Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
#1675
Posted 03 April 2018 - 13:56
Nu stiu cum este in Bucuresti dar la Kia din Constanta cand sa schimb filtrul de benzina ( cumparat online - nu de la ei ) 3 mecanici se invarteau pe langa masina ( masina soacrei mele ). Pana la urma, dupa 15 minute am intrat pe net, am dat cautare si le-am spus ca acel filtru este in rezervor.
Cam asa este cu tot ce inseamna Kia. Habar nu au cand au disponibile anumite masini, ce sa mai vorbim de phev care nici nu stiu daca aveau macar pliante cu masina. Apropos de spritmonitor, am ramas foarte placut surprins de consumurile realizate cu GTE de la VW. https://www.spritmon...GTE&powerunit=2 Initial in luna Februarie eram pornit pe un Passat GTE dar nu merita pretul. Edited by deloghi, 03 April 2018 - 14:08. |
#1676
Posted 03 April 2018 - 14:13
deloghi, on 03 aprilie 2018 - 13:56, said:
Nu stiu cum este in Bucuresti dar la Kia din Constanta cand sa schimb filtrul de benzina ( cumparat online - nu de la ei ) 3 mecanici se invarteau pe langa masina ( masina soacrei mele ). Pana la urma, dupa 15 minute am intrat pe net, am dat cautare si le-am spus ca acel filtru este in rezervor. Cam asa este cu tot ce inseamna Kia. Habar nu au cand au disponibile anumite masini, ce sa mai vorbim de phev care nici nu stiu daca aveau macar pliante cu masina. Apropos de spritmonitor, am ramas foarte placut surprins de consumurile realizate cu GTE de la VW. https://www.spritmon...GTE&powerunit=2 Initial in luna Februarie eram pornit pe un Passat GTE dar nu merita pretul. |
#1677
Posted 03 April 2018 - 14:19
Tu ai dezvoltat o obsesie cu cng se pare. Pentru ca e vorba de mașini electrice și hibride aici și pentru ca cng scoate gaze pe țeavã.
|
#1678
Posted 03 April 2018 - 14:25
ro_explorer, on 03 aprilie 2018 - 14:19, said:
Tu ai dezvoltat o obsesie cu cng se pare. Pentru ca e vorba de mașini electrice și hibride aici și pentru ca cng scoate gaze pe țeavă. Primul autobuz electric din România ar putea circula de luna aceasta pe străzile din Cluj – Napoca. Municipalitatea din Ardeal a încheiat încă din vara anului trecut un acord cadru cu polonezii de la Solaris pentru livrarea a 30 de autobuze electrice. Conform declaraţiilor edilului – şef al Capitalei, 100 de astfel de autobuze nepoluante ar putea fi cumpărate şi în Bucureşti. Pentru achiziţia autobuzelor nepoluante, Primăria Cluj – Napoca a accesat fonduri elveţiene. Edited by cata, 03 April 2018 - 14:26. |
#1679
Posted 03 April 2018 - 14:40
ro_explorer, on 03 aprilie 2018 - 14:19, said:
Tu ai dezvoltat o obsesie cu cng se pare. Pentru ca e vorba de mașini electrice și hibride aici și pentru ca cng scoate gaze pe țeavă. |
#1680
Posted 03 April 2018 - 14:59
bobalex18, on 03 aprilie 2018 - 14:40, said:
nu..dar mi se pare foarte interesantă. practic face pipi pe tot ce înseamnă hibride. Au inceput sa se impuna ca vehicule cu carburant alternativ prin 2008 (la criza) atunci avand o crestere mare in vanzari, cam ca electricele si phev-urile azi ... dar de vreo 2 ani cresterea s-a plafonat devenind aproape nula . Sweden-NGVs-2016.jpg 36.58K 13 downloads Prin comparatie, BEV and PHEV au depasit ca crestere de vanzari cng-urile de la aparitia lor (2012) si predictia pe 2018 arata o crestere cu cca 50% fata de anul trecut .. pe cand la cng e sub 10% crestere estimata. Nu zic ca cng-urile sunt naspa, ca nu sunt ... dar nu au prins la public si cu stimularea prin taxe a electricelor au ramas deja in urma si ca infrastructura si ca vanzari. Edited by ro_explorer, 03 April 2018 - 15:00. |
#1681
Posted 03 April 2018 - 15:06
nici nu au fost promovate agresiv ca soluție într-o vânătoare de vrăjitoare....
|
#1682
Posted 03 April 2018 - 15:17
In Suedia cel putin PHEV si BEV nu sunt promovate agresiv ... iar deducerile de taxe sunt relativ mici (dar sunt si se aduna in timp). La cca 150-200€ diferenta lunara in taxare fata de un diesel/benzinar, pe o perioada medie de leasing de 3 ani, se fac vreo 7000€ diferenta ... nu e suficient ca sa zici ca ai un avantaj clar dar este ceva in plus pentru mine, ca utilizator final.
