Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cauciucuri off road noi.
#19
Posted 17 April 2017 - 19:06
Mare atentie la indicele de viteza maxima suportata.....
Attached Files |
#20
Posted 17 April 2017 - 19:12
Nu am eu treaba cu viteza, doar nu am inebunit sa fac off-road cu peste 60 la ora. Nici cu 60 nu merg. Iar la asfalt daca ma duce cu un 80 sunt multumit.
http://www.emag.ro/a...3/pd/DXKWV7BBM/ Iar astea au indicele de viteza Q, adica 160 km/h. Insa ma cam ingrijoreaza acel 235 latime. Din cate am inteles pe zapada e mai bine cu un 195. Edited by TheEverlastingShadow, 17 April 2017 - 19:15. |
#21
Posted 17 April 2017 - 19:17
TheEverlastingShadow, on 17 aprilie 2017 - 19:12, said:
Insa ma cam ingrijoreaza acel 235 latime. Din cate am inteles pe zapada e mai bine cu un 195. Latime mai mare, suprafata mai mare de contact, si te ingrijoreaza aderenta? Sunt sanse mari ca in offroad sa ai zapada dincolo de ce poate "sapa" anvelopa, si sa preferi sa "plutesti" pe ea decat sa faci santuri. Edited by Ann0nyym0us, 17 April 2017 - 19:19. |
#22
Posted 17 April 2017 - 19:19
Mie cineva ce face off-road mi-a spus ca in conditii de iarna un 195 se infinge mai bine in zapada fata de un cauciuc mai lat. Si mi-a recomandat sa iau un 195.
|
#23
Posted 17 April 2017 - 19:20
#24
Posted 17 April 2017 - 19:21
Cauta pe site la GTC. Daca nu au, iti pot aduce.
Eu am folosit resapate, de offroad, profil Simex. La fel folosesc toti, inclusiv in competitii. Nu sunt probleme. |
#25
Posted 17 April 2017 - 19:30
Nu, eu voi avea de mers pe un drum forestier ce atunci cand este coborat pe unele sectiuni este panta destul de mare si mai e si inclinat intr-o parte, deci riscul ar fi de alunecare pe lateral, spre un sant. Deci am nevoie de cauciucuri ce sa aiba catusi de cat aderenta pe zapada, sa se infinga cu cramponele in zapada. In cursul verii insa nu sunt probleme, ma descurc cu orice gen de cauciuc. Dar daca tot e sa dau acum o caruta de bani, macar sa-mi iau ceva calumea ce sa-mi faca fata si la conditiile de la iarna.
serginho74, on 17 aprilie 2017 - 19:21, said:
Cauta pe site la GTC. Daca nu au, iti pot aduce. Eu am folosit resapate, de offroad, profil Simex. La fel folosesc toti, inclusiv in competitii. Nu sunt probleme. Edited by TheEverlastingShadow, 17 April 2017 - 19:26. |
#26
Posted 17 April 2017 - 19:33
[ https://s5emagst.akamaized.net/products/5183/5182934/images/res_5bc1daa65669797f50e0c3e6c788f0ed_450x450_ec98.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Hankook este o firma care produce anvelope de calitatehttp://www.emag.ro/a...3/pd/DXKWV7BBM/ Edited by xmanyacs77, 17 April 2017 - 19:34. |
#27
Posted 17 April 2017 - 19:35
serginho74, on 17 aprilie 2017 - 19:21, said:
Cauta pe site la GTC. Daca nu au, iti pot aduce. Si astia vad ca umbla cu resapate. Pana si la 560 de lei tot resapate sunt. Bugetul meu e de 2500 de lei pe luna aceasta, insa mi-ar fi placut ca in acesti bani sa pot luat cauciucuri catusi de cat bune dar si niste jante intoarse (din tabla, evident). Dar pot ramane o luna si cu cele de acum, nu e un capat de lume. Edited by TheEverlastingShadow, 17 April 2017 - 19:40. |
#28
Posted 17 April 2017 - 19:49
Am folosit resapate de la Delta multe mii de km, inclusiv pe asfalt la 140km/h si nu am avut nici cea mai mica problema.
Nu contest ca poate la cineva s-o fi deformat dar eu nu am vazut si nu am auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva. Si sunt ceva ani de cand ma invart in lumea offroadului. |
|
#29
Posted 17 April 2017 - 21:13
Bre , faci varza mare . Intai afla ce vrei. Amesteci MT cu AT ...mai trebuiau Simex si aveai toata famila . Intai vezi ce doresti de la anvelope , cat mergi in off si cat in on-road , ca daca faci 300 de km pe autostrada cu MT-uri , ca sa faci off-road 30 de minute in noroi , vei avea mari probleme . Exista solutii , compromisuri ...dar nu exista anvelope polivalente . Intai vezi ce doresti sa faci cu ele .
