Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tema iadului
#1513
Posted 30 October 2016 - 19:30
zexelica, on 30 octombrie 2016 - 09:00, said:
Stimabile, unde este definitia CHINULUI si a LOCULUI DE CHIN? Care sa insemne INCETARE DIN EXISTENTA. Ca daca nu ai, nu merge sa negi concluzia din parabola cu Lazar. Vad ca refuzi sa probezi, deci nu are rost sa mai negi ca scrie LOC DE CHIN, nu loc de incetare a existentei. Pilda bogatului care ajunge în moartea întâi (locuinţa morţilor) nu este viziunea din Apocalipsa despre încetarea definitivă din existenţă (moartea a doua). Deci nu are cum să însemne încetare a existenţei. În pildă morţii "se văd" şi "vorbesc", că de aia e pildă. Şi ai primit explicaţia. Cele două clase "mor" figurativ prin moartea lui Isus şi situaţiile li se inversează. Dar ca oameni continuă să fie vii în Ierusalim. Acum e timpul să vezi că NU ai un text literal despre chinuirea morţilor (Isus a zis "să nu piară, ci să aibă viaţă"). |
#1514
Posted 30 October 2016 - 22:43
Stimabile, nu are rost sa apara bogatul CHINUIT daca este incetare din existenta. Totusi, CHIN si LOC DE CHIN nu ai adus intelesul pe care pretinzi ca il au vis a vis de INCETARE DIN EXISTENTA.
Nu are cum sa fie incetare din existenta daca scrie ca va fi chin intr-un loc de chin. Ce ai dat mai sus nu sunt definitiile altor intelesuri oe care le pretinzi ca le au aceste doua lucruri. Tu to comentezi la liber. Proba biblica: chin, loc de chin. Altfel, dupa judecata va fi chin intr-un loc de chin, dupa cum scrie, nu dupa brosurica. |
#1515
Posted 31 October 2016 - 00:32
zexelica, on 30 octombrie 2016 - 22:43, said:
Altfel, dupa judecata va fi chin intr-un loc de chin, dupa cum scrie, nu dupa brosurica. Numai ca durata chinului va fi pana la sfarsitul si extinctia totala . Zic extinctie pentru ca nu poate fi vorba de viata vesnica in cazul nesalvatilor chiar daca crezi ca scrie chin vesnic . Scrie pedeapsa vesnica insa nu chin vesnic . Ar fi fost absurd insa mai absurd e sa vad in convingerile unuia care cunoaste scripturile si sa creada ca prin asta il cunoaste pe Tatal ceresc punand in responsabilitatea lui crearea un loc de chinuire vesnica . Esti oare convins de asa o monstruozitate in dreptul Tatalui ceresc ? Sa propovaduiesti tu o astfel de credinta in randul necunoscatorilor ? Cel putin eu numa voi lasa inselat de o asemenea convingere a cuiva pentru ca sunt convins ca vine de la cel rau . |
#1516
Posted 31 October 2016 - 00:41
zexelica, on 30 octombrie 2016 - 09:00, said:
Cum sa ajunga credinciosii in iad? Din pacate, asa crede colega noastra Dark. Ca toti oamenii ajung in iad. Sigur, trebuie precizat ca atunci cand spune iad, defapt e vorba de groapa din cimitir, sau "starea de moarte". Nu conteaza definitia cuvantului iad din dictionar, nici din ala pagan (dex), nici din ala crestin (wikiortodox ), nici ce intelege pana si ultimul om de pe strada prin cuvantul iad... toti ajunge in |
#1517
Posted 31 October 2016 - 07:24
zexelica, on 30 octombrie 2016 - 22:43, said:
Stimabile, nu are rost sa apara bogatul CHINUIT daca este incetare din existenta. Totusi, CHIN si LOC DE CHIN nu ai adus intelesul pe care pretinzi ca il au vis a vis de INCETARE DIN EXISTENTA. Nu are cum sa fie incetare din existenta daca scrie ca va fi chin intr-un loc de chin. Ce ai dat mai sus nu sunt definitiile altor intelesuri oe care le pretinzi ca le au aceste doua lucruri. Tu to comentezi la liber. Proba biblica: chin, loc de chin. Tocmai ți-am spus că în pildă nu este încetare din existență. logic1, on 30 octombrie 2016 - 19:30, said:
Pilda bogatului care ajunge în moartea întâi (locuinţa morţilor) nu este viziunea din Apocalipsa despre încetarea definitivă din existenţă (moartea a doua). Deci nu are cum să însemne încetare a existenţei. În pildă morţii "se văd" şi "vorbesc", că de aia e pildă. Şi ai primit explicaţia. Cele două clase "mor" figurativ prin moartea lui Isus şi situaţiile li se inversează. Dar ca oameni continuă să fie vii în Ierusalim. zexelica, on 30 octombrie 2016 - 22:43, said: Altfel, dupa judecata va fi chin intr-un loc de chin, dupa cum scrie, nu dupa brosurica. În pildă nu e după judecată. stimabile, ci imediat la moarte. Deci nu fă confuzie cu iazul de foc care reprezintă moartea a doua de după judecată. Și vino cu un text literal! Pe care nu îl ai că de aia o tot ții cu chinul imediat la moarte din pilda bogatului... |
#1518
Posted 31 October 2016 - 08:59
