Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Migrare la cartela PrePay
Last Updated: Sep 10 2014 21:26, Started by
razor1911
, Sep 01 2014 13:16
·
0
#1
Posted 01 September 2014 - 13:16
Salutare,
Pe 22 iulie am fost in Orange Store si am facut cerere de trecere de la abonament la cartela PrePay. Exista ceva taxe? Nu. Bun, a ramas ca voi primi SMS in cateva zile odata cu aprobarea cererii. N-am primit, insa am fost sunat la sfarsitul lunii de un reprezentant Orange care vroia sa ma intrebe daca as dori un abonament de fidelizare de 2 euro/luna sau confirm migrarea la cartela PrePay. Dupa o conversatie de cateva minute am spus clar ca vreau sa raman la PrePay si am fost anuntat ca odata cu trecerea la cartela voi primi 5 euro credit pentru prima luna. In factura emisa in luna august sunt facturati si cei 5 euro primiti. Evident nu exista nicio clauza contractuala, n-am semnat nimic, ci doar obligatia de plata. Boohoo Orange! |
#3
Posted 01 September 2014 - 13:34
Asta e, invatam din greseli. Din ce tin minte cand am deschis abonamentul (tot de 5 euro, apropo) am ales un numar preferential. Prima luna am platit-o in avans, si cu ce taxe au cerut am achitat pe loc aproximativ 200 lei.
|
#4
Posted 01 September 2014 - 13:51
razor1911, on 01 septembrie 2014 - 13:34, said:
Asta e, invatam din greseli. Din ce tin minte cand am deschis abonamentul (tot de 5 euro, apropo) am ales un numar preferential. Prima luna am platit-o in avans, si cu ce taxe au cerut am achitat pe loc aproximativ 200 lei. Parca pe acea ultima factura cu cei 5 euro apare ,, Taxa migrare prepay" . Corecteaza-ma daca gresesc. La mine cel putin asa scria, acum ~ 1 an de zile cand am migrat. |
#5
Posted 01 September 2014 - 14:07
de ani de zile, portocala fura pe fata mergand pe ideea ca prostii sigur au uitat de cand si-au deschis abonamentul ca au platit in avans, iar cand inchizi abonamentul, luna urmatoare iti elibereaza factura pe motiv ca de fapt mai aveai ceva de plata, ca asta e de fapt ultima luna de plata, deci noi, ca niste fraieri cum suntem luati de orange, platim cel putin 1 luna in plus la abonament degeaba.
eu cand am renuntat la abonament, urmatoarele 2 sau 3 luni au tot taiat facturi, m-am dus cu scandal la ei si ca nu e adevarat ca ei nu au eliberat facturi. le pun mesajele trimise de ei cu facturile, ca nu e adevarat, dar trebuie sa platesc ca sunt datoare. in acest timp, deja foloseam serviciul de cartela, iar abonamentul inchis (nu schimbasem nr, era acelasi nr). dupa lungi discutii si nervi, vin cu o scuza patetica, ca ei nu au stiut ca eu am trecut la cartela si ca s-au taiat facturi pt abonament. normal ca au urmat alte certuri pana au anulat facturile emise dupa perioada inchiderii, spunand apoi ca de fapt era o eroare de sistem. dar cum sa fie eroare de sistem, cum adica n-au stiut? da pe cine trebuia sa mai anunt? directorul de orange romania? CEO? pe cine oare? dar portocala incearca sa fure cum poate, daca isi pierde abonatii, macar sa-i puna sa plateasca degeaba, mai castiga 2-3 luni acolo. nu spun ca cei de la fidelizari te agaseaza cu telefoane si desi le spui ca nu vrei, efectiv te hartuiesc, cel putin asa a fost la mine, primeam cate 2 telefoane pe zi uneori, spunand ca de fapt a sunat altcineva si nu stie ce a vb cu mine, dar sa-mi spuna si ea ce optiuni am daca raman la abonament. niste scursuri as putea zice, dar asta e jobul lor, asta e |
#6
Posted 01 September 2014 - 14:35
dariusgherman, on 01 septembrie 2014 - 13:51, said: Parca pe acea ultima factura cu cei 5 euro apare ,, Taxa migrare prepay" . Corecteaza-ma daca gresesc. La mine cel putin asa scria, acum ~ 1 an de zile cand am migrat. Migrare la cartela PrePay. Am lasat un mesaj si Orange helper-ului, sa speram ca aduce ceva clarificari. |
#7
Posted 01 September 2014 - 14:56
Si la Vodafone era la fel cand am migrat. Doar ca acei 5 euro erau credit pe cartela. Foloseam cartela asa ca nu m-a deranjat. La orange nu apare ca si credit pe cartela prepay?
