Accident tipic pentru romania, decizie politist incorecta, frustrare maxima
#19
Posted 26 December 2013 - 09:43
Quote ba se incadra daca accidentul/incidentul s-ar fi soldat cu victime, nu numai cu pagube materiale dar soferul troleibuzului nu avea de unde sa stie de victime daca nu a oprit Daca e cuvantul magic. Initiatorul topicului nu povestete nimic de victime... Edited by polizei, 26 December 2013 - 09:49. |
#20
Posted 26 December 2013 - 09:49
#21
Posted 26 December 2013 - 09:49
Nero-d, on 26 decembrie 2013 - 09:36, said:
oricum... pentru initiator... din ce povestesti... pare vina ta Inteligenta ta, din ce povesteste omul [puncte de suspensie] eu inteleg [puncte de suspensie] ca din 3 benzi [puncte de suspensie] una face obligatoriu [puncte de suspensie] dreapta si doua [puncte de suspensie] fac inainte [puncte de suspensie] Avand in vedere ca [puncte de suspensie] omul si-a tinut [puncte de suspensie] banda, unde-i vina lui? [puncte de suspensie] Ah, te-au deranjat punctele mele de suspensie puse de-an pwoolea? Edited by Arkouda, 26 December 2013 - 09:50. |
#22
Posted 26 December 2013 - 09:55
black_aro, on 26 decembrie 2013 - 00:07, said:
Cam asta este povestea si sper sa fie luata ca exemplu pentru cei ce au astfel de acidente cu vehiculele RATB. Acesti soferii isi aduc INTOTDEAUNA colegii de servici la politie si se declara martori, ca au fost in masina si ca au vazut totul si ca sub nici o forma nu este vina celui de pe RATB. Solutia salvatoare este sa aveti cel putin 2 martori cand ajungeti la politie pentru ca cealalata parte daca este de la ratb, VA AVEA INTOTDEAUNA UN MARTOR care rastoarna toata situatia reala, clara si evidenta a intamplarilor. Conduceti cu grija. Ala cu 102 spuse-se si unde e Elodia, polizei, on 26 decembrie 2013 - 09:11, said:
Zi multumesc ca ai scapat usor.....(defapt nu ai scapat , in instanta , RATB probabil o sa-ti ceara daune deoarece le-ai adus prejudicii materiale si de imagine pentru ca ai blocat autobuzul ) . + cu declaratia soferului ,cu ceva martori si cu niste filmulete de la camerele video din zona s-ar putea sa-ti faca vreun dosar penal+amenda sau zdup. 3) Organizarea sau participarea, In calitate de conducator de vehicul sau de animale, la Intreceri neautorizate pe drumurile publice se pedepseste cu Inchisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda. (4) Cu pedeapsa prevazuta la alin. (3) se sanctioneaza blocarea cu intentie a drumului public, daca se pune In pericol siguranta circulatiei ori se aduce atingere dreptului la libera circulatie a celorlalti participanti la trafic Daca nu-l blocai iti recomandam sa mergi mai departe in instanta , daca l-ai blocat iti recomand s-o lasi asa (ciocu mic si joc de glezne). Blocarea unui vehicol e diferita de a domeniului public, blocare care se face asa: Masina, Troleibuz, domeniu public, deci daca blocheaza cineva, e troleibuzul, o reminiscenta comunista ce trebuie desfintata! |
#23
Posted 26 December 2013 - 09:56
colegule... stai chill... nu ma deranjeaza nici macar insistenta ta prosteasca de a te erija in militianul incult al limbii romane si de a te face de ras...
succesuri! ca si regula de bun simt... nu astepti sa te fereasca sa u sa te protejeze un vehicul greu... camion, tramvai, tir, etc... ci tu te feresti de el sunt traume de care nici nu-ti dai seama pe moment... cand esti cald si urla adrenalina prin tine Edited by Nero-d, 26 December 2013 - 10:05. |
#24
Posted 26 December 2013 - 09:56
Am permis toate categoriile si asa este normal in 24 de ore trebuie sa te prezinti la politie dar esti obligat sa opresti sa vezi daca nu sunt victime .nu ca omori si tu te prezini in 24 de ore.
