Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Anulare contract inchiriere spatiu
Last Updated: Apr 27 2016 01:13, Started by
Razvante
, Apr 25 2016 12:01
·
0
#1
Posted 25 April 2016 - 12:01
Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea situatie delicata pe care o sa incerc sa o relatez cat mai succint si clar ca sa nu devin prolix. Lucrez la o organizatie care se ocupa de reintegrarea in munca a persoanelor "excluse social". In acest sens, organizatia pentru care lucrez doreste sa infiinteze mai multe societati de economie sociala. Una dintre ele se va ocupa ca prelucrarea lemnului si va functiona in apropierea Bucurestiului. Astfel, am facut toate demersurile pentru inchirierea unei locatii (singura disponibila din zona) pentru infiintarea societatii de economie sociala cu mine in calitate de fondator. Necazul de aici incolo incepe. Eu am semnat acel contract de inchiriere, iar pe contract am trecut la calitatea chiriasului numele viitoarei firme rezervat la Onrc insotita de sintagma "in curs de infiintare", am platit prima luna, din banii organizatiei pentru care lucrez, iar apoi la nici 2 zile de cand a inceput contractul, conducerea organizatiei pentru care lucrez a avut o divergenta cu proprietara (este persoana juridica) care a pornit de la faptul ca respectiva nu a dorit sa ne puna la dispozitie prin comodat locatia ca sa o folosim ca si sediu social pretinzand 100euro pentru acel comodat. Pe langa asta, dupa ce am semnat contractul, mi-a trimis un alt contract editat in photoshop unde a mai completat suma XXX euro (fara tva) s.a.m.d. A trecut prima luna din contract si nu am ajuns la un consens ca sa il anulam, proprietara spunand ca nu vrea sa il anuleze pentru ca am promis ca il inchiriem pentru cel putin un an. Nu ne-a emis factura pentru a doua luna si nici nu a raspuns la telefon. Noi ne aflam in imposibilitatea de a infiinta firma respectiva, negasind alt loc pentru sediu social, iar rezervarea de nume expira in mai putin de o luna. In contract avem un paragraf care spune asa: "In caz de neexecutare, contractul se considera desfiintat de drept fara a fi necesara punerea in intarziere si fara orice alta formalitate prealabila" si altul care spune asa: "Litigiile de orice fel decurgand din executarea prezentului contract de inchiriere, se vor solutiona pe cale amiabila". Noi nu am mutat acolo nici un utilaj, nu am inceput nici o activitate si ne aflam in imposibilitatea de a face asta pentru ca deja e a doua luna contractuala, ne aflam in imposibilitatea de a plati, pentru ca nu am primit nici o factura. Intrebarea mea este: Se poate solutiona anularea contractului la un mediator? Daca doamna refuza anularea contractului, ma pot trezi ca imi solicita daune interese, chiar daca firma unde urma sa fiu fondator nu s-a infiintat, iar factura de chirie pe prima luna a fost emisa pe numele organizatiei unde lucrez in prezent?
Am nevoie de o solutie. Va multumesc! |
#3
Posted 25 April 2016 - 12:22
De acord, dar al meu in niciun caz, persoanele pe care ii vom angaja nu au actele in ordine, iar primaria nu ne poate pune mai devreme de 3 luni la dispozitie un spatiu, pentru ca trebuie licitat, daca nu au 3 oferte se repeta licitatia s.a.m.d.
