Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Last Updated: Aug 04 2018 06:08, Started by
Ahasverus
, Apr 21 2016 09:48
·
0
#1729
Posted 11 May 2018 - 21:29
deloghi, on 11 mai 2018 - 21:10, said:
Hartie sau nu, reclama nu prea cred, tot o sa consume mai putin sau aproape ca un diesel. M-am saturat sa tot intreb de hibride sau electrice care pana la urma nu sunt aduse la noi. Oricum isi face treaba cu bune sau cu rele si tot o sa reduca ceva din consum. Alte variante acum , la noi mai eco sunt scumpe sau lipsesc cu desavarsire din reprezentante. Felicitari ! Ai ales cea mai buna varianta existenta in Romania la ora actuala - electrica ieftina in oras si benzinara turbo pentru exterior. Viitorul va fi al electricelor fara indoiala, dar la noi viitorul vine intotdeauna cu intarziere fata de altii. |
#1730
Posted 12 May 2018 - 05:01
.M.S. Alta varianta nu puteam alege in cazul meu. Am masina electrica care face 2 ani si 4 luni de la firma sotiei, sistemul fotovoltaic ongrid care ajuta enorm la economie iar acum astept acest Kodiaq care o sa faca exact ce a fost proiectat sa faca. In toate calculele mele am trecut pe hartie costurile de intretinere, service si fiabilitatea. Daca ma aruncam la o hibrida clasica nu ma ajuta chiar asa mult. Preferam un PHEV - un anumit medodel care sa nu fie costisitor dar nu se aduce la noi. Varianta full electric era pe primul loc dar cu autonomie reala de peste 380-400 km nu aveam decat varianta Tesla Model 3 care vad ca este out. O masina electrica trebuie sa-si scoata banul in maximu 5 ani de exploatare. Cine considera masina electrica eco, se inseala amarnic.
Cine nu pune in discutie si cine nu pune pe hartie toate variantele incepand de la piese, consum, fiabilitate, service, utilitate in exploatare pierde enorm pe tot parcursul de viata al masinii. Sunt vremuri din ce in ce mai grele financiar pentru o familie iar daca nu limitam costurile cu masinile devenim sclavul lor. Vom muncii doar pentru acestea. |
#1731
Posted 12 May 2018 - 11:36
deloghi, on 12 mai 2018 - 05:01, said:
Sunt vremuri din ce in ce mai grele financiar pentru o familie iar daca nu limitam costurile cu masinile devenim sclavul lor. Vom munci doar pentru acestea. Eu unul lucrez cu bugete. Buget de mâncare, buget de haine, buget de vacanta, buget de mașină, etc. Cat timp produsul sau serviciul respectiv se încadrează în buget, totul e ok. Pentru unul ca mi e o subvenție de gen celei din titlu poate sa îmi i dese în bugetul auto o mașină care în mod normal nu ar întra din cauza prețului de achiziție dar s-ar încadra perfect cu preturile de exploatare... de asta am zis (și îmi mențin părerea) ca suport o subvenție de genul asta... pur și simplu pentru ca îmi face mie viata mai ușoară. |
#1732
Posted 12 May 2018 - 12:00
deloghi, on 12 mai 2018 - 05:01, said: .M.S. Alta varianta nu puteam alege in cazul meu. Am masina electrica care face 2 ani si 4 luni de la firma sotiei, sistemul fotovoltaic ongrid care ajuta enorm la economie iar acum astept acest Kodiaq care o sa faca exact ce a fost proiectat sa faca. In toate calculele mele am trecut pe hartie costurile de intretinere, service si fiabilitatea. Daca ma aruncam la o hibrida clasica nu ma ajuta chiar asa mult. Preferam un PHEV - un anumit medodel care sa nu fie costisitor dar nu se aduce la noi. Varianta full electric era pe primul loc dar cu autonomie reala de peste 380-400 km nu aveam decat varianta Tesla Model 3 care vad ca este out. O masina electrica trebuie sa-si scoata banul in maximu 5 ani de exploatare. Cine considera masina electrica eco, se inseala amarnic. Cine nu pune in discutie si cine nu pune pe hartie toate variantele incepand de la piese, consum, fiabilitate, service, utilitate in exploatare pierde enorm pe tot parcursul de viata al masinii. Sunt vremuri din ce in ce mai grele financiar pentru o familie iar daca nu limitam costurile cu masinile devenim sclavul lor. Vom muncii doar pentru acestea. |
#1733
Posted 13 May 2018 - 08:42
deloghi, on 11 mai 2018 - 20:12, said:
De 2 saptamani merg numai cu e-up, il incarc ziua o data la 2-3 zile ( nu las sa coboare sub 40% din capacitate acumulatorul ) si rup in doua strazile. De cand am si sistemul ongrid cu panouri fotovoltaice de 2 kwp, nu ma costa mai mult de 3 lei o incarcare. 3 lei incarcarea, 25000 de euroi masinutza. In conditiile in care varianta cu motor TSI si cu dotari medii e la 10k si ceva de eur, nu inteleg nici sa ma tai de ce te-ai complica si ai plati dublu pe varianta electrica. Deci sa mor ca nu inteleg... sa tot incarci, sa coste mai mult, sa trebuiasca sa stai cu ochii pe baterie sa nu ramai in drum... deci really? |
#1735
Posted 13 May 2018 - 10:38
Write&Run, on 13 mai 2018 - 08:42, said: 3 lei incarcarea, 25000 de euroi masinutza. In conditiile in care varianta cu motor TSI si cu dotari medii e la 10k si ceva de eur, nu inteleg nici sa ma tai de ce te-ai complica si ai plati dublu pe varianta electrica. Deci sa mor ca nu inteleg... sa tot incarci, sa coste mai mult, sa trebuiasca sa stai cu ochii pe baterie sa nu ramai in drum... deci really? |
#1737
Posted 13 May 2018 - 11:01
Dacă ești utopium sau cine spunea ca golful nu are consum pe autostrada, nu ai nevoie sa o alimentație zi acasă 😁
|
#1738
Posted 13 May 2018 - 12:51
Write&Run, on 13 mai 2018 - 08:42, said:
3 lei incarcarea, 25000 de euroi masinutza. In conditiile in care varianta cu motor TSI si cu dotari medii e la 10k si ceva de eur, nu inteleg nici sa ma tai de ce te-ai complica si ai plati dublu pe varianta electrica. Deci sa mor ca nu inteleg... sa tot incarci, sa coste mai mult, sa trebuiasca sa stai cu ochii pe baterie sa nu ramai in drum... deci really? Daca scot astia ceva mai bun se inoieste parcul. Trebuia anul asta sa cumpere alte modele, nu stiu de ce nu a vrut. Ceva ii dadea cu virgula la patron. |
|
#1739
Posted 13 May 2018 - 17:24
#1740
Posted 13 May 2018 - 21:59
))))) Asa e. Si mie mi-e mila. Si saracii trebuie si sa mearga in oras si sa plateasca de 3 ori mai mult. Si tot timpul sa suporte fumul, noxele si zgomotul. Eu cred ca ei ar trebui sa primeasca subventie pentru conditii de viata in mediu dificil si toxic. )))))))
|
#1741
Posted 13 May 2018 - 23:00
Dimineata cand ai mancat un ardei, nu te-ai gandit ca ai ranit planeta cu fumul scos de camionul care ti l-a adus sub nas? Ia zi. ))
|
#1742
Posted 14 May 2018 - 06:34
Nu înțeleg de ce faceți varza toate topicele astea când argumentele se împuținează vine placa cu vapoarele, tirurile etc...
|
#1743
Posted 14 May 2018 - 07:36
Lasa ca sunt unii mai inventivi: e naspa ca nu poti alimenta acasa. )))
|
|
#1744
Posted 14 May 2018 - 08:55
Write&Run, on 13 mai 2018 - 23:00, said:
Dimineata cand ai mancat un ardei, nu te-ai gandit ca ai ranit planeta cu fumul scos de camionul care ti l-a adus sub nas? Ia zi. )) Write&Run, on 14 mai 2018 - 07:36, said:
Lasa ca sunt unii mai inventivi: e naspa ca nu poti alimenta acasa. ))) |
#1745
Posted 14 May 2018 - 10:14
bzalex, on 14 mai 2018 - 08:55, said:
Zicea ca poate sa faca cu un plin 1200km (la vale si cu vantul din spate) )) cat faci cu un rezervor de 60 de l de motorina cu un consum de 5%? Dar cu un rezervor de 70l? |
#1746
Posted 14 May 2018 - 14:57
Audi e-tron intra oare la subventie?
Unul dintre primele 50 de modele e-tron poate fi al tau! Poti face chiar acum o rezervare online, cu un avans de numai 1000 Euro + TVA*! http://e-tron.audi.ro/ |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users