Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitionare Golf 6.
#1
Posted 04 December 2016 - 15:37
Salutare, de curand am descoperit acest site si ma gandeam sa deschid si eu un topic unde sa va intreb si pe voi, care ar fi pretul corect pentru un Golf 6.Ok, multi o sa spuneti ca depinde de motor, an, km, etc..insa as dori sa aflu un pret corect pentru aceasta masina, cel mai mic pret cu care as putea sa o achizitionez, SH, evident.
Poate-mi lasati si un link ceva, daca nu cer prea mult .Sau as putea sa las eu cateva link-uri si voi sa-mi dati o parere, ce spuneti? Multumesc anticipat. Doresc sa achizitionez un Golf 6, insa nici un Golf 5 nu mi-ar displace. Gasisem acest anunt https://www.autovit....html#9e0a9c7d61 insa mi se pare putin cam ieftina masinuta, voi ce spuneti? Edited by Matteo19, 04 December 2016 - 15:38. |
#2
Posted 04 December 2016 - 15:47
Nu mi se pare deloc ieftina! Mai trebuie si taxa!
Intra pe net si vezi masini similare, cam ce pret au, in comparatie cu asta. E din 2010, de acum! E adusa, e alba, e firma, e o loterie...! Edited by arab, 04 December 2016 - 15:51. |
#3
Posted 04 December 2016 - 15:50
Un coleg de la munca si-a cumparat de vreo luna sau doua, un golf 6 break diesel din Germania cu 6000 de euro, plus inca 500 de adus pe platforma. Pana in prezent foarte multumit de masina. Din pacate nu stiu alte date despre masina.
|
#4
Posted 04 December 2016 - 15:57
Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG.
Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving. Sa o luam periodic si pe rand: prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor. - apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm. - mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km. - butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc. - basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin. Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult. Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW. Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil. Edited by Deenman, 04 December 2016 - 16:03. |
#5
Posted 04 December 2016 - 16:16
Deenman, on 04 decembrie 2016 - 15:57, said:
Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG. Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving. Sa o luam periodic si pe rand: prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor. - apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm. - mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km. - butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc. - basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin. Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult. Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW. Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil. |
#6
Posted 04 December 2016 - 16:22
Deenman, on 04 decembrie 2016 - 15:57, said:
Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG. Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving. Sa o luam periodic si pe rand: prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor. - apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm. - mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km. - butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc. - basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin. Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult. Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW. Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil. |
#7
Posted 04 December 2016 - 16:28
Ia-ti un Golf V, 1.9 TDI... Al meu face 12 ani in ianuarie si merge ca in prima zi cand am adus-o, in 2010. Are 210.000 KM (am luat-o la 103.000KM). A suferit o tamponare la sfarsitul lui august care s-a lasat cu schimbarea aripii stanga fata si a mai multor elemente de caroserie pe banii mei (pe care sper sa-i recuperez anul viitor de la FGA - multumita unei asigurari Carpatica a celui care m-a lovit).
In 6 ani am schimbat distributia, placutele de frana si vreo 6 becuri H7. In rest, i-am facut reviziile la timp, cu materiale de calitate acceptabila( ulei Castrol Edge, filtre MAN, etc). La un consum mediul de 5,0-5,5 l/100km, eu ma declar multumit de aceasta masina care m-a dus chiar si la Londra, fara incidente. |
#8
Posted 04 December 2016 - 16:44
Motorizare 1.9 TDI 105 CP euro 4 cu sau fara DPF -filtru particule (BLS/ BKC/ BJB/ BXE) e invechita, fiabila, insa cu micile probleme ale tehnologiei invechite, se uzeaza diverse printre care si axul cu came, tachetii, cuzinetii, in rest diverse minore.
