Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bicicleta electrica
Last Updated: May 23 2015 11:14, Started by
stryx
, Aug 06 2013 23:22
·
0
#19
Posted 31 March 2014 - 22:56
E vid in legislatie si nu e singurul.
Dupa directiva UE, e moped clasa 2 (max 1KW si max 25Kmph). |
#20
Posted 05 April 2014 - 08:45
undercoverbrother, on 31 martie 2014 - 22:56, said:
E vid in legislatie si nu e singurul. Dupa directiva UE, e moped clasa 2 (max 1KW si max 25Kmph). Edited by gsmgsa, 05 April 2014 - 08:46. |
#21
Posted 05 April 2014 - 10:26
La bicicleta electrica sigur nu e bagat. Trebuia sa aibă pedale si max 250W.
Nu. Chestia cu clasa 2 nu e la noi in legislatie. Incearca sa-i adaptezi niste pedale, mai mult sau mai putin functionale si mergi si tu pe principiul "s-a rupt lantul". |
#22
Posted 05 April 2014 - 10:42
undercoverbrother, on 05 aprilie 2014 - 10:26, said:
La bicicleta electrica sigur nu e bagat. Trebuia sa aibă pedale si max 250W. Nu. Chestia cu clasa 2 nu e la noi in legislatie. Incearca sa-i adaptezi niste pedale, mai mult sau mai putin functionale si mergi si tu pe principiul "s-a rupt lantul". |
#23
Posted 05 April 2014 - 11:26
Il bagi la primarie si asta e. Vei putea merge pe strada si pe unde nu au voie bicicletele dar nu si pe banda de biciclete sau prin alte locuri pe unde nu ai voie cu un scuter.
Va trebui casca daca ii pui numar si un permis de orice categorie. Parerea mea e ca ai parte mai mult de dezavantajele celor doua decat de avantaje. Sincer mai bine il vinzi chiar daca pierzi si iei ori un scuter pe benzina sa poti merge cum trebuie in trafic cu el si sa stii de ce te complici cu inmatriculatul si restul, ori o bicicleta electrica sa mergi pe unde merg bicicletele si sa nu-ti bati capul. Daca nu, ii pui pedale. |
#24
Posted 05 April 2014 - 22:11
undercoverbrother, on 05 aprilie 2014 - 11:26, said:
Il bagi la primarie si asta e. Vei putea merge pe strada si pe unde nu au voie bicicletele dar nu si pe banda de biciclete sau prin alte locuri pe unde nu ai voie cu un scuter. Va trebui casca daca ii pui numar si un permis de orice categorie. Parerea mea e ca ai parte mai mult de dezavantajele celor doua decat de avantaje. Sincer mai bine il vinzi chiar daca pierzi si iei ori un scuter pe benzina sa poti merge cum trebuie in trafic cu el si sa stii de ce te complici cu inmatriculatul si restul, ori o bicicleta electrica sa mergi pe unde merg bicicletele si sa nu-ti bati capul. Daca nu, ii pui pedale. Multumesc inca o data. Numai bine! |
#25
Posted 21 May 2015 - 20:43
Nu e buna bicicleta electrica...Pentru ca dupa cateva cicluri de incarcare se duce bateria..Sau daca o tii iarna in casa nefolosita, vara cand o pui iar in functiune usor, usor va muri...Plus ca un acumulator te costa cat un kit..Normal era ca in pretul unui kit de 1300 sau 1500 lei sa fie inclus si acumulatorul..Atunci se mai merita sa cumperi un kit..Dar sa iei un kit sa dai 1500 lei si inca atata pe acumulator, nu faci nimic..Are un vecin asa ceva si de cateva luni plange ca nu are bani sa schimbe acumulatorul ca i s-a dus si e prea scump sa cumpere altul..Acumulatorii sunt atat de scumpi si te tin cam un an de zile..O baterie de masina este mult mai ieftina si te tine si 5-7 ani...Si cum vremea asta e schimbatoare iar la meteo zice ca va fi timp frumos si te trezesti ca brusc incepe sa ploua cand esti pe o bicicleta electrica ce faci? Ce faci cand o intra apa la controler sau motor? Vor fi bune atunci cand bateriile vor avea o durata mult mai mare de viata si nu intre 800 si 1000 de cicluri de incarcare..Sau cand acumulatorii vor fi mult mai ieftini sa zicem 400-500 ron sau chiar mai putin...Eu am 2 biciclete din care una o am cu un motor termic de 4 ani de zile..Iar in afara de zgomot si miros alte probleme nu am avut cu acel motor..In afara ca bag benzina si ulei, si ca am schimbat doar o data un cablu de ambreaj care costa doar 10 ron alte probleme nu am avut...Si este chinezesc..Dar l-am si ingrijit..Pe mine ma batea gandul sa imi iau si un kit electric dar cand am auzit ca multa lume se plange de acumulatori ca tin un an si un pic, ca sunt prea scumpi, am renuntat la idee..
