Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5707
Posted 25 June 2019 - 12:48
Eu am LG-uri și am setat Just scan la canalele HD și 16:9 la cele SD. Nu am probleme...
|
#5708
Posted 25 June 2019 - 16:59
Ca sa inteleg mai bine, spune-mi daca vezi acele liniute din partea stanga sus pe TVR 1 si daca poti seta canalele SD pe Just scan.
Pe un Philips de exemplu pot alege Full la posturile HD, dar nu si la cele SD, cum vreau eu de fapt si in cazul acestora. |
#5709
Posted 26 June 2019 - 08:12
Nu, nu văd acele liniuțe. Dar, cum ți-am scris mai sus, pe SD am pus în 16:9, Just scan e doar pe HD-uri...
|
#5710
Posted 26 June 2019 - 09:55
#5711
Posted 26 June 2019 - 10:13
Pentru HD setezi cînd ești pe un canal HD, iar pentru SD cînd ești pe un canal SD!
|
#5712
Posted 26 June 2019 - 16:43
Inseamna ca nu se poate face nimic in privinta afisarii imaginii in intregime pe transmisiunile 576i, ceea ce este cam aiurea din punctul meu de vedere pentru ca se pierde destul de multa imagine pe un televizor 4K deoarece acesta nu-mi permite sa modific setarile dupa cum doresc.
Pana si in aplicatia mobila Digi Online se poate vedea imaginea completa, de exemplu pe TVR 1, TVR 2, Digi World, National Geographic, in timp ce pe televiozarele smart acest lucru nu este posibil. Probabil ca pe televizoarele cu rezolutie UHD se pierde mai mult din imagine decat pe cele FullHD, iar rezultatul este oribil. Efectiv nu imi mai place sa urmaresc astfel de canale din acest motiv. |
#5713
Posted 26 June 2019 - 16:45
Trebuie să fie o setare în care să se vadă imaginea fără liniuțe!
|
#5714
Posted 24 July 2019 - 21:50
Cum pot dezactiva solicitarea codului pin ci+ pt modelul nou?
|
#5715
Posted 20 October 2019 - 07:49
salut,
am o problema cu unul dintre tv-urile parintilor. au trecut la digi de curand si au un tv cu receiver hd si pentru celalalt am coamndat smart card ci. tv-ul asta a fosa la mine la bucuresti si a mers cu card ci+ de la upc. acum cu noul card de la digi ramane in autentificare la 90%. asa ramane minute intregi. nu stiu daca am asteptat mai mult de 15 min. ceilidh's de la digital day din umeri. merita sa mai incerc, sau comand un receiver hd si gata? |
#5716
Posted 20 October 2019 - 12:48
Verifică dacă ora e setată corect în televizor.
Edited by crislacor, 20 October 2019 - 12:51. |
|
#5717
Posted 20 October 2019 - 12:49
Sa te asiguri ca ai ora setata corect pe televizor. Daca ora din televizor nu corespunde cu ora reala nu se face autentificarea pana la capat.
|
#5718
Posted 20 October 2019 - 13:10
Am setat în toate felurile ora. Si automat si manual.
Ora este ok. Tv-ul nu e smart din pacate. Nu are actualizare de software. Vede cam-ul dar se blochează de fiecare dată în 90%. Am dar reinitializare la cam de pe contul digi. Nimic Au venit 2 băieți de la digi cu mâinile în buzunar... au plecat dând din umeri... |
#5719
Posted 20 October 2019 - 13:43
Dacă televizorul a lucrat cu un CAM CI+ de la UPC, trebuie să meargă și cu unul de la Digi! Eventual verifică CAM-ul pe un televizor care deja lucrează cu un asemenea dispozitiv, dacă și acolo va face figuri e clar, trebuie schimbat...
|
#5720
Posted 20 October 2019 - 14:48
crislacor, on 20 octombrie 2019 - 13:43, said:
Dacă televizorul a lucrat cu un CAM CI+ de la UPC, trebuie să meargă și cu unul de la Digi! Eventual verifică CAM-ul pe un televizor care deja lucrează cu un asemenea dispozitiv, dacă și acolo va face figuri e clar, trebuie schimbat... Au avut cei de la digi un cam în masina(de test) L-au probat pe al lor pe tv-ul meu. Aceeași poveste. 90%. Ramane sa il schimb cu un receiver. Cam-urile astea noi sunt o prostie. |
#5721
Posted 20 October 2019 - 20:41
|
#5722
Posted 21 October 2019 - 08:38
crislacor, on 20 octombrie 2019 - 20:41, said:
Ok, cere să ți-l schimbe, poate chiar au vreunul clasic pe acolo! Lasă receiver-ul pentru ultima, ultima soluție... miercuri se duce tata sa vada ce poate face... cel mai probabil isi va lua receiver... el nu intelege f bine treaba cu acel card.... pe mine ma fascineaza incrancenraea lui... cu acel card are acces la inca 4 canale, pe al doilea TV |
#5723
Posted 21 October 2019 - 20:38
Viasat Nature, Viasat History, TV 1000, BBC Earth si History Channel SD. Pt Film Now trebuie activata optiune. Ca si pt HBO Maxpack, Digi 4K, SuperOne.
|
#5724
Posted 09 November 2019 - 15:37
Al meu aseară mi-a făcut emoții .Pe toate canalele era Fără semnal .
Voiam să sun la call center dar mi-a venit ideea întâi să îl scot să văd ce se întâmplă . Surpriza a fost că fără card mergeau posturile . Am reintrodus card cam ul și eroarea s-a rezolvat . A mai pățit cineva asta? Ce sa fi avut ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users