Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Retenție R.C.S.
#4033
Posted 04 September 2014 - 14:08
Bai baieti....amenintarile mele au dat roade..hopa azi cand eram iesit la plimbare primesc sms...aveti produsul rezervat 7 zile bla bla bla...mai erau 4 zile pana sa expire cele 30
Apoi dupa 20 minute sunt sunat din sediu : Buna ziua D-le .......... ! In legatura cu sesizarea dvs , tin sa va anunt ca s-a rezolvat si trebuie sa va prezentati sa va ridicati televizorul model 1 Am fost,era cu totul la televizor ...(unul mai bun) Am facut si hartia aia pentru netul de 100 mega Am pus toate intrebarile acolo ca sa stiu cum sa ii ajut pe cei de pe acest forum Daca ai net de la ei.....rcs-rds nu poate intervenii sa aduca schimbari in contract fara sa le ceri asta... Trebuie sa mergeti la sediu si contractul se va prelungi cu inca 1 an.. Daca mai aveti contract 1 an cu ei contractele se contopesc si ramane valabil cel cu durata mai lunga Daca aveti contract inca 2 ani..ramane cel de 2 ani...daca aveti contract pt inca o luna va ramane cel de 1 an...s.a.m.d. Sper ca am fost destul de explicit.. Modelul 1 care l-am luat este un Lg 32lb5610 Daca mai are cineva vreo intrebare de pus , poate sa o faca.. Hopa ca mi`au dat si netul de 100 mega la 5 minute dupa ce am scris mesajul asta.... Ce repede se rezolva lucrurile cand te duci peste ei... Cineva mai sus radea de mine...Uite cine rade acum! P.S. O femeie care era inaintea mea la coada astepta de 5 luni !!!! Edited by TheWatcherProductions, 04 September 2014 - 14:17. |
#4034
Posted 04 September 2014 - 14:23
Deci te-ai făcut de râs pe aici cu tot felul de mesaje apocaliptice, și cu amenințări de puștan de clasa a 7-a, că te duci să-i bați, ca în final, în cele 30 de zile prevăzute în contract să-ți primești nu doar tableta ci și tv-ul. Ești, într-adevăr un român veritabil.
Btw, dacă aveai un dram de orgoliu și personalitate, după tot circul pe care l-ai făcut aici, după cât i-ai înjurat, ai fi refuzat tableta și Tv-ul, iar de mâine semnai cu un alt operator. |
#4035
Posted 04 September 2014 - 14:37
Eu am luat cam toate echipamentele de care am avut nevoie, de la ei, în termeni rezonabili de 1-2 săptămâni. Fără scandal și alte prostii. Iar când am vrut să rezolv o problemă mai delicată cu Vodafone, am rezolvat-o, și abia apoi am postat întreaga experiență, din care unii să învețe ceva, pe forum.
Iar eu am atât TV cât și tabletă luate la liber, din magazin. Tu ai tehnică de înregistrare și mult prea mult timp liber. |
#4036
Posted 05 September 2014 - 06:10
TheWatcherProductions, on 04 septembrie 2014 - 14:08, said:
Bai baieti....amenintarile mele au dat roade..hopa azi cand eram iesit la plimbare primesc sms...aveti produsul rezervat 7 zile bla bla bla...mai erau 4 zile pana sa expire cele 30 Apoi dupa 20 minute sunt sunat din sediu : Buna ziua D-le .......... ! In legatura cu sesizarea dvs , tin sa va anunt ca s-a rezolvat si trebuie sa va prezentati sa va ridicati televizorul model 1 Am fost,era cu totul la televizor ...(unul mai bun) Am facut si hartia aia pentru netul de 100 mega Am pus toate intrebarile acolo ca sa stiu cum sa ii ajut pe cei de pe acest forum Daca ai net de la ei.....rcs-rds nu poate intervenii sa aduca schimbari in contract fara sa le ceri asta... Trebuie sa mergeti la sediu si contractul se va prelungi cu inca 1 an.. Daca mai aveti contract 1 an cu ei contractele se contopesc si ramane valabil cel cu durata mai lunga Daca aveti contract inca 2 ani..ramane cel de 2 ani...daca aveti contract pt inca o luna va ramane cel de 1 an...s.a.m.d. Sper ca am fost destul de explicit.. Modelul 1 care l-am luat este un Lg 32lb5610 Daca mai are cineva vreo intrebare de pus , poate sa o faca.. Hopa ca mi`au dat si netul de 100 mega la 5 minute dupa ce am scris mesajul asta.... Ce repede se rezolva lucrurile cand te duci peste ei... Cineva mai sus radea de mine...Uite cine rade acum! P.S. O femeie care era inaintea mea la coada astepta de 5 luni !!!! Eu dupa aproape 4 luni trebuia sa ma duc sa fac ce? Am astepat si ieri am primit tableta. Indiferent de situatie Digi onoreaza comenzile. Edited by leomagic44, 05 September 2014 - 06:11. |
#4037
Posted 05 September 2014 - 12:26
Sa inteleg ca pot primi si tableta si televizor ?