|
#25
Posted 26 December 2013 - 09:56
genius, on 26 decembrie 2013 - 09:49, said:
Înainte să ajungă să vorbească , şoferul troleibuzului nu avea de unde să ştie dacă sunt victime . Trebuia să oprească . Din oglinzi , de la pasageri si de la initiator cu care a discutat atunci cand se aflau in paralel. Nu are obligatia sa opreasca daca a tras concluzia ca nu au existat victime. Soferul autobuzului este obisnuit cu astfel de incidente in trafic (mai ales in Buc ) .Cu siguranta a vazut si a stiut tot ce misca in jurul lui.....dar din diverse motive nu a putut evita coliziunea.....poate unul dintre motive a fost acela de a nu-i rani pe pasageri. Acum noi nu facem decat sa dezbatem teoria chibritului....care a inceput de la faptul ca se incadra la fuga de la locul accidentului.(fara victime) Edited by polizei, 26 December 2013 - 09:59. |
#26
Posted 26 December 2013 - 09:57
genius, on 26 decembrie 2013 - 09:49, said:
Înainte să ajungă să vorbească , şoferul troleibuzului nu avea de unde să ştie dacă sunt victime . Trebuia să oprească . Nero-d, on 26 decembrie 2013 - 08:11, said:
conducerea RATB are o politica proasta... da afara orice sofer/vatman implicat intr-un eveniment de orice natura, cu vina sau fara de vina... lucru care practic exclude accidentele intentionate Cu deosebit de mici exceptii, 1 la 1 milion, in cazul unui accident, vina este de obicei impartita, in sensul ca si cel nevinovat are o mica parte de vina Ce-ar fi ca soferii acestor mastodonti sa faca pe justitiarii si sa te "arda" cum scoti putin botul in strada, cum te-a prins in offsaid? Edited by Highlander91, 26 December 2013 - 10:01. |
#27
Posted 26 December 2013 - 09:58
polizei, on 26 decembrie 2013 - 09:56, said:
Din oglinzi , de la pasageri si de la initiator cu care a discutat atunci cand se aflau in paralel. Nu are obligatia sa opreasca daca a tras concluzia ca nu au existat victime. Soferul autobuzului este obisnuit cu astfel de incidente in trafic (mai ales in , cu siguranta a vazut si a stiut tot ce misca in jurul lui.....dar din diverse motive nu a putut evita coliziunea. Acum noi nu facem decat sa dezbatem teoria chibritului....care a inceput de la faptul ca se incadra la fuga de la locul accidentului. Ce faci polizei, te strici acum dupa ce imi facusem o parere buna despre ce postezi? Intr-un accident rutier nu presupui nimic. Te dai jos sa verifici daca nu vrei sa infunzi puscaria ca prostul pentru fuga de la locul accidentului. Asa ar putea oricine sa se scoata afirmand: nu stiu domne, am presupus ca am lovit o oaie, d-aia nu m-am dat jos sa verific. Ce zici, merge scuza asta daca omori un om? Apropo, accident cu victime e si daca pasagera ajungea la spital cu o taietura la deget si necesita doua copci. Edited by Arkouda, 26 December 2013 - 10:01. |
#28
Posted 26 December 2013 - 10:01
A nu se confunda legalitatea cu moralitatea.....eu vorbeam strict de partea legala.
Corect este sa opresti si sa verifici .......insa nu poti impune unui sofer acest lucru daca el considera ca s-a asigurat indeajuns. Constatarea si metodele la care apeleaza, raman la latitudinea soferului atat timp cat legal acest lucru nu este impus/reglementat. Edited by polizei, 26 December 2013 - 10:08. |
|
#29
Posted 26 December 2013 - 10:02
Pai strict legal te dai jos sa verifici, stai doua minute de vorba cu cei afectati, sa te vada lumea pe acolo, pentru ca altfel ti se poate inscena ORICE.
|
#30
Posted 26 December 2013 - 10:05
#31
Posted 26 December 2013 - 10:33
Trebuie sa acorzi precedenta si prudenta mijloacelor de transport in comun. Sunt multe legi de irculatie in care mijloacele de transport in comun au privilegii in trafic fata de ceilalti participanti la trafic. Au o banda a lor de mers in unele cazuri, atunci cand vor sa plece din statie ei semnalizeaza iar ceilalti din spatele lor trebuie sa se opreasca ...
