Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Smart Cam Digi
Last Updated: Nov 05 2022 16:49, Started by
WindyZ
, Aug 01 2014 23:11
·
0
#55
Posted 27 December 2017 - 15:49
Nu e nici o idioțenie aici! Și nici cretinătate!
Acum, explicația: în primul rînd, SmartCAM-ul are rolul de a decripta canalele codate, canale care fac subiectul unor abonamente și/sau pachete opționale. Iar cum acestea din urmă sînt alegerea exclusivă a titularului de contract, este evident că doar el/ea poate beneficia și de „scula” care îi asigură accesul la respectivele opțiuni! Fiind astfel personalizat, SmartCAM-ul are înscrise în el toate elementele de identificare necesare pentru acel contract. În al doilea rînd, din motive anti-piraterie, Digi SmartCAM-urile beneficiază de ceea ce se numește (mai mult sau mai puțin bombastic) „împerechere”. În cazul SmartCAM-urilor mai vechi (formate din perechi CAM-smartcard), un CAM nu putea fi folosit decît cu smartcardul cu care a fost împerecheat. Împerecherea și înscrierea datelor de identificare se face de către RCS-RDS. În cazul SmartCAM-urilor noi, de tip Irdeto, acestea nu mai au un smartcard atașat fizic, toată informația necesară fiind înscrisă pe CIP-ul din dotare. Cît privește comparația cu AKTA, e fără sens. Fiecare firmă își are „bucătăria” proprie și alege ce și cum să ofere clienților săi... Sper că am răspuns (într-o oarecare măsură) nedumeririlor tale... |
#56
Posted 27 December 2017 - 16:13
Eu consider ca atata timp cat il cumpar,este proprietatea mea si pot sa-l trag legat de-o ata prin noroi. Camul pe care mi l-au dat gratis in abonament pot sa te asigur ca nu are nimic personalizat ptr contractul meu din 2 motive:1- l-a desigilat si mi l-au bagat in tv,fara macar sa-l verifice daca functioneaza; 2-imi decodeaza pachetul de baza,fara a avea alte canale adaugate in plus. Deci,explicatiile oferite nu prea au temei si nu prea ati raspuns la intrebarea mea:pot folosi camul de la alti furnizori sau se stie pe ce sistem emit cei de la digi?
|
#57
Posted 27 December 2017 - 16:20
#58
Posted 27 December 2017 - 16:48
cosminwon, on 27 decembrie 2017 - 16:13, said:
Eu consider ca atata timp cat il cumpar,este proprietatea mea si pot sa-l trag legat de-o ata prin noroi. Camul pe care mi l-au dat gratis in abonament pot sa te asigur ca nu are nimic personalizat ptr contractul meu din 2 motive:1- l-a desigilat si mi l-au bagat in tv,fara macar sa-l verifice daca functioneaza; 2-imi decodeaza pachetul de baza,fara a avea alte canale adaugate in plus. Deci,explicatiile oferite nu prea au temei si nu prea ati raspuns la intrebarea mea:pot folosi camul de la alti furnizori sau se stie pe ce sistem emit cei de la digi? 2. Nu știu cum e la CAM-urile Irdeto, dar la cele vechi știu sigur că se putea cumpăra doar CAM-ul. Smartcardul rămînea exclusiv în proprietatea RCS-RDS și, la terminarea contractului, trebuia înapoiat. 3. Ce înțelegi prin „pachet de bază”? În mod normal, SmartCAM se oferă doar (începînd) cu abonamentul Digital, caz în care trebuie să poți vizualiza grila de canale fără extraopțiuni (HBO Maxpack și SuperOne). Asta înseamnă și Digi Film și TV1000 și altele. Poți vedea Digi Film? 4. Verificarea funcționării se face pe televizor, iar „personalizarea” se poate face și din sistem, de la ei direct, pe baza seriei dispozitivului. Odată introdus în locașul lui, SmartCAM-ul își face mai întîi autentificarea, după care este „good to go”... 5. Pentru motivele pe care le-am scris mai sus, credeam că e evident că nu se poate folosi CAM de la alt operator... 6. Sistemul de codare folosit la smartcardurile vechi era Nagravision. La astea noi nu știu... |
#59
Posted 27 December 2017 - 16:49
Alo! Ne ajută și pe noi RDS cu niște smart card-uri? Un pic de talent în afaceri?
|
#60
Posted 18 January 2018 - 23:34
stie cineva de http://assets.protv....ALA_PRO_TV.pdf.
canalele hd din grupul pro, codate de la 1 feb 2018? |
#61
Posted 18 January 2018 - 23:59
ichimrazvan, on 18 ianuarie 2018 - 23:34, said:
stie cineva de http://assets.protv....ALA_PRO_TV.pdf. canalele hd din grupul pro, codate de la 1 feb 2018? Da, conform acelui contract, vor fi codate. Edited by electragrup, 19 January 2018 - 00:06. |
#63
Posted 06 February 2018 - 03:26
Salut, am primit de la un coleg un smart cam digi cumparat pentru alta adresa care a renuntat la abonament, cum pot folosi la mine acel card, am pachet digital full?
|
#64
Posted 06 February 2018 - 10:46
Salut, petree!
Va fi necesara verificarea echipamentului intr-un sediu Digi, pentru a putea fi adaugat pe contractul tau. |
|
#65
Posted 06 February 2018 - 16:25
DIGI_Helper sa merg si cu vechiul propietar al camului?
|
#66
Posted 07 February 2018 - 15:12
@petree - Imi poti comunica in privat numele titularului si seria echipamentului pentru mai multe verificari?
|
#67
Posted 07 February 2018 - 19:16
Multumesc DIGI Helper pentru rapiditatea cu care incercati sa ma ajutati.
Azi 7.02.2018 sediu pod Baneasa a fost si un propietar de Cam care dorea sa-l mute la alta adresa, nu a putut. Sunt putin suparat pe Digi, cumperi un Cam si nu poti face ce vrei cu produsul cumparat. |
#68
Posted 07 February 2018 - 21:57
Gata am lamurit putin situatia:
Daca cumperi un Smart CAM model vechi care are si sim esti propietar doar pe cam fara sim, sim-ul trebuie predat la RDS. Am vorbit la suport tehnic si nu stiu cum pot intra in posesia uniu sim care intra in cam sa-l pot folosi. In concluzie, nu cumparati Smat CAM de la RDS, nu se pot da si nici nu-l poti muta la alta locatie! |
#69
Posted 12 February 2018 - 21:42
Va salut domnule DIGI_Helper,
ce stiti de transferul cam-ului cumparat de colegul meu la mine? |
|
#70
Posted 13 February 2018 - 09:12
Salutare, petree,
Asa cum iti spuneam, echipamentul a fost demontat de pe vechiul contract iar in acest moment au fost trimise documentele pentru a fi procesat pe contractul tau. Nu va mai dura foarte mult, oricum situatia este centralizata ca fiind urgenta. |
#71
Posted 13 February 2018 - 18:09
DIGI_Helper, va multumesc mult, fara dvs nu rezolvam mare lucru!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users