Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Pacaleala cu o plasma achizitionata de la Dorom serv

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006

 catalinamatei59, on 09 mai 2013 - 11:55, said:

cand am desfacut  cutia prima data am  vazut tv spart
l-am desfacut in prezenta  a doi martori ., curierul inca  nu plecase din fata porti cand l-am chemat.
am depus plangere si la opc si la politie
Atunci stai linistit ca iti vei recupera banii...

#20
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005
Asta cu intimidarea curierului sa te lase sa deschizi coletul inainte de a da banii nu tine in mod normal.

Daca ambalajul prezenta urme serioase de lovituri, trebuia sa nu achite valoarea rambursului.

Din poza insa nu pare ca ambalajul e foarte deteriorat, iar in procesul verbal scrie doar de colturi lovite si zgarieturi pe ambalaj. In cazul asta (cand ambalajul e deteriorat, dar nu in asa hal incat sa fie clar ca TV-ul nu mai poate fi intreg), eu as fi sunat la firma (la vanzator) in prezenta curierului si as fi prezentat situatia (inainte de a achita produsul). Daca primeam OK-ul sa desfac ambalajul inainte de plata, bine, daca nu, n-as fi achitat si TV-ul ar fi fost returnat.

#21
catalinamatei59

catalinamatei59

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.05.2013

 tom_1133, on 09 mai 2013 - 12:22, said:

Asa e ! toti aveti dreptate Posted Image

E cu dus si intors !
Ori firma aia la pacalit pe initiator si au bagat in colet un tv stricat;
ori cei de la Fan Curier sunt vinovati pentru "proasta manevrare a coletului"  -sau cum se zice.

Ambalajul avea etichete  , fan courier , urgent courier.etc.. a fost  plimbat  pe la mai multe firme de curierat.
Plasma  a fost bagata sparta  in cutie . .cei de la dorom serv stiau ce  face..
pe ecranul spart  se vedea de la o posta   urme de maini , .scartaitoarea   care trebuia sa protejeze ecranul  nu exista.

Edited by catalinamatei59, 09 May 2013 - 12:35.


#22
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008

 Seb, on 09 mai 2013 - 12:32, said:

Asta cu intimidarea curierului sa te lase sa deschizi coletul inainte de a da banii nu tine in mod normal.

Nu tine, dar daca o tii pe a ta, pana la urma tot cedeaza, ca nu are chef nici ala sa stea dupa tine.Iar daca intradevar coletul este deteriorat in interior si cel care l-a comandat vede acest lucru inainte sa dea banii, automat nu sa-l mai plateasca, ceea ce inseamna ca, in cazul de fata, curierul o sa cam dea de belea pentru ca a incalcat aceasta regula, cum o dai nu e bine.

#23
catalinamatei59

catalinamatei59

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.05.2013

 Seb, on 09 mai 2013 - 12:32, said:

Asta cu intimidarea curierului sa te lase sa deschizi coletul inainte de a da banii nu tine in mod normal.

Daca ambalajul prezenta urme serioase de lovituri, trebuia sa nu achite valoarea rambursului.

Din poza insa nu pare ca ambalajul e foarte deteriorat, iar in procesul verbal scrie doar de colturi lovite si zgarieturi pe ambalaj. In cazul asta (cand ambalajul e deteriorat, dar nu in asa hal incat sa fie clar ca TV-ul nu mai poate fi intreg), eu as fi sunat la firma (la vanzator) in prezenta curierului si as fi prezentat situatia (inainte de a achita produsul). Daca primeam OK-ul sa desfac ambalajul inainte de plata, bine, daca nu, n-as fi achitat si TV-ul ar fi fost returnat.

Nu poti desface coletul pana nu il platesti

#24
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 Seb, on 09 mai 2013 - 12:32, said:

eu as fi sunat la firma (la vanzator) in prezenta curierului si as fi prezentat situatia (inainte de a achita produsul). Daca primeam OK-ul sa desfac ambalajul inainte de plata, bine, daca nu, n-as fi achitat si TV-ul ar fi fost returnat.
ca aia atat de prosti erau sa zica "nu plati ba, lasa-l la curier retur sa se intoarca la noi, il cautam de defecte si
daca e bun, ti-l trimitem inapoi. iar cand ti-l aduce a doua oara curieru', repeti pasii de mai sus".

isi bat joc de clienti si firme mai mari, daramite astea de doi lei cu sedii prin boscheti. unde tine, tine, unde nu...
vedem noi cum facem si tot o taraganam vreo 2-3 luni, ca poate-poate uita ala.

#25
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,612
  • Înscris: 07.02.2003

 catalinamatei59, on 09 mai 2013 - 12:34, said:

Plasma  a fost bagata sparta  in cutie . .cei de la dorom serv stiau ce  face..
La fan stiu ca atunci cand trimiti ceva se verifica vizual ce trimiti si se scrie in biletul de expeditie tot ce contine (am trimis si eu de cateva ori), daca era spart atunci ar fi aparut in biletul de expeditie...

#26
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Eu nu vad nicaieri in procesul verbal scris cuvantul "spart".
Poate nu este scanarea/poza completa dar acolo apare doar "urme de zgarieturi"!

Edited by xymzar, 09 May 2013 - 14:19.


#27
bietu

bietu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.03.2008
cum sa cumperi asa ceva online??? prefer sa dau un ban in plus dar sa pot vedea, verifica, proba produsul!!! e al doilea topic cu teapa la cumparat online in cateva minute!

Edited by bietu, 09 May 2013 - 14:24.


#28
catalinamatei59

catalinamatei59

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.05.2013

 xymzar, on 09 mai 2013 - 14:17, said:

Eu nu vad nicaieri in procesul verbal scris cuvantul "spart".
Poate nu este scanarea/poza completa dar acolo apare doar "urme de zgarieturi"!
mai sus in proces verbal este bifat in casute   ambalaj corespunzator   DA
                                                                   continut deteriorat         DA

#29
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006

 bietu, on 09 mai 2013 - 14:21, said:

cum sa cumperi asa ceva online??? prefer sa dau un ban in plus dar sa pot vedea, verifica, proba produsul!!! e al doilea topic cu teapa la cumparat online in cateva minute!
Te duci la un showroom, vezi produsul... si daca-ti place il comanzi online.
Iesi mai ieftin asa si poti sa beneficiezi si de perioada in care il poti returna fara probleme daca totusi descoperi ca nu-ti convine ceva la el dupa cateva zile.

#30
virtualx

virtualx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,600
  • Înscris: 30.05.2005
cumperi online dar de la firme ok si la preturi ok

chestii fragile niciodata online ;)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate