Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?
 Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile
 Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20
 

10 000 eur subventie pt automobilele electrice

* * * - - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2347 replies to this topic

#1765
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

 Ford4, on 15 mai 2018 - 22:49, said:

Nu-si da seama ca nu intereseaza pe nimeni de acel model cand exista deja pe piata de cativa ani un SUV electric mai dinamic si mai mare ca dimensiuni : Model X de la Tesla

Prin ce scamatorie de logica ai ajuns la concluzia ca nu intereseaza pe nimeni Audi e-tron? :)

#1766
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Ford4, on 15 mai 2018 - 22:49, said:

Nu la asta se referea el. A mai pomenit odata de acel e-Tron si nu a bagat nimeni in seama postarea. E fan VAG si se oftica ca nimeni nu se ploconeste la maretele realizari ale acestora.
Nu-si da seama ca nu intereseaza pe nimeni de acel model cand exista deja pe piata de cativa ani un SUV electric mai dinamic si mai mare ca dimensiuni : Model X de la Tesla
a revenit fortoso pe topic, a reinceput circul...
Discutia se dusese spre teoriile lui Strainu cercel, am intrebat daca si altii vad reclama agresiva la etron si daca intra in programul cu rabla plus.
Aici sint in Ro, nu cred ca intereseaza pe nimeni un SUV electric Tesla (presupun ca la ala te referi) care nu beneficiaza de subventie si costa 150.000 euro, adica spre dublu cat un etron.
Tu lasa flame-ul mai baiatule ca la fiecare postare asta incerci...

 ro_explorer, on 15 mai 2018 - 23:06, said:

Ei, nici asta cu "nu intereseaza pe nimeni" nu e coșer. E o mașină nouă pe piața, cu potențial enorm și făcută de o marca premium. E apetisantă.
e si mult mai ieftina ca X si ar trebui sa beneficieze de subventie, insa nu se spune clar in pagina aia de prezentare.
Cu subventia ar deveni chiar jumate de pret fata de X

#1767
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

 Hansolo, on 16 mai 2018 - 09:11, said:

- legal esti obligat sa folosesti franele clasice, nimeni nu poate merge legal doar pe frana EM
Din ce am citit au si frana clasica

#1768
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,494
  • Înscris: 17.09.2007
@bzalex, daca e vorba de cele indicate de mine da, au frana clasica.
La cele DIY am mai vazut comentarii prin care unii spuneau sa elimine tamburii de frana ca sa scada greutatea pe roata, doar ca masina respectiva n-ar mai fi legala. Ca nu ar fi prima astfel de modificare (ilegala) e alta discutie...

#1769
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Sistemul are frana.
Are 3 trepte de viteze electronic ( buton dedicat pentru asa ceva )
Regenerarea se face tot electronic prin comutarea din viteza superioara in cea inferioara.
Nu stiu ce ati citit, se omologheaza la RAR. Se primeste hartie de la ei. Nu se modifica nimic la masina.

#1770
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,166
  • Înscris: 13.11.2017

 unbrutus, on 16 mai 2018 - 10:04, said:

a revenit fortoso pe topic, a reinceput circul...
Discutia se dusese spre teoriile lui Strainu cercel, am intrebat daca si altii vad reclama agresiva la etron si daca intra in programul cu rabla plus.
Aici sint in Ro, nu cred ca intereseaza pe nimeni un SUV electric Tesla (presupun ca la ala te referi) care nu beneficiaza de subventie si costa 150.000 euro, adica spre dublu cat un etron.
Tu lasa flame-ul mai baiatule ca la fiecare postare asta incerci...


e si mult mai ieftina ca X si ar trebui sa beneficieze de subventie, insa nu se spune clar in pagina aia de prezentare.
Cu subventia ar deveni chiar jumate de pret fata de X

Audi e-tron pornește ĂŽn Germania de la 80.000 Euro (vom vedea daca va fi așa fiindcă grupul VAG minte așa cum respiră)
Tesla Model X pornește tot ĂŽn Germania de la 91250 Euro.

