Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
#1711
Posted 06 May 2018 - 13:25
edi10000, on 06 aprilie 2018 - 17:21, said:
Fara comentariu. Golf GTE Numar inregistrari: 85 Consum mediu: 4 litri/100 km Passat GTE Numar inregistrari: 72 Consum mediu: 4,51 litri/100 km Toyota Prius (ultimul model aparut in 2017, hibrid clasic). Numar inregistrari: 5 Consum mediu: 4 litri/100 km Cu asta am spus totul. Da, ai spus ca VW vinde si pe segmentul consacrat al Toytei mai mult decat Toyota =)))))))))))) |
#1712
Posted 06 May 2018 - 20:40
reclamele la vecini nu sunt in euro ( ungaria, cehia, polonia ). sunt in moneda nationala. daca nu ma credeti cereti oferta la orice masina din ungaria. veti avea preturi in forinti. un mic exemplu https://cc.skoda.at/..._SKODA/C/models . aveti si din polonia http://cc-cloud.skod...m/POL/POL/pl-PL . cehia http://cc-cloud.skod...m/CHE/CHE/de-ch
la noi nu exista moneda nationala. https://cc.skoda.at/..._SKODA/C/models deja la noi se depasesc cu mult limitele bunului simt. nimeni nu vede nimic. suntem muti si surzi? va intrebati de ce electricele sunt scumpe? Edited by deloghi, 06 May 2018 - 20:49. |
#1713
Posted 07 May 2018 - 05:56
Nu înțeleg legătură, dacă vrei faci topic in Poiană și dezbatem acolo
|
#1714
Posted 07 May 2018 - 20:55
Eu sunt de acord cu deloghi: ar trebui sa fie obligati sa dea preturile in Lei. Tampenia asta cu preturile in Euro ar trebui sa inceteze.
|
#1715
Posted 08 May 2018 - 05:10
Este lege. pe teritoriul Romaniei preturile sunt in moneda nationala - lei
Case, maşini, telefoane şi abonamente - toate au preţuri în euro, în România - iar de când moneda europeană a crescut spectaculos, dăm pe aceste bunuri şi servicii din ce în ce mai mulţi bani. Fenomenul este unul aparte, spun specialiştii, deoarece nici Polonia, Ungaria şi Bulgaria sau Cehia - ţări care încă au moneda naţională - nu afişează preţurile în euro, ci în zloţi, forinţi, leva sau coroane ceheşti. Obişnuinţa noastră de a transforma în valută sumele mari este însă una veche, venită probabil din lipsă de încredere în propria monedă. Ce e foarte amuzant - automobile produse în România sunt cotate în euro iar în Polonia sau Ungaria sunt cotate în monedele lor naţionale, de aceea ei au un impact al cursului în inflaţie mult mai redus şi la noi transmisia e mult mai puternică. Situaţia s-ar putea rezolva dacă legea le-ar impune firmelor să încheie toate contractele în lei. Pentru companii este cel mai uşor mod să facă hedging (să se protejeze în faţa variaţiilor de curs - n. red.), punând toată presiunea pe clienţi. Acestia sunt de 3 ori pacaliti cu acordul tacit al guvernului si BNR-ului. De ce fac acest lucru? Simplu. Nu mai conteza marea masa a romanilor. La fel s-a întâmplat şi după 2003, atunci când s-a făcut trecerea la euro. Diferenţa faţă de atunci o reprezintă faptul că în prezent nu mai sunt permise tranzacţiile directe în valută, ci numai în lei, ceea ce afectează atât dealerii, cât şi clienţii în anumite cazuri. Astfel, dacă un client deţine euro, acesta trebuie să-i schimbe în lei la cursul de cumpărare de la casa de schimb şi să achite maşina la cursul băncii dealerului, ceea ce automat reprezintă o pierdere pentru client. Daca acesta detine lei, trebuie sa mai puna din buzunar ca sa acopere diferenta de curs. ATENTIE!! In ambele cazuri presiunea este doar pe umerii clientilor, firmele nu au nici un fel de raspundere. Ce este de facut? Nimic mai mult, schimbarea legislatiei si activarea riscului de ambele parti client - vanzator. Astfel firmele sunt nevoite sa respecte romanii care sunt platiti in lei si refacerea increderii in moneda nationala care este net superioara altor valute. De ce ? Deoarece aceasta genereaza incredere, nu mareste inflatia si este acoperita pana la un moment dat in aur. |
#1716
Posted 08 May 2018 - 06:49
deloghi, on 08 mai 2018 - 05:10, said:
Este lege. pe teritoriul Romaniei preturile sunt in moneda nationala - lei deloghi, on 08 mai 2018 - 05:10, said:
refacerea increderii in moneda nationala care este net superioara altor valute. De ce ? Deoarece aceasta genereaza incredere, nu mareste inflatia si este acoperita pana la un moment dat in aur. tocmai a anuntat si dragnea ca trecem hotarat la euro... s-a terminat cu increderea in moneda nationala. Nu au fost motive pt a avea incredere niciodata in moneda nationala si nu exista nici in viitor. Attached Files |
#1717
Posted 08 May 2018 - 07:45
Daca or fi modificat-o, atunci nu mai e asta, dar daca e in vigoare, atunci exista lege.