|
#8
Posted 01 September 2014 - 18:43
unde este problema in acest topic
doresti sa treci pe,prepay oricum tre sa incarci daca plateai 5 euro taxa si nu primeai credit,oferta pe sim da fa panarama nu vad unde e problema |
#9
Posted 01 September 2014 - 18:58
Ma ceanule scrie si tu cu majuscule si mai pune cate un punct dupa o fraza ca sa dea naiba daca nu stau o groaza sa inteleg ce spui. Nu te supara, dar numai asa obisnuiesti sa scrii. Si da, pe fond ai dreptate
|
#10
Posted 01 September 2014 - 19:07
E vorba de ce am vorbit si ce am primit. Cartela respectiv am de gand s-o reincarc doar pentru valabilitate, e un numar de contact pe care il voi folosi doar pentru a fi sunat.
In conditiile in care vorbesti cu 3 angajati Orange si iti spun benevol ca tu vei primi 5 euro, nu mi se pare normal sa se intample asa. LE: Editat, mersi. Edited by razor1911, 01 September 2014 - 19:27. |
|
#11
Posted 01 September 2014 - 19:10
pai si daca ti se pare normal, de unde toata aceasta razvratire?
|
#12
Posted 02 September 2014 - 08:40
ce scriu eu nu pe pt toata lumea(mai glumim)
daca tii acel numar doar pt a primi apeluri 1 an i 2 luni nu ai treaba cu el |
#13
Posted 09 September 2014 - 17:06
Raspuns Orange:
"Salut, Pe site-ul nostru, la adresa https://www.orange.r...im-card-ro.html , tab-ul ‘’cartela SIM’’, sectunea ‘’ce trebuie sa stii despre migrarea de la abonament catre Orange PrePay’’ sunt afisate aceste informatii despre cum anume se poate trece numarul in regim PrePay. Numarul 0747637643 a fost pastrat pe PrePay din 1 august 2014. Ultima factura s-a emis in 2 august 2014, de 5 EUR+TVA, constand in taxa migrare la PrePay a numarului. Creditul de 5 EUR s-a regasit in contul PrePay sub forma unei optiuni (cu minute sau SMS-uri in retea, plus minute sau sms-uri nationale sau internationale pe fix plus 50 MB trafic de internet pe mobil). Optiunea se activeaza automat ca si optiune initiala pentru toate numerele PrePay noi, informatia fiind si aceasta afisata aici http://www.orange.ro...im-card-ro.html, tab-ul ‘’cartela SIM’’. Dezactivarea optiunii si obtinerea creditului de 5 EUR se pot realiza doar dupa activare, prin trimiterea unui SMS gratuit la 321 cu textul CREDIT. Intrucat am inteles ca nu ai primit informatia complet, am alocat in contul tau PrePay suma de 5 EUR credit pe care o poti utiliza cum doresti. O zi buna, Orange Helper" Cei 5 euro au fost recreditati in cont. |
#14
Posted 10 September 2014 - 10:45
@ceanu, fii ingaduitor. Nu toata lumea are nivelul tau de cunsotinte in materie de prepay Orange, mai apar si topicuri ca asta.
|
#15
Posted 10 September 2014 - 12:02
Vad ca nu ne intelegem.
Nemultumirea mea era legata de incapacitatea angajatilor Orange de a raspunde unor intrebari simple, si totodata de a dezinforma. Dupa cum am spus, a fost vorba de 3 surse diferite. Sunt client Orange de vreme lunga, abonamentele din casa trec lejer de 100 euro. Platesc, ma astept sa primesc si sa fiu tratat ca un client. Am inghitit costuri suplimentare contorizate gresit, doar unul din trei cazuri a fost rezolvat, incarcat PrePay, activat optiunea si dupa cateva convorbiri anuntat in earpiece ca nu am credit suficient (desi primisem mesaj de confirmare optiune activa), am fost taxat in roaming in Israel cu optiune de vacanta activa si am fost anuntat ca am fost pe teritoriul palestinian si ca am facut cost suplimentar, in afara tarii maica-mea nu poate verifica minutele si SMS-urile active din vacanta folosind codul USSD, trebuie sa sun eu in tara si sa aflu aceste detalii + sa trimit un SMS si evident sa-i mai fur un mesaj din cele din optiune, am evitat sa mai incerc sa discut cu angajatii orange sa verifice si sa se asigure ca am limita de cost activa. Multi nici nu stiau de acest detaliu desi e norma europeana si imi aruncau un "nu e posibil". Pe PJ am reusit sa reduc si valoarea la cerere, pentru PF nu s-a putut. Asta-i doar o parte din ce mi-am amintit. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users