https://electrek.co/...electric-price/

Așa că mai lasă tu ĂŽnchinatul la sfintele moaște VAG. Parcă știam că reclama la o anumită marcă e interzisa pe forum
Fac pariu că va avea același succes ca și fostul e-tron care s-a vândut ĂŽn doar 150 exemplare Posted Image !
Cum naiba pot ei să creadă că oamenii cu bani vor alege un SUV mult mai mic și care face sută ĂŽn 4,8 s când pentru numai 11000 euro ĂŽn plus ĂŽși pot lua un SUV mai mare de 7 locuri și care face sută ĂŽn 3,6 s ?

PS. Conform matematicii lui unbrutus, dacă scazi 10000 subventie din ipoteticul preț de 80000 euro și ajungi la 70000 euro, asta înseamnă jumătate din 91250 euro. Cred că nici aia care fac școala la fără frecvență nu calculează așa prost :) !

Edited by Ford4, 16 May 2018 - 15:49.


#1771
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Incepe iuresul. Doamna de la mediu iar a dat-o in bara cu poluarea. Pana nu se aplica real legile - nu doar pe hartie o sa plateasca fraieri, doar nu doamna ministru.
Sa vedem acum ce mai zic ambasadorii care o ridica in slavi pe doamna ministru ca este foarte eficienta.
Proces public de milioane de euro impotriva Romaniei - Ministerul Mediului pentru nerespectarea normelor de poluare. Subventii, vorbarie, ...etc.
http://www.businessm...oluare-17221373
Daca doamna ministru nu are idei poate arunca un ochi spre piata Chinei unde producătorii auto vor fi obligați ca minimum 10% din mașinile comercializate în China să fie electrice, regula urmând să intre în vigoare începând cu 2019, scrie Bloomberg. Procentul va crește la 12% în 2020.
Companiile care nu îndeplinesc condițile vor fi obligați să cumpere ”credite” de la producătorii care vând deja mașini electrice peste nivelul stabilit. În caz contrar, vor fi amendați.
Pe lângă reducerea poluării, China stimulează vânzările de mașini electrice în încercarea de a deveni un lider în acest domeniu. Mai exact, din moment ce introduce stimulente agresive ( asa face si Romania ) și cote mari pentru comercializarea mașinilor electrice, atunci producătorii vor deschide mai multe fabrici în statul asiatic.
Mai departe, concurența va duce prețul în jos. Principala problemă în domeniul mașinilor electrice o constituie situația bateriilor. Dar din moment ce China țintește creșterea producției interne, atunci și fabricile de componente vor fi realizate. De asemenea, o problemă o constituie densitatea stațiilor de încărcare. Nimic mai simplu, eu ofer subventie pentru o masina, tu faci o statie. Adica, o masina vanduta este egal cu o statie functionala. Daca nu vrei, o pune statul Chinez in functiune dar tu nu primesti subventia.
Doamna ministru poate intelege cat de simplu se realizeaza toate acestea. Subventie = statie incarcare. Cate masini se cumpara acum in Romania? Daca da, ce statii au facut pe tot teritoriul cei care comercializeaza? ZERO?

Edited by deloghi, 23 May 2018 - 09:01.


#1772
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,490
  • Înscris: 18.06.2007
până la electric o să fim amendați pentru lipsa stațiilor cng

#1773
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Abia astept sa oblige firmele sa ia electrocasnice. Oai, ma sparg de ras. :))))))))))))

#1774
dan_padure

dan_padure

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 12.05.2002
Este foarte simplu sa scapi de diesel și mașini poluante : impozit tot mai mare pe euro 54321
Când va fi impozit 1000 euro pentru euro 1, în secunda 2 toate ajung la fier vechi



#1775
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Sigur.
E mai complicat de pus ceva in locul lor. Aia ar fi creativitate și progres.
Impozitarea e datul cu parul, orice prost poate sa o facă/implementeze.