SILIKA, on 31 octombrie 2016 - 00:41, said: Din pacate, asa crede colega noastra Dark. Ca toti oamenii ajung in iad. Este vreun om care sa poata trai si sa nu vada moartea, care sa poata sa-si scape sufletul din Locuinta mortilor? - (Ps.89:48) Aramaic Bible in Plain English Who is the man who will live and will not see death and will save his soul from the hand of Sheol? |
#1519
Posted 31 October 2016 - 10:37
logic1, on 31 octombrie 2016 - 07:24, said:
Tocmai ți-am spus că în pildă nu este încetare din existență. În pildă nu e după judecată. stimabile, ci imediat la moarte. Deci nu fă confuzie cu iazul de foc care reprezintă moartea a doua de după judecată. Și vino cu un text literal! Pe care nu îl ai că de aia o tot ții cu chinul imediat la moarte din pilda bogatului... |
#1520
Posted 31 October 2016 - 19:53
zexelica, on 31 octombrie 2016 - 10:37, said:
In pilda nu e, dar in RESTUL Scripturii scrie ca decedatii nu comunica. Automat, ca sa nu ai contradictie trebuie sa intelegi ca este dupa judecata. Ca să nu ai contradicţie trebuie să înţelegi că e pildă. Că literal nu merge, aşa cum recunoşti că nu e chin în Locuinţa morţilor. Într-o pildă e posibil orice. Chiar ca planta de muştar să se facă un copac. Dacă vrei să muţi însă împlinirea pildei la judecata de apoi (iazul de foc), nu merge că Isus a zis totuşi "Locuinţa morţilor". Şi nu cred că a confundat moartea întâi cu gheena despre care a vorbit în alte situaţii. Matei 10:28, GBV2001 "Şi nu vă temeţi de cei care ucid trupul (moartea întâi), dar nu pot ucide sufletul; ci temeţi-vă mai degrabă de Acela care poate să omoare (lit. să distrugă) şi sufletul şi trupul în gheenă (moartea a doua)". |
#1521
Posted 01 November 2016 - 08:31
logic1, on 31 octombrie 2016 - 19:53, said: Ca să nu ai contradicţie trebuie să înţelegi că e pildă. Că literal nu merge, aşa cum recunoşti că nu e chin în Locuinţa morţilor. Pai, asta te si rog eu de atata timp: care e intelesul CHINULUI si a LOCULUI DE CHIN? Cu versuri proba evident, sa apara chin si ce inseamna. Sau, nu ai, ci doar speculezi? |
#1522
Posted 01 November 2016 - 09:29
Dacă recunoști că nu e chin în Locuința morților, inseamna că moartea bogatului e simbolică, o schimbare de stare a clasei reprezentate. Și că Lazăr e implicat în ușurarea chinului, dar nu o face.
În acest caz chinul este efectul mesajului vestit asupra clasei bogatului după pentecosta de către clasa Lazăr. |
|
#1523
Posted 01 November 2016 - 09:46
Stimabile, tu spui la liber ca din cauza ca e parabola CHINUL si LOCUL DE CHIN inseamna incetare din existenta. Pune proba biblica care sa arate ca CHINUL si LOCUL DE CHIN inseamna INCETARE DIN EXISTENTA.
|
#1524
Posted 01 November 2016 - 09:57
logic1, on 01 noiembrie 2016 - 09:29, said:
Dacă recunoști că nu e chin în Locuința morților, inseamna că moartea bogatului e simbolică, o schimbare de stare a clasei reprezentate. Și că Lazăr e implicat în ușurarea chinului, dar nu o face. În acest caz chinul este efectul mesajului vestit asupra clasei bogatului după pentecosta de către clasa Lazăr. Daca e cu efect pe termen lung parabola imi pare genial aleasa insa e o problema , nu tine cont de adevarul real . De ce ar folosi o parabola "mincinoasa" in lucrarea de a atrage spre El ? |
#1525
Posted 01 November 2016 - 19:18
zexelica, on 01 noiembrie 2016 - 09:46, said:
Stimabile, tu spui la liber ca din cauza ca e parabola CHINUL si LOCUL DE CHIN inseamna incetare din existenta. Citează ce am zis eu, nu falsifica tu. Am spus că în pildă NU este încetare din existență. logic1, on 30 octombrie 2016 - 19:30, said: Pilda bogatului care ajunge în moartea întâi (locuinţa morţilor) nu este viziunea din Apocalipsa despre încetarea definitivă din existenţă (moartea a doua). Deci nu are cum să însemne încetare a existenţei. În pildă morţii "se văd" şi "vorbesc", că de aia e pildă. Şi ai primit explicaţia. Cele două clase "mor" figurativ prin moartea lui Isus şi situaţiile li se inversează. Dar ca oameni continuă să fie vii în Ierusalim. |
#1526
Posted 02 November 2016 - 08:49
#1527
Posted 02 November 2016 - 11:26
logic1, on 01 noiembrie 2016 - 19:18, said: Citează ce am zis eu, nu falsifica tu. Am spus că în pildă NU este încetare din existență. |
|
#1528
Posted 02 November 2016 - 18:28
#1529
Posted 02 November 2016 - 19:03
logic1, on 02 noiembrie 2016 - 18:28, said: E în afara subiectului, dar sfinţii nu înviază până la venirea lui Isus. Edited by zexelica, 02 November 2016 - 19:04. |
#1530
Posted 02 November 2016 - 20:03
Discuţia despre câte învieri sunt o purtăm pe topicul Răpirea credincioşilor.
Aici căutăm un text literal despre chinuirea morţilor şi nu găsim... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users