Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Last Updated: Aug 04 2018 06:08, Started by
Ahasverus
, Apr 21 2016 09:48
·
0
#1
Posted 21 April 2016 - 09:48
Sprijin masiv pentru cei care cumpara masini electrice: 6.000 de euro eco-bonus si finantare a retelei de alimentare
Quote Cetatenii si firmele care isi vor cumpara un automobil 100% electric vor primi prin programul guvernamental Rabla Plus un ajutor de circa 6.000 de euro, a anuntat miercuri ministrul mediului, Cristiana Pasca Palmer. Ea a anuntat si ca Guvernul pregateste ghidul de finantare pentru accesarea fondurilor necesare realizarii retelei de alimentare a automobilelor electrice. Avand in vedere ca prima de casare pentru o masina veche este de 6.500 lei, o persoana care doreste sa isi cumpere o masina 100% electrica "va avea un sprijin total de aproape 6.000 euro", a declarat ministrul Mediului, avand in vedere ca programul din acest an prevede acordarea unui eco-tichet de 20.000 de lei pentru astfel de masini. Pe langa prima de casare pentru masinile vechi si sustinerea masinilor electrice, programul din 2016 prevede o a treia componenta, de finantare a infrastructurii pentru masinile electrice, practic inexistenta in Romania. Pentru infrastrucra necesara masinilor vechi se lucreaza in acest moment la un ghid de finantare. In acest an, programul Rabla va fi lansat in luna mai si va avea trei componente: varianta clasica, Rabla Plus si cea de finantare a infrastructurii pentru masinile electrice, a precizat ministrul. Prin programul clasic, beneficiarii vor primi o prima de 6.500 de lei pentru casarea masinilor vechi. In plus, ar putea primi doua eco-bonusuri, unul de 750 de lei şi un altul de 1.500 de lei pentru cumpararea unor automobile care genereaza emisii de CO2 sub 100 g/km. Pot fi casate masinile mai vechi de opt ani. Cei care opteaza pentru programul Rabla Plus, pot beneficia de o prima de 5.000 de lei, conditia fiind sa cumpere o masina "care nu polueaza deloc". Cei care opteaza pentru Rabla plus nu sunt obligati sa caseze masini vechi. Dar daca au masina veche de casat, beneficiarii pot primi un un tichet de 6.000 de euro. Sursa Un pas gresit in directia corecta! 1. Sper sa dispara iluzia cu "nu polueaza deloc". 2. Cate masini 100% electrice sunt si la ce pret? Chiar credeti ca un om care iti duce masina la "Programul Rabla" e in target pt masinile electrice? Ce masini 100% electrice stiu eu: 1. Tesla (cu cele N modele), dar nu se vinde in Romania 2. BMW i3 (versiunea fara motor termic) 3. Renault Twizy (cu greu poate fi numit masina) 4. Mitsubishi iMiEV 5. Renault ZOE, 6. Volkswagen e-Up! 7. Kangoo Z.E. ev.jpg 49.54K 213 downloads Momentan, masina electrica este vazuta ca un accesoriu, dedicat orasului. Acasa, trebuie sa ai si o "masina adevarata". Nu inteleg de ce nu se dau subventii pentru motorizarile hibride (cu limitari de putere)! === Ma uitam la Renault Zoe (care e mai ieftina si arata binisor) 20200 eur - 5000 = 15200 eur * chirie lunara baterie Problema vine la timpul de incarcare si range Quote
TIMP DE ÎNCĂRCARE 3 KW (wallbox monofazic 16A) 9h 22 KW (borne trifazice 32A) 1h (80% din capacitatea bateriei) 43 KW (borne trifazice 63A)   30 min (80% din capacitatea bateriei) Autonomie in ciclu ideal 210 km, dar probabil cu ceva bagaj si conditii "neideale", vine pe la 150Km Asta o limiteaza strict la oras, un oras unde nu te plimbi foarte mult. Eu fac zilnic cca 50 Km, fara sa imi dau seama. Edited by Adm, 21 April 2016 - 11:12. |
#2
Posted 21 April 2016 - 09:59
Hmm...masina 100% electrica e o gluma deocamdata. Nici nu stii cu ce se lasa dupa aia. Putem intui doar! Pana prostului cu benzina e chilipir, sa vezi cum e cu curentul! Te faci cu capul, la gandul ca te lasa oricand in drum. Te duci pe DN1 si nu ajungi nici la Sinaia, de la Bucuresti, din cauza ambuteiajelor. Ce faci, cauti priza...nu? Nu mai vorbesc de vreo iarna, ceva! Cosmar!
