mai buni decat la cele avute anterior Conti crosscontact AT, de care am fost foarte multumit.
.......................
Le-am luat, am deja peste 2000 km, am prins si ceva zapada cu ele.
Se comporta rezonabil pe toate suprafetele, aderenta buna atat pe uscat cat si pe ud / zapada, pe ghiata mai dadea sa fuga  spatele uneori (tractiune spate).
Fiind AT-uri sunt ok si in teren, profil adanc, dar inca nu am ajuns cu ele prin noroaie sa vad cum se comporta.
La echilibrare am avut intre 15 - 25 g. pe 3 roti si 40g pe ultima.
In concluzie, consider ca merita investitia.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate