Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Asigurare auto romaneasca in Europa
Last Updated: Jul 28 2013 00:57, Started by
klwdyu
, Jun 09 2013 03:21
·
0
#19
Posted 09 June 2013 - 13:40
Rezolva-ti problemele colegu' ca faci urat peste tot si din orice.
Cu placere, pe aria de cumparare. |
#21
Posted 09 June 2013 - 14:51
Arkouda, on 09 iunie 2013 - 13:37, said:
Adica imi explici ce se intampla cand trec frontiera? Eu nu vorbeam de feribot acum. Vorbesc de UE, la modul general. Se uita politistul in scarba, cu multa greata la buletinul romanesc si ti-l azvarle inapoi. Acum ai inteles? Nu te inregistreaza nicaieri. Asteptam linkurile alea care sa-ti sustina recomandarile experte. Nu trebuie sa te inregistreze,cand esti oprit trebuie sa faci dovada cand ai intrat in Uk.Dar.... toata lumea stie ca exista rezervari online care se pot si anula dupa ce primesti confirmarea de booking,asa ca nu prea se deranjeaza sa te mai opreasca.Mai ales ca UK nu are taxa de inmatriculare deci nu ai ce sa eviti.Insa faza cu biletul de ferry se intampla des in Irlanda. |
#22
Posted 09 June 2013 - 15:48
f300, on 09 iunie 2013 - 06:23, said:
Marea, marea majoritate a romanilor (e drept in general in tari cu volanul pe partea care trebuie) "se fac ca ploua" si atita timp cit nu te dai singur de gol nu are de ce sa nu mearga treaba. Asigurarea e valabila in mod sigur. Daca te apuci sa faci acte si sa iti anunti asigurarea este extrem de posibil sa te loveasca cu echivalentul a 2000-3000 lire si ei. Oricum daca nu ai o naveta prea mare de facut, mai ales ca student, iti recomand o bicicleta, eventual electrica daca nu te tin picioarele sa mergi asa de mult cit ti-ai dori cu forte proprii. Am de mers destul de mult zilnic, gen 15-20 de km, asta pentru ca job-ul, casa si universitatea sunt in 3 locatii diametral opuse in oras. Poate pentru Londra e ok o bicicleta, am luat in calcul chiar si o bicicleta electrica, dar nu si pentru aici. Studiez in N-E -ul Scotiei si vremea este oribila, cel putin iarna. La mine ar fi problema cu biletul de ferry, nu e atat de aproape Dover-ul de mine. Ar fi mai usor sa ajung in Irlanda, daca ma gandesc bine. undercoverbrother, on 09 iunie 2013 - 12:06, said:
Poti folosi masina doar daca muncesti cu contract pe perioada determinata sau faci niste studii de scurta durata. Altfel trebuie inmatriculata dupa 6 luni DAR DOAR DACA ESTE PE NUMELE TAU. Daca este pe numele altcuiva care nu sta in Anglia, nu-l poate obliga pe respectivul sa-si inmatriculeze masina acolo si nici nu poate interzice circulatia masinii la ei atata timp cat are ITP si asigurare. Conditia obligatorie pt care se aplica legea este ca persoana care o detine sa locuiasca la ei. Masina pe numele parintilor, procura si la revedere. Idem leasing. Sunt multi puleti de la multinationale care isi iau masina in leasing din Romania si o tin la ei acasa, masina care altfel nu si-ar fi permis s-o tina la ei in tara. Recomand una cu volan pe dreapta, inmatriculata in Ro. Sunt mai ieftine. Ai putea sa te risti si la o bulgaroaica dar e cu cantec cu asigurarile. Asa ma gandeam si eu, o masina inmatriculata deja inmatriculata in Romania cu volan pe dreapta. Iesi cel mai bine. Mai ales ca voi avea nevoie de o masina ieftina, nu una scumpa si puternica, deci nu merita drumul din UK pana in Romania. Ma gandeam la o masina gen Ford Ka, Opel Corsa sau un Polo in doua usi. Nu stiu daca as putea sa inscriu masina pe parinti pentru ca ei nu locuiesc in Romania, nu in UK, dar nici in Romania. Poate pot sa o inscriu pe un unchi sau pe o ruda de acasa. Aici nu inteleg faza cu studii de scurta durata. Daca ai observat in primul meu post, am citat un paragraf de pe site-ul guvernului in care spunea ca pot inregistra masina. Sau inregistrarea presupune sa primesc numere de UK si sa platesc taxele aferente? Studiile de licenta sa inteleg ca nu sunt de scurta durata? (aici dureaza 4 ani). Arkouda, on 09 iunie 2013 - 09:01, said:
In UK poti cumpara asigurare online pentru 7 zile. Iti ajunge pana ajungi cu ea in tara. Probabil ca o sa coste un 80-100 de lire, dar asta e. Economisesti pe termen lung. Si tot ce ai enumerat tu acolo, costa cat? 2000 de euro? Pai nu aiauzit ca pe om il costa 3000 de lire pe an? Adica vreo 4000 de euro? Cum dracu sa nu merite? Privilege insurance parca se numeste. Au preturi bune la asigurari anuale de asemenea, as plati in jur de 1500 de lire sau chiar mai putin pe an la o masina asigurata aici. Dupa un an ar fi in jur de 700-800. Ideea-i ca platesti tu tot in caz de accident. Cel putin asa am auzit, nu am citit nimic oficial. |
#23
Posted 09 June 2013 - 17:13
Platesti tu tot in caz de accident referitor la masina ta. Ca d-aia se numeste third party insurance. Ii plateste numai pe cei pe care-i strici tu. Stricaciunile tale ti le platesti singur.
Edited by Arkouda, 09 June 2013 - 17:13. |
#24
Posted 09 June 2013 - 17:25
Arkouda, on 09 iunie 2013 - 17:13, said:
Platesti tu tot in caz de accident referitor la masina ta. Ca d-aia se numeste third party insurance. Ii plateste numai pe cei pe care-i strici tu. Stricaciunile tale ti le platesti singur. Nu, nu e chiar asa. Platesi tu si service-ul la masina cealalta daca suma nu depaseste un anumit prag. In functie de pragul asta, asigurarea e mai scumpa sau mai ieftina. Daca pui 0 lire, in mod sigur vei plati mult mai mult. Intr-o oarecare masura te ajuta chestia asta deoarece nu pierzi aceal annual premium . S-ar putea sa ma insel, dar asa am inteles. Edited by klwdyu, 09 June 2013 - 17:26. |
#25
Posted 09 June 2013 - 17:43
Nu, tu te referi la fransiza. Adica pana in (sa zicem) 300-400 de lire platesti tu reparatia, ce sare peste plateste asiguratorul. Adica mereu, pentru orice incident tu vei avea o parte consistenta de platit.
Si eu am asigurare cu fransiza de 200 de euro. Adica primii 200 de euro ii platesc eu orice-ar fi. Edited by Arkouda, 09 June 2013 - 17:44. |
#26
Posted 09 June 2013 - 18:04
Arkouda, on 09 iunie 2013 - 17:43, said:
Nu, tu te referi la fransiza. Adica pana in (sa zicem) 300-400 de lire platesti tu reparatia, ce sare peste plateste asiguratorul. Adica mereu, pentru orice incident tu vei avea o parte consistenta de platit. Si eu am asigurare cu fransiza de 200 de euro. Adica primii 200 de euro ii platesc eu orice-ar fi. Da, la asta ma refeream. |
#27
Posted 28 July 2013 - 00:57
Arkouda, on 09 iunie 2013 - 17:43, said:
Nu, tu te referi la fransiza. Adica pana in (sa zicem) 300-400 de lire platesti tu reparatia, ce sare peste plateste asiguratorul. Adica mereu, pentru orice incident tu vei avea o parte consistenta de platit. Si eu am asigurare cu fransiza de 200 de euro. Adica primii 200 de euro ii platesc eu orice-ar fi. M-am gandit ca ar fi dragut sa spun ce am facut pana la urma. Am facut asigurarea cu o companie care ofera preturi decente pentru studenti, de fapt asigura doar studenti. Fransiza e de 650 de lire. Asa platesc 91 de lire in fiecare luna, ceea ce mi se pare acceptabil pentru primul an. Am pus si un adult pe asigurare ca al doilea sofer, asta a scazut putin pretul asigurarii. Masina asigurata e un Peugeot 206 din 2002, 1.4 HDI Edited by klwdyu, 28 July 2013 - 00:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users