Guvernul României HOTÃRÂRE Nr. 947 Republicată *) din 13 octombrie 2000 privind modalitatea de indicare a preţurilor produselor oferite consumatorilor spre vânzare *) Republicată în temeiul art. VI pct. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2008 pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 240 din 27 martie 2008, dându-se textelor o nouă numerotare. Hotărârea Guvernului nr. 947/2000 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 524 din 25 octombrie 2000. Art. 1 - Prezenta hotărâre reglementează modalitatea de indicare a preţului de vânzare şi a preţului pe unitatea de măsură la produsele existente în suprafeţele de vânzare, oferite de operatorii economici consumatorilor, în scopul informării complete, corecte şi precise a acestora şi pentru a le permite compararea cu uşurinţă a preţurilor. Art. 3 - (1) Preţul de vânzare şi preţul pe unitatea de măsură se exprimă în lei. (2) În cazul în care vânzătorii oferă informaţii privind preţurile în alte valute, acestea trebuie să fie clare şi uşor de înţeles. (3) Cheltuielile privind serviciul de livrare - ambalare şi transport - pot fi menţionate separat, cu condiţia ca acestea să fie clare, uşor de identificat şi lizibile. (4) Responsabilitatea indicării preţului de vânzare şi a preţului pe unitatea de măsură revine vânzătorului. |
#1718
Posted 11 May 2018 - 00:09
Passat GTE dar si E-Up au disparut din configurator pentru Romania.
Kia Niro PHEV initial se spunea ca vine dar se pare ca nu la noi. Se intampla multe ciudateni la noi in domeniul hibrid si electric. Nimeni nu mai risca sa aduca ceva nou. Deja din tara de mana a trei-a am ajuns sa fim ocoliti. Nu mai suntem nici pe lista la Audi sau Toyota. Ce nu se mai vinde pe la bastani se varsa in Romania. O sa fie tare interesant sa privim la vecini noutatile in domeniu. Nissan Leaf, noul model se vinde in vest dar la noi Nissan Romania ne tot minte din luna Ianuarie ca vine. Banuiesc ca dupa ce se satura de el cei de afara o sa vina si la noi. Tesla Model 3 deja e mort si neingropat. Vestile nu mai vin pe nici un canal. E un mare semn de intrebare in ce cocina este Romania care curios ofera si cea mai mare subventie din Europa. Din lumea a trei-a cred ca nu mai suntem nici macar a zecea. Mult trambitatele statii de incarcare mai nou le fac privati pe la colturi. Statul e nul, zero sau mai bine zis nu exista in acest domeniu. In August 2017 se spunea ca vor fi peste 200 de statii ...... Edited by deloghi, 11 May 2018 - 00:31. |
#1719
Posted 11 May 2018 - 00:20
Pai dacă nu merge businessul la bananieri de ce sa se mai chinuie cu marketing și logistică? Tu te-ai. Ai chinui?
Asta e cultura, asta e nivelul. Tdi for life! |
#1720
Posted 11 May 2018 - 01:04
Acum 5 min am facut o configuratie la Nissan Leaf la Unguri. Pe la pranz am intrat sa vad in Polonia ce mai vinde Skoda. La noi Karoq este scos din configurator, mai este un singur model. La polonezi pana si PHEV -UL de la de la Toyota, Kia sau Mitsubishi ti-l aduce la usa..... la noi, zici ca este desertul Sahara.