Pe de alta parte, firmele care iau leasing cu masini PHEV si BEV au o reducere de taxe legate de asta pentru ca sunt masini ecologice (se pune mare accent pe asta) dar deja aia e o chestie care tine de firma, nu de mine, ca angajat . Ce fac deducerile astea de taxe de fapt, egaleaza costurile totale de achizitie intre un benzinar/diesel din clasa medie-superioara de pret cu costurile unui PHEV/BEV din aceeasi clasa. In felul asta le face atractive, nu altfel. Daca ai posibilitatea sa iti faci un leasing la un PHEV la acelasi pret cu o benzinara, adaugand si predictia de consum infim pe urmatorii 3 ani, de ce nu ? Sunt stimulente, nu vanatoare de vrajitoare. La o masina CNG e acelasi pret de achizitie ca la una diesel/benzina ... dar pretul la pompa este 2/3 (daca nu si mai mic) .... deci stimulentul deja exista prin sub-accizarea carburantului. E un stimulent de aceeasi valoare ca cel de la electrice. Reducerea de taxe de masini eco se acorda si la cng pentru firme iar diferenta de taxa pe beneficiu fata de o electrica e undeva mai mica de 100€ ... deci practic ai toate conditiile sa accesezi o cng ... dar lumea prefera phev/bev. Nu am studiat situatia in alte tari asa ca nu pot comenta de ce nu se adopta in masa in alte parti dar aici la sudezi cam asa sta treaba. Edited by ro_explorer, 03 April 2018 - 15:18. |
#1683
Posted 03 April 2018 - 15:21
nu mă refer strict la scheme financiare din Suedia. mă refer la faptul că zilnic citești articole despre interzicerea diesel și despre vânzările în creștere la electrice (mesaje subliminale) dar nu citești nimic legat de cng. sau greșesc?
|
#1684
Posted 03 April 2018 - 15:29
Pai interesul este sa se schimbe focusul spre BEV/PHEV si ulterior doar spre BEV. CNG desi este putin poluant este mai poluant decat ambele categorii, surclasand doar hibridele simple.
Oricum, am gasit un tabel interesant despre deduceri de taxe si ajutoare financiare in primele tari din Europa ca adoptie de PHEV/BEV (si Suedia nu e intre ele). EU-Incentives-2017_grande.png 53.81K 22 downloads Tabelul e luat de aici. |
|
#1685
Posted 03 April 2018 - 15:32
@fortzoso
Nu te potolesti, nu? Nu-i problema, exista mijloace... |
#1686
Posted 03 April 2018 - 23:06
ro_explorer, on 03 aprilie 2018 - 14:19, said:
Tu ai dezvoltat o obsesie cu cng se pare. Pentru ca e vorba de mașini electrice și hibride aici și pentru ca cng scoate gaze pe țeavă. ro_explorer, on 03 aprilie 2018 - 15:29, said:
Pai interesul este sa se schimbe focusul spre BEV/PHEV si ulterior doar spre BEV. daca se vorbea candva de Logan, masina de 5000 euro, la electrice discutam de la preturi ametitoare si subventii mai mari ca pretul unui logan |
#1687
Posted 03 April 2018 - 23:31
Te invit sa citesti raspunsul elaborat la 4 mesaje deasupra frustrarii erxprimate de tine.