|
#4038
Posted 05 September 2014 - 12:54
da se poate
la liber adica din magazinele de profil Edited by maistoru, 05 September 2014 - 12:54. |
#4040
Posted 08 September 2014 - 21:26
Cum se poate beneficia de retenție? Mă interesează o tabletă
|
#4042
Posted 08 September 2014 - 23:47
leomagic44, on 05 septembrie 2014 - 06:10, said:
Tu dupa 26 de zile ai facut tam-tam? Eu dupa aproape 4 luni trebuia sa ma duc sa fac ce? Am astepat si ieri am primit tableta. Indiferent de situatie Digi onoreaza comenzile. Eu saptamana asta, cand o sa fiu mai liber cu jobul o sa merg si o sa reziliez direct contractul cu ei, si ma re-intorc la UPC. Nu voiam sa-mi arunc banii cash pe un TV nou ci preferam plata in rate, dar cu astfel de specimene nu se poate. Ca sa nu spun ca am semnat contractul pe 200 MB si merge mai prost ca UPC-ul de 150. Sa nu mai spun de calitatea jalnica a imaginii la TV si faptul ca mi s-a promis fibra pana in apartament si gpon, iar eu am coaxial + utp. |
|
#4043
Posted 09 September 2014 - 13:54
Buna ziua,
Sunt client RDS-RCS de cand a aparut pe piata firma.Am toate serviciile de la RDS-RCS.Curand, abonamentul de 1 Gb de internet , din motive tehnice, am cerut si mi s-a dat un ip static trecand la abonament bussines.In conditiile aceastea,lunar am sa platesc peste 200 lei cu care am fost de acord cand am semnat.Pana aici ok. Azi, am fost la un centru RDS-RCS pentru a contracta un abonament de 5 E pentru telefonia mobila.Dupa 3-5 min de cautat in sistem si un telefon dat de doamna de la ghiseu,mi s-a spus ca nu pot contracta oferta de 5 E , pe motiva ca, am abonament bussines iar toate serviciile ar fi trebuit sa fie pe un singur contract.Iar contractul pe care il pot lua , este cel de 7 E. Concluzie: Platesc peste 200 lei pe luna in momentul de fata,am platit la timp si uneori in avans iar pentru faptul ca am facut un upgrade, imi cer 2 E in plus la adonamentul de optim nelimitat? Nu diferenta de 2 E este problema, ci modul neprofesionalism in care s-a pus problema pentru un simplu abonat casnic care,plateste 50E lunar. "Contractele pentru pachetele Digi Mobil Optim se incheie pe o perioada de 12 luni pentru abonamentele fara telefon si de 24 de luni pentru abonamentele cu achizitia telefoanelor mobile." Fraza este luata de pe pagina RDS-RCS iar aici nu specifica faptul ca, in momentul achizitionarii unui abonament OPTIM, TOATE serviciile pe care le ai in momentul de fata se vor mari cu 12 luni. Dupa parerea mea, conditiile contractuale sa la abonamentul Optim sa sune cam asa: -Sa fii abonat( titular de contract) RDS-RCS cu unul sau mai multe contracte. -Sa ai minim sau maxim de abonament/cerinte ( sa te poti incadra la un abonament Optim). -Daca te incadrezi in cerintele acestea, beneficiezi de oferta RDS-RCS la telefonia optim,atata timp cat esti abonat RDS-RCS si iti platesti lunar facturile.Daca dintr-un motiv vei renunta la serviciile RDS-RCS, ti se v-a anula si abonamentul OPTIM. Nu intelegem de ce anumite persoane au renuntat la serviciile RDS-RCS.Tot din cauza aceasta, din neseriozitatea si indolenta pe care au primit-o la un momendat. |
#4044
Posted 09 September 2014 - 14:26
Nu mai ai alt cont pe Softpedia? Sigur, sigur?
