Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pacaleala cu o plasma achizitionata de la Dorom serv
Last Updated: May 09 2013 16:11, Started by
catalinamatei59
, May 09 2013 11:21
·
0
#1
Posted 09 May 2013 - 11:21
Am achizitionat de pe site http://digitalmarket.ro/ apartinand firmei Dorom serv srl o plasma de 152 cm in valoare de 3100 ron, (avea un pret forte bun fata de alte firme 300-400 ron mai mic) pana aici toate bune si frumoase.ma suna baieti confirm comanda , ma suna curierul, cand sa ridic plasma observ ca ambalajul pare vechi si plimbat.eram un pic ingrijorat. am vrut sa desfac coletul dar nu ma lasat cei de la fan courier (pe motiv ca trebuie platit ) astfel nu am nici o sansa sa il deschid pana nu dau bani.
In fine, platesc 31 mil il duc in curte si il desfac , STUPOARE... era o plasma cu ecranul spart , crapat. ii sun pe cei de la Dorom serv, le fac poze cu plasma sparta le trimit pe mail, Acum bani nu pot sa ii mai recuperez de la fan courier ,.Sun din nou la dorom serv care imi raspund dupa jumatate de zi de sunat sa imi trimita courierul sa isi ridice panaramile, Am stat o zi, doua si nimic, atunci am chemat eu pe cei de la fan courier sa ridice.plasma Acum stau si astept sa gaseasca ei o solutie sa gaseseasca cine este vinovat , dar probabil mai mult ca sigur aceasta plasma este plimbata la alt client stiind ca este deteriorara si o sa trimita coletul inapoi. Cei de la Dorom nici nu vor sa auda de schimbat produsul sau sa imi trimita bani inapoi Curierul a vazut si el ca ecranul era spart, apoi a completat un proces verbal Ce as putea face sa imi recuperez macar bani? O zi buna tuturor Edited by catalinamatei59, 09 May 2013 - 11:39. |
#2
Posted 09 May 2013 - 11:33
procesul verbal pe care l-a completat curierul...ai si tu un exemplar?
|
#3
Posted 09 May 2013 - 11:34
Sa mai cumperi si alta data de la firme d-astea fantoma. Ai chitanta pentru plata? Ai o copie dupa procesul verbal de la fancourier? Mergi la ANPC si depune o plangere.
|
#4
Posted 09 May 2013 - 11:37
Ann0nyym0us, on 09 mai 2013 - 11:34, said:
Sa mai cumperi si alta data de la firme d-astea fantoma. Ai chitanta pentru plata? Ai o copie dupa procesul verbal de la fancourier? Mergi la ANPC si depune o plangere. Edited by catalinamatei59, 09 May 2013 - 11:38. |
#5
Posted 09 May 2013 - 11:37
Ann0nyym0us, on 09 mai 2013 - 11:34, said:
Sa mai cumperi si alta data de la firme d-astea fantoma. Ai chitanta pentru plata? Ai o copie dupa procesul verbal de la fancourier? Mergi la ANPC si depune o plangere. total de-acord cum sa cumperi de pe tot felul site-uri ciudate intr-un fel meriti teapa, fara suparare protectia consumatorului |
#6
Posted 09 May 2013 - 11:37
#7
Posted 09 May 2013 - 11:37
Nu prea se intelege mare lucru din pozele alea....Unde e televizorul de fapt?
|
#9
Posted 09 May 2013 - 11:40
#10
Posted 09 May 2013 - 11:44
Mergi la ANPC si la politie. Sunt sanse mari sa fi nevoit sa alergi prin instanta, avand in vedere de unde ai cumparat. Daca tot ai avut 3200 de lei pentru televizor, probabil ai bani si sa consulti un avocat, ceea ce ti-as recomanda.
|
|
#11
Posted 09 May 2013 - 11:45
Poate e vina Fan Curier si nu a firmei care l-a trimis. Am o cunostinta care a lucrat pe acolo, habar nu aveti voi cum arunca pachetele de colo, colo, nici gunoierii nu arunca gunoiul in masina cum arunca ei pachetele.
