Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Last Updated: Aug 04 2018 06:08, Started by
Ahasverus
, Apr 21 2016 09:48
·
0
#1693
Posted 06 April 2018 - 16:07
"Consumul pe ultimii 2200km este 7.1/100. Fiind benzina si mai grea cu 200kg chiar sunt multumit. Este o masina scumpa dar am vrut neaparat asa ceva. M-a costat 33.500, pretul de noua a acestei configuratii a fost 54.000. PropRietarul a fost VW AG fiind masina de demo. Ce am mai obtinut de la ei a fost un set de anvelope de iarna noi noute ca sa o pot aduce pe roti." Asta spune proprietarul.
|
#1694
Posted 06 April 2018 - 16:14
Da, si asa este cel mai probabil ... dar proprietarul respectiv nu merge preponderent in oras cu incarcare la capete. Daca mergi preponderent in afara orasului si mergi mai mereu cu bateria goala avantajele sunt mult mai mici ... dar tot scad un pic consumul fata de o masina doar cu motor termic echivalent.
Cumparatul de phev-uri ar trebui cantarit foarte bine in functie de regimul de utilizare caci nu orice regim este mai avantajos decat omoloagele termice. Edited by ro_explorer, 06 April 2018 - 16:15. |
#1695
Posted 06 April 2018 - 16:20
Pai eu am consum de 4 litri/100 km cu hibria mea simpla. Pt. mine este clar ca viitorul va fi reprezentat de masina strict electrica cand o sa renunt la asta (daca o sa renunt in urmatorii 7-8 ani).
Edited by edi10000, 06 April 2018 - 16:20. |
#1696
Posted 06 April 2018 - 17:09
#1697
Posted 06 April 2018 - 17:21
Fara comentariu.
Golf GTE Numar inregistrari: 85 Consum mediu: 4 litri/100 km Passat GTE Numar inregistrari: 72 Consum mediu: 4,51 litri/100 km Toyota Prius (ultimul model aparut in 2017, hibrid clasic). Numar inregistrari: 5 Consum mediu: 4 litri/100 km Cu asta am spus totul. Edited by edi10000, 06 April 2018 - 17:36. |
#1698
Posted 06 April 2018 - 19:35
Care este relevanța a ceea ce ai postat? Îți dai seama că rupi iar fizica in doua?!
|
#1699
Posted 29 April 2018 - 12:10
Cum se face subvdentia cu cap:
Pe scurt, clienții care vor opta pentru autovehicule VW, Mercedes și BMW electrice vor plăti cu 4000 de euro mai puțin, iar cei care vor merge pe mâna hibridelor vor avea un rabat de 3000 de euro, discounturi care vor fi suportate de producător și de stat în proporție de 50-50%. Din suma pusă la dispoziție de statul german, 300 de milioane de euro vor merge către montarea de noi stații de alimentare cu curent pe întreg teritoriul Germaniei. Guvernul se așteaptă ca aceste reduceri să stimuleze creșterea numărului de mașini electrice cu 400.000 de unități. Scopul final este atingerea unui număr de un milion de mașini electrice înmatriculate până în 2020. Decizia nu este însă pe placul tuturor. Parlamentarii din partidul cancelarului Angela Merkel nu susțin finanțarea din sursele bugetului a achiziționării de mașini electrice pentru uz personal, considerând că mult mai potrivită ar fi fost o finanțare pentru electrificarea transportului public. https://www.autoexpe...ne-in-germania/ |
#1700
Posted 05 May 2018 - 10:06
Se pare ca totusi, mai sunt oameni care gandesc acolo. Oricum, chiar si pentru transport public, solutia s-ar dovedi scumpa si proasta. La nivelul ala de uzura, practic bateriile s-ar uza intr-un an. Dupa care ai avea costuri uriase sa le intretii, sa schimbi bateriile in speta.