Prin absurd, daca azi s-ar termina combustibilii fosili, omenirea ar face ...POC! Eu nu vad nici macar teoretic, ca un om sa isi dea rabla lui, pentru o electrica, chiar si cu bonusul ala de 6000 de euro. Motivele sunt multe! Edited by arab, 21 April 2016 - 10:09. |
#3
Posted 21 April 2016 - 09:59
O masura cretina cred eu . In loc sa corecteze deficientele din spitale , gradinite, scoli , drumuri mai bune - sa cheltui resurse pentru unii care vor sa-si cumpere jucarii de fite e o idiotenie imensa .
Cine vrea masina electrica sa agoniseasca din propriile resurse . Pana si programul rabla e o tampenie . Daca dorea cu adevarat schimbarea parcului auto scotea dracului taxa de mediu si aplica anual o taxa autovehiculelor in functie de consum si gradul de poluare . |
#4
Posted 21 April 2016 - 10:02
Sper să nu fie prea mulţi... nu de alta, dar reţeaua electrică nu ştiu dacă ar face faţă. Eu stau la 1 kilometru şi ceva de transformatorul ăla mare de pe Bd. Ferdinand I şi încă nu au modernizat ca lumea reţeaua.
Mi-aş dori ca maşinille electrice să fie dotate cu ceva care să facă zgomot când rulează... ca să le auzi când vin. 150 k.m. ... merge să faci zinlic Bucureşti - Ploieşti şi retur. Edited by djl, 21 April 2016 - 10:03. |
#5
Posted 21 April 2016 - 10:12
Deocamdată mașinile electrice sunt prea scumpe, nu ai unde să le încarci, durează mult încărcatul și mai găsesc încă 100 de neajunsuri.
Dar se pot face altele cu banii: se poate încuraja transportul public cu vehicule electrice, metrou, troleibuze, tramvaie. Se pot achiziționa autobuze electrice. Se pot subvenționa și utilitare electrice, în Italia am văzut mașini de măturat/stropit electrice. Eu aș subvenționa mașinile cu gaz deocamdată, e clar că poluează cu mult mai puțin decât cele cu benzină și motorină. |
#6
Posted 21 April 2016 - 10:17
O masura excelenta, buna pentru familiile cu castig mediu, mare. Daca amandoi au cate o masina, unu isi poate lua o electrica sa mearga la lucru.
|
#7
Posted 21 April 2016 - 10:18
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/q7Jg5Yx4XoY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
10 Euro pentru 2500 de KM .... Este singura masina care merita atentia in opinia mea. Restul masinilor sunt glume de santier... studiati cu atentie ce este pe youtube apoi comentati la ce am scris aici. |
#8
Posted 21 April 2016 - 10:22
Mai sunt si alte modele deja existente de automobile electrice, si mai sunt si altele care apar anul asta.
