Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5671
Posted 13 November 2018 - 13:37
DanyPMN, on 06 noiembrie 2018 - 15:22, said:
Salut, Cu noul OLED803 de la Philips am următoarea problemă: introduc Smart CAM-ul în TV, decodează canalele codate dar: - după câteva minute, periodic, apare fereastra care îmi zice că postul e scrambled și nu poate fi decodat (asta în timp ce pe fundal se vede imaginea și merge sunetul); pot să dau exit la fereastra aceea și merge okay pentru ceva timp - nu pot înregistra cu DVR-ul încorporat nici un canal codat, îmi oprește înregistrarea instant ce o pornește pe motiv că „channel is scrambled, please check your CI+ card” - deși nu văd ce legătură ar avea, canale precum HBO HD (care, zic eu, ar trebui să se vadă perfect) afișează artefacte uneori; nu se întmplă pe alte canale HD la liber A mai întâmpinat cineva? Am pus sesizare, a venit echipa tehnică, mi-au zis sincer că ei așa ceva nu au mai văzut. Mi-au recomandat să iau un card cu cip încorporat (eu având chiar prima generație de carduri, din 2014). Am pus comandă specificând că vreau cu cip, a venit echipamentul și e tot cu card. Mersi anticipat! Salut, eu as incerca sa fac un update de firmware la TV. Am avut si eu probleme de initializare a CAM-ului la un Samsung, total aleatoare, pareau sa nu aiba nicio logica. Am facut update de firmware la TV si s-a rezolvat. Am cautat pe net, vad ca e o versiune de firmware din 4 septembrie 2018 pentru modeul tau de TV. Banuiesc ca tu ai o versiune mai veche. Fa o incercare. Eu am gasit AICI pentru Philips 55OLED803/12. Procedura de update pentru Philips o ai AICI Bafta! |
#5672
Posted 13 November 2018 - 13:44
Salut și mersi de sfat!
Am update-ul acela din 4 septembrie, e ultimul înainte de celebrul upgrade la versiunea de Android care conține Google Assistant pe TV. Cică va veni la începutul lui ianuarie. Am fost în service-ul Digi (la recomandarea lui catalinman căruia îi mulțumesc) și au zis băieții de acolo că au mai auzit treaba asta. Aștept acum să apară vreun Irdeto sau update-ul de la Philips. Norocul e că funcționează „cât de cât”, în sensul că decriptează și uneori funcționează fără eroare pe acele canale codate. |
#5673
Posted 19 November 2018 - 18:19
respect tuturor
am cumparat un tv Televizor LED Philips, 80 cm Full HD SI fol.DIGI SMART si am o problema............ cand il aprind apare ultima imagine de cand l-am stins ultima data (cca 5-10 sec) si dupa aceea se actualizeaza singur este vreun motiv de ingrijorare? PS; mentionez ca la celalalt tv (de aceasi marca) folosesc decodor SD si nu problema mentionata mai sus as aprecia daca m-ar lamuri cineva si pe mine multumesc Edited by trabby, 19 November 2018 - 18:20. |
#5674
Posted 20 November 2018 - 10:02
N-am mai auzit de asemenea manifestări și, în principiu, Digi Smart-u' nu are de-a face decît cu canalele criptate. Pentru a-l scoate complet din ecuație, folosește o perioadă televizorul fără CAM și vezi dacă mai „sughite”. Dacă da, e clar că trebuie să vorbești cu cei de la Philips...
|
#5675
Posted 23 November 2018 - 20:35
Salutare. Care mai este timpul de așteptare pentru ele?
|
#5676
Posted 24 November 2018 - 16:08
#5677
Posted 18 December 2018 - 14:52
Noile CAM-uri (Digi CAM Plus) folosesc criptare Nagra (in baza de date figureaza cu Nagra 5).
|
#5678
Posted 23 December 2018 - 22:15
De ce nu ramane memorat sunetul dolby la HBO si Pro TV hd?