Cand intrebi pe la reprezentante de ce nu pot face test cu masina x sau y, iti raspund ca trebuie sa o cumpere ei din buzunar ca sa o prezinte. Pai cum mama naibi sa vanda daca tu sau eu nu vedem masina? In schimb comisioanele din vanzare sunt aua, tintili. Edited by deloghi, 11 May 2018 - 01:08. |
|
#1721
Posted 11 May 2018 - 07:02
Pentru ca nu exista piata. La noi chiar si cine isi permite financiar isi cumpara premium SH, diesel....mentalitate de oameni din lumea a treia combinata cu educatia precara.
|
#1722
Posted 11 May 2018 - 14:57
deloghi, on 11 mai 2018 - 00:09, said:
Passat GTE dar si E-Up au disparut din configurator pentru Romania. Kia Niro PHEV initial se spunea ca vine dar se pare ca nu la noi. Se intampla multe ciudateni la noi in domeniul hibrid si electric. Nimeni nu mai risca sa aduca ceva nou. Deja din tara de mana a trei-a am ajuns sa fim ocoliti. Nu mai suntem nici pe lista la Audi sau Toyota. Ce nu se mai vinde pe la bastani se varsa in Romania. O sa fie tare interesant sa privim la vecini noutatile in domeniu. Nissan Leaf, noul model se vinde in vest dar la noi Nissan Romania ne tot minte din luna Ianuarie ca vine. Banuiesc ca dupa ce se satura de el cei de afara o sa vina si la noi. Tesla Model 3 deja e mort si neingropat. Vestile nu mai vin pe nici un canal. E un mare semn de intrebare in ce cocina este Romania care curios ofera si cea mai mare subventie din Europa. Din lumea a trei-a cred ca nu mai suntem nici macar a zecea. Mult trambitatele statii de incarcare mai nou le fac privati pe la colturi. Statul e nul, zero sau mai bine zis nu exista in acest domeniu. In August 2017 se spunea ca vor fi peste 200 de statii ...... Sigur ca privatii fac statiile... si anume nemtii in general. Kaufland sa traiasca. Daca baga cate o statie si in fiecare Lidl, care par sa fie pe la orice colt de strada, se rezolva infrastructura. GTE am inteles ca a fost scos de la comenzi pt ca nu mai fac fata si toti producatorii au probleme cu bateriile. Asa cum am mai zis de 100 ori, asa e cand vrei sa vinzi porcarii cu orice pret... salvarea planetei nu se face asa. ro_explorer, on 11 mai 2018 - 00:20, said:
Pai dacă nu merge businessul la bananieri de ce sa se mai chinuie cu marketing și logistică? Tu te-ai. Ai chinui? Asta e cultura, asta e nivelul. Tdi for life! Chiar nu putem fara sa incercam sa producem flame? For life? Serios? E o mare problema cu producerea bateriilor in numere suficiente, cand bagi tone de baterii in masinute electrice e normal, nu? intre timp mergem cu dieselul for life pe autobuze ca na... vrem se pare masinute personale... de transp in comun nu ne intereseaza. Primaria Buc tocmai ce a cumparat sute de autobuze noi turcesti (o tara aflata in fruntea cercetarii mondiale si luptei anti-poluare) diesel. deloghi, on 11 mai 2018 - 00:09, said:
Nissan Leaf, noul model se vinde in vest dar la noi Nissan Romania ne tot minte din luna Ianuarie ca vine. De ce vrei sa vina toate acum, te intreb? In 2020 cica vor fi sute de modele de masini electrice. Mai sint vreo 2 ani. edi10000, on 11 mai 2018 - 07:02, said:
Pentru ca nu exista piata. |
#1723
Posted 11 May 2018 - 15:53
unbrutus, on 11 mai 2018 - 14:57, said:
Asa cum am mai zis de 100 ori, asa e cand vrei sa vinzi porcarii cu orice pret... salvarea planetei nu se face asa. Știu, știu... lumea se salvează cu autobuze și cu praf saharian. unbrutus, on 11 mai 2018 - 14:57, said:
For life? Serios? |
#1724
Posted 11 May 2018 - 20:12
Apropos de TDI, creste vazand cu ochii pretul la motorina. Am inteles de la vecinii care detin diesel ca s-a scumpit si service-ul la ele. Cica e plin cu vechituri si cu jafuri aduse din afara de aceia si preturile au crescut.
