Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trasee ciudate ale avioanelor
Last Updated: May 30 2018 22:05, Started by
LORELYAN
, Jun 14 2015 09:52
·
0
#37
Posted 14 June 2015 - 12:44
#38
Posted 14 June 2015 - 12:48
pai cine te tine sa iti deschizi o companie aeriana si sa zboare avioanele pe unde vrei tu?
sau iti iei avion si zbori pe unde te taie capul. n-am inteles ce vrei de la noi, vad ca esti cam antisocial, fara suparare, dar te deranjeaza civilizatia din cate observ. |
#39
Posted 14 June 2015 - 14:34
Nici daca isi deschide companie nu zboara chiar pe unde vrea el ,Companiile si oricine de altfel , au culoare de zbor stabilite prin tratate si conventii de zeci de ani intre tari . Ca nu te poti falfai pe la nasul apararilor antiaeriene cum ti se nazare tie . Cine o face risca si sunt zeci de cazuri de curse doborate chiar daca erau civile .Iraniene , coreene , malaieziene et stuff .
|
#40
Posted 14 June 2015 - 14:50
pai asta verau, sa vada si el ce inseamna de fapt reglementarile. sa nu mai stea cu capul in nori gandind ca respectiva companie are ceva cu el si nu il duce de toti banii care ia dat pe bilet.
|
#41
Posted 14 June 2015 - 14:56
E de ajuns sa vizioneze drama aeronavei iraniene doborata de americani si intelege .A fost pe" dezastre in aer " recent . Un banal radio care nu era comutat pe frecventa potrivita ca sa fie auzit si de americani au pricinuit o tragedie in care au murit 200 si ceva de oameni .
Edited by gingisKHAN2015, 14 June 2015 - 14:58. |
#42
Posted 14 June 2015 - 15:47
Din cauza protocoalelor rigide, și a obligativitatea survolării sau apropierii de Islanda,
când a fost problem' acolo au preferat să spună stop. Nu au avut rute de rezervă, a stabili alte protocoale....era complicat. Nu știu dacă au învățat ceva în acest sens. Edit. Scuze mici greșeli, pe mobil, în mișcare. |
#44
Posted 18 June 2015 - 22:49
Adm, on 14 iunie 2015 - 10:13, said:
Principala problema a companiilor aeriene este costul => se foloseste cea mai scurta ruta, cu cel mai mic consum de combustibil. Asta implica adesea traversarea Siberiei si folosirea unei viteze "optime". Ai vazut cred ca adesea nu depasesc 800 Km/h. Asta se datoreaza economiei de combustibil! PS: Eu stiu raspunsul dar vreau sa-l descoperi singura. LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 09:52, said:
de curios, urmaream pe http://www.flightradar24.com/ avioane care strabat spatiul aerian al Romaniei. vad ( daca dai click pe avion ti se dau detalii despre zbor) - Mumbai - München ma uit pe o harta a lumii, Ok !, reduc din scroll sa vad toata harta , deasupra Siberiei vad ANA215 zbor Tokyo - Paris - Boeing 787 auzisem eu ceva legat de curba geodezica, aprofundez, aflu ca pe cercul maxim dpdv al circumferintei, trebuie sa se afle cele doua puncte (orase in cazul meu) astfel incat arcul de cerc dintre cele doua puncte sa fie de lungimea cea mai mica. nu am rechizita gen glob pamantesc la indemana ( maine cumpar sa vad daca au astia dreptate), dar ma incita traseul in sine - riscul de a strabate regiuni polare. cel mai naspa mi s-a parut Seattle - Dubai oare mai marii companiilor aeriene sunt in stare sa pericliteze viata pasagerilor doar ca sa obtina un cost scazut al transportului ? sau "ieczista " alte explicatii ? PS: Companiile aeriene cunosc un secret pe care multi nu-l cunosc....si mai mult de atat oamenii nici nu-si pun intrebari asa cum iti pui tu. Edited by Clovis, 18 June 2015 - 22:55. |
#45
Posted 18 June 2015 - 22:58
Clovis, on 18 iunie 2015 - 22:49, said:
Raspunsul te va surprinde de aceea cel mai bine e sa-l gasesti singur..... whau...te-a pus si pe tine pe ganduri cuvantul ..."DUBAI" prezent in atatea rute ? poate am ajuns pe alte cai (chiar daca mai intortochetae, d-aia am postat la ...paranormal) la ceea ce preconizezi tu ca mai pot afla si altii ! chiar ma bucur !...ca nu sunt singur ! Edited by LORELYAN, 18 June 2015 - 23:01. |
#46
Posted 18 June 2015 - 23:04
Clovis, on 18 iunie 2015 - 22:49, said: Daca e asa cum spui tu ...ca companiile cauta ruta cea mai scurta..... atunci de ce ca sa ajungi de la Perth (Australia) la Johannesburg (Africa de Sud) toate cursele trec prin Dubai sau Arabia Saudita sau Germania ? PS: Eu stiu raspunsul dar vreau sa-l descoperi singura. Raspunsul te va surprinde de aceea cel mai bine e sa-l gasesti singur..... PS: Companiile aeriene cunosc un secret pe care multi nu-l cunosc....si mai mult de atat oamenii nici nu-si pun intrebari asa cum iti pui tu. Atatea basini mai rar. Lumineaza-ne si pe noi geniule. |
|
#47
Posted 18 June 2015 - 23:11
LORELYAN, on 18 iunie 2015 - 22:58, said:
whau...te-a pus si pe tine pe ganduri cuvantul ..."DUBAI" prezent in atatea rute ? poate am ajuns pe alte cai (chiar daca mai intortochetae, d-aia am postat la ...paranormal) la ceea ce preconizezi tu ca mai pot afla si altii ! chiar ma bucur !...ca nu sunt singur ! |
#48
Posted 19 June 2015 - 19:12
don_dannielo, on 18 iunie 2015 - 23:04, said:
Lumineaza-ne si pe noi ... Luminati-va singuri ! link-ul de la postul #1 click pe fiecare avion in parte si apare in banda din stanga traseul in amanunt daca nu se poate tine minte, se poate nota, evident se vor studia diverse zone, pe rand, aproape...pana la epuizare ! daca nu aveti timp....big-bang-ul nascut odata cu prima "licarire" va crea si timpul necesar studiului ( progresia va fi logaritmica si de indata ce va atinge un fel de apogeu se vor constientiza anumite consecinte si se va diminua, treptat, rata de expansiune a cercetarii daca big-bang-ul nu are loc, probabil nu sunteti dispusi-predispusi la a intelege ....diverse alte lucruri bafta! Edited by LORELYAN, 19 June 2015 - 19:13. |
#49
Posted 20 June 2015 - 07:31
Cate aberatii am putut citi pe topicul asta...de la pretul biletelor in functie de distanta pana la conspiratii ca te inconjoara tot globul.
Oameni buni, luati Google Earh si un manual de Geografie clasa a VII-a. Cititi umpic, aruncati un ochi peste harta lumii Apoi, vedeti ca in Earth aveti un tool de masurat distante. Masurati Amsterdam-Tokyo si o sa vedeti ca cea mai scurta ruta e prin siberia. Sunt 9222 Km prin Siberia Aproape 12.000km prin mijlocul pamantului. Alt exemplu fain: Tokyo-NY, sa vedeti ce scurt e traseul. Nu de alta, dar pe ruta aia chiar m-am plictisit... si apropo de rutele catre australia, majoritatea au stop-over de alimentare in asia/ india. Si toate rutele din zona sau inspre zona golfului sunt facute astfel incat sa evite zone precum Pakistan si Afganistan ( si din EU catre Asia/ golf, Ukraina si zona caucazilor ). Edited by lex404, 20 June 2015 - 07:35. |
#51
Posted 20 June 2015 - 17:30
Hai mă, ce-s acolo 3500km între prieteni? Scria într-un ziar local ca ăia de la Etihad au făcut un "zbor ideal" și au reușit prin metoda asta să economisească 4 tone de combustibil.