#1776
dan_padure

dan_padure

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 12.05.2002
Lasă că dacă s-ar reduce la 40% parcul  auto nu ar fi nici o tragedie pentru cetățeni

Economia de piață ese reglează singura. Ar apărea alternative de transport. Asa cum au mai fost cândva.  De exemplu mai țineți minte când aveam cai ferate pe care circulau trenuri?  :-P


#1777
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 dan_padure, on 23 mai 2018 - 19:44, said:

De exemplu mai țineți minte când aveam cai ferate pe care circulau trenuri?  :-P
Trenuri electrice chiar :) din alea nepoluante.

#1778
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sau cand circula cate o masina la un sfert de ora pe strazile laturalnice? Jucam fotbal de ne plictiseam pana venea urmatoarea masina. Si tot se deplasa lumea. Acum stiu unii care nici sa isi ia tigari la 100m nu pleaca fara masina. Extrema cealalta.

#1779
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Sau altul are 3 masini, vine seara nevasta cu una el cu a doua iar a treia sta pe trotuar. Incepe circul ca nu are parcare, nervi si stres, mai vine si nevasta si continua ca nu are parcare dar nu se gandesc sa mute a treia masina care de multe ori este o rabla sau o masina doar de dragul de a spune altora cat de bogat si avut este el.
Se merge pe idiotenie si pe incultura. Ei stau in blocuri comuniste, vai de mama lor dar, sa nu lipseasca masinile de langa geam. Daca le spui ca fiecare trebuie sa vietuiasca alaturi de vecini cu bun simt si stima, aratand ca ai si tu o masina, primesti bataie sau mai grav te lasa sa parchezi si gasesti masina zgaraiata, stergator ridicat sau roata sparta. Incearca sa le explici acestor indivizi sau individe de masina electrica sau hibrid. Incearca sa le spui ca nu poti deschide geamul din cauza mirosului. Incearca sa le spui ca au datorii neplatite la utilitati si intretinere. Toata ziua au curul pe scaunul masinii personale el si ea. Nu pot merge impreuna, nuuu frate, trebuie separat ca de aceia au masini. El de multe ori are diezel, ea are mai nou suv, deh, asa e acum, femeia conduce.
Se umilesc pentru o masina, se cearta pentru doua iar la a treia deja nu mai au prieteni. Au in cap numai dusmani, barfitori si cate mai exista.
De bine, de rau mi-am cumparat parcare subterana, dar cand vad cum procedeaza majoritatea de la bloc .... suntem departe ca natiune....
Cat de curand legile naturale isi vor intra in drepturi. Prea mult ne batem joc de cei neputinciosi, cei saraci sau cei cu bun simt. Daca azi avem gura mare, ne aratam muschii, injosim un amarat, nimic nu se sterge cu buretele. Se acumuleaza neplaceri, nedreptatile au ajuns legi iar pumnul deja este dictatura. Daca nu ne trezim sa eliberam strazile de aceste mizerii care se numesc masini nu mai avem viitor nici noi dar nici copii nostri.
Romania este un cimitir sapat groapa cu groapa de noi. Acest cimitir este plin de rable, gunoaie pe roti care degeaba le tot resuscitam, ele tot gunoaie sunt iar noi tot acelasi aer respiram.
Ma uitam la unul care are 5 masini aliniate in spatele blocului pe un loc viran. Trebuie sa ai ceva la scufita sau sa fi bolnav. Nu foloseste decat o masina, pe cele 4 le mai sterge si le porneste cand are timp........Daca ii explici ca poate cumpara pe toate 5 o electrica sau chiar doua hibrid deja face din ochi ca la aparatele din salile de jocuri.

Edited by deloghi, 23 May 2018 - 22:57.