Problema mea nu e sediu, gasim o firma sa ne faca sediu. La fel licitam la primarie pentru acest al doilea spatiu desi dureaza ceva, Ideea topicului e cum anulez acel contract pagubos si cum scap fara daune interese, desi nu eu m-a certat cu respectiva persoana, eu doar am semnat un contract pentru care la inceput am avut aprobarea verbala a conducerii organizatiei mele. Edited by Razvante, 25 April 2016 - 12:23. |
#4
Posted 25 April 2016 - 12:34
atata timp cat firma nu era infiintata, adica nema stampila pe contract, ura si la gara
|
#6
Posted 25 April 2016 - 14:53
Razvante, on 25 aprilie 2016 - 12:01, said:
In contract avem un paragraf care spune asa: "In caz de neexecutare, contractul se considera desfiintat de drept fara a fi necesara punerea in intarziere si fara orice alta formalitate prealabila" si altul care spune asa: "Litigiile de orice fel decurgand din executarea prezentului contract de inchiriere, se vor solutiona pe cale amiabila". Noi nu am mutat acolo nici un utilaj, nu am inceput nici o activitate si ne aflam in imposibilitatea de a face asta pentru ca deja e a doua luna contractuala, ne aflam in imposibilitatea de a plati, pentru ca nu am primit nici o factura. ... Daca doamna refuza anularea contractului, ma pot trezi ca imi solicita daune interese, chiar daca firma unde urma sa fiu fondator nu s-a infiintat, iar factura de chirie pe prima luna a fost emisa pe numele organizatiei unde lucrez in prezent? - dacă în privința neexecutării obiectului contractului e doar clauza pe care ai spus-o: desființare de drept, fără notificări, penalități etc. - pentru litigii nu scrie că vor fi soluţionate de către instanţele judecătoreşti ci că se soluționează pe cale amiabilă - ați achitat singura factură emisă, ar trebui să îi faceți o notificare de reziliere unilaterală printr-un avocat. Nu poate costa mai mult de 150-200 de lei, maxim. Și desigur să vă căutați alt spațiu. Cred că și sediul social vi-l puteți stabili temporar la avocat. |
#7
Posted 25 April 2016 - 15:00
Bun. Multumesc. E un raspuns incurajator. Dar sa zicem ca persoana in cauza e parsiva si refuza rezilierea unilaterala. Noi avem si niste penalitati in contract pentru intarziere 1,5%/zi. Poate sa refuze intentionat ca sa se mai adune penalitati si sa ne dea in judecata ulterior? Are pe cine sa dea in judecata daca firma nu se infiinteaza din motive dependente de neintelegerile cu ea?
|
#8
Posted 25 April 2016 - 15:07
Razvante, on 25 aprilie 2016 - 15:00, said:
Noi avem si niste penalitati in contract pentru intarziere 1,5%/zi. Poate sa refuze intentionat ca sa se mai adune penalitati si sa ne dea in judecata ulterior? Are pe cine sa dea in judecata daca firma nu se infiinteaza din motive dependente de neintelegerile cu ea? Mai mult nu am ce să spun, nu ai zis tot ce scrie în contract și cine știe ce o mai fi pe-acolo. du-te cu contractul la un avocat și grăbește-te cu notificarea ca să n-apuce să emită a doua factură. Ia cu tine atât originalul contractului cât și exemplarul modificat de ea în .pdf, nu e deloc ok ce a făcut. |
#9
Posted 26 April 2016 - 16:10
Stiu ca nu e ok. La inceput a cam ezitat sa mai lase la pret, apoi desi a lasat si-a dat seama ca trebuie sa intre si tva-ul, de aici si modificarile in photoshop. Puteam foarte bine sa il refacem, sa nu mai ne invartim in jurul cozii, dar ce a facut ea este cumva si fals in acte pentru ca a inlocuit prima pagina a contractului, iar pe a doua pe care am semnat eu, a pastrat-o intacta. In fine, multumesc pentru sfaturi, dupa sarbatori o sa ma duc sa rezolv problema. M-am mai linistit. Sa nu faceti ca mine! Nu semnati nimic in numele altora, chiar daca aveti calitatea de a semna, atat timp cat nu aveti si calitate decizionala.
|
#10
Posted 27 April 2016 - 01:13
Ca tot s-a mentionat, sfatul meu este:
- INTOTDEAUNA se numeroteaza paginile si se specifica nr total de pagini (pag. x / y) - INTOTDEAUNA se citeste contractul - INTOTDEAUNA se semneaza toate paginile |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users