Nu stiu cum poti face asa compromisuri sa ti o astfel de masina. Nu ma refer la consum, ma refer la consumabile si orele atat de stranse pentru service. De 2 saptamani merg numai cu e-up, il incarc ziua o data la 2-3 zile ( nu las sa coboare sub 40% din capacitate acumulatorul ) si rup in doua strazile. De cand am si sistemul ongrid cu panouri fotovoltaice de 2 kwp, nu ma costa mai mult de 3 lei o incarcare. Nu am incarcat niciodata de la statii publice. Mi se pare atat de rentabil ca sincer, masina care trebuie sa-mi vina luna viitoare ( Kodiaq de la Skoda ) cred ca o tin doar pentru iesit in exterior. Am optat pentru TSI deoarece merg doar cu 2 cilindri din 4 cu un consum de 2-2,3 l/100 km. Motorul va putea intrerupe alimentarea a 2 din cei 4 cilindri atunci cand soferul merge cu viteza constanta sau accelereaza moderat. Practic, atunci cand turatia propulsorului este intre 1.400 si 4.000 rpm, iar cuplul variaza intre 25 si 75 Nm si nu se accelereaza puternic, 2 cilindri nu mai sunt alimentati cu benzina. Edited by deloghi, 11 May 2018 - 20:32. |
#1725
Posted 11 May 2018 - 20:14
|
#1726
Posted 11 May 2018 - 21:10
Hartie sau nu, reclama nu prea cred, tot o sa consume mai putin sau aproape ca un diesel. M-am saturat sa tot intreb de hibride sau electrice care pana la urma nu sunt aduse la noi. Oricum isi face treaba cu bune sau cu rele si tot o sa reduca ceva din consum. Alte variante acum , la noi mai eco sunt scumpe sau lipsesc cu desavarsire din reprezentante.
|
#1727
Posted 11 May 2018 - 21:25
deloghi, on 11 mai 2018 - 20:12, said:
Am optat pentru TSI deoarece merg doar cu 2 cilindri din 4 cu un consum de 2-2,3 l/100 km. Motorul va putea intrerupe alimentarea a 2 din cei 4 cilindri atunci cand soferul merge cu viteza constanta sau accelereaza moderat. Practic, atunci cand turatia propulsorului este intre 1.400 si 4.000 rpm, iar cuplul variaza intre 25 si 75 Nm si nu se accelereaza puternic, 2 cilindri nu mai sunt alimentati cu benzina. totusi, ce legatura are cu topicul... care e legat de subventia de electrice? Te asteptam cu un topic cu jurnal de bord. Interesant ca ai ales sa cumperi o masina termica noua... Deci masinile electrice nu sint solutia. Legat de eUp, e ok poate, dar cand spui "rup strazile" ma gandesc putin la gropile din strazi care rup eUPul... cu Kodiakul nu vei avea problema asta deloghi, on 11 mai 2018 - 21:10, said:
Hartie sau nu, reclama nu prea cred, tot o sa consume mai putin sau aproape ca un diesel. M-am saturat sa tot intreb de hibride sau electrice care pana la urma nu sunt aduse la noi. Oricum isi face treaba cu bune sau cu rele si tot o sa reduca ceva din consum. Alte variante acum , la noi mai eco sunt scumpe sau lipsesc cu desavarsire din reprezentante. deloghi, on 11 mai 2018 - 20:12, said:
Apropos de TDI, creste vazand cu ochii pretul la motorina. Ce şanse sunt să ajungă petrolul la 100 de dolari pe baril Citeste mai mult: https://adev.ro/p8kjtt |
#1728
Posted 11 May 2018 - 21:26
3 lei o încărcare pentru o masina electrica ce rupe străzile.
Drept urmare cumperi o masina termică Wow! Ciudată este logica asta... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users