"momendat" nu este substantiv; el vine de la "moment dat" On topic: am inteles ca ai trecut la abonament bussines; adica pe persoana juridica? Daca e asa, conditiile sint altele, normal. |
#4045
Posted 09 September 2014 - 14:57
Scuze de off topic:
Nu puteti intelege si voi o data pentru totdeauna, daca platiti o suma de x lei pentru anumite servicii asta nu inseamna ca respectivul operator trebuie sa va faca voua toate poftele pe care le visati noaptea. Sunt oferte pentru persoane fizice si pentru persoane juridice, ele fiind supuse unor termeni si conditii. on topic: eu zic sa te duci la OPC sa le faci plangere. Edited by mariusik88, 09 September 2014 - 15:02. |
#4046
Posted 09 September 2014 - 17:02
generalmotors, on 09 septembrie 2014 - 14:26, said:
Nu mai ai alt cont pe Softpedia? Sigur, sigur? "momendat" nu este substantiv; el vine de la "moment dat" On topic: am inteles ca ai trecut la abonament bussines; adica pe persoana juridica? Daca e asa, conditiile sint altele, normal. Doar atat ai inteles tu din tot ce am reletat? Daca faceam abonament Optim pana sa trec de la ip dinamic la ip static,si ulterior treceam pe ip static, mi se anula abonamentul Optim? Ganditi in asamblu situatia.Cred ca esti un angajat RDS si ai scris cand erai catarat pe stalp. mariusik88, on 09 septembrie 2014 - 14:57, said:
Scuze de off topic: Nu puteti intelege si voi o data pentru totdeauna, daca platiti o suma de x lei pentru anumite servicii asta nu inseamna ca respectivul operator trebuie sa va faca voua toate poftele pe care le visati noaptea. Sunt oferte pentru persoane fizice si pentru persoane juridice, ele fiind supuse unor termeni si conditii. on topic: eu zic sa te duci la OPC sa le faci plangere. Nu vreau sa faca pofta nimanui, numai ca, mi se pare absurd conditiile gasite la ghiseu.Din ce in ce mai des, gasesim si un "dar".... Si tu, ca si colegul de mai sus generalmotors ati gandit cu punga pe cap. RDS-RCS e o firma privata care ofera servicii cu, conditii contractuale stabilte de ea.Conditiile,asa cum am mai intalnit pe parcurs, s-au mai schimbat din mers.Asa ca,fiti mai obiectivi. |
#4047
Posted 09 September 2014 - 17:41
Credeți că dacă închid 2 ab smart 12 (12€ fiecare) îmi dau ceva la retenție?
|
|
#4048
Posted 09 September 2014 - 19:45
LeThaL777, on 09 septembrie 2014 - 13:54, said:
....Curand, abonamentul de 1 Gb de internet , din motive tehnice, am cerut si mi s-a dat un ip static trecand la abonament bussines.... LeThaL777, on 09 septembrie 2014 - 13:54, said: ... pentru a contracta un abonament de 5 E pentru telefonia mobila..........,mi s-a spus ca nu pot contracta oferta de 5 E , pe motiva ca, am abonament bussines iar toate serviciile ar fi trebuit sa fie pe un singur contract.... LeThaL777, on 09 septembrie 2014 - 13:54, said: Concluzie: Platesc peste 200 lei pe luna in momentul de fata,am platit la timp si uneori in avans iar pentru faptul ca am facut un upgrade, imi cer 2 E in plus la adonamentul de optim nelimitat? LeThaL777, on 09 septembrie 2014 - 13:54, said: Nu diferenta de 2 E este problema, ci modul neprofesionalism in care s-a pus problema pentru un simplu abonat casnic care,plateste 50E lunar. LeThaL777, on 09 septembrie 2014 - 17:02, said:
Doar atat ai inteles tu din tot ce am reletat? Daca faceam abonament Optim pana sa trec de la ip dinamic la ip static,si ulterior treceam pe ip static, mi se anula abonamentul Optim? La a doua: da. De fapt nu pune problema asa. Corect ar fi: "Daca faceam abonament Optim pana sa trec de la contract pe persoana fizica pe unul pe persoana juridica......." pentru ca asta ai facut. |
#4049
Posted 10 September 2014 - 13:05
mai pune cineva oferta cu modelele de tablete si preturile lor? multam
|
#4050
Posted 10 September 2014 - 13:54
As fi curios si eu la o tableta daca ar exista in oferta una de 10 ''.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users