Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Seat Ibiza 1.4i 2001
Last Updated: Nov 29 2015 16:57, Started by
Robertbv
, Nov 28 2015 16:58
·
0
#1
Posted 28 November 2015 - 16:58
salut
intentionez sa cumpar un seat ibiza 1..4i 2001 adus din afara problema e ca in care este trecut Euro3 und D4 aveti idee daca la RAR iese euro sau euro4? samsarul sustine sus si tare ca iese 100% Euro4 dar din ce am auzit nu prea e asa si e posibil sa iasa Euro3 caz in care taxa este mult mai mare ce parere aveti? |
#4
Posted 28 November 2015 - 17:11
Asa ar trebui, ca altfel iese euro2.
vezi aici: http://www.servicii-...co2-calculator/ Edited by dicdobre, 28 November 2015 - 17:13. |
#6
Posted 28 November 2015 - 17:29
euro2 in 2001?
din ce am calculat cu ce mi-ai dat tu zice ca e euro4 si taxa e 180e nu am acea serie Edited by Robertbv, 28 November 2015 - 17:30. |
#7
Posted 28 November 2015 - 17:34
#8
Posted 28 November 2015 - 19:13
Dar dupa datele din carte legate de norma nu poate spune nimeni exact,sunt sngurul care a intalnit o astfel de notatie in brief?
|
#9
Posted 28 November 2015 - 19:21
Vezi care din urmatoarele norme sunt mentionate in carte:
Euro III, normele respectate dupa 01 ian. 2001: 98/69 CE 98/77 CE rif 98/69 CE 99/96 CE 99/102 CE rif. 98/69 CE 2001/1 CE rif. 98/69 CE 2001/27 CE 2001/100 CE fase A 2002/80 CE fase A 2003/76 CE fase A Euro IV, normele respectate dupa 1 ian. 2005: 98/69/CE B 98/77/CE rif. 98/69/CE B 1999/96 CE B 1999/102 CE B rif. 98/69/CE B 2001/1 CE 2001/100 CE B 2002/80 CE B 2003/76 CE B 2005/55/CE B1 2006/51/CE rif. 2005/55/CE B1 |
#10
Posted 28 November 2015 - 19:56
NU AM CARTEA
am mai spus asta datele care le am sunt de la samsar |
|
#11
Posted 28 November 2015 - 20:13
D4 este euro 3 . Daca este cod motor AUB este euro 3 . Daca nu este acest cod ,este euro 4 . Dar o sa vezi ca este A U B .
Edited by softman15, 28 November 2015 - 20:23. |
#12
Posted 28 November 2015 - 20:40
softman15, on 28 noiembrie 2015 - 20:13, said:
Daca este cod motor AUB este euro 3 deci ramane probabil varianta sa iasa euro2 si platesc la taxa aproape cat dau pe masina...... |
#13
Posted 29 November 2015 - 09:59
Robertbv, on 28 noiembrie 2015 - 20:40, said:
tocmai a spus cineva mai sus si am aflat si eu intre timp ca VAG-urile nu au avut motoare euro3 cu aprindere prin scanteie deci ramane probabil varianta sa iasa euro2 si platesc la taxa aproape cat dau pe masina...... E gresit ca vag nu a avut euro 3 la benzina . Uita-te pe brief la cod motor si vezi ce cod este . Cred ca este AUB si asta e euro3 . Asta se potriveste si cu ce ai vazut pe brief ,adica scrie D4 care este echivalentul normei germane pentru euro 3 . Sigur nu este euro 2, daca informatia ta este corecta ,adica masina este din 2001. Oricum in cazul tau diferenta de taxa este mica . Daca ar fi euro 3 ar fi vreo 1200 de lei. |
#14
Posted 29 November 2015 - 10:34
cod motor AUB
eu asa am inteles din ce am mai citit pe net ca in romania niciun motor VAG pe benzina nu iese euro3 iese ori 2 ori 4 Edited by Robertbv, 29 November 2015 - 10:38. |
#15
Posted 29 November 2015 - 11:19
Tata cand si-a cumparat masina evea trecut la fel ca tine. Euro3 D4.
Masina a fost inmatriculata cu Euro 3. (Mitsubishi din 2000). Si eu am cautat pe net despre acest lucru acum cativa ani. SI am gasit ca acel E3D4 era folosit in Germania ca o subcategorie a normei de poluare. Cand motorul este rece polueaza mai mult si cand e cald mai putin. De aici si acel D4. Au mai fost discutii pe forum, despre acest lucru, in care uni spuneau ca este Euro 4 acel E3 D4. |
|
#16
Posted 29 November 2015 - 11:48
se pare ca am facut eu o greseala codul motor este AUD nu AUB
|
#17
Posted 29 November 2015 - 13:31
#18
Posted 29 November 2015 - 16:57
eu din cate m-am mai documentat norma E3D4 este mult folosita in Austria si ca aceasta norma in Ro iese si E2 si E4
dar tind sa cred ca deja un motor 1.4i (mpi) pus pe o masina din 2001 nu mai iese E2 din ce am citit 1.4mpi des intalnit pe Polo 6n2 a cam iesit E4 dar au fost si care zic ei ca le-ar fi scos RAR-ul ca motorul e E3 masina este le un pret relativ bunicel,mai are anumite defecte care sa zicem ca ar putea fi trecute cu vederea dar stau in dubii cu norma de poluare..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users