Edited by gerbil, 09 May 2013 - 11:45. |
#12
Posted 09 May 2013 - 11:50
Cand a vazut curierul ca era ecranul spart ? Atunci cand ti l-a adus sau cand l-ai trimis tu inapoi ? TV-ul trebuia desfacut in prezenta lui Gheorghe ala care ti l-a adus, dupa ce ai facut plata. Singura varianta pentru tine ramane OPC-ul. Numai ca e greu de dovedit ca ala ti-a adus un televizor spart, daca nu l-ai desfacut in prezenta lui.
Edited by nasol2008, 09 May 2013 - 11:51. |
#13
Posted 09 May 2013 - 11:54
Daca ai cumparat online ai termen 10 zile in care poti primi banii inapoi de la firma de la care ai cumparat fara nici o intrebare din partea firmei. Cauta pe net legea comertului electronic.
|
#14
Posted 09 May 2013 - 11:55
nasol2008, on 09 mai 2013 - 11:50, said:
Cand a vazut curierul ca era ecranul spart ? Atunci cand ti l-a adus sau cand l-ai trimis tu inapoi ? TV-ul trebuia desfacut in prezenta lui Gheorghe ala care ti l-a adus, dupa ce ai facut plata. Singura varianta pentru tine ramane OPC-ul. Numai ca e greu de dovedit ca ala ti-a adus un televizor spart, daca nu l-ai desfacut in prezenta lui. l-am desfacut in prezenta a doi martori ., curierul inca nu plecase din fata porti cand l-am chemat. am depus plangere si la opc si la politie |
#15
Posted 09 May 2013 - 12:00
asdasd01, on 09 mai 2013 - 11:54, said:
Daca ai cumparat online ai termen 10 zile in care poti primi banii inapoi de la firma de la care ai cumparat fara nici o intrebare din partea firmei. Cauta pe net legea comertului electronic. Asta nu se aplica in cazul in care tv-ul este facut terci. Se aplica pentru produsele care sunt intacte si functionale. Oricum, cu plangere la OPC ar trebui sa-ti recuperezi banii. Tind sa cred ca cei de la Fan Courier au dat cu el de pereti pe perioada transportului. Nu cred ca ii puneau aia TV-ul spart in cutie. |
|
#16
Posted 09 May 2013 - 12:09
http://www.anpc.ro/
Vezi tu, costa cu 300 de lei mai putin pe un site fantoma, dar aia 300 de lei fac cat 3100 de lei cand e vorba de faze de genu. Bafta. |
#17
Posted 09 May 2013 - 12:14
Trebuia sa-l intimidezi un pic pe curier, si ii zicea ca nu platesti pana nu vezi ca totul e inregula, eu o singura data am avut de ridicat o comanda de la fan curier, si cand a venit pustiu, mi-a zis ca el nu ma lasa sa-mi desfac coletul pana nu platesc, ca asa e procedura si i-am zis ca daca nu ma lasa sa ma uit sa vad daca nu cumva e spart ceva pe acolo nu-i platesc nimic, apoi a zis ca trebuie sa-i dau banii ca sa ma lase sa vad ce e inauntru, apoi am zis hai bine da sa semnez, a inceput sa completeze acel formular de primire, si am luat coletul cu japca si l-am desfacut sa ma asigur ca e totul ok, apoi i-am dat banii curierului si toata lumea a fost fericita, se panicase un pic atunci cand a vazut ca deja desfacusem coletul fara sa-i dau banii, dar i-am zis ca nu ma risc sa platesc ceva defect ca poate e vina lui.
Parca imi spusese atunci baiatul de la fan, ca daca e din vina lor, plateste firma despagubiri, dar e cu dus si intors, ca nu stii cine e de vina defapt, vezi ce rezolvi cu reclamatia, 3100 RON aruncati asa pe ferestra e o suma maricica, totusi nu cred ca la 3100 RON trebuia sa te mai uiti la 300-400 lei, mai bine luai de acolo unde era un pret mai corect nu toate chilipirurile sunt si bune. |
#18
Posted 09 May 2013 - 12:22
Asa e ! toti aveti dreptate
E cu dus si intors ! Ori firma aia la pacalit pe initiator si au bagat in colet un tv stricat; ori cei de la Fan Curier sunt vinovati pentru "proasta manevrare a coletului" -sau cum se zice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users