Lorelyan și Clovis au oarece dificultăti cu noțiuni gen "hub" sau "open sky policy", da' conspirațiile reptilienilor le citesc imediat! Swift! |
|
#52
Posted 21 June 2015 - 00:20
Temperatura "acolo sus" e cam aceeasi, si avioanele nu sunt afectate de acele temperaturi.
Cat despre pericolul de la sol, pt a atinge avioane la altitudinea aia ai nevoie de rachete AA de cca 2 tone, sisteme radar de ghidare cu diametru de 10m cu puteri de cateva sute de KW si operatori bine instruiti. Defapt a ocoli e mai periculos, a face mai multe ore de zbor inseamna risc de potential defect mai mare, oboseala cumulata a pilotilor ce poate conduce mai repede la erori de pilotaj, si dupa cum am zis mai sus, cu exceptia aterizarii si decolarii, tehnologia darmarii avioanelor e cam scumpa si dificila. Edited by Hedonist, 21 June 2015 - 00:26. |
#53
Posted 21 June 2015 - 01:29
In lumea asta exista un plan de navigatie (ANP- Air Navigation Plan) gestionat de ICAO (International Civil Aviation) si organizatiile guvernamentale regionale (de exemplu in Europa este EUROCONTROL, in USA- FAA, etc).
Traiectele aeronavelor se agreaza, ante sezonal, cu toti actorii, respectiv, operatori companii aeriene dar si furnizori de servicii de TRAFIC aerian. Totul este supervizat de EASA (European Aviation Safety Agency) si NSA-urile nationale cum ar fi Autoritatea Civila Aeronautica Civila si armonizat de ICAO. Dupa asta se publica in documentele de informare aeronautica spre stiinta tuturor utilizatorilor de spatiu aerian. Zborurile se planifica pe ortodroma, asa numitul Great Circle, ceea ce reprezinta drumul cel scurt dintre 2 puncte pe o sfera, mai precis pe caile aeriene aferente acestora (din planul de navigatie), luindu-s in calcul si restrictiile e zbor preconizate de diversi utilizatori de spatiu aerian, in perioada in care se preconizeaza zborul. Toate aste fac obiectul unui plan de zbor (absolut toate zborurile se desfasoara in baza unui plan) care este distribuit in urma prelucrarii (verificare/corectare) de catre un sistem centralizat care este situat in Europa de Vest, catre toti cei interesati si aici ma refer la organele de dirijare si control cu suficient timp inainte ca zborul in cauza sa le survoleze spatiul aerian de responsabilitate. Aeronava poate devia de la traiectul initial din planul de zbor datorita interventiei tactice ale organelor de trafic aerian care au responsabilitate asupra esalonarii acestora. Temperatura in atmosfera ISA scade constant cu aprox. 6.5 grade C pe 1000m astfel incit la 11 km avem aprox. -54 grade C de unde ramine constanta cam pina la 20 km altitudine MSL, asta fie ca zbori in Siberia sau deasupra Ecuatorului. Acum din punct de vedere a accidentelor nu trebuie sa iti fie frica pentru ca ele se intimpla rar. Cind se intimpla.... nu mai conteaza ca te prabusesti deasupra Siberiei, a Ecuadorului sau in orice mare. Din punct de vedere supravietuire rezultatul este acelasi. Sper ca am fost suficient de clar. N.B.- ceea ce se vede pe Fradar24 nu este tocmai exact din punct de vedere a originii/destinatiei de zbor. Aplicatia nu are access la planul de zbor nici la masurile tactice de rerutare a traficului aerian. Datele provin de la ceea ce numeste ADS-B, care calculeaza pozitia aeronavei utlizind sistemele GNSS sau conventionale si o injecteaza in sistemele de sol. ADS-B nu stie ruta aeronavei si chiar de ar sti-o formatul datelor nu ii permite sa o transmita sistemelor aeriene sau terestre. F24.com afiseaza originea/ destinatia dintr-o baza de date statistica aferenta zborului cu nr. respectiv sau inregistrand istoricul progresiunii zborului aeronavei. Asta este si motivul pentru care aplicatia nu iti da toata ruta ci doar ce s-a inregistrat pina in momentul afisarii pozitiei ADS-B. Edited by Skytalker, 21 June 2015 - 01:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users