Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5635
Posted 19 June 2018 - 11:49
Pun si eu aici o intrebare.
De cateva luni nu mai merge receptia pachetului Maxpack, mai exact de la schimbarea abonamentului (trecere pe GPON), cu mesajul ca nu sunt abonat, eroare 10 (pe card CI+) si un mesaj similar pe decodorul HD. Abonamentul evident ca e platit si cuprinde pachetul respectiv. De doua ori au fost echipe tehnice avand precizarea ,,pachetul e activat". Cartela e buna (Digi Film si TV 1000 se vad), de altfel daca ar fi fost problema tehnica ar fi mers pe decodorul HD. Cineva din echipa sugera ca poate ar fi bine sa trec si televiziunea pe fibra, desi WTF, a mers inainte. A mai intalnit cineva problema asta particulara? Nu prea ma uit la canalele TV, dar mi se pare aiurea sa nu se rezolve de atat timp. |
#5636
Posted 19 June 2018 - 12:40
au fost incompetenti probabil. Suna la ei sa ti le reactiveze sau iti reseteze cartelele si se rezolva
|
#5637
Posted 19 June 2018 - 13:37
De resetat au facut de mai multe ori, si din centrala si loco din tableta.
Iar la comercial cand sun spune ca nu e de la ei, ca pachetul e activat. |
#5638
Posted 22 June 2018 - 05:54
Am făcut comandă pentru un Digi Smart CAM de 5 săptămâni și nimic deocamdată.....
Edited by Herman01, 22 June 2018 - 05:55. |
#5640
Posted 11 July 2018 - 15:33
Eu am avut instalarea TV vineri 06 iulie si azi 11 iulie m-au sunat ca imi expediaza CAM-ul prin curier.
Eu zic ca e bine, Sa vedem daca vine unul nou sau unul refolosit. |
#5641
Posted 11 July 2018 - 19:12
Ai facut contract pentru CATV ? Parca ziceai ca nu vrei sa mai bagi cablu tv pe motiv de cabluri intinse prin casa. ))
Bine ca bagi acum la sfarsitul Campionatului Mondial de Fotbal si nu inainte de inceperea lui. |
#5642
Posted 11 July 2018 - 21:58
catalinman, on 11 iulie 2018 - 19:12, said:
Ai facut contract pentru CATV ? Parca ziceai ca nu vrei sa mai bagi cablu tv pe motiv de cabluri intinse prin casa. )) Bine ca bagi acum la sfarsitul Campionatului Mondial de Fotbal si nu inainte de inceperea lui. Greu convins nevasta, mutat cu totul fibra, habemus cablu. Mai urmează și UCL la Digisport ) Edited by daniel28, 11 July 2018 - 21:59. |
#5643
Posted 16 July 2018 - 17:24
Buna ziua,
Stie cineva cum se traduce codul de eroare 16 la un smart cam de la Digi ? |
#5644
Posted 30 July 2018 - 18:57
Am si eu o problema, poate ma ajuta cineva de aici inainte sa sun la Digi.
Am doua televizoare, de cateva zile pe un televizor nu imi mai merge programul 52 (Viasat Nature) - imi spune program codificat. Pe celalalt televizor merge. Amandoua televizoarele sunt smart LG si ruleaza cu CI. Am incercat sa schimb intre ele cardurile, dar pe tv-ul pe care nu merge tot nu merge, pe celalalt apare programul cu oricare CI. Am si rescanat programele si tot nimic. Imi aduc aminte ca am facut actualizare de software de curand pe cel pe care nu merge. Desi facusem actualizare putin mai de mult si pe celalalt TV. Aveti vreo idee? |
|
#5645
Posted 30 July 2018 - 19:46
Încearcă o revenire la setările din fabrică, fără CAM introdus. După ce ai făcut repornirea (cu scanare cu tot), bagi CAM-ul și îi faci și acestuia o reinițializare. Poate își dă drumul...
|
#5646
Posted 03 August 2018 - 18:25
crislacor, on 30 iulie 2018 - 19:46, said:
ĂŽncearcă o revenire la setările din fabrică, fără CAM introdus. După ce ai făcut repornirea (cu scanare cu tot), bagi CAM-ul și Ă®i faci și acestuia o reinițializare. Poate Ă®și dă drumul... A mers asa la mine. Am avut aceeași problema cu cardul după update de soft la TV. |
#5647
Posted 21 August 2018 - 12:20
#5648
Posted 21 August 2018 - 15:15
Dar ce treaba are ‘ID retea’ cu cablul RDS-ului? Parca stiam ca pentru RDS nu ai nevoie de asa ceva la scanare (la UPC da, ai nevoie).
|
#5649
Posted 21 August 2018 - 15:20
E pentru scanarea canalelor in ordinea pusa de DIGI.
Scuze de off-topic. |
|
#5650
Posted 27 August 2018 - 17:06
Comandat a doua oara smart cam CI+.
Poate acum este cu noroc, sa se pupe cu al meu tv, prima data se vedea mai nașpa decit cu decodorul. Comandat ieri noaptea, azi am primit telefon, ca vine mîine, prin curier. |
#5651
Posted 28 August 2018 - 14:01
A venit azi pe la 10:30.
In plic, fara cutie, nu stiu daca este nou sau utilizat. Are bagat in el si un card/sim, dar eu am deja unul, la decodor. Attached Files |
#5652
Posted 28 August 2018 - 15:21
Lol, logic ca nu o sa folosesti smartcardul de la decodor. Decodorul este imperecheat cu smartcardul lui.
La fel si modulul CAM CI+, trebuie sa folosesti modulul CAM CI+ impreuna cu smartcardul din el (asta daca vrei sa iti functioneze). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users