Edited by Geo880, 21 May 2015 - 20:45. |
#26
Posted 23 May 2015 - 11:14
Geo880, on 21 mai 2015 - 20:43, said:
Nu e buna bicicleta electrica...Pentru ca dupa cateva cicluri de incarcare se duce bateria..Sau daca o tii iarna in casa nefolosita, vara cand o pui iar in functiune usor, usor va muri...Plus ca un acumulator te costa cat un kit..Normal era ca in pretul unui kit de 1300 sau 1500 lei sa fie inclus si acumulatorul..Atunci se mai merita sa cumperi un kit..Dar sa iei un kit sa dai 1500 lei si inca atata pe acumulator, nu faci nimic..Are un vecin asa ceva si de cateva luni plange ca nu are bani sa schimbe acumulatorul ca i s-a dus si e prea scump sa cumpere altul..Acumulatorii sunt atat de scumpi si te tin cam un an de zile..O baterie de masina este mult mai ieftina si te tine si 5-7 ani...Si cum vremea asta e schimbatoare iar la meteo zice ca va fi timp frumos si te trezesti ca brusc incepe sa ploua cand esti pe o bicicleta electrica ce faci? Ce faci cand o intra apa la controler sau motor? Vor fi bune atunci cand bateriile vor avea o durata mult mai mare de viata si nu intre 800 si 1000 de cicluri de incarcare..Sau cand acumulatorii vor fi mult mai ieftini sa zicem 400-500 ron sau chiar mai putin...Eu am 2 biciclete din care una o am cu un motor termic de 4 ani de zile..Iar in afara de zgomot si miros alte probleme nu am avut cu acel motor..In afara ca bag benzina si ulei, si ca am schimbat doar o data un cablu de ambreaj care costa doar 10 ron alte probleme nu am avut...Si este chinezesc..Dar l-am si ingrijit..Pe mine ma batea gandul sa imi iau si un kit electric dar cand am auzit ca multa lume se plange de acumulatori ca tin un an si un pic, ca sunt prea scumpi, am renuntat la idee.. Salut!Merg din 2010 pe biciclete electrice zi de zi cateva zeci de km,indiferent de anotimp,e mult mai avantajos decat cea cu motor cu benzina,am avut si asa ceva si am renuntat,bateriile au durata de viata ceva mai mare(chiar si cele cu pb,daca sunt incarcate si descarcate corespunzator) chiar daca costa initial ceva mai mult isi scot banii in timp.Daca nu folosesti bicicleta iarna,trebuie doar sa fii atent ca bateria sa nu se descarce sub o anumita limita,asta inseamna ca trebuie pusa de 1-3 ori la incarcat pe perioada iernii.Plus ca poti gasi mult mai ieftin la sh si kituri si baterii,ultima,pe care merg in prezent(36V/250W brushless,cu baterie li fe po 36V/20A )m-a costat in total undeva la 1200 lei.Numai bine,bafta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users