In unele tari UE am vazut multe accidente cu pagube materiale usoare gen far spar, bara sparta dar acele mijloace de transport implicate in accidente erau oprite pe marginea drumului vorbind si verificand situatia, nu fugind de la locul accidentului! Poate soferul troleibuzului era drogat, beat , psihopat un pericol pentru circulatia publica, noroc ca soferul masinei l-a blocat! Edited by CorneliuRos, 26 December 2013 - 10:34. |
#32
Posted 26 December 2013 - 10:34
#33
Posted 26 December 2013 - 10:40
genius, on 26 decembrie 2013 - 10:34, said:
Noroc , nenoroc , nu ai voie să faci aşa ceva . Edited by CorneliuRos, 26 December 2013 - 10:46. |
|
#34
Posted 26 December 2013 - 10:42
Eu sper sa ii oblige prin lege pe operatorii de transport in comun sa monteze camere pe masini. In felul asta soferii ar deveni mai responsabili la patrat.
CorneliuRos, on 26 decembrie 2013 - 10:40, said:
Vrei sa spui ca nu exista o lege in care cetateanul poate lua masuri drastice atunci cand un psihopat cu un mastodont plin de oameni care nu a simtit cand a bagat o masina la stramtoare ? Daca era un terorist? cetateanul nu poate face nimic doar sa cheme politia ? Da. Cetateanul nu are voie sa intervina pentru ca i se pare lui nustiu ce. E obligatoriu sa cheme politia. Pentru ca cetateanul zelos poate pune viata altor oameni in pericol. Politia are proceduri standard pentru fiecare situatie, despre care cetateanul habar nu are. |
#35
Posted 26 December 2013 - 10:48
Arkouda, on 26 decembrie 2013 - 10:42, said:
Eu sper sa ii oblige prin lege pe operatorii de transport in comun sa monteze camere pe masini. In felul asta soferii ar deveni mai responsabili la patrat. Da. Cetateanul nu are voie sa intervina pentru ca i se pare lui nustiu ce. E obligatoriu sa cheme politia. Pentru ca cetateanul zelos poate pune viata altor oameni in pericol. Politia are proceduri standard pentru fiecare situatie, despre care cetateanul habar nu are. In fine, cel care a procedat gresti a fost cel cu fordul din cauza ca nu a spus adevarul atunci cand a sunat politie si anume ca tocmai un troleibuz a dat peste el neoprindu-se la locul accidentului si suspecteaza ca soferul troleibuzului sa fie psihopat, drogat sau un posibil terorist iar ei au daoria apoi sa investigheze. Daca in sange se descopera ca nu este drogat atunci cu siguranta nu va trece de testul psihologic. Nu sa declare falsul adica ca sotia lui s-a lovit la deget si porcarii de astea... Edited by CorneliuRos, 26 December 2013 - 11:06. |
#36
Posted 26 December 2013 - 11:11
genius, on 26 decembrie 2013 - 10:05, said:
Strict partea legală , tu nu ai de unde ştii dacă au existat victime atâta timp cât tu nu ai discutat cu cei implicaţi . Ce parte legala ? Am intrebat pe initiator daca poate sa puna si niste poze cu masina lui lovita si vad ca nu le mai gaseste. Ca atare se pare ca si-a julit oglinda si orgoliul de sofer si cam atat. Probabil soferul de troleu a vazut ca si-a agatat putin oglinda in laterala lui si a mers mai departe.Sfarsit ! Daca ar fi oprit troleul in mijlocul drumului, ar fi blocat traficul si ar fi fost un tambalau mai mare pentru un incident irelevant. Numai ca, mister Ford Fiesta, nu suporta sa creada ca a gresit, mai ales ca era si cu sotia. Blocheaza drumul, blocheaza un mijloc de transport in comun, mai exact comite niste fapte penale si apoi cere sa i se faca dreptate. Cum ramane cu pasagerii din troleibuz, care au fost nevoiti sa continue drumul pe jos sau sa plateasca din nou ca sa ajunga acasa ? Fiecare dintre ei ar trebui sa faca o reclamatie la politie. Dupa aia, vedem cine are dreptate si cine nu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users