Ce va zic din start, e ca daca nu vreti sa pompati multi bani si nu va deranjeaza sigla de pe capota, nu maicumparati masini din gama VAG, sunt foarte bune, insa numai pana la un anumit km. DEspre motoarele 150 CP euro 6 - ACT nu am ce sa-ti spun pt ca sunt multi prea noi si nu prea au fost raportate defecte de fabricatie inca. Sunt tot masini de consum. PT mine alegerea perfecta ca masina de 6000 euro ar fi o masina cat mai noua cu km cat mai putini si eventual garantie (da ai cititbine, la 6000 euro inca poti lua masini cu sub 100 000km sau garantie ramasa 1-2 ani. Daca vrei hothatch -golf, banuiesc ca nu ai nevoie de spatiu foarte mult, ci eventual de obicei 2 adulti poate si un copil, in rest daca vorbim de 2 copii deja e depasit spatiul golfului. Recomandarile mele: Logan foarte nou- 2015 (lipsa confort, dotari, directie, frane, siguranta), Ford focus, Mazda 3 sau 6 (astea mai noi), Kia ceed, Hyundai i30, Mitsubishi colt, Toyota, Daca te poti intinde la un hyundai elantra sh atunci go for it, an 2012, km pana in 50 000km, motor 1.6 benzina, garantie. Din cauza surprizelor cu asigurarile si a impozitelor, ti-as recomanda o masina cu motor pana in 1500-1600cmc, e arhisuficienta. Cauta o masina corecta de la prim proprietar pe ro. Preferabil cat mai simpla, si fara multe dureri de cap, fara cutii automate. |
#9
Posted 04 December 2016 - 17:53
@Deenman, ce masina break din clasa compacta nonpremium ai recomanda pentru un rulaj anual de max.12000-13000 de km. Rational la un asemenea rulaj cred ca ar merge benzina. Imi trebuie portbagaj mai mare ca la hatchback si mai practic ca la un sedan (care au gura/deschizatura de acces la spatiul din portbagaj mica), sa pot pune ocazional si bagaje mai voluminoase (in concedii). Bugetul alocat 10000-14000 euro la SH si aprox.15000-18000 euro pentru o masina noua. As dori sa fie confortabila la drum (sa nu scuture), sa aiba stabilitate decenta pe drum (sa nu fie barca pe drum), sa fie bine insonorizata si fiabila (pe cat se poate). Daca lucrezi in domeniu, cred ca poti face o recomandare obiectiva. Multumesc.
|
#10
Posted 04 December 2016 - 18:08
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 adevarul e ca la banii aia iti iei gasesti masina buna care sa nu-ti faca probleme cativa ani. Edited by dan1980_25, 04 December 2016 - 18:13. |
|
#11
Posted 04 December 2016 - 18:59
VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei.
Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7. |
#12
Posted 04 December 2016 - 19:07
Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:
VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei. Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7. Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:
VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei. Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7. |
#13
Posted 04 December 2016 - 19:20
Sigur ca poti sa gasesti Golf 6 in stare buna la 7 mii euro. Si la banii astia e alegerea optima.
|
#14
Posted 04 December 2016 - 19:32
Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:20, said:
Sigur ca poti sa gasesti Golf 6 in stare buna la 7 mii euro. Si la banii astia e alegerea optima. Astea-s vise. Si mie imi plac golfurile dar, se pare ca au cam dat-o in bara cu noile modele. Din ce in ce mai prost. Umbla vorba-n sat ca golf 4 tdi ALH e cea mai buna masina a lor. |
#15
Posted 04 December 2016 - 19:34
Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune.
Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan. Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan. Doar asa ca idee, Golf e cel mai vandut model de masina din clasa compacta din Europa si in acelasi timp e si cea mai scumpa la categoria non-premium. Asta spune ca e cea mai buna dpvd calitativ raportat la concurenta. Edited by Kroghy, 04 December 2016 - 19:36. |
|
#16
Posted 04 December 2016 - 19:37
Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:34, said:
Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune. Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan. Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan. |
#17
Posted 04 December 2016 - 19:39
Nu ajungi la struguri de 7000? Fii serios! Diferenta intre golful ala 6 si un golf 7 mai in mintile luie de ... vreo 10.000 euro.
Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:34, said:
Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune. Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan. Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan. Doar asa ca idee, Golf e cel mai vandut model de masina din clasa compacta din Europa si in acelasi timp e si cea mai scumpa la categoria non-premium. Asta spune ca e cea mai buna dpvd calitativ raportat la concurenta. |
#18
Posted 04 December 2016 - 19:42
Kroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:
VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei. Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7. E ca textul ala cu cea mai sexy femeie din lume. Pentru tine placerea condusului si nirvana in calitate e Golf. Pentru mine nu e asa. Am avut Bora, a condus destul timp un golf 5 ca sa-mi fac o idee. La confort e ok insa la placerea condusului un Forcus 2 o cam bate la fundul gol. Ca e schumpa nu inseamna ca e cea mai buna. Nu mai vreau sa amintesc si aici de amicul cu q7 nou la aproape 100k euro, si pe la 7k km i-a crapat un injector. Raman la parerea ca japonezele sunt mai bune aproape la orice capitol. Indeosebi la fiabilitate pe termen mediu si lung. Insa omul mai bine sa faca cum crede el. Daca crede ca-l avantajeaza o masina de 6-7 ani SH diesel din Germania cu peste 300 000 km...sa-i dea inainte cu curaj. Edited by dan1980_25, 04 December 2016 - 19:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users