Unul care se vinde binisor de cativa anui este VW e-Golf. Americanii mai au si alte modele si anul asta mai apar si altele. Si in EU mai sunt cateva modele. Apare curand si Chevrolet Bolt. Tesla are 4 categorii cu mai multe subvariante. Roadster. Model S cu: S 70/75 S 70D S 85/90 S 85/90D S P85/90D S P85/90DL Model X; X 75 X75D X 90 X90D X P90D X P90DL Din 2017 este disponibil Tesla model 3 si el in mai multe variante. Urmeaza sa apara inca un model Tesla. Model S tocmai a fost restilizat. Anul asta se deschid 3 statii de superchargere Tesla in Romania. O statie are in medie 6 superchargere de 135 KW fiecare ( au fost upgradate de la 120 KW si urmeaza sa fie upgradate din nou la 150 KW) In lume sunt deja aproape 4000 de superchargere instalate, si pana apare Model 3 la sfarsitul lui 2017, este planificata dublarea numarului lor. Pe langa asta exista si kituri si producatori mici. In Romania se fabrica si Logan electric - un tuning de 10.000 Euro - care este un pret mult mai mic decat un Tesla. Este adevarat, performantele sunt mult mai mici deocamdata, dar urmeaza sa apara si variante mai performante. De fapt exista deja variante de kituri mai performante. Edited by loock, 21 April 2016 - 10:26. |
#9
Posted 21 April 2016 - 10:24
Bursul, on 21 aprilie 2016 - 10:17, said:
O masura excelenta, buna pentru familiile cu castig mediu, mare. Daca amandoi au cate o masina, unu isi poate lua o electrica sa mearga la lucru. loock, on 21 aprilie 2016 - 10:22, said:
Anul asta se deschid 3 statii de superchargere Tesla in Romania. |
#10
Posted 21 April 2016 - 10:28
neur0, on 21 aprilie 2016 - 10:24, said:
De ce este o măsură excelentă? Proprietarul singurului Tesla din România va fi fericit dacă locuiește aproape de unul dintre ele. Sunt mai multe unitati Tesla in Romania. Eu personal am vazut 3 diferite - una era la vanzare SH. |
|
#11
Posted 21 April 2016 - 10:28
ei bine nu este singurul la aceasta data....
langa mine la numai doua strazi distanta mai este unul parcat pe strada. Si am impresia ca sunt mult mai multe deja la aceasta data. Tesla este viitorul masinilor electrice momentan. Restul trebuie sa mai invete... Edited by Mihai_3, 21 April 2016 - 10:50. |
#12
Posted 21 April 2016 - 10:47
neur0, on 21 aprilie 2016 - 10:24, said:
De ce este o măsură excelentă? Mihai_3, on 21 aprilie 2016 - 10:28, said:
Si am impresia ca sunt mult mai multe deja la aceasta data. Tesla este viitorul masinilor electrce momentan. Restul trebuie sa mai invete... |
#13
Posted 21 April 2016 - 10:48
Si producerea de curent electric nu intra la categoria poluare si apoi depozitarea bateriilor. Este o găselniță de a încuraja vânzarea de mașini electrice, nici de cum nu se gândesc la mediu sau la buzunarul clientului, căci și curentul furnizat de baterie are un preț, nimic nu este gratis.
|
#14
Posted 21 April 2016 - 11:05
#15
Posted 21 April 2016 - 11:08
Curentul se poate produce fara poluare. Asta e trendul.
Sa consumi curent e mai putin poluant, decat sa consumi benzina. Sa presupunem ca producerea energiei electrice si cea a motorinei emana aceeasi poluare. Insa la consum iese net in avantaj electricul. |
|
#16
Posted 21 April 2016 - 11:11
aris86, on 21 aprilie 2016 - 10:48, said:
Si producerea de curent electric nu intra la categoria poluare si apoi depozitarea bateriilor. Este o găselniță de a încuraja vânzarea de mașini electrice, nici de cum nu se gândesc la mediu sau la buzunarul clientului, căci și curentul furnizat de baterie are un preț, nimic nu este gratis. Cu ce polueaza curentul electric produs de hidrocentrale, panouri solare si eoliene? |
#17
Posted 21 April 2016 - 11:15
Masura ar fi de salutat daca in Romania ar exista infrastructura de incarcare, asa e doar o forma de hipstareala.
|
#18
Posted 21 April 2016 - 11:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users