Dar ce nu face politicianul de gura socialistilor cretinetzi? Ca doar nu da de la el. |
#1701
Posted 05 May 2018 - 10:38
unbrutus, on 29 aprilie 2018 - 12:10, said:
Cum se face subvdentia cu cap: Pe scurt, clienții care vor opta pentru autovehicule VW, Mercedes și BMW electrice vor plăti cu 4000 de euro mai puțin, iar cei care vor merge pe mâna hibridelor vor avea un rabat de 3000 de euro, discounturi care vor fi suportate de producător și de stat în proporție de 50-50%. La noi nu se poate face asa ceva din mai multe considerente. - firmele din Romania sunt importatori. - marcile enumerate mai sus sunt direct vanzatori, nu au intermediari pe teritoriul Germaniei. - la noi doar statul suporta subventia, nu exista cadru legal in care cei care vand la noi sa suporte si ei o parte. - nici o lege in Romania nu cere sa declari sursa de provenienta a sumelor cu care sunt subventionate multinationalele care isi fac de cap pe fata fara frica sau sa se teama de puscarie. - intrati pe site-ul Ministerului Mediului si cautati unde scrie provenienta / sursa banilor ( 10.000 euro, 6.000 euro, 4.000 euro sau 2.000 euro ). Nu sunt declaratii oficiale scrise sau semnate. - cautati lista cu cei subventionati, criteriile si obligatiile. Mai ales obligatiile. Nu se intoarce nimic din sumele oferite sub forma de statii incarcare, retele, mentenanta, nimic. - singurii care ar putea avea acces direct la sume fara comentariile si suspiciunile de frauda si inselatorie ar fi Renault care nimeni nu-i obliga sa faca macar o masina hibrid vanduta pe teritoriul Romaniei. Doar asa ar ramane ceva din bani in tara. - Plata subventiei in euro este ilegala pe teritoriul Romaniei. Legea spune ca platile pe teritoriul Romaniei se fac in lei. Noi suntem tara non-euro. - La achizitia unei masini electrice sau hibrid nu apare suma in lei echivalentul in euro subventie acordata. Adica mai pe intelesul tuturor, cei 10.000 euro sa fie in lei. - Cum este posibil achizitia in lei ( stipulat pe chitanta si factura ) iar Ministerul Mediului achita in euro diferenta - subventia fara sa o transforme in lei???!!! - Nimeni din minister nu afirma ca subventia este in lei. Romania este non-euro in concluzie ce se intampla cu acesti bani? La ce banci se imprumuta Ministerul Mediului ca sa acopere diferenta / subventia? Cine plateste si de ce dobanzile si creditele la banci? Edited by deloghi, 05 May 2018 - 11:04. |
#1702
Posted 05 May 2018 - 10:41
deloghi, on 05 mai 2018 - 10:38, said:
- nici o lege in Romania nu cere sa declari sursa de provenienta a sumelor cu care sunt subventionate multinationalele care isi fac de cap pe fata fara frica sau sa se teama de puscarie. se putea face f simplu si in ro daca se dorea... reducere de taxe, adica subventia se recupereaza in timp prin utilizarea masinii asa cum e acum la noi, omul poate lua masina azi, subventia se duce la producator, si omul vinde masina in austria maine. Adica Romania ramane si cu banii dati si cu poluarea |
|
#1703
Posted 05 May 2018 - 11:32
Pe langa asta, au scos taxa de inmatriculare, si au tupeul sa lase toate rablele de 500 de eur bucata in tara sa ne polueze pana ne iese pe nas, si in acelasi timp dau 10.000 de eur subventie pt o electrica. Pamantul mintii...
|
#1704
Posted 05 May 2018 - 11:50
ca sa fie mai clar.
- ambasadorii straini in Romania declara cel mai eficient minister - Ministerul Mediului !!! - ca tot e vorba de multinationale, ce cauta mereu in biroul doamnei ministru ambasadori care fac loby firmelor din tarile lor? - ce inseamna eficient ? de ce este considerat eficient acest minister ? Banuiesc ca plateste la timp .... - sa ne spuna si noua doamna de la mediu ce intermediari exista pe traseu cand pleaca peste 1.078.000 euro / luna din banci cu sediul in Romania in banci externe. Ce reprezinta acesti bani, si de ce au aflat asa intamplator cativa ziaristi de ei? - de ce nu declara doamna ministru sursa banilor cu care se platesc subventiile? nu am nimic cu multinationalele, ele vor conduce lumea, ele vor desfiinta guvernele si tot ele vor dicta ce mancam,cum ne imbracam si cine moare ori traieste. de ce sa am ceva cu ele? am doar cateva intrebari pentru doamna ministru care se face ca ne curata tara de gunoaie si purifica aerul. |
#1705
Posted 05 May 2018 - 21:25
De ce accizele și supra accizele sunt calculate in euro? Banii pentru rabla se dau în lei 6500 lei pentru rabla classic și 45.000 lei pt electrice
|
#1706
Posted 05 May 2018 - 21:27
#1707
Posted 05 May 2018 - 21:32
deloghi, on 05 mai 2018 - 11:50, said:
ca sa fie mai clar. - ambasadorii straini in Romania declara cel mai eficient minister - Ministerul Mediului !!! Pai cum kkt sa nu declare min mediului cel mai eficient? E cel mai eficient in debarasarea UE de toate rablele care ar costa bani sa fie casate si nu ar produce nimic la buget. Asa, masinile sunt vandute, banii intra in tarile "puternice", prostii de romani cumpara piese sa le repare si ei se scapa de o uriasa problema incasand bani, nu platind pentru rezolvarea ei, asa cum ar fi normal. Evident ca declara. Ma mir ca nu ii dau si premii, cate o cutiutza cu bombonici de ciocolatzica, Made in Germany. |
|
#1708
Posted 05 May 2018 - 23:16
MicroEdge, on 05 mai 2018 - 21:25, said:
Banii pentru rabla se dau în lei 6500 lei pentru rabla classic și 45.000 lei pt electrice declari lei si platim euro mult iubitilor parteneri europeni care se ....pe noi. am vazut reclama de la bergenbier, noroc ca se mai imbata cate unul si-l prosteste sa planteze copaci ca altfel nu mai sunt bani, euro sau na lei ca tot platim subventii mascate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K82t_M_gk_E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by deloghi, 05 May 2018 - 23:23. |
#1709
Posted 06 May 2018 - 07:32
PSD much? Vezi ca suntem pe auto, nu în Poiana Tu mașina o cumperi folosind RON Subventia se da tot în RON.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users