#1780
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 dan_padure, on 23 mai 2018 - 19:44, said:

Lasă că dacă s-ar reduce la 40% parcul  auto nu ar fi nici o tragedie pentru cetățeni

Economia de piață ese reglează singura. Ar apărea alternative de transport. Asa cum au mai fost cândva.  De exemplu mai țineți minte când aveam cai ferate pe care circulau trenuri?  :-P
ah, pai in Romania nu mai avem trenuri nici cate aveam pe vremuri si merg mai incet, dar in occident, trenul e la mare cautare, circula si pe sub pamant si pe deasupra, nu se fac atatea diferente intre metrou si tren ca la noi

si tot numai la noi se dau 10.000 euro asa pleasca daca mai pui o masina pe drum pe niste drumuri inexistente si hyper aglomerate

 ro_explorer, on 23 mai 2018 - 19:48, said:

Trenuri electrice chiar Posted Image din alea nepoluante.
si tramvaie, si troleibuze, si metrou etc.

 deloghi, on 23 mai 2018 - 22:37, said:

Ma uitam la unul care are 5 masini aliniate in spatele blocului pe un loc viran. Trebuie sa ai ceva la scufita sau sa fi bolnav. Nu foloseste decat o masina, pe cele 4 le mai sterge si le porneste cand are timp........Daca ii explici ca poate cumpara pe toate 5 o electrica sau chiar doua hibrid deja face din ochi ca la aparatele din salile de jocuri.
eu am in fata la mine la bloc 2 hibride, un VW si o Toyota, ambele stau fara exagerare tot timpul pe loc.
Le-am vazut si miscate o data la aprox o luna.

La lacul morii de vreo 1 an si ceva vad o Tesla S si un Leaf care la fel, sint acolo stand tot timpul pe loc... nu se misca.

Deci nu schimbarea masinii rezolva problemele. O masina care sta nu polueaza oricum.

De fapt, mai mult polueaza casarea unei masini si producerea uneia noi, chiar electrica sa fie.

Bucurestiul si Romania in general duce lipsa de drumuri, de transport in comun, trenuri, centuri ocolitoare etc

Din Arad faci 12 ore cu trenu pana in Buc. Din baia mare mersul trenurilor spunea 32 de ore pana in mangalia ultima oara cand am verificat eu

Sint zeci de studii care spun ca se mergea mai repede pe multe tronsoane acum 30 de ani

Deci in timp ce altii au trenuri de mare viteza, noi mergem mai incet ca acum 30 de ani

De aici si obsesia pt masini pe care o avem... ma uitam la un youtuber celebru din suedia, are bani sigur de o masina, zicea ca el nu are masina, ca nu are ce face cu ea, se deplaseaza cu transportul in comun si ca e ceva normal in suedia, si ca nu intelege obsesia americanilor pt masini

Nu intamplator tesla e o companie americana, face masinute personale si nimic pt transportul in comun.
In timp ce Mercedes, BMW vw etc au investit intai in autobuze electrice.
Din pacate populatia e fascinata de alte lucruri, ca pasarile alea atrase de obiecte lucitoare...

#1781
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sunt curios cine mai crede lucrurile scrise de tine...Voi traiti in lumea voastra, suneti exact oamenii descrisi de deloghi mai sus. Mentalitatile se schimba si voi nici macar nu constientizati asta...

#1782
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu merg pe jos, cu bicicleta, cu mașina, cu autobuzul, cu trenul, cu metroul, cu tramvaiul cu avionul și cu vaporul, după caz, după necesități și după comodități. Mi se fâlfâie ca brutus nu are autobuz electric la scara sau ca Costel are 5 mașini in spatele blocului. Eu apreciez sa pot merge cu ce vreau, când vreau, unde vreau.... și da, dacă pana acum 3 ani nu aveam nevoie de masina (o și vândusem ca mai mult stătea și consuma taxe și parcare), folosind 90% autobuz+tren, acum e mai eficient cu mașina (locația ultimului job nu mai e eficienta cu transportul în comun - 55-60 min, fata de mașină 25-30 min).
Așadar, de ce nu? Cu subvenții, cu ajutor la taxe, cu pomeni.... o mașină personală e binevenită.

Edited by ro_explorer, 25 May 2018 - 21:02.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate