Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#6985
Posted 22 April 2017 - 10:36
cypryan1, on 21 aprilie 2017 - 20:39, said:
Seara buna. 1. Cand vine actualizarea la N ptr s6 orange ? 2. Am intampinat o problema ce tine de soft de pe s6 branduit de la orange in legatura cu al 2-lea apel efectuat in timp ce deja am un apel pe linie, daca in acel moment vb.via apel wifi si vrei sa apelezi alt numar nu se poate face schimbul de pe o linie pe alta ptr a efectua covorbirea...al doilea apel se inchide desi ar trebuii sa stea in mentinere. 3. Cu ceva timp in urma aveam butonul de unde puteam sa efectuez apel video de retea .....in seara asta am avut nevoie si nu gasesc de unde sa sun , voi ati modificat softul si in locul de buton apelvideo ati bagat butonul ptr mesaj dar si asa....daca vroiam sa apelez apel video pe cineva ..apelam normal dupa care inchideam apelul si imi aparea pe langa reapelare/sms imi aparea si butonul apel video...acum nu-mi mai apare nici asa, De primit pot primi apeluri vide de retea. Salut, Hai sa verificam si noi situatia pe care ai intampinat-o pe telefonul tau. Te rugam sa ne spui IMEI-ul telefonului, precum si numarul de telefon, intr-un mesaj privat. In ceea ce priveste update-ul, acesta inca nu este finalizat, pentru ca necesita implementarea VoLTE si VoWi-fi. O zi buna, Orange helper Edited by Orange_helper, 22 April 2017 - 10:36. |
#6986
Posted 22 April 2017 - 14:33
Nimcid25, on 22 aprilie 2017 - 10:27, said:
@Orange_Helper,ai PM |
#6987
Posted 22 April 2017 - 14:47
Daca nu vorbesti frumos cu Orange_Helper ,nu iti mai raspunde la PM.
Am o intrebare/problema si astept o zi pt un raspuns.Tot odata,ai PM ,Orange_Helper Edited by Nimcid25, 22 April 2017 - 14:48. |
#6988
Posted 22 April 2017 - 15:42
L.ai inebunit pe Orange Helper , n.am mai vazut pe nimeni sa aiba atatea probleme ca tine
|
#6989
Posted 23 April 2017 - 13:05
Buna. Stie cineva ce contine abonamentul/optiunea prepay din imagine? Sau unde pot gasi mai multe detalii? Poza a foster facuta Ia Cluj. Mersi
IMG_20170414_132115.jpg 93.36K
80 downloads
Edited by afi, 23 April 2017 - 13:06. |
#6990
Posted 23 April 2017 - 13:46
Buna lume, nu aveti niciiunl samsung galaxy s6 cu firmware orange , vreau sa-mi spuneti si sa-i sopuneti si helperului ca au scos butonul apel video atat din dialer cat si setari.
|
#6991
Posted 23 April 2017 - 14:02
afi, on 23 aprilie 2017 - 13:05, said:
Buna. Stie cineva ce contine abonamentul/optiunea prepay din imagine? Sau unde pot gasi mai multe detalii? Poza a foster facuta Ia Cluj. Mersi IMG_20170414_132115.jpg |
#6992
Posted 23 April 2017 - 14:07
afi, on 23 aprilie 2017 - 13:05, said:
Buna. Stie cineva ce contine abonamentul/optiunea prepay din imagine? Sau unde pot gasi mai multe detalii? Poza a foster facuta Ia Cluj. Mersi IMG_20170414_132115.jpg Salut, Daca vrei un abonament nou, te rugam sa ne spui noua intr-un mesaj privat, numarul tau de telefon, adresa ta de e-mail. Vom trimite mesajul tau catre colegii nostri si acestia te vor apela pentru a-ti oferi toate informatiile de care ai nevoie. O zi buna, Orange helper |
#6993
Posted 23 April 2017 - 23:02
De la ultima prelungire de contract am un abonament cu reducere de 50% pe viata. Probabil a trecut perioada minima contractuala, ca vad ca s-a emis azi o factura fără acea reducere. Toți suntem datori cu o moarte, dar știți voi ceva ce nu știu eu?
|
#6995
Posted 25 April 2017 - 08:16
Orange_helper: Suma pentru Orange Early Upgrade se calculeaza cu tot cu TVA sau fara?
