Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Apr 05 2024 18:07, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
41
#11593
Posted 03 November 2016 - 10:19
[ http://www.speedtest.net/result/5767477407.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Untitled2.jpg 37.37K 14 downloads Untitled1.jpg 6.99K 13 downloads Edited by tdan08, 03 November 2016 - 10:19. |
#11594
Posted 03 November 2016 - 10:29
La mine apare eroare pe mai multe servere
UPC.png 300.12K 11 downloads Am repornit Connect box-ul si e ok [ http://www.speedtest.net/result/5767509945.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Repornirea/sincronizarea se face in 4 minute.Cam mult. |
#11595
Posted 03 November 2016 - 11:11
Dureaza foarte mult sincronizarea la Conect Box dupa un restart, la mine cel putin cred ca dureaza mai mult de 4 minute, vreo 5-6 cred, dar acum e bine ca nu mai am nevoie de restarturi repetate, nu mai face figuri dupa update-ul de soft, inainte pateam acelasi lucru cu ce a postat mai sus Dorin_2k.
Deci recomand pentru a scapa de aceste neajunsuri sa sunati la RC si sa le spuneti ca aveti probleme si sa va faca update de soft la Conect Box, dar sa sunati atunci cand aveti aceste probleme fara sa dati restart la router ca sa vada si ei ca nu functioneaza cum trebuie. [ http://www.speedtest.net/result/5767593251.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11596
Posted 03 November 2016 - 14:29
Eu am sunat cand aveam probleme si mi-au zis ca nu sunt probleme de retea, deci nu-mi fac acel update. Dar ca-mi vor inlocui modemul. Le-am zis ca oricum primesc unul cu acelasi soft, deci cu aceleasi probleme. Nu-i mai sun, sa fie sanatosi, se apropie ziua in care le voi zice pa.
|
#11597
Posted 03 November 2016 - 15:40
yonutz80ro, on 03 noiembrie 2016 - 14:29, said:
Eu am sunat cand aveam probleme si mi-au zis ca nu sunt probleme de retea, deci nu-mi fac acel update. Dar ca-mi vor inlocui modemul. Le-am zis ca oricum primesc unul cu acelasi soft, deci cu aceleasi probleme. Nu-i mai sun, sa fie sanatosi, se apropie ziua in care le voi zice pa. [ http://www.speedtest.net/result/5768187381.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11599
Posted 03 November 2016 - 16:45
marianeugendinca, on 03 noiembrie 2016 - 15:40, said:
Cel mai usor rezolvi direct din contul de MyUPC,le explici acolo ca trebuie sa il repornesti la fiecare 2-3zile si ca ai inteles ca noul soft CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-2-NOSH rezolva aceasta problema.Eu am facut sesizarea seara si a doua zi au instalat noul soft fara sa fiu sunat de cineva.In rest totul functioneaza perfect. Asa am facut si m-au sunat a doua zi cu povestea de mai sus. Nu mai incerc ca nu am cu cine. |
#11600
Posted 03 November 2016 - 17:01
Eu zic sa mai insisti,cel mai probabil mesajul tau a ajuns la omul nepotrivit.Explica-le in mesaj ca problema este cu softul modemului nu cu reteaua,poate de data asta ai noroc.
|
#11601
Posted 03 November 2016 - 18:47
Am lasat un mesaj in cont, m-au sunat, m-au pus sa apas 20 secunde pe butonul de reset, s-au pierdut toate setarile, am refacut tot si.. tot softul vechi il am.
Au zis ca asta e procedura pt deranjamentele de acest tip. Ca el nu stie nika de firmware. Ce sa zic? ;( |
#11602
Posted 03 November 2016 - 19:55
Ati nimerit operatori nepriceputi, eu am sunat la RC la tehnic si am vb cu cineva, i-am explicat ca am facut si reset de atatea ori si ca trebuie restartat la 2-3 zile si ca e de la soft pentru ca alti abonati care aveau acelasi probleme dupa update-ul de soft li s-au rezolvat problemele si modemul merge bine dupa update, m-a mai intrebat cate routere am, ca lui ii aparea ca aveam 2 routere, i-am zis ca am doar 1 singur router si pc-ul, pana la urma nu a scapat de mine si a dat drumul la update.
Eu zic sa insistati pana dati de cineva care se pricepe si e mai bine intentionat si o sa se rezolve. |
|
#11603
Posted 03 November 2016 - 23:42
dorin_2k, on 03 noiembrie 2016 - 18:47, said:
Am lasat un mesaj in cont, m-au sunat, m-au pus sa apas 20 secunde pe butonul de reset, s-au pierdut toate setarile, am refacut tot si.. tot softul vechi il am. Au zis ca asta e procedura pt deranjamentele de acest tip. Ca el nu stie nika de firmware. Ce sa zic? ;( Ii spui seria de la noul soft si daca face pe prostu sau chiar este ceri sa vorbesti cu cineva care sa aiba habar dar iti spun daca ii spui ca vrei sa treci de la softul seria la softul seria ptr motivele....o rezovi garantat!!!Si cred ca call centerul este pe undeva pe la Cluj si toti operatorii de acolo stiu despre ce este vorba Edited by newrazvan, 03 November 2016 - 23:44. |
#11604
Posted 04 November 2016 - 06:08
Am mai lasat un mesaj din myupc. Am scris exact versiunea de soft, am pus si ps de mai sus. Sa vad daca asa merge.
|
#11605
Posted 04 November 2016 - 08:39
#11606
Posted 04 November 2016 - 10:34
Aici e ca la loto 6/49. Trebuie sa joci pana câștigi... Sau poate nu câștigi niciodată...
|
#11607
Posted 05 November 2016 - 07:43
Eu am scris pe my upc despre problema,le am spus despre noul update și a doua zi m a sunat o tanti de la ei și mi a zis ca în 10 min îmi face update.fara prea multe bătăi de cap.ati dat voi peste cineva care habar nu are despre treaba asta.
|
|
#11608
Posted 05 November 2016 - 11:13
Și eu confirm ca e mult mai bună ultima versiune. Înainte aveam mari probleme cu connect boxul.
|
#11609
Posted 05 November 2016 - 12:09
Eu de cand am primit Compalul l-am pus intr-o priza programabila care-l trimite la nani in fiecare noapte intre 2 si 6. Nu stiu cum se comporta fara a face asta, inainte de a-l primi am aflat ca e cam gingas si cere restart, mai bine ii dau eu preventiv. Merge in parametri de la inceput.
|
#11610
Posted 05 November 2016 - 17:27
[ http://www.speedtest.net/result/5774171911.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users