Daca schimb programul trebuie sa selectez iar sunetul dolby. Si cum schimb limba romana din ghidul HBO, nu vreau sa vad denumirile filmelor in romaneste, vreau sa le vad in engleza. TV-ul este un samsung seria nu7102. Edited by gigoto, 23 December 2018 - 22:15. |
#5679
Posted 05 January 2019 - 20:42
@gigolo: lasă la setari sunet(optiuni de difuzare audio),limba audio pe engleză.
În ceea ce privește EPG-ul cu denumirea originală in engleză, nu se poate, așa sunt emise de cablist(banuiesc că ai Digi).Și eu țin meniul televizorului tot pe română asta ca să-mi afișeze corect EPG-ul, majoritatea programelor fiind în română. bits, on 23 noiembrie 2018 - 20:35, said:
Salutare. Care mai este timpul de așteptare pentru ele? Edited by bits, 05 January 2019 - 20:40. |
#5680
Posted 08 January 2019 - 21:24
Buna seara, acuma nu de mult am vazut ca unele canale de pe digi smart cam im spune ca cardul nu este introdus corect si de acea unele canale nu im merg,dar ieri inca mia mers aceste canale nu stiti ce poate fii problema??
|
|
#5681
Posted 13 January 2019 - 16:26
A mai pățit cineva ca, în timp ce viziona FilmNow sau HBO, să apară meniul DigiSmartCAM cu mesajul "SmartCAM introdus greșit (24)"?
Mie mi-a apărut acest mesaj în timp ce mă uitam la Pearl Harbour pe FilmNow. |
#5682
Posted 13 January 2019 - 16:41
Daca mai iti apare aceasta eroare ca digi smart card introdus gresit,opreste televizorul asteapta 20 de secunde si aprinde din nou televizorul sinosa iti mearga asta am facut si eu.
|
#5683
Posted 13 January 2019 - 17:52
Tudor75, on 10 ianuarie 2019 - 23:32, said: Azi s-a codat si la mine Filmnow, dar doar pe CAM-ul Irdeto, pe cel Nagra merge fara probleme. Eu am modelul cu cartela si nu imi (mai) decodeaza Film Now, dar il pot schimba cu unul care are alt tip de criptare? Sau pana la urma va fi blocat accesul si pe acela cu care (inca) se vede postul respectiv? |
#5684
Posted 13 January 2019 - 18:48
Nu conteaza tipul de cartela, insa fiecare cartela primeste informatiile de autorizare in mod individual. Probabil la colegul a fost o eroare si i-au blocat accesul pe una din cartele dar nu [inca] si pe cealalta.
Si pentru a fi mai exacti: ce se intampla nu este ca se cripteaza Film Now, ca a fost criptat intotdeauna (altfel s-ar fi vazut si FARA CAM/ decodor), ci se elimina autorizarea de a-l viziona. |
#5685
Posted 14 January 2019 - 17:56
Mi-am dat seama ca nu am formulat prea bine, dar conteaza ca s-a inteles la ce m-am referit.
Multumesc pentru explicatii. |
|
#5686
Posted 03 February 2019 - 00:03
Salutare! Detin un televizor LG,televiziune de la RDS si am achizitionat un SMART CAM Plus pe care l-am inserat in TV. L-a "vazut" a instalat cardul insa la programele criptate (TV 1000 de exemplu, HBO) primesc mesajul "Setarea este in curs de finalizare, acest lucru poate dura cateva minute...."
Am inchis tv, redeschis la fel face. Ce sa fie oare? |
#5687
Posted 03 February 2019 - 00:14
Il lasi pe un post codat vreo 15..30 de minute. Daca nu apare imaginea, fie resetezi cardul din contul personal, fie suni in call center sa ti-l reinitializeze.
|
#5688
Posted 04 February 2019 - 13:58
cove_adrian, on 03 februarie 2019 - 00:03, said:
Salutare! Detin un televizor LG,televiziune de la RDS si am achizitionat un SMART CAM Plus pe care l-am inserat in TV. L-a "vazut" a instalat cardul insa la programele criptate (TV 1000 de exemplu, HBO) primesc mesajul "Setarea este in curs de finalizare, acest lucru poate dura cateva minute...." Am inchis tv, redeschis la fel face. Ce sa fie oare? Lasa-l sa mearga mai mult timp, se activeaza mai greu smart cam-urile astea noi. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users