|
#6996
Posted 25 April 2017 - 09:08
#6997
Posted 25 April 2017 - 10:55
Salut Orange Helper,
Apelez si eu la ajutorul vostru deoarece complicate sunt caile Orange. Am pe cineva in familie care in urma cu aprox. doi ani a fost imbrobodit cu un abonament Colibri 11 si o tableta. Omul desi nu a folosit tableta pentru ca nu prea stie cum(o mai porneau copiii mei din cand in cand) si-a platit abonamentul constiincios. Acum la apropierea expirarii termenului contractual vrea sa rezilieze. Am fost impreuna la Orange Shop-ul din Ploiesti din Piata Victoriei, trecand peste reticenta consultantului pe care am inteles-o deoarece trebuie sa apere interesele firmei, am reusit sa facem o solicitare de reziliere. Intrebarea mea este de ce trebuie sa mai fie contactat de cei de la ofertare in conditiile in care omul vrea reziliere nu o oferta si s-a prezentat fizic in magazin? Rugamintea mea este sa nu hartuiti omul cu oferte care in proportie destul de mare nu le poate intelege neavand nici-o treaba cu ofertele telecom, el vrea sa utilizeze telefonul si atat. Numarul solicitarii este 52354079 conform mesajului primit pe telefon (52354078 conform spuselor consultantului) din data de 22.04.2017 ora aprox.09:45. Daca vreti mai multe informatii vi le pot oferi in privat. Inchei cu speranta ca ati inteles despre ce e vorba si sincer nu imi doresc sa fiu nevoit ca intreaga mea familie sa treaca pe cartela sau sa schimbe operatorul. Multumesc, o zi buna! |
#6998
Posted 25 April 2017 - 12:08
silex2, on 25 aprilie 2017 - 10:55, said:
Salut Orange Helper, Apelez si eu la ajutorul vostru deoarece complicate sunt caile Orange. Am pe cineva in familie care in urma cu aprox. doi ani a fost imbrobodit cu un abonament Colibri 11 si o tableta. Omul desi nu a folosit tableta pentru ca nu prea stie cum(o mai porneau copiii mei din cand in cand) si-a platit abonamentul constiincios. Acum la apropierea expirarii termenului contractual vrea sa rezilieze. Am fost impreuna la Orange Shop-ul din Ploiesti din Piata Victoriei, trecand peste reticenta consultantului pe care am inteles-o deoarece trebuie sa apere interesele firmei, am reusit sa facem o solicitare de reziliere. Intrebarea mea este de ce trebuie sa mai fie contactat de cei de la ofertare in conditiile in care omul vrea reziliere nu o oferta si s-a prezentat fizic in magazin? Rugamintea mea este sa nu hartuiti omul cu oferte care in proportie destul de mare nu le poate intelege neavand nici-o treaba cu ofertele telecom, el vrea sa utilizeze telefonul si atat. Numarul solicitarii este 52354079 conform mesajului primit pe telefon (52354078 conform spuselor consultantului) din data de 22.04.2017 ora aprox.09:45. Daca vreti mai multe informatii vi le pot oferi in privat. Inchei cu speranta ca ati inteles despre ce e vorba si sincer nu imi doresc sa fiu nevoit ca intreaga mea familie sa treaca pe cartela sau sa schimbe operatorul. Multumesc, o zi buna! Salut, Colegii nostri de la departamentul Rezilieri vor apela titularul pentru confirmarea inchiderii abonamentului. O zi buna, Orange Helper |
#7000
Posted 25 April 2017 - 12:40
Orange_helper, on 25 aprilie 2017 - 09:08, said:
Salut, Valoarea serviciului Early Upgrade este calculata in EUR fara TVA. O zi buna, Orange Helper Iar pentru calcul, daca eu am un abonament personalizat si eu luna de luna platesc cu 20% mai ieftin decat cel standard, mie mi se va calcula la pretul real (cel negociat de alftel) sau la cel standard (situatie ciudata daca e asa pentru ca mie mi se pretinde o suma mai mare decat ce am eu negociat in contract)? Edited by arigo, 25 April 2017 - 13:02. |
#7001
Posted 25 April 2017 - 13:43
arigo, on 25 aprilie 2017 - 12:40, said:
Si la suma rezultata se adauga iarasi TVA sau nu? Iar pentru calcul, daca eu am un abonament personalizat si eu luna de luna platesc cu 20% mai ieftin decat cel standard, mie mi se va calcula la pretul real (cel negociat de alftel) sau la cel standard (situatie ciudata daca e asa pentru ca mie mi se pretinde o suma mai mare decat ce am eu negociat in contract)? Salut, Am raspuns mesajului privat pe care ni l-ai scris. O zi buna, Orange helper |
#7002
Posted 26 April 2017 - 08:32
Buna ziua, daca am facut portarea din orange catre alta retea a unui abonament iesit demult din obligatie contractuala, mai trebuie sa reziliez personal contractul cu dv?
V-am trimis pm. Multumesc! Edited by Ionutyo8, 26 April 2017 - 08:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users