Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#3241
Posted 04 December 2014 - 19:13
Mult mai sigur este sa folosesti o butelie de gaz.
Dai drumul la gaz si plimbi furtunul pe unde crezi ca targe "aer fals" Desi la prima vedere pare periculos daca lucrezi in are liber nu ai nici o problema si nici pericol de incendiu de la benzina prelinsa. Grig |
#3242
Posted 04 December 2014 - 19:19
#3243
Posted 04 December 2014 - 19:28
am sa incerc si treaba asta sa vad...cine stie, poate poate
la treaba cu papatul de ulei ce parere aveti? o sa fie nevoie de segmentare sau este in alta parte problema? vreau sa mentionez ca pana sa il cumpar motocultorul a stat un an si ceva afara fara sa fie folosit....in ploaie, ninsoare, caldura, frig etc @tatuc....cel mai mult l-am tinut pornic cu socul tras vreo 4-5 minute...a mers fara probleme...dupa care l-am oprit....inca nu l-am lasat sa mearga foarte mult timp deoarece nestiind ce are imi e frica sa nu il avariez mai tare |
#3244
Posted 04 December 2014 - 19:46
xx-04-xxx, on 04 decembrie 2014 - 19:28, said:
la treaba cu papatul de ulei ce parere aveti? o sa fie nevoie de segmentare sau este in alta parte problema? vreau sa mentionez ca pana sa il cumpar motocultorul a stat un an si ceva afara fara sa fie folosit....in ploaie, ninsoare, caldura, frig etc Nu cred ca trebuie sa-l segmentezi fiindca din ce ai relatat uzura nu e prea mare atata timp cat porneste usor. xx-04-xxx, on 04 decembrie 2014 - 19:28, said:
@tatuc....cel mai mult l-am tinut pornic cu socul tras vreo 4-5 minute...a mers fara probleme...dupa care l-am oprit....inca nu l-am lasat sa mearga foarte mult timp deoarece nestiind ce are imi e frica sa nu il avariez mai tare |
#3245
Posted 04 December 2014 - 19:50
l-am cumparat de la un tip care aduce utilaje agricole din franta...nu stia mare lucru despre el doar ca porneste .
de pornit porneste foarte usor...chiar si dupa ce a stat o noapte afara in frig porneste cam la a patra "sfoara". si atunci pe unde ar putea sa manance ulei? sau fumul pe care il scoate poate sa fie din cauza diferitelor depuneri din cauza timpului in care nu a fost utilizat? am sa fac maine un video cat de explicit pot ca sa vedeti mai bine cum se manifesta. |
#3246
Posted 05 December 2014 - 09:47
Nu te mai dezamagi , daca consuma ulei si nu il pierde e clar ca segmentii sunt pe duca , mergi cu el la un mecanic sau cineva care se pricepe pana nu e prea tarziu.
|
#3247
Posted 05 December 2014 - 18:30
da, discutia se poate inchide deoarece am hotarat sa il duc inapoi la tipul de la care l-am cumparat...
am hotarat asta nu din cauza ca ar trebui segmantat sau stiu eu ce....problema este ca nu gasesc piese pentru el. as fi cumparat un set motor nou si cu asta ar fi in regula dar nu gasesc. va multumesc oricum pentru sfaturile acordare. |
#3248
Posted 05 December 2014 - 19:10
sa ne spui si noua daca la primit tipul inapoi....
|
#3249
Posted 05 December 2014 - 19:54
Ei cam asta este diferenta intre a cumpara sh si nou cu garantie, inclusiv chinezesc ..........
|
#3250
Posted 05 December 2014 - 20:03
de primit l-a primit....am vorbit cu el la telefon si a zis ca fara nici o problema sa il duc ca imi da bani ...
va spun sincer ca imi pare rau dupa el ca trebuie sa il duc inapoi ...acuma ma uit pe internet dupa altul nou...dar as prefera daca as gasi tot ceva second si mai zdravan...astea noi nu stiu de ce dar am impresia ca sunt numai plastic si tabla si daca le fortez putin cedeaza...cand vad cum arata transmisia la asta al meu si cum arata la astea noi parca ma apuca rasul...poate am eu o parere gresita, nu stiu...inca sunt in cumpana..nu stiu ce sa fac ) |
|
#3251
Posted 05 December 2014 - 20:21
totusi sa ne spui si noua daca la primit dupa ce decurge operatiunea...
|
#3252
Posted 05 December 2014 - 21:03
am sa va zic dupa ce il duc...
pana atunci poate ma ajutati putin....ce sa aleg intre BSR WM 1100c si BSR WM 900? din ce am vazut amandoua au 7 cai putere...difera numai ambreiajul la ele ? si faptul ca 1100c are priza de putere? |
#3253
Posted 05 December 2014 - 21:44
xx-04-xxx, on 05 decembrie 2014 - 21:03, said:
am sa va zic dupa ce il duc... pana atunci poate ma ajutati putin....ce sa aleg intre BSR WM 1100c si BSR WM 900? din ce am vazut amandoua au 7 cai putere...difera numai ambreiajul la ele ? si faptul ca 1100c are priza de putere? |
#3254
Posted 05 December 2014 - 22:12
am dat 200 de euro....m-am gandit si la treaba asta cu motorul dar nu merge....ii putin cam ciudat el...nu pot sa ii schimb numai motorul deoarece este diferit de astea noi de acuma....din ce am vazut are carcasa comuna cu cutia de viteze...nu stiu oricum saptamana viitoare moto asta pleaca inapoi...deci trebuie sa caut altul fie nou fie tot SH
si un clip video pe care l-am promis sa vedeti cum functioneaza... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YoD7vj3mrs4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cand il accelerez functioneaza normal cred...problema este cand vreau sa il las la relantiu.... |
#3257
Posted 05 December 2014 - 23:08
Ma gandeam sa il adaug la colectia mea, dar esti tare departe.
|
#3258
Posted 05 December 2014 - 23:21
Atunci spune-mi mie ce problema are...de ce functioneaza asa sa il repar si sa ramana la mine 😊
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users