Cat despre bani care trebuie scosi, nu te obliga nimeni sa scoti nimic. Poti sa iti cumperi ce vrei din ce e disponibil pe piata (cu sau fara subventie). Edited by ro_explorer, 03 April 2018 - 23:34. |
#1688
Posted 04 April 2018 - 15:49
OK, am mai cautat pe net marimile acestor forte ca sa vedem care poate fi neglijata. Se pare ca adevarul e undeva pe la mijloc.
http://c21.phas.ubc....-speed-cruising Energia pentru forta de frecare cu aerul la 50 km/h, pentru 1 km este: 126 kJ, la 100km/h este de 4x mai mare deci 504 kJ, la 60km/h 181 kJ Energia pentru forta de frecare de rostogolire, pentru 1 km la o masina de 1.2t este de 187 kJ Deci asa, in mare. La viteza de circulatie in oras, forta de rostogolire este cam jumatate din forta totala. Deci o crestere de 20% a masei o sa duca la o crestere de 10% a consumului In afara orasului la 100km/h diferenta o sa fie de 20 % * 187 / 504 = 7.4% Deci da, nu e chiar de neglijat, cel putin la viteze mici. Daca ei reusesc sa reduca consumul motorului ca sa acopere aceasta diferenta, folosind un motor mai eficient, nu stiu sa raspund. Edited by bzalex, 04 April 2018 - 15:50. |
#1689
Posted 04 April 2018 - 16:07
Ne-am mutat cu off-topicul pe on-topic ... https://forum.softpe...unui-automobil/
|
|
#1690
Posted 06 April 2018 - 04:55
Primul model la care cei de la Skoda lucreaza este o versiune plug-in hibrida dedicata modelului Superb, versiune care ar urma sa fie prezentata la inceputul anului 2019. De asemenea, tot in 2019 am putea face cunostinta cu o noua versiune mai eficienta a SUV-ului Kodiaq.
Din informatii, ambele modele vor fi echipate cu o unitate de motorizare turbo pe benzina cu capacitate de 1.4 litri, careia i se va alatura un propulsor electric de 115 cai putere. Puterea totala a sistemului va avea in jur de 215 cai, ceea ce nu este deloc rau. Autonomia inca nu este precizata dar cu siguranta conceptul aplicat la GTE, fratele VW se aplica si la Skoda. Dupa noile norme europene in domeniul acesta ne vom astepta la aproximativ 50 km numai pe electric. Surptiza poate fi mai mare daca cei de la Skoda vor aplica pe masini incarcarea rapida de la priza si noile tipuri de acumulatori care asa cum se stie au o rata mare de descarcare si un procent mic in timp de incarcare. Deja se vorbeste si de preturi. Daca pe modelele GTE de la Golf si Passat sumele nu coboara sub 30.000 euro, la Skoda info marketul se schimba. Nu vom avea preturile mai mari decat fratii cei mari dar nici nu vor fi variante ieftine. Dupa ce au acumulat experienta cu motorul de 1.4 litri si cu cel electric, inginerii de la Skoda pot respira usurati iar clientul poate face comparatie. Deja se vehiculeaza un pret cip de 23.000 euro varianta de baza si poate ajunge in functie de dotari pana la 29.000 euro. Vom vedea in 2019 daca se adeveresc toate acestea. |
#1691
Posted 06 April 2018 - 14:42
1. Passat GTE pleaca de la 39.000 de euro, iar Golf GTE de la 36.000 de euro fara nici o optiune. In Romania un Kodiaq cu motorizare clasica porneste de la 26.300 de euro, deci sa crezi ca un hibrid plug-in de la ei va costa 23.000 de euro mi se pare cel mult fake news ca sa nu spun mai mult. Asta este primul neadevar- cel legat de pret.
2. Motorul de 1.4 tsi este unul nefiabil (lucru dovedit de forumul de profil). Intr-adevar, cel revizuit (distributie pe curea) nu mai are aceleasi probleme, dar totusi afara se constata numeroase exemplare cu consum mare de ulei. Din aceasta cauza va fi scos din fabricatie, au fost foarte multe plangeri legate de el. Trebuie doar sa cautati pe internet, nu costa nimic. 3. Exista posesori ai modelului Passat GTE, care spun ca un consum real este de 7,1 litri/100 km. Cautati pe forumul de profil. Motorul de 1.4 tsi pe Kodiaq consuma 11-12 litri/100 km in Bucuresti. Nu vreau sa comentez care va fi consumul real in conditiile caroseriei mai grele a Kodiaq-ului sau cu experienta VAG in ceea ce priveste hibridele si electricele, rezultatele (reale) ale posesorilor spunand totul. Edited by edi10000, 06 April 2018 - 14:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users