Intra pe forum4x4 si citeste vreo cateva zile toate discutiile si dupa aceea poate identifici nevoile tale . Apropos ...nu intra in polemici cu aia ...cativa sunt cam cretini iar cei care sunt valorosi si stiu nu au timp sa lamureasca incepatori . Dar informatie este multa despre off-road si anvelope si ai ce invata .Este cel mai bun forum dedicat activitatii off-road din tara . P.S. emag-ul are preturi mari la anvelope. Intra pe compari.ro , baga anvelopa cautata si tipodimensiunile si gasesti zeci de oferte mai bune . Poti cauta SH. Poate ai bafta sa gasesti un set cu tot cu jante la pret sub jumatate . Eu am luat anvelope aproape noi , cu jante originale , la jumatate din pretul unora de pe site . Off-roadul este o activitate scumpa. Multi renunta ...dar cat timp pasiunea este mare baga multi bani in gume si jante. Altii vand masnile si le raman gumele pentru off-road . Edited by JurasikMan, 17 April 2017 - 21:38. |
#30
Posted 17 April 2017 - 21:27
Pai sa zicem ca de mers pe strada nu prea as avea decat vreo 3 km, iar restul de 15 km pe drum forestier, si pe urma inapoi acelasi traseu. Bine, cateodata poate ma voi mai duce si asa, vreo 150 de km (dus-intors impreuna) de sosea, dar rar. Deci in principal drumul forestier pe care in timpul iernii cam sunt probleme cu deraparile.
|
#31
Posted 17 April 2017 - 21:28
Ai rabdare ? Daca ai iti scriu un pomelnic lung ...dar e de citit .
Treaba sta asa . Sunt mai multe specificatii de profil . Cele ma intalnite sunt AT ..sau All Terrain . Acestea sunt gume de vara si de obicei acopera decent terenuri usor accidentate , pietris ,iarba , vaduri, pamant batucit . In noroi mare esti ca si descult. Se incarca imediat si ai pus-o . Acolo ramai. Mai spre extrem sunt MT-urile. Mud Terrain si sunt super in noroi . Sunt gandite sa degajeze noroiul dintre blocuri la fiecare rotatie . Pe sosea sunt un dezastru. Pe ud ...esti cu morcovul in cur cu tot cu iepure . Se fac multe accidente cu MT pe sosea uda . Nu ai franare si virare de urgenta la viteza mare. TE duci ca sania . Gumele de iarna sunt dedicate si nici unul dintre profilele de sus nu-s potrivite pe frig , zapada si gheata sau polei . Ce te intereseaza dintre astea ca sa detaliez doar ce te priveste ? Edited by JurasikMan, 17 April 2017 - 21:41. |
#32
Posted 17 April 2017 - 22:00
Fu..!
Nu cred ca voi avea de-a face cu noroiul, cel putin mare, dar cu siguranta voi avea de-a face cu suprafete umede. Deci in cazul acesta AT-ul pentru vara. Dar atunci cum ramane cu iarna ? Nu as putea sa pun de iarna si sa le folosesc si vara ? Pentru ca eu nu voi face un off road extrem ci doar unul light spre medium. Poate voi avea de urcat un delut mai abrupt, dar cam atat. In rest drumul forestier de care am pomenit pe care iarna, cand o iei la vale, daca nu ai cauciucuri calumea e bai mare, deci stresez chestia asta. Iarna acolo se poate aluneca pe laterala in prapastie (bine, te opresti in niste copaci mai jos, dar nu e ok, iti dai seama). Edited by TheEverlastingShadow, 17 April 2017 - 22:03. |
#33
Posted 17 April 2017 - 22:10
Exista multe pe piata care zic ca fac treaba ...dar sunt doar cateva care si fac .
Goodyear Wrangler Duratrack este departe de celalti competitori cand vine vorba de polivalenta . Are un profil AT agresiv , care il duce undeva spre un MT light si merg bine si pe zapada. Dar stau cam prost la rezistenta in timp. Blocurile sunt cam rare si la utilizarea permanenta ( iarna / vara ) se uzeaza destul de repede. Oricum tin binsor vreo 40.000 km . Accesibile sunt BFG all terran KO2 dar nu sunt asa bune pe zapada.Sunt mai bune ca predecesoarele lor BFG AT dar nu-s gume de iarna . Tin mult ...pana in 60.000 km . |
|
#34
Posted 17 April 2017 - 22:21
Pentru mine 40.000 de km s-ar traduce in zece ani, deci peste durata de viata fireasca a cauciucului ce din cate stiu se schimba macar odata la 5 ani. Nu cred ca voi face mai mult de 5.000 de km pe an, nici macar atat. E masina de off-road, nu de oras, nu am de facut calatorii lungi. Eu stau la munte, pentru mine padurea si muntele sunt la doi pasi. Pentru oras si calatorii lungi imi voi cumpara si o masina mica, dar asta mai incolo pentru ca deocamdata nu am nevoie.
Edited by TheEverlastingShadow, 17 April 2017 - 22:37. |
#35
Posted 18 April 2017 - 09:08
Eu am luat Cooper Stt de aici,mai iedtine nu am vazut pe undeva
https://www.bandenleader.nl Am avut ceva emotii dupa ce am citit cateva recenzii dar au ajuns cu bine. Dar mai intai trebuie sa stii ce anume vrei. |
#36
Posted 18 April 2017 - 10:22
Ce masina vrei sa incalti??
Am avut Hankook-urile din poza,sunt ok inclusiv pe zapada dar se tocesc cam usor...MT-uri cu mai bun raport calitate-pret decat BFG KM2 nu prea exista...am folosit Goodyear Wrangler MT,Goodyear Duratrac,BFG KM1 SI KM2,BFG AT,Michelin MT si AT...folosesc si resapate Insa Turbo si merg si alea... La ce zici ca vrei sa folosesti masina cred ca niste AT-uri bune sunt ok...in zapada nu te avantajeaza prea mult un profil agresiv. Edited by sean70, 18 April 2017 - 10:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users